Ασφάλεια αυτοκινήτου στην πράξη σημαίνει να έχεις μια ομάδα δίπλα σου όποτε τη χρειαστείς
20.04.2022
10:36
Συνεχόμενη λειτουργία (24/7), σχεδόν μηδενικοί χρόνοι ανταπόκρισης, άμεση τηλεφωνική διαδικασία καταγραφής, και 2.500 συνεργάτες είναι μόνο μερικά από τα χαρακτηριστικά που τοποθετούν την Hellas Direct μεταξύ των κορυφαίων στον κλάδο της ασφάλισης.
Sponsored Content
Η αναποδιά μπορεί να τύχει στον καθένα όσο προσεκτικός και αν είναι στον δρόμο. Κάποιος θα παραβιάσει το στοπ, κάποιος θα πέσει πάνω σου στο φανάρι, κάποιος θα είναι αφηρημένος και στο τέλος κάτι θα προκύψει. Μικρά οδικά ατυχήματα συμβαίνουν συχνά και κυρίως τις ώρες και τις μέρες της μεγάλης κίνησης.
Οι στατιστικές λένε (σύμφωνα με όσα κατέγραψε η Hellas Direct για το 2021) πως τέσσερα στα δέκα ατυχήματα με όχημα γίνονται σε απόσταση μόλις 2,5 χιλιομέτρων από το σπίτι του οδηγού, τα περισσότερα γίνονται τη Δευτέρα, ακολουθεί η Τετάρτη, και καταγράφονται αθροιστικά από τις 9 το πρωί έως τις 6 το απόγευμα. Δηλαδή όταν δεν θέλει να βρεθεί κάποιος στην άκρη του δρόμου περιμένοντας να τον ξεμπλέξουν οι ασφαλιστικές, ενώ έχει όλη την ημέρα μπροστά του γεμάτη με δουλειές και υποχρεώσεις.
Ευτυχώς, τα περισσότερα από αυτά είναι μικροτρακαρίσματα που όμως είναι ικανά να μάς χαλάσουν τη μέρα. Κανένας μας δεν θέλει μια τέτοια αναποδιά να του κοστίσει χρόνο αναμονής, που θα περνούσε κάνοντας κάτι δημιουργικό ή απλώς πίνοντας καφέ με τους φίλους του. Και τώρα τι; Θα πρέπει να μπλέξεις με τις διαδικασίες των ασφαλιστικών;
Η ασφάλιση της νέας εποχής
Αυτό γινόταν μέχρι τώρα αλλά πλέον τα πράγματα έχουν αλλάξει με την Hellas Direct που δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό, αν θέλει, να δηλώσει τηλεφωνικά τη ζημιά του και στέλνοντας ο ίδιος ηλεκτρονικά μερικές φωτογραφίες, να φύγει από το σημείο του ατυχήματος και να συνεχίσει τη μέρα του. Αν η ζημιά είναι από αυτές που λύνονται γρήγορα, όπως η θραύση κρυστάλλων, ο οδηγός μπορεί να πάει κατευθείαν σε ένα συνεργαζόμενο συνεργείο και να τη φτιάξει αμέσως. Όχι μόνο την ίδια μέρα, αλλά την ίδια ώρα.
Περισσότερες από τις μισές ζημιές της εταιρίας κλείνουν ακόμα και σε μία ημέρα διότι ο κάθε ασφαλισμένος έχει στο πλευρό του ειδικούς που τον βοηθούν σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.
Είναι πολύ ανακουφιστικό να νιώθεις ότι υπάρχει μια ομάδα ειδικά για σένα, 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, δίπλα σου από την πρώτη στιγμή. Να ξέρεις πως ότι και να τύχει, από ένα σπασμένο τζάμι μέχρι ένα σοβαρό ατύχημα, θα μιλάς απευθείας με την ασφαλιστική σου όταν την έχεις ανάγκη περισσότερο από ποτέ. Χωρίς να σκέφτεσαι πως είναι αργά, νωρίς, αργία, Χριστούγεννα, Πάσχα ή οτιδήποτε άλλο. Αρκεί να καλέσεις στο 212 222 9900 και θα τα αναλάβουν όλα εκείνοι.
Άμεση ασφάλιση στην πράξη
Από τη στιγμή που θα καλέσεις την Hellas Direct, η ομάδα των ειδικών θα ανοίξει τον φάκελο της ζημιάς και θα συγκεντρώσει όλες τις πληροφορίες, καθοδηγώντας σε και καταγράφοντας αναλυτικά το συμβάν. Αν λείπει κάποιο έγγραφο από τον φάκελό σου, θα το βρουν οι άνθρωποι της Hellas Direct. Θα συνεννοηθούν με την άλλη ασφαλιστική για την προφανή υπαιτιότητα, και θα συμπληρώσουν και ό,τι άλλο διαδικαστικό μπορεί να λείπει. Όσο πιο γρήγορα κάνεις την ενημέρωση για μία ζημιά τόσο πιο γρήγορα θα αποζημιωθείς και μάλιστα όχι μόνο τις εργάσιμες ώρες αφού η γραμμή Άμεσης Βοήθειας λειτουργεί 7 ημέρες την εβδομάδα, 24 ώρες το 24ωρο.
Οι εσωτερικές ομάδες εμπειρογνωμόνων της Hellas Direct, σε συνδυασμό με το Σύστημα Άμεσης Πληρωμής του Φιλικού Διακανονισμού, επιτρέπουν την αποζημίωση των ζημιών με τριπλάσια ταχύτητα από ότι συνήθως ενώ έχουν καταφέρει να μειώσουν τον χρόνο του διακανονισμού κατά 70%.
Αρκεί βέβαια να έχουμε ασφάλεια αυτοκινήτου ή μηχανής στην Hellas Direct. Που μπορεί να γίνει online, γρήγορα και εύκολα. Αρκούν μερικά λεπτά στον υπολογιστή ή το κινητό για να πάρουμε προσφορά ασφάλειας αυτοκινήτου, να επιλέξουμε πρόγραμμα, καλύψεις και διάρκεια, να αγοράσουμε ή να ανανεώσουμε και να εκτυπώσουμε το συμβόλαιό μας.
Στον δρόμο αλλά και στο σπίτι
Τόσο εύκολα είναι τα πράγματα και στην ασφάλιση κατοικίας. Οι βασικές καλύψεις για τους μεγαλύτερους κινδύνους που αντιμετωπίζει ένα σπίτι στην Ελλάδα (Πυρκαγιάς, Σεισμού και Πλημμύρας) περιλαμβάνονται και στα δύο προγράμματα της Hellas Direct (“Essential Covers” και “Additional Covers”) και αφορούν το κτίριο αλλά και το περιεχόμενο, δηλαδή την επίπλωση, τα σκεύη, τις ηλεκτρικές συσκευές, τα ενδύματα. Μπορούμε όμως να ζητήσουμε και τεχνική υποστήριξη για κάθε έκτακτο περιστατικό και ζημιά που θα προκύψει στο σπίτι π.χ. στις υδραυλικές και ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις.
Μόλις διαπιστώσουμε κάποια ζημιά στο σπίτι, το μόνο που πρέπει να κάνουμε είναι να καλέσουμε στο 212 222 9900, οποιαδήποτε στιγμή, 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα. Καλώντας θα ενημερωθούμε για το ποια κάλυψη ενεργοποιείται και θα πάρουμε οδηγίες για το τι ακριβώς πρέπει να γίνει – γρήγορα και ηλεκτρονικά. Ασφαλείς πάντα και παντού, και η ζωή μας γίνεται πιο εύκολη.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr