Την ταραχή έφεραν δύο ζευγάρια σε γνωστό πατσατζίδικο στην Θεσσαλονίκητις πρώτες πρωινές ώρες της Κυριακής.
Προφανώς μετά από τη βραδινή τους έξοδο, στις 9:30 το πρωί, δυο ζευγάρια επισκέφθηκαν εστιατόριο που φημίζεται για τον πατσά του στην οδό Ολύμπου. Ο... πανικός ξεκίνησε όταν οι υπάλληλοι του καταστήματος ζήτησαν να ελέγξουν τα πιστοποιητικά τους. Οι δυο από τους τέσσερις δεν είχαν πιστοποιητικό εμβολιασμού ή νόσησης και τότε τους ενημέρωσαν ότι δεν μπορούν να καθίσουν. Αντ' αυτού μπορούν να τους εξυπηρετήσουν take away.
Κλείσιμο
Στη συνέχεια, οι πελάτες αντέδρασαν και τους έβρισαν αλλά αρχικά αποχώρησαν. Λίγα λεπτά αργότερα οι δυο άντρες επέστρεψαν και άρχισαν να αναποδογυρίζουν τραπέζια στον εξωτερικό και στον εσωτερικό χώρο του μαγαζιού. Μάλιστα απείλησαν τους υπαλλήλους που ζήτησαν να ελέγξουν πιστοποιητικά λέγοντας τους πως «είναι η τελευταία ημέρα τους».
«Θα πάω σήμερα να καταθέσω μήνυση και θα δώσουμε το υλικό από τις κάμερες από τις αρχές. Να ξέρουν ότι δεν φοβόμαστε κάτι και θα κινηθούμε νομικά» δηλώνει στο makthes.grο ιδιοκτήτης του εστιατορίου Δημήτρης Τσαρούχας.
«Δεν τους αφήσαμε να κάτσουν χωρίς πιστοποιητικά και άρχισαν να μας απειλούν. Μας ρώτησαν αν έχουμε προστασία στο μαγαζί και μας είπαν να φοβόμαστε όταν περπατάμε στον δρόμο γιατί θα μας βρούνε» λέει για τις απειλές που δέχθηκε το προσωπικό. Όπως φαίνεται και στα βίντεο, οι εργαζόμενοι αντέδρασαν με ψυχραιμία προσπαθώντας να απομακρύνουν τους πελάτες.
«Οι υπάλληλοι τρομοκρατήθηκαν, δεν μπορούσαν να δουλέψουν. Η κατάσταση έχει ξεφύγει. Καλά που ήταν ψύχραιμοι οι εργαζόμενοι μας και ευτυχώς δεν είχαμε κάτι χειρότερο γιατί οι υλικές ζημιές διορθώνονται» τονίζει ο κ. Τσαρούχας.
Δείτε βίντεο: Δείτε πως «ρήμαξαν» ένα πατσατσίδικο γιατί δεν τους άφηναν να καθίσουν χωρίς πιστοποιητικά!
Μέσα από τις συνεργασίες του με μεγάλα πανεπιστημιακά ιδρύματα του εξωτερικού, το BCA College προσφέρει αναβαθμισμένες σπουδές και υπογράφει τη νέα εποχή της ιδιωτικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα.
Στο Protergia Concept Store νιώθουμε από κοντά τον παλμό της νέας εποχής με σύγχρονα hubs εξυπηρέτησης, τεχνολογίες Ιnternet of Things, και live εμπειρίες