Δίκη Φιλιππίδη: «Μου είπε "αν φύγεις δεν υπάρχει επιστροφή, μπορώ να σε καταστρέψω"» λέει η δεύτερη καταγγέλλουσα
Δίκη Φιλιππίδη: «Μου είπε "αν φύγεις δεν υπάρχει επιστροφή, μπορώ να σε καταστρέψω"» λέει η δεύτερη καταγγέλλουσα
Η δεύτερη γυναίκα που μήνυσε τον ηθοποιό δέχθηκε καταιγισμό ερωτήσεων για την καταγγελία της για απόπειρα βιασμού στο θέατρο «Μουσούρη» - «Κάποια στιγμή άφησε το ένα του χέρι για να πιάσει το μόριό του, τότε μπόρεσα να τον κλωτσήσω στο στήθος και να ξεφύγω» είπε
Απανωτές ερωτήσεις για το επίδικο σκηνικό της απόπειρας βιασμού της μέσα στο θέατρο «Μουσούρη» το 2010 από τον Πέτρο Φιλιππίδη, δέχθηκε σήμερα στο δικαστήριο η δεύτερη γυναίκα που μήνυσε τον ηθοποιό. Μάλιστα, η εξέτασή της από τους συνηγόρους υπεράσπισης του κατηγορούμενου Μιχάλη Δημητρακόπουλο και Κική Πακιρτζίδου δεν ολοκληρώθηκε και θα συνεχιστεί και στην επόμενη συνεδρίαση του δικαστηρίου.
Η συγκεκριμένη γυναίκα καταθέτοντας στη δίκη του Πέτρου Φιλιππίδη είχε, μεταξύ άλλων, αναφέρει για το σκηνικό της απόπειρας βιασμού της, για το οποίο έχει καταγγείλει τον κατηγορούμενο: «Κατέβασε το κολάν μου και παρέσυρε μαζί και το εσώρουχο μου. Με φοβερή δύναμη μου άνοιξε τα πόδια και προσπάθησε να εισχωρήσει μέσα μου. Συνέχισα να κουνιέμαι ασταμάτητα, κάποια στιγμή μετακίνησε το χέρι του για να πιάσει το γεννητικό του όργανο. Τότε κατάφερα να μετακινήσω το πόδι μου και να τον απομακρύνω…».
Σήμερα, οι συνήγοροι του Π. Φιλιππίδη εστίασαν στα όσα είχε καταθέσει η καταγγέλλουσα και της έθεσαν, μεταξύ άλλων τις εξής ερωτήσεις:
Δημητρακόπουλος: Πώς γίνεται σε αυτή τη βίαιη πάλη να μην σκίστηκε το κολάν σας;
Μάρτυρας: Ήταν πολύ ελαστικό. Αφού έχει κατεβάσει το κολάν και επιχειρεί με δύναμη να μπει μέσα μου, σε κάποια στιγμή άφησε το ένα του χέρι για να πιάσει το μόριο του. Τότε μπόρεσα να τον κλωτσήσω στο στήθος και να ξεφύγω. Σηκώθηκα και κατευθύνθηκα προς την πόρτα.
Δημητρακόπουλος: Ο Φιλιππίδης τι έκανε;
Μάρτυρας: Ήταν ατάραχος. Μου είπε: «μη φωνάζεις δεν είναι κανείς στο θέατρο» και κάθισε στο μπουντουάρ. Εγώ ξαναπήγα στην πόρτα και άρχισα να την κοπανάω. Μου είπε: «άμα φύγεις δεν υπάρχει επιστροφή μπορώ να σε καταστρέψω».
Δημητρακόπουλος: Τελικά σας άνοιξε την πόρτα για να φύγετε;
Μάρτυρας: Ναι.
Δημητρακόπουλος. Πώς το εξηγείτε; Ο συνήθης βιαστής, όπως εξηγούν οι επιστήμονες, περισσότερο ερεθίζεται από τον πόνο της γυναίκας.
Μάρτυρας: Το ανώμαλο μυαλό του καθενός δεν το ξέρω.
Δημητράκοπουλος: Γιατί δεν επέμεινε να σας βιάσει τότε; Είναι στο χώρο του, δεν υπάρχει κανείς, θέλει να σας βιάσει, αντιστέκεστε και ξαφνικά ανοίγει την πόρτα να φύγετε;
Μάρτυρας: Ναι, γιατί ξενέρωσε...
Ακόμη, ο κ. Δημητρακόπουλος ρώτησε την καταγγέλλουσα γιατί δεν κράτησε το μήνυμα με ερωτικό περιεχόμενο, που, όπως υποστηρίζει, έλαβε από τον κατηγορούμενο μία ώρα μετά την επίθεση σε βάρος της
Δημητρακόπουλος: Έχετε ένα ντοκουμέντο του Φιλιππίδη που ομολογεί εγγράφως. Πως δεν το βγάλατε έστω μια φωτογραφία;
Μάρτυρας: Δεν φανταζόμουν ποτέ ότι θα έρθω στο δικαστήριο.
Δημητρακόπουλος: Ρωτώ έστω σαν κακή ανάμνηση...
Μάρτυρας: Να έχω ανάμνηση από τον παραλίγο βιαστή μου; Δεν άντεχα ούτε στις διαφημίσεις να τον βλέπω...
Πακιρτζίδου: Όταν σας προσέγγισε ερωτικά ο Φιλιππίδης τι κάνατε αρχικά;
Μάρτυρας: Σηκώθηκα και έκανα πως μιλάω στο κινητό μου.
Πακιρτζίδου: Είχε ξεκινήσει όμως την προσέγγιση και του είπατε «δυο λεπτά χτυπάει το κινητό μου». Σας το επέτρεψε;
Μάρτυρας: Ναι.
Πακιρτζίδου: Τι είπατε σε αυτό τον υποθετικό διάλογο;
Μάρτυρας: Έλεγα «ωραία μαμά έρχομαι αμέσως»...
Πακιρτζίδου: Γιατί δεν είπατε «μαμά μην κλείνεις, τώρα είμαι στον κύριο Φιλιππίδη και φεύγω να έρθω να σε βρω;»
Μάρτυρας: Δεν το σκέφτηκα.
Πακιρτζίδου: Θα μπορούσατε όμως να το πείτε;
Μάρτυρας: Σκέφτηκα να φύγω ευγενικά.
Πακιρτζίδου: Όταν μια γυναίκα δέχεται επίθεση με ερωτικό περιεχόμενο, ο δράστης επιτρέπει στο θύμα να μιλήσει με τη μαμά του στο τηλέφωνο;
Μάρτυρας: Δεν είχε αρχίσει την επίθεση.
Πακιρτζίδου: Μα λέτε ότι σας κάθισε στα πόδια του;
Μάρτυρας: Δεν φαντάστηκα ότι θα ακολουθήσει αυτό. Νόμιζα ότι ήταν σαφές, του είχα στείλει το μήνυμα ότι δεν θέλω.
Ακολούθως η συνήγορος ρώτησε τη μάρτυρα πώς ενώ υποστηρίζει ότι έπεσε θύμα βιασμού, δέχτηκε έξι μήνες μετά να παίξει σε παράσταση με έντονες ερωτικές σκηνές
Πακιρτζίδου: Πως λοιπόν ενώ τρεχάτε σε γιατρούς, παίρνατε φάρμακα και έχετε υποστεί αυτό το σοκ διαλέξατε αυτό το ρόλο με τόση σεξουαλική σύγκρουση; Πού βρήκατε το ψυχικό σθένος να κάνετε αυτό το έργο;
Μάρτυρας: Δεν το έπαιξα καλά. Οι κριτικές ήταν κακές.
Πακιρτζίδου: Υπάρχουν χιλιάδες άλλα έργα…
Μάρτυρας: Τον τρόπο που τελικά το μετέφερε το έργο ο σκηνοθέτης, δεν τον ήξερα. Φορούσα χοντρό καλσόν στο χρώμα του δέρματος. Όλα τα σεξουαλικά είναι ψεύτικα...
Πακιρτζίδου: Ψεύτικο είναι να πέφτετε πάνω στο συμπρωταγωνιστή σας ενώ είχαν προηγηθεί όλα αυτά;
Μάρτυρας: Είναι θέατρο, είναι η δουλειά μου.
Ειδήσεις σήμερα:
Θηριωδίες όπως στη Σρεμπένιτσα οι σφαγές σε Μπούτσα, Σούμι και Τσερνίχιβ, λέει ανεξάρτητη έκθεση
«Αν πάω στη Νορβηγία θα συλληφθώ, δεν απαντάει στα τηλέφωνα ο πατέρας» ξεσπά η μητέρα του 6χρονου Ράινερ
Κατάθεση-«φωτιά» για Λιγνάδη: «Μου είχε παραδεχθεί ότι είχε σχέσεις με ανήλικα αγόρια»
Η συγκεκριμένη γυναίκα καταθέτοντας στη δίκη του Πέτρου Φιλιππίδη είχε, μεταξύ άλλων, αναφέρει για το σκηνικό της απόπειρας βιασμού της, για το οποίο έχει καταγγείλει τον κατηγορούμενο: «Κατέβασε το κολάν μου και παρέσυρε μαζί και το εσώρουχο μου. Με φοβερή δύναμη μου άνοιξε τα πόδια και προσπάθησε να εισχωρήσει μέσα μου. Συνέχισα να κουνιέμαι ασταμάτητα, κάποια στιγμή μετακίνησε το χέρι του για να πιάσει το γεννητικό του όργανο. Τότε κατάφερα να μετακινήσω το πόδι μου και να τον απομακρύνω…».
Σήμερα, οι συνήγοροι του Π. Φιλιππίδη εστίασαν στα όσα είχε καταθέσει η καταγγέλλουσα και της έθεσαν, μεταξύ άλλων τις εξής ερωτήσεις:
Δημητρακόπουλος: Πώς γίνεται σε αυτή τη βίαιη πάλη να μην σκίστηκε το κολάν σας;
Μάρτυρας: Ήταν πολύ ελαστικό. Αφού έχει κατεβάσει το κολάν και επιχειρεί με δύναμη να μπει μέσα μου, σε κάποια στιγμή άφησε το ένα του χέρι για να πιάσει το μόριο του. Τότε μπόρεσα να τον κλωτσήσω στο στήθος και να ξεφύγω. Σηκώθηκα και κατευθύνθηκα προς την πόρτα.
Δημητρακόπουλος: Ο Φιλιππίδης τι έκανε;
Μάρτυρας: Ήταν ατάραχος. Μου είπε: «μη φωνάζεις δεν είναι κανείς στο θέατρο» και κάθισε στο μπουντουάρ. Εγώ ξαναπήγα στην πόρτα και άρχισα να την κοπανάω. Μου είπε: «άμα φύγεις δεν υπάρχει επιστροφή μπορώ να σε καταστρέψω».
Δημητρακόπουλος: Τελικά σας άνοιξε την πόρτα για να φύγετε;
Μάρτυρας: Ναι.
Δημητρακόπουλος. Πώς το εξηγείτε; Ο συνήθης βιαστής, όπως εξηγούν οι επιστήμονες, περισσότερο ερεθίζεται από τον πόνο της γυναίκας.
Μάρτυρας: Το ανώμαλο μυαλό του καθενός δεν το ξέρω.
Δημητράκοπουλος: Γιατί δεν επέμεινε να σας βιάσει τότε; Είναι στο χώρο του, δεν υπάρχει κανείς, θέλει να σας βιάσει, αντιστέκεστε και ξαφνικά ανοίγει την πόρτα να φύγετε;
Μάρτυρας: Ναι, γιατί ξενέρωσε...
Ακόμη, ο κ. Δημητρακόπουλος ρώτησε την καταγγέλλουσα γιατί δεν κράτησε το μήνυμα με ερωτικό περιεχόμενο, που, όπως υποστηρίζει, έλαβε από τον κατηγορούμενο μία ώρα μετά την επίθεση σε βάρος της
Δημητρακόπουλος: Έχετε ένα ντοκουμέντο του Φιλιππίδη που ομολογεί εγγράφως. Πως δεν το βγάλατε έστω μια φωτογραφία;
Μάρτυρας: Δεν φανταζόμουν ποτέ ότι θα έρθω στο δικαστήριο.
Δημητρακόπουλος: Ρωτώ έστω σαν κακή ανάμνηση...
Μάρτυρας: Να έχω ανάμνηση από τον παραλίγο βιαστή μου; Δεν άντεχα ούτε στις διαφημίσεις να τον βλέπω...
Πακιρτζίδου: Όταν σας προσέγγισε ερωτικά ο Φιλιππίδης τι κάνατε αρχικά;
Μάρτυρας: Σηκώθηκα και έκανα πως μιλάω στο κινητό μου.
Πακιρτζίδου: Είχε ξεκινήσει όμως την προσέγγιση και του είπατε «δυο λεπτά χτυπάει το κινητό μου». Σας το επέτρεψε;
Μάρτυρας: Ναι.
Πακιρτζίδου: Τι είπατε σε αυτό τον υποθετικό διάλογο;
Μάρτυρας: Έλεγα «ωραία μαμά έρχομαι αμέσως»...
Πακιρτζίδου: Γιατί δεν είπατε «μαμά μην κλείνεις, τώρα είμαι στον κύριο Φιλιππίδη και φεύγω να έρθω να σε βρω;»
Μάρτυρας: Δεν το σκέφτηκα.
Πακιρτζίδου: Θα μπορούσατε όμως να το πείτε;
Μάρτυρας: Σκέφτηκα να φύγω ευγενικά.
Πακιρτζίδου: Όταν μια γυναίκα δέχεται επίθεση με ερωτικό περιεχόμενο, ο δράστης επιτρέπει στο θύμα να μιλήσει με τη μαμά του στο τηλέφωνο;
Μάρτυρας: Δεν είχε αρχίσει την επίθεση.
Πακιρτζίδου: Μα λέτε ότι σας κάθισε στα πόδια του;
Μάρτυρας: Δεν φαντάστηκα ότι θα ακολουθήσει αυτό. Νόμιζα ότι ήταν σαφές, του είχα στείλει το μήνυμα ότι δεν θέλω.
Ακολούθως η συνήγορος ρώτησε τη μάρτυρα πώς ενώ υποστηρίζει ότι έπεσε θύμα βιασμού, δέχτηκε έξι μήνες μετά να παίξει σε παράσταση με έντονες ερωτικές σκηνές
Πακιρτζίδου: Πως λοιπόν ενώ τρεχάτε σε γιατρούς, παίρνατε φάρμακα και έχετε υποστεί αυτό το σοκ διαλέξατε αυτό το ρόλο με τόση σεξουαλική σύγκρουση; Πού βρήκατε το ψυχικό σθένος να κάνετε αυτό το έργο;
Μάρτυρας: Δεν το έπαιξα καλά. Οι κριτικές ήταν κακές.
Πακιρτζίδου: Υπάρχουν χιλιάδες άλλα έργα…
Μάρτυρας: Τον τρόπο που τελικά το μετέφερε το έργο ο σκηνοθέτης, δεν τον ήξερα. Φορούσα χοντρό καλσόν στο χρώμα του δέρματος. Όλα τα σεξουαλικά είναι ψεύτικα...
Πακιρτζίδου: Ψεύτικο είναι να πέφτετε πάνω στο συμπρωταγωνιστή σας ενώ είχαν προηγηθεί όλα αυτά;
Μάρτυρας: Είναι θέατρο, είναι η δουλειά μου.
Ειδήσεις σήμερα:
Θηριωδίες όπως στη Σρεμπένιτσα οι σφαγές σε Μπούτσα, Σούμι και Τσερνίχιβ, λέει ανεξάρτητη έκθεση
«Αν πάω στη Νορβηγία θα συλληφθώ, δεν απαντάει στα τηλέφωνα ο πατέρας» ξεσπά η μητέρα του 6χρονου Ράινερ
Κατάθεση-«φωτιά» για Λιγνάδη: «Μου είχε παραδεχθεί ότι είχε σχέσεις με ανήλικα αγόρια»
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα