Οι πολυάριθμες διακρίσεις καταδεικνύουν την προσήλωσή της εταιρείας στη βιώσιμη ανάπτυξη, την καινοτομία και την παροχή αξίας στους καταναλωτές, τους εργαζομένους και την κοινωνία.
Πανελλαδικές 2022: Βατά, αναμενόμενα και χωρίς «παγίδες» τα θέματα σε Ιστορία, Φυσική και Οικονομία για τα ΓΕΛ
Πανελλαδικές 2022: Βατά, αναμενόμενα και χωρίς «παγίδες» τα θέματα σε Ιστορία, Φυσική και Οικονομία για τα ΓΕΛ
Τελευταία ημέρα Πανελλαδικών εξετάσεων 2022 για τους υποψήφιους του Γενικού Λυκείου - Δείτε τα σημερινά θέματα και τις απαντήσεις
Σήμερα Παρασκευή 10 Ιουνίου οι υποψήφιοι των ΓΕΛ ολοκληρώνουν τα εξεταζόμενα μαθήματα για τις Πανελλαδικές εξετάσεις 2022 διαγωνιζόμενοι σε:
-Ιστορία (Ο.Π. Ανθρωπιστικών Σπουδών)
-Φυσική (Ο.Π. Θετικών Σπουδών)
-Οικονομία (Ο.Π. Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής)
Για να δείτε τα θέματα του μαθήματος "ΙΣΤΟΡΙΑ" πατήστε εδώ
Για να δείτε τα θέματα του μαθήματος "ΦΥΣΙΚΗ" πατήστε εδώ
Για να δείτε τα θέματα του μαθήματος "ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ" πατήστε εδώ
Οι απαντήσεις
Δείτε τις απαντήσεις στα θέματα της Ιστορίας από τον ΟΕΦΕ, πατώντας ΕΔΩ.
Δείτε τις απαντήσεις στα θέματα της Φυσικής από τον ΟΕΦΕ, πατώντας ΕΔΩ.
Δείτε τις απαντήσεις στα θέματα της Οικονομίας από τον ΟΕΦΕ, πατώντας ΕΔΩ.
Το ΑΠΕ-ΜΠΕ απευθύνθηκε στους καθηγητές και τις καθηγήτριες του Κοινωνικού Φροντιστηρίου του Αγίου Δημητρίου για τον σχολιασμό των θεμάτων.
«Χωρίς παγίδες» ήταν τα θέματα της Ιστορίας, όπως εξηγεί ο φιλόλογος Πέτρος Τασσόπουλος. «Σε γενικές γραμμές είναι βατά, χωρίς κάποια ιδιαίτερη δυσκολία ή συνδυαστικό θέμα. Αρκετά θέματα είναι από το κεφάλαιο για το προσφυγικό, το οποίο σε κάποιο βαθμό ήταν αναμενόμενο, με την έννοια ότι είναι η επέτειος των 100 χρόνων από την Μικρασιατική καταστροφή» επισημαίνει ο κ. Τασσόπουλος. Επιπλέον, υπάρχει ερώτημα σχετικά με το Κρητικό Ζήτημα, «το οποίο ήταν εκτός της ύλης κατά τα 2 έτη που ήταν μειωμένη η ύλη λόγω κορονοϊού, οπότε φέτος έχουν αφιερωθεί σε αυτό 25 μονάδες». Μάλιστα, η μια πηγή για το συγκεκριμένο θέμα «είναι από το σχολικό βιβλίο, οπότε είναι οικεία για τα παιδιά, δηλαδή τη συζητάμε μέσα στην τάξη» και το καινούργιο κεφάλαιο που επανήλθε «εκπροσωπείται ουσιαστικά με έναν ορισμό» οπότε τα θέματα «είναι βατά, δεν υπάρχει κάποια δυσκολία για έναν μαθητή που έχει μελετήσει».
«Αρκετά βατά» τα θέματα της Φυσικής σημειώνει η καθηγήτρια Αριάννα Σφακιανάκη, προσθέτοντας ότι «δεν είχαν κάτι εξαιρετικά απαιτητικό». Όπως εξηγεί η φυσικός, το θέμα Β «είχε πολύ μικρές ιδιαιτερότητες, επειδή ζητήθηκε να σχολιαστεί μια πειραματική διάταξη, αλλά όχι κάποιο μεγάλο βαθμό δυσκολίας», το θέμα Γ «είναι άκρως προσδοκώμενο, καθώς τέτοια θέματα εξετάζονται πολύ συχνά κατά τη διάρκεια των πανελληνίων» και το θέμα Δ «είναι μέτριας δυσκολίας και εξέτασε όλο το φάσμα της ύλης του τελευταίου κεφαλαίου το οποίο τα δύο τελευταία χρόνια έβγαινε εκτός ύλης άρα ήταν αρκετά αναμενόμενο ότι φέτος θα εξεταζόταν πλήρως».
«Αναμενόμενα τα θέματα» και για το μάθημα της Οικονομίας, σχολιάζει η οικονομολόγος Ευρυδίκη Τζιμοπούλου. «Δεν αποτελούν έκπληξη και είναι βατά. Δηλαδή, οι καλά διαβασμένοι μαθητές θα μπορούν να τα απαντήσουν» σημειώνει η κ. Τζιμοπούλου, προσθέτοντας ότι «υπάρχουν κάποια σημεία που θέλουν λίγη παραπάνω προσοχή και που είναι αυτά που θα κάνουν τη διαφορά, ώστε να ξεχωρίσουν όσοι μπορούν να γράψουν και άριστα».
-Ιστορία (Ο.Π. Ανθρωπιστικών Σπουδών)
-Φυσική (Ο.Π. Θετικών Σπουδών)
-Οικονομία (Ο.Π. Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής)
Για να δείτε τα θέματα του μαθήματος "ΙΣΤΟΡΙΑ" πατήστε εδώ
Για να δείτε τα θέματα του μαθήματος "ΦΥΣΙΚΗ" πατήστε εδώ
Για να δείτε τα θέματα του μαθήματος "ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ" πατήστε εδώ
Οι απαντήσεις
Δείτε τις απαντήσεις στα θέματα της Ιστορίας από τον ΟΕΦΕ, πατώντας ΕΔΩ.
Δείτε τις απαντήσεις στα θέματα της Φυσικής από τον ΟΕΦΕ, πατώντας ΕΔΩ.
Δείτε τις απαντήσεις στα θέματα της Οικονομίας από τον ΟΕΦΕ, πατώντας ΕΔΩ.
Το ΑΠΕ-ΜΠΕ απευθύνθηκε στους καθηγητές και τις καθηγήτριες του Κοινωνικού Φροντιστηρίου του Αγίου Δημητρίου για τον σχολιασμό των θεμάτων.
«Χωρίς παγίδες» ήταν τα θέματα της Ιστορίας, όπως εξηγεί ο φιλόλογος Πέτρος Τασσόπουλος. «Σε γενικές γραμμές είναι βατά, χωρίς κάποια ιδιαίτερη δυσκολία ή συνδυαστικό θέμα. Αρκετά θέματα είναι από το κεφάλαιο για το προσφυγικό, το οποίο σε κάποιο βαθμό ήταν αναμενόμενο, με την έννοια ότι είναι η επέτειος των 100 χρόνων από την Μικρασιατική καταστροφή» επισημαίνει ο κ. Τασσόπουλος. Επιπλέον, υπάρχει ερώτημα σχετικά με το Κρητικό Ζήτημα, «το οποίο ήταν εκτός της ύλης κατά τα 2 έτη που ήταν μειωμένη η ύλη λόγω κορονοϊού, οπότε φέτος έχουν αφιερωθεί σε αυτό 25 μονάδες». Μάλιστα, η μια πηγή για το συγκεκριμένο θέμα «είναι από το σχολικό βιβλίο, οπότε είναι οικεία για τα παιδιά, δηλαδή τη συζητάμε μέσα στην τάξη» και το καινούργιο κεφάλαιο που επανήλθε «εκπροσωπείται ουσιαστικά με έναν ορισμό» οπότε τα θέματα «είναι βατά, δεν υπάρχει κάποια δυσκολία για έναν μαθητή που έχει μελετήσει».
«Αρκετά βατά» τα θέματα της Φυσικής σημειώνει η καθηγήτρια Αριάννα Σφακιανάκη, προσθέτοντας ότι «δεν είχαν κάτι εξαιρετικά απαιτητικό». Όπως εξηγεί η φυσικός, το θέμα Β «είχε πολύ μικρές ιδιαιτερότητες, επειδή ζητήθηκε να σχολιαστεί μια πειραματική διάταξη, αλλά όχι κάποιο μεγάλο βαθμό δυσκολίας», το θέμα Γ «είναι άκρως προσδοκώμενο, καθώς τέτοια θέματα εξετάζονται πολύ συχνά κατά τη διάρκεια των πανελληνίων» και το θέμα Δ «είναι μέτριας δυσκολίας και εξέτασε όλο το φάσμα της ύλης του τελευταίου κεφαλαίου το οποίο τα δύο τελευταία χρόνια έβγαινε εκτός ύλης άρα ήταν αρκετά αναμενόμενο ότι φέτος θα εξεταζόταν πλήρως».
«Αναμενόμενα τα θέματα» και για το μάθημα της Οικονομίας, σχολιάζει η οικονομολόγος Ευρυδίκη Τζιμοπούλου. «Δεν αποτελούν έκπληξη και είναι βατά. Δηλαδή, οι καλά διαβασμένοι μαθητές θα μπορούν να τα απαντήσουν» σημειώνει η κ. Τζιμοπούλου, προσθέτοντας ότι «υπάρχουν κάποια σημεία που θέλουν λίγη παραπάνω προσοχή και που είναι αυτά που θα κάνουν τη διαφορά, ώστε να ξεχωρίσουν όσοι μπορούν να γράψουν και άριστα».
«Πάντα λίγο δυσκόλευε τους μαθητές η θεωρία της ζήτησης και της προσφοράς» η οποία εξετάζεται στο Δ θέμα και συνεπώς, αυτό είναι ένα από τα ερωτήματα που χρειάζονται περισσότερη προσπάθεια, όπως επίσης «θα έπρεπε σίγουρα να μπορούν να υπολογίσουν το εισόδημα σε αντιστοιχία με το φόρο στο ερώτημα Α3» και να προσέξουν «στο Γ θέμα τον τρόπο που διατυπώνονται τα ερωτήματα, ώστε να μην μπερδευτούν οι μαθητές».
Διαβάστε ΕΔΩ, πώς σχολιάζει ο ΟΕΦΕ το μάθημα της Οικονομίας
Ειδήσεις σήμερα:
Ωμές απειλές Ερντογάν και στα ελληνικά: Η ακραία πρόκληση στο twitter και το «τελεσίγραφο» της Σμύρνης
Μητσοτάκης: Προσκλητήριο εθνικής συσπείρωσης και μήνυμα σταθερότητας ενόψει Συνόδου Θεσσαλονίκης
Κακοκαιρία Genesis: Δείτε live την πορεία της - Ποιες περιοχές θα βρεθούν σήμερα στο «κόκκινο»
Διαβάστε ΕΔΩ, πώς σχολιάζει ο ΟΕΦΕ το μάθημα της Οικονομίας
Ειδήσεις σήμερα:
Ωμές απειλές Ερντογάν και στα ελληνικά: Η ακραία πρόκληση στο twitter και το «τελεσίγραφο» της Σμύρνης
Μητσοτάκης: Προσκλητήριο εθνικής συσπείρωσης και μήνυμα σταθερότητας ενόψει Συνόδου Θεσσαλονίκης
Κακοκαιρία Genesis: Δείτε live την πορεία της - Ποιες περιοχές θα βρεθούν σήμερα στο «κόκκινο»
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα