Όλο το πόρισμα της πραγματογνωμοσύνης για τον Mad Clip - Χάθηκε άδικα, δεν έκανε κόντρα, δεν είχε πάρει ναρκωτικά

Έχασε τον έλεγχο με 135 χλμ/ώρα - Είχε πιει μόνο 2-3 ποτά - Φως στο τραγικό δυστύχημα ρίχνει η έκθεση του ειδικού που περιγράφει με λεπτομέρειες τις τελευταίες στιγμές του καλλιτέχνη - Ο τραγουδιστής προσπάθησε να επαναφέρει το αυτοκίνητο με «ανάποδο τιμόνι» όμως δεν τα κατάφερε - Το όχημα και τα ελαστικά βρίσκονταν σε άριστη κατάσταση, ενώ στο οδόστρωμα δεν υπήρχαν λάδια ή νερά

Όταν τη ζεστή νύχτα του περασμένου Σεπτέμβρη η θηριώδης Porsche του Mad Clip έφυγε από τον δρόμο και ο δημοφιλής τραγουδιστής βρήκε τραγικό θάνατο, οι φήμες, τα σενάρια και οι εικασίες για το τι είχε συμβεί δημιούργησαν μια ατμόσφαιρα μυστηρίου. Από το να συμμετείχε ο 34χρονος ράπερ σε μια κόντρα με ένα «άγριο» Audi R8, μέχρι κάτι ύποπτο να έπεσε στο οδόστρωμα για να κάνει το coupe του καλλιτέχνη να καρφωθεί στην κολόνα.

Σχεδόν δέκα μήνες μετά, το «ΘΕΜΑ» ανοίγει τον φάκελο «Mad Clip» και φωτίζει δευτερόλεπτο προς δευτερόλεπτο τη διαδρομή του θανάτου. Μέσα από καταθέσεις αυτοπτών μαρτύρων, του οδηγού του R8, το πόρισμα του ειδικού πραγματογνώμονα και τα βίντεο από ένα πρατήριο καυσίμων, μια τράπεζα και ένα κινητό τηλέφωνο αποκαλύπτεται όλη η αλήθεια.

Γιατί τα ερωτήματα για το αν η Porsche ήταν σε καλή κατάσταση, τα λάστιχα, τα φρένα και το τιμόνι της, αν το Audi πραγματοποιούσε κόντρα με τον Mad Clip, αν ο ίδιος είχε καταναλώσει αλκοόλ, βρίσκουν απαντήσεις και το συμπέρασμα είναι καταλυτικό.


Όπως προκύπτει, τα δύο αυτοκίνητα δεν έκαναν κόντρα, κινούνταν με 135 χιλιόμετρα την ώρα, όταν το όριο είναι 50, η Porsche, ήταν σε καλή κατάσταση και «φορούσε» ελαστικά ενός έτους ειδικά για πίστα, ενώ ο 34χρονος τραγουδιστής είχε καταναλώσει μικρή ποσότητα αλκοόλ, που ισοδυναμεί σε 2 με 3 ποτά. Ναρκωτικά ή άλλες ουσίες δεν βρέθηκαν και όπως κλείνει το πόρισμα του ειδικού πραγματογνώμονα Δαμιανού Ρόρρη, «το δυστύχημα οφείλεται σε απώλεια ελέγχου της Porsche από τον οδηγό». Φυσικά, αναλύεται διεξοδικά τι ακριβώς πήγε στραβά και ο Mad Clip έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου.





Ο πατέρας του καλλιτέχνη, Δημήτρης Αναστασόπουλος, έχει αναθέσει τη διερεύνηση της υπόθεσης στον πραγματογνώμονα Παναγιώτη Μαδιά, καθώς θέλει με κάθε τρόπο να μάθει την αλήθεια για το πώς και τι έγινε και έχασε το παιδί του.
«Ανάποδο τιμόνι»

Την ανάλυση του τροχαίου δυστυχήματος ανέλαβε ο ειδικός τεχνολόγος μηχανικός οχημάτων και πραγματογνώμονας κ. Ρόρρης μετά την ανάθεση από το Α’ Τμήμα Τροχαίας Νοτιοανατολικής Αττικής. «Το τροχαίο ατύχημα έγινε στις 2 Σεπτεμβρίου 2021 και ώρα 02:15 στη λεωφόρο Αθήνας στο ύψος της οδού Φανερωμένης στη Βουλιαγμένη. Το όχημα, με κατεύθυνση προς Πειραιά, εξετράπη της πορείας του και προσέκρουσε στο κράσπεδο της διαχωριστικής νησίδας και σε μεταλλικό φωτεινό στύλο. Εξετάστηκε και αν υπήρχε εμπλοκή και δεύτερου οχήματος μάρκας Audi R8».
Στην πρώτη φωτογραφία που περιλαμβάνεται στο πόρισμα φαίνεται ότι ο Mad Clip έχει χάσει τον έλεγχο του αυτοκινήτου, ενώ στη δεύτερη εμφανίζεται το πολυτελές Audi
Έτσι ξεκινάει το πόρισμα και αμέσως μετά ο συντάκτης προχωράει στην ανάλυση του βιντεοληπτικού υλικού, από το οποίο προκύπτει η πορεία-θέση της Porsche στο οδόστρωμα και η εν γένει οδική συμπεριφορά του οδηγού: «Από το οπτικό υλικό της κάμερας 1 (βίντεο από κινητό τηλέφωνο) προκύπτει ότι το Audi εκκίνησε χρονικά πρώτο από τον σηματοδότη και με έντονη επιτάχυνση.

Η Porsche εκκίνησε με μικρή χρονική καθυστέρηση, ενώ είναι εμφανές ότι ο οδηγός της δεν επιτάχυνε τόσο έντονα όσο το Audi. Από το οπτικό υλικό γίνεται εμφανές ότι ο οδηγός της Porsche δεν ήθελε να συναγωνιστεί το άλλο όχημα. Στην κάμερα 2 (βίντεο από τράπεζα) φαίνεται η διέλευση των δύο οχημάτων μπροστά από τα άλλα οχήματα που κυκλοφορούν στον ίδιο δρόμο.
Σύμφωνα με την ένδειξη της κάμερας, το Audi προπορεύεται της Porsche. Στην κάμερα 3 (βίντεο από βενζινάδικο) εμφανίζεται η Porsche στη δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας να προπορεύεται του Audi, αμέσως μετά τις δύο διαδοχικές στροφές που οδηγούν στο σημείο του δυστυχήματος. Η Porsche εισέρχεται στο οπτικό πεδίο της κάμερας έχοντας περιστραφεί ελαφρώς προς τα δεξιά (κατά τη φορά της κίνησής του) ως προς τον κατακόρυφο άξονα.

Το τελευταίο αποτελεί ένδειξη απώλειας ελέγχου του οχήματος. Ακολούθως, σε μια προσπάθεια να ανακτήσει τον έλεγχο, ο οδηγός του "κάνει ανάποδο τιμόνι" ενώ ενεργεί και το σύστημα πέδησης. Με αυτές τις διορθωτικές κινήσεις το όχημα περιστρέφεται έντονα προς τα αριστερά. Μετά την αριστερόστροφη περιστροφή τουλάχιστον 180 μοιρών στο οδόστρωμα, το αυτοκίνητο εξέρχεται του οπτικού πεδίου της κάμερας, ακολουθεί η πρόσκρουσή του στη νησίδα και την κολόνα φωτισμού που βρίσκεται ελάχιστα μέτρα αργότερα στο ρεύμα προς Αθήνα.

Το Audi εισέρχεται στο οπτικό πεδίο της κάμερας 1,2 δευτερόλεπτα μετά την Porsche, εβρισκόμενο στη μεσαία λωρίδα κυκλοφορίας. Αναφορικά με τα εμπρόσθια ελαστικά διαστάσεων 235/35 ZR19 κατασκευής 44ης εβδομάδας του 2020, ήταν σε πολύ καλή κατάσταση, δεν υπήρχαν αμυχές από κακή χρήση και το βάθος του πέλματος ήταν αρκετό και εντός των ορίων. Τα πίσω, διαστάσεων 305/30 ZR19 κατασκευής 42ης εβδομάδας του 2020, ήταν και αυτά σε πολύ καλή κατάσταση. Ο συγκεκριμένος τύπος ελαστικών προορίζεται για χρήση σε πίστα έχοντας πιστοποίηση για χρήση σε δρόμο».
Σύμφωνα πάντα με την έκθεση του κ. Ρόρρη, δεν υπήρξε επαφή, σε κανένα σημείο της διαδρομής, των δύο οχημάτων, κινούνταν τη στιγμή της εκτροπής με 135 χιλιόμετρα την ώρα, ενώ δεν μπορεί να προσδιοριστεί αν είχε ενεργοποιημένα όλα τα συστήματα ελέγχου πρόσφυσης. Σύμφωνα με την Τροχαία και το διαβιβαστικό, στο οδόστρωμα δεν υπήρχαν νερά ή λάδια, ενώ ο Mad Clip, σύμφωνα με την εξέταση που έγινε στο αίμα του, δεν είχε κάνει χρήση ναρκωτικών και το αίμα του περιείχε οινόπνευμα 0,86 g/l.
Οι καταθέσεις

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το πώς έγινε το συμβάν παρουσιάζουν οι καταθέσεις τόσο του οδηγού του δεξιοτίμονου R8 με τις βρετανικές πινακίδες κυκλοφορίας όσο και της συντρόφου του που επέβαινε στο γκρι super car των 540 ίππων. Ο 34χρονος project manager του BBC, που ήρθε από την Αγγλία για διακοπές στην Ελλάδα και την επόμενη ημέρα του δυστυχήματος θα έφευγε, στην κατάθεσή του περιγράφει ως εξής τη σκηνή του δυστυχήματος:
«Από τη Βάρκιζα, όπου σταματήσαμε για παγωτό, συνεχίσαμε στη λεωφόρο Ποσειδώνος στο ρεύμα προς Πειραιά και κατεύθυνση στον Αλιμο, όπου συναντήσαμε κόκκινο φανάρι στο ύψος της λίμνης της Βουλιαγμένης. Εκεί, βρισκόμενος στη δεξιά λωρίδα, είδα να έρχεται από την αριστερή και να σταματά στο φανάρι λίγο πιο πίσω από εμάς ένα όχημα μάρκας Porsche χρώματος μαύρου, χωρίς να έχω εικόνα του εσωτερικού του.
Έπειτα, όταν άναψε πράσινο το φανάρι, ξεκινήσαμε εμείς πρώτοι και έπειτα το άλλο όχημα, και οι δύο με χαμηλή ταχύτητα ως το επόμενο κόκκινο φανάρι. Εως να φτάσουμε στο εν λόγω φανάρι, από τη δεξιά πλευρά όπου βρισκόμουν μετακινήθηκα στην αριστερή λωρίδα. Η Porsche, πάλι, σταμάτησε ελαφρώς πιο πίσω, στη δεξιά πλέον λωρίδα. Όταν άναψε πράσινο, εμείς ξεκινήσαμε πρώτοι κινούμενοι με ταχύτητα περίπου 70 χιλιομέτρων την ώρα και επειδή στο ύψος όπου στρίβουμε αριστερά προς Λαιμό Βουλιαγμένης υπήρχε ένα SUV το οποίο ήθελε να στρίψει αριστερά, εγώ, βγάζοντας δεξί φλας, κοιτώντας στον καθρέφτη, είδα το μαύρο Porsche να αναπτύσσει ταχύτητα και να με προσπερνά ενώ ήδη είχα μειώσει ταχύτητα και κινήθηκα στη δεξιά λωρίδα για να συνεχίσω την πορεία μου.
Άμεσα όμως μετά είδα, βρισκόμενος πλέον πίσω από το εν λόγω όχημα, να κάνει σαν ελιγμό ή ελεγχόμενη θα έλεγα πλαγιολίσθηση και επειδή φοβήθηκα, ενστικτωδώς πάτησα φρένο και έστριψα δεξιά στο πρώτο στενό. Δεν αντιλήφθηκα ότι υπήρχε πρόσκρουση και ούτε θόρυβο ακούσαμε γιατί έκανε για κάποια απόσταση ελιγμούς και πλαγιολίσθηση».

Στην κατάθεσή της η 33χρονη σύντροφος του οδηγού περιγράφει τα όσα έγιναν μετά την εκκίνηση στο δεύτερο φανάρι:
«Καθώς άναψε πράσινο, πάλι ξεκινήσαμε πρώτοι και ελάχιστα δευτερόλεπτα μετά, κινούμενοι με ταχύτητα 70-80 χιλιομέτρων την ώρα, αντικρίσαμε ένα τζιπ σκούρου χρώματος που προπορευόταν και κινούνταν στην ίδια λωρίδα με εμάς, να επιβραδύνει με σκοπό να στρίψει αριστερά. Έτσι επιβραδύναμε και εμείς, ενώ η Porsche προσπέρασε πάνω στη δεξιά στροφή, πριν την οδό Αφροδίτης, με πολύ μεγάλη ταχύτητα.
Εκείνη τη στιγμή παρατήρησα να πραγματοποιεί ελιγμούς με το πίσω μέρος του αμαξώματος και τον οδηγό να κρατάει στη δεξιά λωρίδα όπου και κινούνταν εισερχόμενος στην εν λόγω δεξιά στροφή.
Μετά από ελάχιστα δευτερόλεπτα ξαναπαρατήρησα το όχημα το οποίο πλέον κινούνταν σε ευθεία και στη δεξιά λωρίδα να πραγματοποιεί για άγνωστο λόγο, ακόμα μια φορά επικίνδυνους ελιγμούς, υποθέτοντας ότι έκανε επίδειξη των ικανοτήτων του. Τρομαγμένη, όπως επίσης και ο σύντροφός μου, εισήλθαμε δεξιά, πιθανόν στην οδό Φανερωμένης, και συνεχίσαμε την πορεία μας».



Ειδήσεις σήμερα:

Η κλιματική αλλαγή φέρνει «τροπικούς εισβολείς» στη Μεσόγειο - Απειλή για την αλιεία και τον τουρισμό

Κοινωνικός Τουρισμός 2022: Οι δικαιούχοι και οι παροχές

Το φιλί του Αυγούστου Κορτώ στον σύζυγό του στο Athens Pride - «Δεν προκαλεί, δεν απειλεί»
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr