Σαντορίνη: Στο υπουργείο Τουρισμού η καταγγελία των Γάλλων για τον «χρυσό» συμπλέκτη
23.06.2022
10:13
Γραπτές εξηγήσεις ζήτησε η Περιφερειακή Υπηρεσία Τουρισμού Κυκλάδων από την επιχείρηση ενοικιαζόμενων οχημάτων
Γαϊτανάκι δηλώσεων αναμένεται τις επόμενες ώρες για τον «χρυσό» συμπλέκτη της Σαντορίνης που οδήγησε Γάλλους τουρίστες, οι οποίοι νοίκιασαν ΙΧ έναντι 150 ευρώ, να καταβάλουν τελικά το ποσό των 5.400 ευρώ. Η νεότερη εξέλιξη που προστίθεται στο παζλ της υπερχρέωσης θέλει την καταγγελία των Γάλλων να φτάνει στην Περιφερειακή Υπηρεσία Τουρισμού Κυκλάδων, η οποία - με τη σειρά της - ζήτησε αμέσως από την επιχείρηση ενοικιαζόμενων οχημάτων γραπτές εξηγήσεις.
Οι υπεύθυνοι του γραφείου, στους οποίους έχει υποβληθεί μήνυση από τους τουρίστες, έχουν προχωρήσει στη διατύπωση των δικών τους εξηγήσεων, οπότε το «σίριαλ» με το πρόβλημα στον συμπλέκτη και την υπερχρέωση στις πιστωτικές κάρτες θα έχει και συνέχεια.
Στη μήνυσή τους, υπενθυμίζεται ότι, οι Γάλλοι κατηγορούν τους υπεύθυνους της εταιρείας για εκβιαστικές μεθόδους προκειμένου οι τελευταίοι να αποσπάσουν το επιδιωκόμενο υψηλό ποσό. Εγκαλούν, δε, το πρακτορείο για απάτη καθώς υποστηρίζουν ότι ξαφνικά επήλθε η ακινησία στο αυτοκίνητο κι ύστερα από τηλεφώνημα στο γραφείο ενοικιαζόμενων ΙΧ οι ξένοι έμαθαν για τη ζημιά στον συμπλέκτη.
Οι διαφορετικές ερμηνείες και διατυπώσεις, αν μη τι άλλο, θα δυναμιτίσουν το κλίμα στη Σαντορίνη όπου εκτυλίχθηκε το επίμαχο συμβάν.
Οι αποδείξεις
Τα αποδεικτικά των πληρωμών στα οποία αναγκάστηκαν να προχωρήσουν οι δυο νεαροί έχει δημοσιεύσει το protothema.gr. Πρόκειται για τρεις ξεχωριστές χρεώσεις σε δυο πιστωτικές κάρτες. Η πρώτη χρέωση είναι αξίας 2.000 ευρώ, η δεύτερη 600 ευρώ και η τρίτη χρέωση είναι αξίας 2.800 ευρώ.
Η πρώτη χρέωση έγινε στις 17 Ιουνίου και οι άλλες δυο την επόμενη μέρα. Αφορούν, σύμφωνα με τις εξηγήσεις που έδωσαν οι υπεύθυνοι του γραφείου ενοικίασης ΙΧ, τη «ζημιά» στον συμπλέκτη ενός Nissan Micra, το οποίο είχε νοικιάσει το ζευγάρι των Γάλλων τουριστών για ολιγοήμερες διακοπές στη Σαντορίνη.
Το χρονικό της υπόθεσης
Το ζευγάρι Γάλλων, που εκκίνησε νομικές διαδικασίες υπέβαλε μήνυση προς τον ιδιοκτήτη και νόμιμο εκπρόσωπο της εταιρείας ενοικιαζόμενων οχημάτων στη Σαντορίνη, όπως και κατά υπαλλήλων του γραφείου.
Όπως υποστηρίζουν οι Γάλλοι στη μήνυση, όλα ξεκίνησαν στις 14 Ιουνίου οπότε και μετέβησαν στη Σαντορίνη για διακοπές. Το μεσημέρι της ίδιας ημέρας αποφάσισαν να νοικιάσουν αυτοκίνητο από πρακτορείο που βρισκόταν στο λιμάνι. Για το όχημα μάρκας NISSAN κλήθηκαν αρχικά να καταβάλλουν 160 ευρώ σε μετρητά αφότου τους παραδώθηκαν τα κλειδιά.
Στη συνέχεια, κατευθύνθηκαν προς το ξενοδοχείο που απέχει 10 χλμ από το πρακτορείο, το σημείο παραλαβής δηλαδή του αυτοκινήτου. Τρεις μόλις ώρες αφότου οι Γάλλοι παρέλαβαν το όχημα, αυτό σταμάτησε να κινείται, γεγονός που διαπίστωσαν οι τουρίστες έξω από σούπερ μάρκετ. Τότε, ανήσυχοι, οι Γάλλοι έσπευσαν να καλέσουν τους αρμοδίους για να αναφέρουν το συμβάν και έλαβαν την απάντηση για το πρόβλημα στον συμπλέκτη.
«Ήρθαν στο σημείο όπου βρισκόμασταν πέντε άτομα (μαζί με το αφεντικό), όπου μας υποχρέωσαν να τους ακολουθήσουμε στο λιμάνι και ειδικότερα στο κατάστημα από το οποίο παραλάβαμε το αυτοκίνητο, λέγοντάς μας ότι πρέπει να πληρώσουμε το ποσό των 5.000€ για τη ζημιά! Εμείς σαστίσαμε τότε και το αφεντικό μας απείλησε ότι αν δεν πληρώσουμε δεν θα φύγουμε από το νησί, ότι ξέρουν το ξενοδοχείο στο οποίο διαμέναμε και ότι αν δεν τους καταβάλλουμε τα χρήματα θα ''πάθουμε μεγάλο κακό''» ισχυρίζονται οι Γάλλοι μέσα από τη μήνυσή τους στην οποία καταγγέλουν πολιτική απειλών.
Περιγράφοντας τα αισθήματα που επικράτησαν κατά τη στιχομυθία με τους υπεύθυνους, στην οποία ανακοινώθηκε το απροσδόκητα υψηλό ποσό, αναφέρουν τα εξής: «Εμείς τρομάξαμε και φοβηθήκαμε πάρα πολύ, καθώς είχαμε γύρω μας πέντε άτομα τα οποία μας είχαν περικυκλώσει και μας έλεγαν ότι έπρεπε να πληρώσουμε διότι δεν είχαμε άλλη επιλογή! Τότε τους δώσαμε δύο πιστωτικές κάρτες, μία του καθενός από εμάς και το αφεντικό έκανε διάφορες χρεώσεις μέχρι να συμπληρωθεί το ποσό και τελικά η πρώτη από εμάς χρεώθηκε το ποσό των 2.000€ και ο δεύτερος από εμάς το ποσό των 3.400€. Κατόπιν μας αντάλλαξαν το αυτοκίνητο με ένα άλλο μάρκας KIA, χρώματος άσπρου του οποίου η ημερομηνία επιστροφής ήτανε στις 16/6/2022»...
Οι Γάλλοι υποστηρίζουν, στο ίδιο κείμενο καταγγελίας, ότι αρχικά φοβήθηκαν να αναφέρουν το συμβάν στην τοπική αστυνομία. Αποφάσισαν να κινηθούν νομικά όταν επικοινώνησαν με τους γονείς τους και εκείνοι με τη σειρά τους μίλησαν με δικηγόρο και έδωσαν στους νεαρούς τη συμβουλή να καταγγείλουν το περιστατικό σε αστυνομικό τμήμα της Αθήνας. Η μήνυση κατατέθηκε τελικά το περασμένο Σαββατοκύριακο στο Α.Τ Ακροπόλεως.
Ειδήσεις σήμερα:
Συγκλονιστικές εικόνες από τη διάσωση αθλήτριας καλλιτεχνικής κολύμβησης που λιποθύμησε μέσα στο νερό
Σε προστατευόμενο περιβάλλον η 51χρονη που την έκλεισε η μητέρα της για 42 χρόνια στο σπίτι στη Λάρισα
Δείτε πώς αντέδρασαν Ουκρανοί πολίτες στο μετρό μόλις είδαν τραυματισμένους στρατιώτες
Οι υπεύθυνοι του γραφείου, στους οποίους έχει υποβληθεί μήνυση από τους τουρίστες, έχουν προχωρήσει στη διατύπωση των δικών τους εξηγήσεων, οπότε το «σίριαλ» με το πρόβλημα στον συμπλέκτη και την υπερχρέωση στις πιστωτικές κάρτες θα έχει και συνέχεια.
Στη μήνυσή τους, υπενθυμίζεται ότι, οι Γάλλοι κατηγορούν τους υπεύθυνους της εταιρείας για εκβιαστικές μεθόδους προκειμένου οι τελευταίοι να αποσπάσουν το επιδιωκόμενο υψηλό ποσό. Εγκαλούν, δε, το πρακτορείο για απάτη καθώς υποστηρίζουν ότι ξαφνικά επήλθε η ακινησία στο αυτοκίνητο κι ύστερα από τηλεφώνημα στο γραφείο ενοικιαζόμενων ΙΧ οι ξένοι έμαθαν για τη ζημιά στον συμπλέκτη.
Οι διαφορετικές ερμηνείες και διατυπώσεις, αν μη τι άλλο, θα δυναμιτίσουν το κλίμα στη Σαντορίνη όπου εκτυλίχθηκε το επίμαχο συμβάν.
Οι αποδείξεις
Τα αποδεικτικά των πληρωμών στα οποία αναγκάστηκαν να προχωρήσουν οι δυο νεαροί έχει δημοσιεύσει το protothema.gr. Πρόκειται για τρεις ξεχωριστές χρεώσεις σε δυο πιστωτικές κάρτες. Η πρώτη χρέωση είναι αξίας 2.000 ευρώ, η δεύτερη 600 ευρώ και η τρίτη χρέωση είναι αξίας 2.800 ευρώ.
Η πρώτη χρέωση έγινε στις 17 Ιουνίου και οι άλλες δυο την επόμενη μέρα. Αφορούν, σύμφωνα με τις εξηγήσεις που έδωσαν οι υπεύθυνοι του γραφείου ενοικίασης ΙΧ, τη «ζημιά» στον συμπλέκτη ενός Nissan Micra, το οποίο είχε νοικιάσει το ζευγάρι των Γάλλων τουριστών για ολιγοήμερες διακοπές στη Σαντορίνη.
Το χρονικό της υπόθεσης
Το ζευγάρι Γάλλων, που εκκίνησε νομικές διαδικασίες υπέβαλε μήνυση προς τον ιδιοκτήτη και νόμιμο εκπρόσωπο της εταιρείας ενοικιαζόμενων οχημάτων στη Σαντορίνη, όπως και κατά υπαλλήλων του γραφείου.
Όπως υποστηρίζουν οι Γάλλοι στη μήνυση, όλα ξεκίνησαν στις 14 Ιουνίου οπότε και μετέβησαν στη Σαντορίνη για διακοπές. Το μεσημέρι της ίδιας ημέρας αποφάσισαν να νοικιάσουν αυτοκίνητο από πρακτορείο που βρισκόταν στο λιμάνι. Για το όχημα μάρκας NISSAN κλήθηκαν αρχικά να καταβάλλουν 160 ευρώ σε μετρητά αφότου τους παραδώθηκαν τα κλειδιά.
Στη συνέχεια, κατευθύνθηκαν προς το ξενοδοχείο που απέχει 10 χλμ από το πρακτορείο, το σημείο παραλαβής δηλαδή του αυτοκινήτου. Τρεις μόλις ώρες αφότου οι Γάλλοι παρέλαβαν το όχημα, αυτό σταμάτησε να κινείται, γεγονός που διαπίστωσαν οι τουρίστες έξω από σούπερ μάρκετ. Τότε, ανήσυχοι, οι Γάλλοι έσπευσαν να καλέσουν τους αρμοδίους για να αναφέρουν το συμβάν και έλαβαν την απάντηση για το πρόβλημα στον συμπλέκτη.
«Ήρθαν στο σημείο όπου βρισκόμασταν πέντε άτομα (μαζί με το αφεντικό), όπου μας υποχρέωσαν να τους ακολουθήσουμε στο λιμάνι και ειδικότερα στο κατάστημα από το οποίο παραλάβαμε το αυτοκίνητο, λέγοντάς μας ότι πρέπει να πληρώσουμε το ποσό των 5.000€ για τη ζημιά! Εμείς σαστίσαμε τότε και το αφεντικό μας απείλησε ότι αν δεν πληρώσουμε δεν θα φύγουμε από το νησί, ότι ξέρουν το ξενοδοχείο στο οποίο διαμέναμε και ότι αν δεν τους καταβάλλουμε τα χρήματα θα ''πάθουμε μεγάλο κακό''» ισχυρίζονται οι Γάλλοι μέσα από τη μήνυσή τους στην οποία καταγγέλουν πολιτική απειλών.
Περιγράφοντας τα αισθήματα που επικράτησαν κατά τη στιχομυθία με τους υπεύθυνους, στην οποία ανακοινώθηκε το απροσδόκητα υψηλό ποσό, αναφέρουν τα εξής: «Εμείς τρομάξαμε και φοβηθήκαμε πάρα πολύ, καθώς είχαμε γύρω μας πέντε άτομα τα οποία μας είχαν περικυκλώσει και μας έλεγαν ότι έπρεπε να πληρώσουμε διότι δεν είχαμε άλλη επιλογή! Τότε τους δώσαμε δύο πιστωτικές κάρτες, μία του καθενός από εμάς και το αφεντικό έκανε διάφορες χρεώσεις μέχρι να συμπληρωθεί το ποσό και τελικά η πρώτη από εμάς χρεώθηκε το ποσό των 2.000€ και ο δεύτερος από εμάς το ποσό των 3.400€. Κατόπιν μας αντάλλαξαν το αυτοκίνητο με ένα άλλο μάρκας KIA, χρώματος άσπρου του οποίου η ημερομηνία επιστροφής ήτανε στις 16/6/2022»...
Οι Γάλλοι υποστηρίζουν, στο ίδιο κείμενο καταγγελίας, ότι αρχικά φοβήθηκαν να αναφέρουν το συμβάν στην τοπική αστυνομία. Αποφάσισαν να κινηθούν νομικά όταν επικοινώνησαν με τους γονείς τους και εκείνοι με τη σειρά τους μίλησαν με δικηγόρο και έδωσαν στους νεαρούς τη συμβουλή να καταγγείλουν το περιστατικό σε αστυνομικό τμήμα της Αθήνας. Η μήνυση κατατέθηκε τελικά το περασμένο Σαββατοκύριακο στο Α.Τ Ακροπόλεως.
Ειδήσεις σήμερα:
Συγκλονιστικές εικόνες από τη διάσωση αθλήτριας καλλιτεχνικής κολύμβησης που λιποθύμησε μέσα στο νερό
Σε προστατευόμενο περιβάλλον η 51χρονη που την έκλεισε η μητέρα της για 42 χρόνια στο σπίτι στη Λάρισα
Δείτε πώς αντέδρασαν Ουκρανοί πολίτες στο μετρό μόλις είδαν τραυματισμένους στρατιώτες
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr