Στη δημοσιότητα έδωσε η ΕΛ.ΑΣ. τα στοιχεία της Γεωργιανής γυναίκας - αράχνη που νάρκωνε και λήστευε ηλικιωμένους.
Συγκεκριμένα, η 48χρονη, συνελήφθη στις 26 Ιουνίου καθώς λήστευε ηλικιωμένους με τη χρήση υπνωτικών χαπιών.
Δίνονται στη δημοσιότητα, κατόπιν σχετικής Διάταξης της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών, τα στοιχεία ταυτότητας και οι φωτογραφίες αλλοδαπής, κατηγορούμενης για διάπραξη ληστειών σε βάρος ηλικιωμένων με χρήση υπνωτικών ουσιών και η οποίοι συνελήφθη την 26-6-2022, από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης Εγκλημάτων κατά Ιδιοκτησίας της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής. Από την μέχρι στιγμής έρευνα εξιχνιάσθηκαν 9 περιπτώσεις ληστειών και 4 κλοπών (σχετικό το από 27-6-2022 Δελτίο Τύπου) .
Πρόκειται για την:
(επ) KADAGISHVILI (ον) ELZA του ROMANI ή ROMANOZI και της NATELA γεννηθείσα την 4-9-1974 στη Γεωργία
Η συγκεκριμένη δημοσιοποίηση, σύμφωνα με τη σχετική Εισαγγελική Διάταξη, αποσκοπεί στην προστασία του κοινωνικού συνόλου, στην ευχερέστερη πραγμάτωση της αξίωσης της Πολιτείας για τον κολασμό των παραπάνω αδικημάτων καθώς και στη διερεύνηση της συμμετοχής αυτής και σε άλλες αξιόποινες πράξεις.
Στο πλαίσιο αυτό, παρακαλούνται οι πολίτες να επικοινωνούν με τους τηλεφωνικούς αριθμούς 210-6476541 του Τμήματος Δίωξης Εγκλημάτων κατά Ιδιοκτησίας και 210-6411111 της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής, για την παροχή οποιασδήποτε σχετικής πληροφορίας. Σημειώνεται ότι διασφαλίζεται η ανωνυμία και το απόρρητο της επικοινωνίας.
Κλείσιμο
Επισημαίνεται ότι η συγκεκριμένη δημοσιοποίηση είναι χρονικής διάρκειας μέχρι την 29-12-2022, σύμφωνα με την Εισαγγελική Διάταξη. Πέραν του χρονικού αυτού ορίου δεν επιτρέπεται και αντίκειται στο νόμο, η διατήρηση ή/και αναπαραγωγή της δημοσιοποίησης των παραπάνω στοιχείων.
Με την PrimaDonna Aromatic της De’Longhi απολαμβάνουμε το ζεστό ή κρύο ρόφημά μας στο χώρο μας, από τον κόκκο στο φλιτζάνι, όπως ακριβώς θα το κάναμε στα πιο premium café του κόσμου
Την έκθεση υπογράφει ο διεθνώς αναγνωρισμένος φωτογράφος, Τάσος Βρεττός, ο οποίος μέσα από τον φακό του αποτυπώνει τη σύνδεση της βιομηχανίας με την τέχνη, αναδεικνύοντας τις αθέατες διαδρομές της ελληνικής μεταλλουργίας