Οι πολυάριθμες διακρίσεις καταδεικνύουν την προσήλωσή της εταιρείας στη βιώσιμη ανάπτυξη, την καινοτομία και την παροχή αξίας στους καταναλωτές, τους εργαζομένους και την κοινωνία.
Τουρισμός - Κικίλιας: Αύξηση 50% στις αφίξεις ταξιδιωτών από τις ΗΠΑ, τον Ιούνιο, σε σχέση με το 2019
Τουρισμός - Κικίλιας: Αύξηση 50% στις αφίξεις ταξιδιωτών από τις ΗΠΑ, τον Ιούνιο, σε σχέση με το 2019
Οι αφίξεις από τις ΗΠΑ τον Ιούνιο καταγράφουν αύξηση 50% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019
«Τα στοιχεία για τον Ιούνιο είναι εντυπωσιακά», δήλωσε ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας, αναφερόμενος στην αύξηση της επιβατικής κίνησης στο «Ελευθέριος Βενιζέλος», σε συνέντευξη που παραχώρησε στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ και την εκπομπή «Αταίριαστοι».
Όπως είπε ο Υπουργός Τουρισμού, οι αφίξεις από τις ΗΠΑ τον Ιούνιο καταγράφουν αύξηση 50% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019, ενώ ιδιαίτερη δυναμική εμφανίζουν τα στοιχεία και από άλλες σημαντικές τουριστικές αγορές του εξωτερικού, με τις αφίξεις από την Αυστρία να παρουσιάζουν αύξηση +32%, από το Ισραήλ +24%, τον Καναδά +12%, τη Γαλλία +8% και τη Μεγάλη Βρετάνια +1%.
«Η ανάκαμψη του τουριστικού μας προϊόντας είναι ισχυρή. Και όλα αυτά, μάλιστα, σε μία χρονιά η οποία δεν είναι καθόλου ανέφελη, με κλειστή την αγορά της Κίνας, της Ουκρανίας και της Ρωσίας, με έναν πόλεμο να μαίνεται όλους τους τελευταίους μήνες στην καρδιά της Ευρώπης, με πανδημία και με όλα τα προβλήματα τα οποία υπάρχουν εξαιτίας των πληθωριστικών πιέσεων και της ενεργειακής κρίσης», υπογράμμισε ο κ. Κικίλιας, προσθέτοντας ότι τα πρώτα στοιχεία κάνουν λόγο για προσέλκυση επισκεπτών υψηλού εισοδηματικού επιπέδου, γεγονός που καταγράφεται και στα έσοδα. «Και αυτό είναι πολύ σημαντικό. Γιατί σημαίνει στήριξη της πρωτογενούς παραγωγής, του εμπορικού κόσμου, της μικρομεσαίας ελληνικής επιχείρησης που αποτελεί τη "ραχοκοκαλιά" της ελληνικής οικονομίας, τα εκατοντάδες επαγγέλματα που σχετίζονται με το τουριστικό μας προϊόν, τον κλάδο της κατασκευής, την προσέλκυση νέων επενδύσεων, καθώς και την υλοποίηση βασικών έργων υποδομής στις τοπικές κοινωνίες», σημείωσε.
Ο Υπουργός Τουρισμού έκανε λόγο για τη στρατηγική επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου, η οποία -όπως ανέφερε- εφέτος ξεκίνησε αρκετά νωρίτερα και αναμένεται να τελειώσει τον Δεκέμβριο, ενώ στάθηκε ιδιαίτερα στην επαναφορά της Αθήνας στον τουριστικό χάρτη. «Όπως βλέπετε, αρκετοί από τους ταξιδιώτες που επισκέπτονται τη χώρα μας επιλέγουν να μείνουν πλέον στην Αθήνα. Ενώ, δηλαδή, όλα τα προηγούμενα χρόνια η πρωτεύουσα ήταν ένας ενδιάμεσος προορισμός για όποιον ήθελε να πάει στα ελληνικά νησιά, αυτό πλέον έχει αλλάξει. Η Αθήνα έχει αποκτήσει άλλη δυναμική και σε αυτό έχει συμβάλει μία σειρά σημαντικών επενδύσεων, στην αθηναϊκή "Ριβιέρα" και αλλού στο λεκανοπέδιο», τόνισε.
Σχετικά, τέλος, με τα κενά που παρατηρούνται έπειτα από δύο και πλέον έτη πανδημίας σε επαγγελματικούς κλάδους που σχετίζονται με τον τουρισμό, ο κ. Κικίλιας επανέλαβε ότι οι εργαζόμενοι στον τουρισμό είναι οι πρεσβευτές της χώρας μας στο εξωτερικό και, ως εκ τούτου, οι θέσεις εργασίας πρέπει να είναι ποιοτικές και καλά αμειβόμενες. «Πρόκειται για ένα ζήτημα που έχουμε συζητήσει, πολλές φορές, με τον Πρωθυπουργό και τον Υπουργό Εργασίας, έχοντας μάλιστα ανακοινώσει ένα συγκεκριμένο πλέγμα δράσεων προς αυτή την κατεύθυνση. Η δική μου εισήγηση, από εδώ και πέρα, θα είναι επιδότηση της εργασίας και όχι της ανεργίας. Δηλαδή, εάν -για παράδειγμα- ένας ξενοδόχος ή ένας καταστηματάρχης απασχολεί έναν εγγεγραμμένο άνεργο για 6, 7 ή 8 μήνες, είναι προτιμότερο -για τους υπόλοιπους μήνες του έτους- να επιδοτείται η συνέχιση της εργασίας του και όχι να δίνεται ένα επίδομα από το ταμείο ανεργίας», πρόσθεσε ο Υπουργός Τουρισμού.
Ειδήσεις σήμερα:
Καιρός - Έκτακτο δελτίο επιδείνωσης: Ισχυρές καταιγίδες με κεραυνούς στην κεντρική και βόρεια Ελλάδα
Εύβοια: Ο «βιός και η πολιτεία» του ψαροντουφεκά που συνελήφθη στα Λιχαδονήσια
Μάγκυ Χαραλαμπίδου: Η throwback φωτογραφία με τον Alice Cooper
Όπως είπε ο Υπουργός Τουρισμού, οι αφίξεις από τις ΗΠΑ τον Ιούνιο καταγράφουν αύξηση 50% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019, ενώ ιδιαίτερη δυναμική εμφανίζουν τα στοιχεία και από άλλες σημαντικές τουριστικές αγορές του εξωτερικού, με τις αφίξεις από την Αυστρία να παρουσιάζουν αύξηση +32%, από το Ισραήλ +24%, τον Καναδά +12%, τη Γαλλία +8% και τη Μεγάλη Βρετάνια +1%.
«Η ανάκαμψη του τουριστικού μας προϊόντας είναι ισχυρή. Και όλα αυτά, μάλιστα, σε μία χρονιά η οποία δεν είναι καθόλου ανέφελη, με κλειστή την αγορά της Κίνας, της Ουκρανίας και της Ρωσίας, με έναν πόλεμο να μαίνεται όλους τους τελευταίους μήνες στην καρδιά της Ευρώπης, με πανδημία και με όλα τα προβλήματα τα οποία υπάρχουν εξαιτίας των πληθωριστικών πιέσεων και της ενεργειακής κρίσης», υπογράμμισε ο κ. Κικίλιας, προσθέτοντας ότι τα πρώτα στοιχεία κάνουν λόγο για προσέλκυση επισκεπτών υψηλού εισοδηματικού επιπέδου, γεγονός που καταγράφεται και στα έσοδα. «Και αυτό είναι πολύ σημαντικό. Γιατί σημαίνει στήριξη της πρωτογενούς παραγωγής, του εμπορικού κόσμου, της μικρομεσαίας ελληνικής επιχείρησης που αποτελεί τη "ραχοκοκαλιά" της ελληνικής οικονομίας, τα εκατοντάδες επαγγέλματα που σχετίζονται με το τουριστικό μας προϊόν, τον κλάδο της κατασκευής, την προσέλκυση νέων επενδύσεων, καθώς και την υλοποίηση βασικών έργων υποδομής στις τοπικές κοινωνίες», σημείωσε.
Ο Υπουργός Τουρισμού έκανε λόγο για τη στρατηγική επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου, η οποία -όπως ανέφερε- εφέτος ξεκίνησε αρκετά νωρίτερα και αναμένεται να τελειώσει τον Δεκέμβριο, ενώ στάθηκε ιδιαίτερα στην επαναφορά της Αθήνας στον τουριστικό χάρτη. «Όπως βλέπετε, αρκετοί από τους ταξιδιώτες που επισκέπτονται τη χώρα μας επιλέγουν να μείνουν πλέον στην Αθήνα. Ενώ, δηλαδή, όλα τα προηγούμενα χρόνια η πρωτεύουσα ήταν ένας ενδιάμεσος προορισμός για όποιον ήθελε να πάει στα ελληνικά νησιά, αυτό πλέον έχει αλλάξει. Η Αθήνα έχει αποκτήσει άλλη δυναμική και σε αυτό έχει συμβάλει μία σειρά σημαντικών επενδύσεων, στην αθηναϊκή "Ριβιέρα" και αλλού στο λεκανοπέδιο», τόνισε.
Σχετικά, τέλος, με τα κενά που παρατηρούνται έπειτα από δύο και πλέον έτη πανδημίας σε επαγγελματικούς κλάδους που σχετίζονται με τον τουρισμό, ο κ. Κικίλιας επανέλαβε ότι οι εργαζόμενοι στον τουρισμό είναι οι πρεσβευτές της χώρας μας στο εξωτερικό και, ως εκ τούτου, οι θέσεις εργασίας πρέπει να είναι ποιοτικές και καλά αμειβόμενες. «Πρόκειται για ένα ζήτημα που έχουμε συζητήσει, πολλές φορές, με τον Πρωθυπουργό και τον Υπουργό Εργασίας, έχοντας μάλιστα ανακοινώσει ένα συγκεκριμένο πλέγμα δράσεων προς αυτή την κατεύθυνση. Η δική μου εισήγηση, από εδώ και πέρα, θα είναι επιδότηση της εργασίας και όχι της ανεργίας. Δηλαδή, εάν -για παράδειγμα- ένας ξενοδόχος ή ένας καταστηματάρχης απασχολεί έναν εγγεγραμμένο άνεργο για 6, 7 ή 8 μήνες, είναι προτιμότερο -για τους υπόλοιπους μήνες του έτους- να επιδοτείται η συνέχιση της εργασίας του και όχι να δίνεται ένα επίδομα από το ταμείο ανεργίας», πρόσθεσε ο Υπουργός Τουρισμού.
Ειδήσεις σήμερα:
Καιρός - Έκτακτο δελτίο επιδείνωσης: Ισχυρές καταιγίδες με κεραυνούς στην κεντρική και βόρεια Ελλάδα
Εύβοια: Ο «βιός και η πολιτεία» του ψαροντουφεκά που συνελήφθη στα Λιχαδονήσια
Μάγκυ Χαραλαμπίδου: Η throwback φωτογραφία με τον Alice Cooper
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα