Δικογραφία-καταπέλτης για τις κόντρες θανάτου στο Χαλάνδρι
15.08.2022
08:44
Σε πραγματογνώμονα η έρευνα για το τροχαίο που στοίχισε τη ζωή στον νεαρό τα ξημερώματα της 27ης Ιουνίου - Τι λέει στην απολογία του ο 19χρονος φίλος του θύματος - Κλειδί η κατάθεση του αυτόπτη μάρτυρα
Εκείνο το ξημέρωμα της 27ης Ιουνίου, οι δύο φίλοι επέστρεφαν από διασκέδαση όταν ο θάνατος τους έστησε καρτέρι σε κεντρικό σημείο του Χαλανδρίου. Ο 18χρονος Παναγιώτης μόλις είχε τελειώσει το Λύκειο και περίμενε τα αποτελέσματα των Πανελλαδικών, ενώ ο 19χρονος Νίκος σπούδαζε ήδη στο εξωτερικό. Οι δύο φίλοι, σύμφωνα με την Τροχαία, έκαναν κόντρες με τα αυτοκίνητα των γονέων τους, όταν ο μικρός, που δεν είχε καν δίπλωμα οδήγησης και δεν φορούσε ζώνη ασφαλείας ενώ λόγω ζέστης οδηγούσε ξυπόλητος, έχασε τον έλεγχο και καρφώθηκε σε ένα δέντρο.
Ο θάνατός του ήταν ακαριαίος. Ο κολλητός του συνελήφθη από την Τροχαία Αγίας Παρασκευής και πλέον, όπως αναφέρεται στη δικογραφία, αντιμετωπίζει την κατηγορία «Ενεργώντας με πρόθεση, διέπραξες το αδίκημα της επικίνδυνης οδήγησης και συγκεκριμένα, κατά την συγκοινωνία στους δρόμους, οδηγούσες όχημα, μετέχοντας σε αυτοσχέδιο αγώνα ταχύτητας (“κόντρα”), αγώνα ο οποίος τελούσε σε γνώση σου ότι ήταν εξαιρετικά επικίνδυνος για την ασφάλεια της συγκοινωνίας στη συγκεκριμένη οδό, διαταράσσοντάς την σε απόλυτο βαθμό, και στον οποίο συμμετείχες εσύ και από την πράξη σου αυτή, επήλθε ως αποτέλεσμα ο θάνατος τρίτου προσώπου».
Το «ΘΕΜΑ», μέσα από τη δικογραφία που παρουσιάζει, ξετυλίγει όλο το κουβάρι της δραματικής ιστορίας που βύθισε στο πένθος μια οικογένεια και στη θλίψη μια δεύτερη. Πλέον, την υπόθεση έχει αναλάβει να διαλευκάνει ο έμπειρος πραγματογνώμονας Παναγιώτης Μαδιάς, τον οποίο διόρισε η Εισαγγελία και αναμένεται μέσα στις επόμενες εβδομάδες να καταθέσει το πόρισμα για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες σημειώθηκε το τροχαίο δυστύχημα.
Η απολογία του 19χρονου
Σημαντικό κομμάτι αποτελεί το απολογητικό υπόμνημα του 19χρονου φίλου του Παναγιώτη, οδηγού του μαύρου Suzuki SX4.
«Το βράδυ της 27ης Ιουνίου και περί ώρα 22:00 οδηγώντας το επιβατικό όχημα του πατέρα μου μάρκας Suzuki SX4, χρώματος μαύρου, πέρασα από το σπίτι της φίλης μου στη Φιλοθέη, την πήρα και στη συνέχεια περάσαμε από το Χαλάνδρι, όπου πήραμε από το σπίτι του και τον θανόντα πλέον φίλο μας Παναγιώτη Κυριακή, για να πάμε στην Κηφισιά, επειδή είχαμε κανονίσει και με άλλους φίλους μας να βγούμε για φαγητό. Αφήσαμε το αυτοκίνητό μου στα Βριλήσσια και επιβιβαστήκαμε στο όχημα του Παναγιώτη, γιατί το δικό μου δεν είχε πολλή βενζίνη. Στην παρέα μας προστέθηκαν ένας φίλος μας και μια ακόμα κοπέλα. Αφού τελειώσαμε το φαγητό, μιλούσαμε και περνούσαμε ευχάριστα την ώρα μας. Αργότερα ήρθε ο πατέρας της φίλης μας, την πήρε μαζί με μία άλλη φίλη της και έφυγαν. Εγώ με την υπόλοιπη παρέα σκεφτόμασταν μήπως συνεχίζαμε σε κάποιο άλλο μέρος, αλλά επειδή δεν υπήρχε διάθεση, δεν κανονίστηκε τελικά τίποτα και το διαλύσαμε. Επιβιβάστηκα στο αυτοκίνητο του Παναγιώτη και με πήγε στα Βριλήσσια για να πάρω το δικό μου. Κάτσαμε στο αυτοκίνητό του και συζητούσαμε και στη συνέχεια επιβιβάστηκα στο δικό μου και τον ακολούθησα, επειδή εκείνος ήξερε την περιοχή και γνώριζε πώς θα βγαίναμε σύντομα στον κεντρικό δρόμο για να κατευθυνθούμε προς τα σπίτια μας. Πράγματι, με πήγε μέσα από τα στενά και τελικά βγήκαμε στη Δουκίσσης Πλακεντίας. Μετά την πλατεία Κένεντι και ενώ είχα βάλει λίγο βενζίνη, σταματήσαμε στην οδό Παλαιολόγου και στο ρεύμα κατεύθυνσης προς τη Νέα Ιωνία, προκειμένου να συνεννοηθούμε για την επόμενη μέρα και να χαιρετηθούμε. Το δικό μου όχημα εκινείτο στην αριστερή λωρίδα και το όχημα του Παναγιώτη στη δεξιά. Εκείνη τη στιγμή ήρθε από πίσω μας ένα άλλο αυτοκίνητο, εγώ προχώρησα λίγο να περάσει και αμέσως μετά βρεθήκαμε και πάλι παράλληλα, όπως και πριν εμφανιστεί το άλλο όχημα που μας είχε διακόψει. Πιο κάτω και συγκεκριμένα στη διασταύρωση με την οδό Εθνικής Αντιστάσεως, θα έφευγα αριστερά ως συνήθως και εκείνος δεξιά, για να οδηγηθούμε στα σπίτια μας. Αφού χαιρετηθήκαμε, ξεκίνησα επιτάχυνα κι έφυγα. Το ίδιο έκανε και ο Παναγιώτης. Στο σημείο αυτό δηλώνω κατηγορηματικά ότι δεν συζητήσαμε για αυτοσχέδιο αγώνα, ούτε καν υπήρχε τέτοια σκέψη. Μετά άκουσα έναν θόρυβο φρεναρίσματος και είδα από τον καθρέπτη κάτι σαν σύννεφο σκόνης. Φοβήθηκα, γι’ αυτό και έκανα αναστροφή για να γυρίσω πίσω να δω τι είχε συμβεί.
Εφτασα στο σημείο, ο δρόμος ήταν γεμάτος γυαλιά και το αυτοκίνητο του Παναγιώτη είχε πέσει πάνω σε ένα δέντρο και είχε καταστραφεί ολοσχερώς. Ευρισκόμενος σε πλήρες σοκ από το θέαμα φώναζα για βοήθεια, ήθελα να απεγκλωβίσω εγώ ο ίδιος τον Παναγιώτη, αλλά οι γείτονες που μαζεύτηκαν, δε με άφησαν και προσπαθούσαν να με ηρεμήσουν. Κάποιοι κάλεσαν την Τροχαία και το ασθενοφόρο και εγώ συντετριμμένος πήρα τηλέφωνο τους γονείς μου. Δεν ήξερα τι άλλο να κάνω. Επαναλαμβάνω ότι δεν κάναμε κόντρες γιατί δεν μας αρέσουν. Πράγματι όταν χωριστήκαμε κινήθηκα σχετικά γρήγορα όπως και ο Παναγιώτης, αλλά ο καθένας από μόνος του και φυσικά αυτοσχέδιο αγώνα δεν έκανα και δεν κάναμε. Ημασταν στενοί φίλοι και απόλυτα μετρημένοι και φυσιολογικοί άνθρωποι. Πρέπει να σημειωθεί ότι τα αυτοκίνητά μας ήταν απλά συμβατικά αυτοκίνητα. Το αυτοκίνητο που οδηγούσα ήταν του πατέρα μου, το οικογενειακό μας, ένα Suzuki SX4 (σαν τζιπ). Βέβαια ήταν καλύτερο από του Παναγιώτη (ένα αρκετά παλαιό Toyota Yaris), οπότε και εξ αυτού του λόγου δεν θα μπορούσε ποτέ να τεθεί θέμα αυτοσχέδιου αγώνα. Επίσης εκείνο το βράδυ που βγήκαμε, δεν υπήρχε ιδιαίτερη διάθεση, γι’ αυτό και αποφασίσαμε μετά το φαγητό να μη συνεχίσουμε την διασκέδασή μας. Ο Παναγιώτης είχε πει ότι ήταν “πιασμένος” γιατί είχε συμμετάσχει σε αγώνα ποδοσφαίρου, μετά από μεγάλο διάστημα αποχής λόγω προβλήματος υγείας που αντιμετώπισε και επιπρόσθετα ότι ένιωθε έντονη ευαισθησία στο δέρμα από ηλίαση. Οπως προανέφερα, το αυτοκίνητό μου εκινείτο στην αριστερή λωρίδα και του Παναγιώτη δεξιά. Τα οχήματά μας δεν συγκρούστηκαν και το όχημά μου ήταν “χωρίς εμφανείς υλικές ζημιές”, όπως αναφέρεται στην 28 Ιουνίου 2022 έκθεση αυτοψίας. Επίσης, προκύπτει ότι δεν κάναμε επικίνδυνους ελιγμούς, ούτε είχαμε μεταξύ μας μικρή απόσταση, κολλώντας ο ένας το όχημά του στο όχημα του άλλου. Από κανένα στοιχείο της δικογραφίας δεν προκύπτουν όλα τα ανωτέρω. Ούτε και στην 28 Ιουνίου 2022 κατάθεση ενος μάρτυρα ο οποίος ανέφερε επί λέξει “Θεώρησα ότι αφού ήταν και τα δύο οχήματα σταματημένα παράλληλα, ότι θα έκαναν κόντρες. Κοιτώντας από τους καθρέπτες τα οχήματά τους είδα τέσσερα φώτα να ξεκινάνε ταυτόχρονα και να κατευθύνονται προς Νέα Ιωνία”. Παρότι η οδός και σε μεγάλη απόσταση από το σημείο, είναι ευθεία και ο μάρτυρας υπέθεσε ότι εμείς θα κάνουμε κόντρες, επειδή, όπως αναφέρει, ξεκινήσαμε παράλληλα, εντούτοις δεν διαπίστωσε και δεν κατέθεσε ότι η οδήγησή μας ήταν επικίνδυνη ή τέτοια που να παραπέμπει σε αυτοσχέδιο αγώνα, ούτε κατέθεσε πως αναπτύξαμε ιλιγγιώδη ταχύτητα γιατί, προφανώς σε τετοια περίπτωση, θα τον είχαμε φθάσει. Τέλος, δεν είχαμε κατανάλωσει αλκοόλ και ήμασταν νηφάλιοι. Ο Παναγιώτης είχε τον αποκλειστικό έλεγχο του οχήματός του, όπως και εγώ του δικού μου, δυστυχώς όμως, εκ του τραγικού αποτελέσματος, προκύπτει ότι έχασε τον έλεγχό του και ακόμη χειρότερα δεν φορούσε ζώνη ούτε παπούτσια. Σε κάθε περίπτωση, ήταν ένα τραγικό συμβάν, που θα με ακολουθεί σε ολόκληρη τη ζωή μου, αλλά με κάθε ειλικρίνεια τονίζω ότι δεν συνέπραξα στο θάνατο του καλού μου φίλου Παναγιώτη».
Ο μάρτυρας
Σημαντικές πληροφορίες για το σκηνικό δίνει και οδηγός ενός οχήματος ο οποίος κατέθεσε τα εξής: «Γύρω στις 04:15 κινούμασταν μαζί με τη σύζυγό μου στο Χαλάνδρι επί της οδού Παλαιολόγου με κατεύθυνση από Δουκίσσης Πλακεντίας προς Νέα Ιωνία. Αφού πέρασα τον σηματοδότη της παλιάς Πλατείας Κένεντι, συνάντησα μπροστά μου δύο αυτοκίνητα. Στη δεξιά λωρίδα ένα Yaris και στην αριστερή λωρίδα ένα άλλο, παράλληλα με το Toyota. Και τα δύο ήταν σταματημένα. Το όχημα που ήταν στην αριστερή λωρίδα ξεκίνησε και πήγε μπροστά από το Yaris για να μας κάνει χώρο να περάσουμε. Αφού πέρασα έκανε πάλι όπισθεν και πήγε πάλι παράλληλα με το Toyota Yaris.
Ο θάνατός του ήταν ακαριαίος. Ο κολλητός του συνελήφθη από την Τροχαία Αγίας Παρασκευής και πλέον, όπως αναφέρεται στη δικογραφία, αντιμετωπίζει την κατηγορία «Ενεργώντας με πρόθεση, διέπραξες το αδίκημα της επικίνδυνης οδήγησης και συγκεκριμένα, κατά την συγκοινωνία στους δρόμους, οδηγούσες όχημα, μετέχοντας σε αυτοσχέδιο αγώνα ταχύτητας (“κόντρα”), αγώνα ο οποίος τελούσε σε γνώση σου ότι ήταν εξαιρετικά επικίνδυνος για την ασφάλεια της συγκοινωνίας στη συγκεκριμένη οδό, διαταράσσοντάς την σε απόλυτο βαθμό, και στον οποίο συμμετείχες εσύ και από την πράξη σου αυτή, επήλθε ως αποτέλεσμα ο θάνατος τρίτου προσώπου».
Το «ΘΕΜΑ», μέσα από τη δικογραφία που παρουσιάζει, ξετυλίγει όλο το κουβάρι της δραματικής ιστορίας που βύθισε στο πένθος μια οικογένεια και στη θλίψη μια δεύτερη. Πλέον, την υπόθεση έχει αναλάβει να διαλευκάνει ο έμπειρος πραγματογνώμονας Παναγιώτης Μαδιάς, τον οποίο διόρισε η Εισαγγελία και αναμένεται μέσα στις επόμενες εβδομάδες να καταθέσει το πόρισμα για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες σημειώθηκε το τροχαίο δυστύχημα.
Η απολογία του 19χρονου
Σημαντικό κομμάτι αποτελεί το απολογητικό υπόμνημα του 19χρονου φίλου του Παναγιώτη, οδηγού του μαύρου Suzuki SX4.
«Το βράδυ της 27ης Ιουνίου και περί ώρα 22:00 οδηγώντας το επιβατικό όχημα του πατέρα μου μάρκας Suzuki SX4, χρώματος μαύρου, πέρασα από το σπίτι της φίλης μου στη Φιλοθέη, την πήρα και στη συνέχεια περάσαμε από το Χαλάνδρι, όπου πήραμε από το σπίτι του και τον θανόντα πλέον φίλο μας Παναγιώτη Κυριακή, για να πάμε στην Κηφισιά, επειδή είχαμε κανονίσει και με άλλους φίλους μας να βγούμε για φαγητό. Αφήσαμε το αυτοκίνητό μου στα Βριλήσσια και επιβιβαστήκαμε στο όχημα του Παναγιώτη, γιατί το δικό μου δεν είχε πολλή βενζίνη. Στην παρέα μας προστέθηκαν ένας φίλος μας και μια ακόμα κοπέλα. Αφού τελειώσαμε το φαγητό, μιλούσαμε και περνούσαμε ευχάριστα την ώρα μας. Αργότερα ήρθε ο πατέρας της φίλης μας, την πήρε μαζί με μία άλλη φίλη της και έφυγαν. Εγώ με την υπόλοιπη παρέα σκεφτόμασταν μήπως συνεχίζαμε σε κάποιο άλλο μέρος, αλλά επειδή δεν υπήρχε διάθεση, δεν κανονίστηκε τελικά τίποτα και το διαλύσαμε. Επιβιβάστηκα στο αυτοκίνητο του Παναγιώτη και με πήγε στα Βριλήσσια για να πάρω το δικό μου. Κάτσαμε στο αυτοκίνητό του και συζητούσαμε και στη συνέχεια επιβιβάστηκα στο δικό μου και τον ακολούθησα, επειδή εκείνος ήξερε την περιοχή και γνώριζε πώς θα βγαίναμε σύντομα στον κεντρικό δρόμο για να κατευθυνθούμε προς τα σπίτια μας. Πράγματι, με πήγε μέσα από τα στενά και τελικά βγήκαμε στη Δουκίσσης Πλακεντίας. Μετά την πλατεία Κένεντι και ενώ είχα βάλει λίγο βενζίνη, σταματήσαμε στην οδό Παλαιολόγου και στο ρεύμα κατεύθυνσης προς τη Νέα Ιωνία, προκειμένου να συνεννοηθούμε για την επόμενη μέρα και να χαιρετηθούμε. Το δικό μου όχημα εκινείτο στην αριστερή λωρίδα και το όχημα του Παναγιώτη στη δεξιά. Εκείνη τη στιγμή ήρθε από πίσω μας ένα άλλο αυτοκίνητο, εγώ προχώρησα λίγο να περάσει και αμέσως μετά βρεθήκαμε και πάλι παράλληλα, όπως και πριν εμφανιστεί το άλλο όχημα που μας είχε διακόψει. Πιο κάτω και συγκεκριμένα στη διασταύρωση με την οδό Εθνικής Αντιστάσεως, θα έφευγα αριστερά ως συνήθως και εκείνος δεξιά, για να οδηγηθούμε στα σπίτια μας. Αφού χαιρετηθήκαμε, ξεκίνησα επιτάχυνα κι έφυγα. Το ίδιο έκανε και ο Παναγιώτης. Στο σημείο αυτό δηλώνω κατηγορηματικά ότι δεν συζητήσαμε για αυτοσχέδιο αγώνα, ούτε καν υπήρχε τέτοια σκέψη. Μετά άκουσα έναν θόρυβο φρεναρίσματος και είδα από τον καθρέπτη κάτι σαν σύννεφο σκόνης. Φοβήθηκα, γι’ αυτό και έκανα αναστροφή για να γυρίσω πίσω να δω τι είχε συμβεί.
Εφτασα στο σημείο, ο δρόμος ήταν γεμάτος γυαλιά και το αυτοκίνητο του Παναγιώτη είχε πέσει πάνω σε ένα δέντρο και είχε καταστραφεί ολοσχερώς. Ευρισκόμενος σε πλήρες σοκ από το θέαμα φώναζα για βοήθεια, ήθελα να απεγκλωβίσω εγώ ο ίδιος τον Παναγιώτη, αλλά οι γείτονες που μαζεύτηκαν, δε με άφησαν και προσπαθούσαν να με ηρεμήσουν. Κάποιοι κάλεσαν την Τροχαία και το ασθενοφόρο και εγώ συντετριμμένος πήρα τηλέφωνο τους γονείς μου. Δεν ήξερα τι άλλο να κάνω. Επαναλαμβάνω ότι δεν κάναμε κόντρες γιατί δεν μας αρέσουν. Πράγματι όταν χωριστήκαμε κινήθηκα σχετικά γρήγορα όπως και ο Παναγιώτης, αλλά ο καθένας από μόνος του και φυσικά αυτοσχέδιο αγώνα δεν έκανα και δεν κάναμε. Ημασταν στενοί φίλοι και απόλυτα μετρημένοι και φυσιολογικοί άνθρωποι. Πρέπει να σημειωθεί ότι τα αυτοκίνητά μας ήταν απλά συμβατικά αυτοκίνητα. Το αυτοκίνητο που οδηγούσα ήταν του πατέρα μου, το οικογενειακό μας, ένα Suzuki SX4 (σαν τζιπ). Βέβαια ήταν καλύτερο από του Παναγιώτη (ένα αρκετά παλαιό Toyota Yaris), οπότε και εξ αυτού του λόγου δεν θα μπορούσε ποτέ να τεθεί θέμα αυτοσχέδιου αγώνα. Επίσης εκείνο το βράδυ που βγήκαμε, δεν υπήρχε ιδιαίτερη διάθεση, γι’ αυτό και αποφασίσαμε μετά το φαγητό να μη συνεχίσουμε την διασκέδασή μας. Ο Παναγιώτης είχε πει ότι ήταν “πιασμένος” γιατί είχε συμμετάσχει σε αγώνα ποδοσφαίρου, μετά από μεγάλο διάστημα αποχής λόγω προβλήματος υγείας που αντιμετώπισε και επιπρόσθετα ότι ένιωθε έντονη ευαισθησία στο δέρμα από ηλίαση. Οπως προανέφερα, το αυτοκίνητό μου εκινείτο στην αριστερή λωρίδα και του Παναγιώτη δεξιά. Τα οχήματά μας δεν συγκρούστηκαν και το όχημά μου ήταν “χωρίς εμφανείς υλικές ζημιές”, όπως αναφέρεται στην 28 Ιουνίου 2022 έκθεση αυτοψίας. Επίσης, προκύπτει ότι δεν κάναμε επικίνδυνους ελιγμούς, ούτε είχαμε μεταξύ μας μικρή απόσταση, κολλώντας ο ένας το όχημά του στο όχημα του άλλου. Από κανένα στοιχείο της δικογραφίας δεν προκύπτουν όλα τα ανωτέρω. Ούτε και στην 28 Ιουνίου 2022 κατάθεση ενος μάρτυρα ο οποίος ανέφερε επί λέξει “Θεώρησα ότι αφού ήταν και τα δύο οχήματα σταματημένα παράλληλα, ότι θα έκαναν κόντρες. Κοιτώντας από τους καθρέπτες τα οχήματά τους είδα τέσσερα φώτα να ξεκινάνε ταυτόχρονα και να κατευθύνονται προς Νέα Ιωνία”. Παρότι η οδός και σε μεγάλη απόσταση από το σημείο, είναι ευθεία και ο μάρτυρας υπέθεσε ότι εμείς θα κάνουμε κόντρες, επειδή, όπως αναφέρει, ξεκινήσαμε παράλληλα, εντούτοις δεν διαπίστωσε και δεν κατέθεσε ότι η οδήγησή μας ήταν επικίνδυνη ή τέτοια που να παραπέμπει σε αυτοσχέδιο αγώνα, ούτε κατέθεσε πως αναπτύξαμε ιλιγγιώδη ταχύτητα γιατί, προφανώς σε τετοια περίπτωση, θα τον είχαμε φθάσει. Τέλος, δεν είχαμε κατανάλωσει αλκοόλ και ήμασταν νηφάλιοι. Ο Παναγιώτης είχε τον αποκλειστικό έλεγχο του οχήματός του, όπως και εγώ του δικού μου, δυστυχώς όμως, εκ του τραγικού αποτελέσματος, προκύπτει ότι έχασε τον έλεγχό του και ακόμη χειρότερα δεν φορούσε ζώνη ούτε παπούτσια. Σε κάθε περίπτωση, ήταν ένα τραγικό συμβάν, που θα με ακολουθεί σε ολόκληρη τη ζωή μου, αλλά με κάθε ειλικρίνεια τονίζω ότι δεν συνέπραξα στο θάνατο του καλού μου φίλου Παναγιώτη».
Ο μάρτυρας
Σημαντικές πληροφορίες για το σκηνικό δίνει και οδηγός ενός οχήματος ο οποίος κατέθεσε τα εξής: «Γύρω στις 04:15 κινούμασταν μαζί με τη σύζυγό μου στο Χαλάνδρι επί της οδού Παλαιολόγου με κατεύθυνση από Δουκίσσης Πλακεντίας προς Νέα Ιωνία. Αφού πέρασα τον σηματοδότη της παλιάς Πλατείας Κένεντι, συνάντησα μπροστά μου δύο αυτοκίνητα. Στη δεξιά λωρίδα ένα Yaris και στην αριστερή λωρίδα ένα άλλο, παράλληλα με το Toyota. Και τα δύο ήταν σταματημένα. Το όχημα που ήταν στην αριστερή λωρίδα ξεκίνησε και πήγε μπροστά από το Yaris για να μας κάνει χώρο να περάσουμε. Αφού πέρασα έκανε πάλι όπισθεν και πήγε πάλι παράλληλα με το Toyota Yaris.
Θεώρησα ότι αφού ήταν και τα δύο οχήματα σταματημένα παράλληλα, ότι έκαναν κόντρες. Κοιτάζοντας από τον καθρέπτη τα οχήματα είδα τέσσερα φώτα να ξεκινούν ταυτόχρονα. Φθάνοντας στο φανάρι πλησίον της Εθνικής Αντιστάσεως, άκουσα έναν δυνατό θόρυβο και κοιτώντας από τους καθρέπτες, είδα καπνό και κοιτώντας τη γυναίκα μου της είπα “τράκαραν”. Αμέσως έκανα αναστροφή για να δω τι είχε συμβεί, όπως αναστροφή έκανε και το Suzuki το οποίο πλησίασε το στύλο και ο οδηγός βγήκε από το αμάξι. Φώναξε “Βοήθεια”. Εγώ είδα το Toyota που είχε πιάσει φωτιά. Πήρα τον πυροσβεστήρα και κάλεσα Πυροσβεστική και Αστυνομία».
Η νομική άποψη
Ο δικηγόρος της οικογένειας του άτυχου Παναγιώτη, Βασίλειος Ζησιμάτος, τονίζει στο «ΘΕΜΑ» ότι «ως δικηγόρος της οικογένειας του θύματος, ενός ακόμα άτυχου νέου που έφυγε άδικα από τη ζωή πριν από λίγες ημέρες, καταθέσαμε ενώπιον του κυρίου Ανακριτή σχετική δήλωση περί υποστήριξης της κατηγορίας, ενώ παράλληλα διορίσαμε και δικό μας τεχνικό σύμβουλο, τον κ. Αλέξανδρο Ντόντο. Εχει ήδη ασκηθεί ποινική δίωξη κατά του οδηγού του ετέρου οχήματος, για το αδίκημα της επικίνδυνης οδήγησης με βάση το άρθρο 290Α του Ποινικού Κώδικα, σύμφωνα με το οποίο η επικίνδυνη οδήγηση που έχει ως αποτέλεσμα τον θάνατο άλλου, τιμωρείται με κάθειρξη τουλάχιστον δέκα ετών.
Ηδη τη συγκεκριμένη δικογραφία χειρίζεται ο κύριος Ανακριτής, ο οποίος και διόρισε άμεσα ειδικό πραγματογνώμονα προκειμένου να διερευνήσει τις συνθήκες υπό τις οποίες έλαβε χώρα το τραγικό αυτό δυστύχημα. Ο διορισμός, στο πλαίσιο της διενεργούμενης ανάκρισης, του εμπειρότατου και κορυφαίου πραγματογνώμονα, του κ. Παναγιώτη Μαδιά, μας δημιουργεί την απόλυτη πεποίθηση ότι τίποτα δεν θα μείνει στο σκοτάδι. Ως υποστηρίζοντες την κατηγορία, θα είμαστε παρόντες σε όλη την ποινική διαδικασία και σε κάθε στάδιο αυτής, συμμετέχοντας ενεργά στη διακρίβωση της αλήθειας με μοναδικό στόχο τη δικαίωση ενός παιδιού που χάθηκε τόσο ξαφνικά».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr