Οι πολυάριθμες διακρίσεις καταδεικνύουν την προσήλωσή της εταιρείας στη βιώσιμη ανάπτυξη, την καινοτομία και την παροχή αξίας στους καταναλωτές, τους εργαζομένους και την κοινωνία.
«Αγόρασε τώρα, πλήρωσε αργότερα»: οι υπηρεσίες που προτιμούν οι καταναλωτές στην Ελλάδα
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, τρεις φορές περισσότεροι έλληνες αγοραστές θα προτιμούσαν υπηρεσίες «Buy Now, Pay Later» έναντι των πιστωτικών καρτών
Sponsored Content
Σε μια εποχή που όλα γύρω μας αλλάζουν και εξελίσσονται με ραγδαίους ρυθμούς, δεν θα μπορούσε να μείνει πίσω ο τρόπος που κάνουμε τις πληρωμές μας. Η καινούργια συνθήκη στην αγορά είναι οι υπηρεσίες BNPL (Buy Now, Pay Later) που δίνουν την δυνατότητα στους καταναλωτές να αγοράσουν προϊόντα στον παρόντα χρόνο και να τα πληρώσουν σε άτοκες δόσεις στο μέλλον, χωρίς να απαιτείται πιστωτική κάρτα. Οι υπηρεσίες αυτές έχουν κερδίσει τους αγοραστές σε πολλές χώρες καθώς είναι ευκολότερο να ολοκληρώσουν τις online πληρωμές τους και ταυτόχρονα τούς παρέχουν μεγαλύτερη ευελιξία.
Εξίσου πρόθυμοι να κάνουν χρήση των υπηρεσιών «Buy Now, Pay Later» είναι και οι Έλληνες, σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε η Klarna, μια κορυφαία παγκόσμια τράπεζα λιανικής, πληρωμών και υπηρεσιών αγοράς, σε συνεργασία με το ερευνητικό γραφείο Dynata, με στόχο να καταγράψει τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών στη χώρα μας.
Η έρευνα δείχνει ακόμη ότι οι Έλληνες είναι ισχυροί υποστηρικτές του trend των αγορών μέσω διαδικτύου. Από το σύνολο του κοινού, οι Gen Z'ers και οι Millennials είναι αυτοί που προτιμούν τις ηλεκτρονικές αγορές, και ταυτόχρονα απαιτούν καλύτερη εξυπηρέτηση και εμπειρία αγορών από τους διαδικτυακούς εμπόρους.
Στην έρευνα που διεξήγαγε η Klarna αμέσως μετά την είσοδό της στην ελληνική αγορά τον Σεπτέμβριο του 2022, μπορούμε να εντοπίσουμε κάποια αποκαλυπτικά σημεία. Συγκεκριμένα:
Τρεις φορές περισσότεροι Έλληνες αγοραστές θα προτιμούσαν υπηρεσίες «Buy Now, Pay Later» (63%) έναντι πιστωτικών καρτών (22%).
• Η Ελλάδα βρίσκεται πιο ψηλά από άλλες χώρες στην προτίμηση επιλογών Buy Now, Pay Later έναντι πιστωτικών καρτών.
• Το 61% των ελλήνων αγοραστών εγκαταλείπουν τις πιστωτικές τους κάρτες για Buy Now, Pay Later υπηρεσίες, επειδή οι πιστωτικές κάρτες έχουν πρόσθετες χρεώσεις και τόκους.
• Σύμφωνα με τους ίδιους τους καταναλωτές, οι κύριοι λόγοι που επιλέγουν την υπηρεσία Buy Now, Pay Later έναντι πιστωτικών καρτών είναι η αποφυγή ανοικτών οφειλών και η εξοικονόμηση χρημάτων Επίσης, είναι ξεκάθαρα πιο οικονομική λύση σε σύγκριση με τις πιστωτικές κάρτες που έχουν πρόσθετες χρεώσεις και τόκους.
Το 84% των αγοραστών είναι πιο θετικά προσκείμενοι στις αγορές από ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που θα τους έδινε τη δυνατότητα να πληρώσουν μετά την παράδοση (επιλογή BNPL).
• Το 59% των καταναλωτών αναμένει από τους εμπόρους να επενδύσουν σε τεχνολογίες (π.χ. BNPL) που θα τους παρέχουν εύκολες διαδικτυακές πληρωμές. Το 64% αυτών δηλώνει το ίδιο για τα φυσικά καταστήματα.
• Το 95% θεωρεί χρήσιμο να έχει την επιλογή να χωρίσει την πληρωμή του σε ισόποσες δόσεις για ένα προϊόν ή υπηρεσίας υψηλής αξίας, χωρίς επιπλέον χρεώσεις ή τόκους.
• Οι Gen Z* επιλέγουν υπηρεσίες BNPL στο ταμείο, καθώς θεωρούν πως είναι πιο φιλική προς τον καταναλωτή.
Το 70% των Gen Z’ers και Millennials στην Ελλάδα προτιμούν να κάνουν τουλάχιστον τις μισές αγορές τους σε ηλεκτρονικά καταστήματα, ξεπερνώντας ακόμα και καταναλωτές σε πιο ανεπτυγμένες αγορές όπως αυτή της Γερμανίας και των ΗΠΑ.
• 9 στους 10 Έλληνες καταναλωτές πιστεύουν ότι αγοράζοντας μέσω online καταστημάτων εξοικονομούν χρόνο και χρήμα.
• Οι έλληνες αγοραστές κατατάσσονται στην 3η θέση (μέσα από 14 χώρες) σε ότι αφορά την προτίμηση τους για ηλεκτρονικές αγορές, πίσω μόνο από το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Σουηδία.
• Το 68% πιστεύει ότι, σε 5 χρόνια από τώρα, θα αυξήσει τις ηλεκτρονικές αγορές του μέσω κινητού τηλεφώνου, φτάνοντας τα επίπεδα υιοθέτησης του mobile shopping στις Ηνωμένες Πολιτείες
Ο Ηλίας Πίτσαβος, Country Manager Greece της Klarna επισημαίνει ότι «οι συνήθειες των Ελλήνων καταναλωτών έχουν εξελιχθεί σημαντικά τα τελευταία δύο χρόνια, με τις διαδικτυακές αγορές να αυξάνονται εκθετικά και να ξεπερνούν ακόμη και πιο ώριμες αγορές. Στόχος της Klarna είναι να βελτιώσει το ταξίδι του καταναλωτή παρέχοντας εναλλακτικές επιλογές πληρωμής, καθώς και προσφέροντας εργαλεία στους τοπικούς εμπόρους για μια ξέγνοιαστη εμπειρία αγορών».
Ευελιξία και προνόμια
Οι έλληνες καταναλωτές μπορούν ήδη να ψωνίσουν με την Klarna σε περισσότερα από 200 καταστήματα, συμπεριλαμβανομένων των aboutyou.gr και public.gr και απολαμβάνουν τις ευέλικτες επιλογές πληρωμών της Klarna, τις προσφορές, την έμπνευση για αγορές καθώς και προνόμια μετά την αγορά, όπως παρακολούθηση παράδοσης, απρόσκοπτες επιστροφές και παρακολούθηση αποτυπώματος διοξειδίου του άνθρακα (CO2).
Περισσότερες πληροφορίες για τα προϊόντα της Klarna και τα πλεονεκτήματα που απολαμβάνουν οι έμποροι που ενσωματώνουν τη Klarna στο checkout στην Ελλάδα μπορείτε να βρείτε στο https://www.klarna.com/gr/business/.
Δείτε την πλήρη έρευνα του Shopping Pulse της Klarna, εδώ
*Generation Z (ηλικία: 18-24), Millennials (ηλικία: 25-40), Generation X (ηλικία: 41-56), Baby Boomers (ηλικία: 56-75)
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr