Ένα φθινοπωρινό γεύμα διαφορετικό από τα άλλα, μιας και η συνάντηση των εθελοντών της bwin με τους διαμένοντες της Στέγης Υποστηριζόμενης Διαβίωσης «Φωτεινή» έδιωξε κάθε… μελαγχολικό συναίσθημα.
Τέσσερις επιπλέον Δήμοι προστίθενται στο myDimos.Live.gov.gr
Τέσσερις επιπλέον Δήμοι προστίθενται στο myDimos.Live.gov.gr
Συνολικά έξι δήμοι χρησιμοποιούν τη διαδικτυακή υπηρεσία – Μέσω της πλατφόρμας, δημότες και κάτοικοι μπορούν να προγραμματίζουν ψηφιακά την εξυπηρέτησή τους
Επιπλέον τέσσερις δήμοι προστίθενται στην πιλοτική λειτουργία της υπηρεσίας myDimos.Live.gov.gr, όπως ανακοίνωσαν τα υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Εσωτερικών.
Συνολικά έξι δήμοι πλέον χρησιμοποιούν την πλατφόρμα, που ξεκίνησε από τον Δήμο Χανίων και επεκτάθηκε στον Δήμο Καβάλας. Πλέον, εντάσσονται και οι Δήμοι Χίου, Ζωγράφου, Ευόσμου – Κορδελιού και Μεταμόρφωσης Αττικής.
Μέσω του myDimos.Live.gov.gr οι δημότες και οι μόνιμοι κάτοικοι των ανωτέρω Δήμων έχουν τη δυνατότητα να προγραμματίζουν ψηφιακά την ημέρα, την ώρα και τον τρόπο της εξυπηρέτησής τους με τις δημοτικές υπηρεσίες. Ειδικότερα, μέσα από την πλατφόρμα οι πολίτες μπορούν να κλείσουν ραντεβού για μια σειρά από υπηρεσίες κάθε Δήμου:
Χωρίς περιττές μετακινήσεις και αναμονή στις ουρές
Στόχος είναι η διευκόλυνση της καθημερινότητας των πολιτών και η βελτιστοποίηση της εσωτερικής οργάνωσης των Δήμων με έμφαση στη διαφάνεια και την ταχύτητα της εξυπηρέτησης, όπως και την εξοικονόμηση ανθρώπινων πόρων.
Μέσω του myDimos.Live.gov.gr ο δημότης μπορεί αποφεύγοντας τις περιττές μετακινήσεις και την αναμονή σε ουρές:
Ειδικά για περιπτώσεις εξυπηρέτησης με βιντεοκλήση, το myDimos.Live.gov.gr παρέχει τη δυνατότητα:
Πώς λειτουργεί η πλατφόρμα
Υπενθυμίζεται ότι το myDimos.Live.gov.gr ξεκίνησε να λειτουργεί πιλοτικά τον περασμένο Μάρτιο στον Δήμο Χανίων. Κατόπιν, τον Ιούνιο εντάχθηκε στην υπηρεσία και ο Δήμος Καβάλας, ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται η ένταξη και άλλων Δήμων. Η υπηρεσία είναι προσβάσιμη είτε στο myDimos.Live.gov.gr, είτε μέσω του gov.gr, στην ενότητα «Πολίτης και καθημερινότητα» και την υποενότητα «Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών».
Η υπηρεσία σχεδιάστηκε από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης, στα πρότυπα των αντίστοιχων υπηρεσιών ψηφιακών ραντεβού myDeskLive, η οποία ήδη λειτουργεί παραγωγικά σε πολλούς κομβικούς φορείς του Δημοσίου, όπως η ΑΑΔΕ, τα ΚΕΠ, ο ΟΑΕΔ, το Υπουργείο Εξωτερικών, ο ΕΦΚΑ, το Ελληνικό Κτηματολόγιο και τον Συνήγορο του Πολίτη.
Με γνώμονα τις οργανωτικές και λειτουργικές του ανάγκες, κάθε Δήμος μπορεί να επιλέγει ή να τροποποιεί οποιαδήποτε στιγμή τους παρεχόμενους τρόπους εξυπηρέτησης (φυσική παρουσία, βιντεοκλήση ή τηλεφωνική επικοινωνία), τις διοικητικές διαδικασίες και υποθέσεις πολιτών και επιχειρήσεων που θα μπορούν να προγραμματίζονται ραντεβού μέσω της πλατφόρμας, το ωράριο εξυπηρέτησης, τη διάρκεια των ραντεβού, το πλήθος των υπαλλήλων του που θα εξυπηρετούν. Με τον τρόπο αυτό, ικανοποιούνται τακτικές και έκτακτες επιχειρησιακές ανάγκες κάθε Δήμου χωρίς να επηρεάζεται η λειτουργικότητα των ήδη παρεχόμενων υπηρεσιών και των ήδη ενταγμένων Δήμων.
Ειδήσεις σήμερα:
Νεκρός με πέντε σφαίρες συνταγματάρχης του Πούτιν - Η Ρωσία ισχυρίζεται ότι αυτοκτόνησε
Washington Post κατά Ερντογάν: «Ναι, καλά διαβάσατε... Απειλεί ανοιχτά ότι θα μπει νύχτα στην Ελλάδα»
Δείτε βίντεο: Ο Σι Τζινπίνγκ «τα χώνει» στον Τριντό για τη διαρροή της ιδιωτικής τους συζήτησης
Συνολικά έξι δήμοι πλέον χρησιμοποιούν την πλατφόρμα, που ξεκίνησε από τον Δήμο Χανίων και επεκτάθηκε στον Δήμο Καβάλας. Πλέον, εντάσσονται και οι Δήμοι Χίου, Ζωγράφου, Ευόσμου – Κορδελιού και Μεταμόρφωσης Αττικής.
Μέσω του myDimos.Live.gov.gr οι δημότες και οι μόνιμοι κάτοικοι των ανωτέρω Δήμων έχουν τη δυνατότητα να προγραμματίζουν ψηφιακά την ημέρα, την ώρα και τον τρόπο της εξυπηρέτησής τους με τις δημοτικές υπηρεσίες. Ειδικότερα, μέσα από την πλατφόρμα οι πολίτες μπορούν να κλείσουν ραντεβού για μια σειρά από υπηρεσίες κάθε Δήμου:
- είτε με φυσική παρουσία,
- είτε με τηλεφωνική επικοινωνία
- είτε με βιντεοκλήση.
Χωρίς περιττές μετακινήσεις και αναμονή στις ουρές
Στόχος είναι η διευκόλυνση της καθημερινότητας των πολιτών και η βελτιστοποίηση της εσωτερικής οργάνωσης των Δήμων με έμφαση στη διαφάνεια και την ταχύτητα της εξυπηρέτησης, όπως και την εξοικονόμηση ανθρώπινων πόρων.
Μέσω του myDimos.Live.gov.gr ο δημότης μπορεί αποφεύγοντας τις περιττές μετακινήσεις και την αναμονή σε ουρές:
- να αιτείται την έκδοση πιστοποιητικών, βεβαιώσεων, αδειοδοτήσεων, συμβουλευτική υποστήριξης γυναικών και
- να κλείνει ραντεβού με διάφορες δομές του Δήμου του όπως Κέντρα Κοινότητας, Τμήμα Περιουσίας, Δημοτική Αστυνομία, Ληξιαρχείο, Υπηρεσίες Δόμησης, τμήματα που σχετίζονται με την Προστασία και την Προαγωγή της Δημόσιας Υγείας, το περιβάλλον και την ποιότητα ζωής, την πολιτική προστασία, τον Αθλητισμό και τον Πολιτισμό.
Ειδικά για περιπτώσεις εξυπηρέτησης με βιντεοκλήση, το myDimos.Live.gov.gr παρέχει τη δυνατότητα:
- προγραμματισμού ραντεβού για λογαριασμό τρίτου προσώπου, σε περίπτωση που ο άμεσα ενδιαφερόμενος δεν διαθέτει κωδικούς Taxisnet ή ψηφιακές δεξιότητες
- πρόσκλησης τρίτου προσώπου (νομικού συμβούλου, λογιστή, μηχανικού) που θα διευκολύνει τη συνομιλία μεταξύ του συναλλασσόμενου και του υπαλλήλου
- διαμοιρασμού της οθόνης και προβολή του απαραίτητου υλικού για την ταυτόχρονη επισκόπηση από παρευρισκόμενους με στόχο την αποτελεσματικότερη διεκπεραίωση της διαδικασίας και
- παραμετροποίησης της υπηρεσίας για την εξυπηρέτηση ατόμων με αναπηρία, με την ταυτόχρονη παρουσία μεταφραστή της νοηματικής γλώσσας καθώς και την εξυπηρέτηση άλλων ευπαθών ομάδων.
Πώς λειτουργεί η πλατφόρμα
Υπενθυμίζεται ότι το myDimos.Live.gov.gr ξεκίνησε να λειτουργεί πιλοτικά τον περασμένο Μάρτιο στον Δήμο Χανίων. Κατόπιν, τον Ιούνιο εντάχθηκε στην υπηρεσία και ο Δήμος Καβάλας, ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται η ένταξη και άλλων Δήμων. Η υπηρεσία είναι προσβάσιμη είτε στο myDimos.Live.gov.gr, είτε μέσω του gov.gr, στην ενότητα «Πολίτης και καθημερινότητα» και την υποενότητα «Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών».
Η υπηρεσία σχεδιάστηκε από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης, στα πρότυπα των αντίστοιχων υπηρεσιών ψηφιακών ραντεβού myDeskLive, η οποία ήδη λειτουργεί παραγωγικά σε πολλούς κομβικούς φορείς του Δημοσίου, όπως η ΑΑΔΕ, τα ΚΕΠ, ο ΟΑΕΔ, το Υπουργείο Εξωτερικών, ο ΕΦΚΑ, το Ελληνικό Κτηματολόγιο και τον Συνήγορο του Πολίτη.
Με γνώμονα τις οργανωτικές και λειτουργικές του ανάγκες, κάθε Δήμος μπορεί να επιλέγει ή να τροποποιεί οποιαδήποτε στιγμή τους παρεχόμενους τρόπους εξυπηρέτησης (φυσική παρουσία, βιντεοκλήση ή τηλεφωνική επικοινωνία), τις διοικητικές διαδικασίες και υποθέσεις πολιτών και επιχειρήσεων που θα μπορούν να προγραμματίζονται ραντεβού μέσω της πλατφόρμας, το ωράριο εξυπηρέτησης, τη διάρκεια των ραντεβού, το πλήθος των υπαλλήλων του που θα εξυπηρετούν. Με τον τρόπο αυτό, ικανοποιούνται τακτικές και έκτακτες επιχειρησιακές ανάγκες κάθε Δήμου χωρίς να επηρεάζεται η λειτουργικότητα των ήδη παρεχόμενων υπηρεσιών και των ήδη ενταγμένων Δήμων.
Ειδήσεις σήμερα:
Νεκρός με πέντε σφαίρες συνταγματάρχης του Πούτιν - Η Ρωσία ισχυρίζεται ότι αυτοκτόνησε
Washington Post κατά Ερντογάν: «Ναι, καλά διαβάσατε... Απειλεί ανοιχτά ότι θα μπει νύχτα στην Ελλάδα»
Δείτε βίντεο: Ο Σι Τζινπίνγκ «τα χώνει» στον Τριντό για τη διαρροή της ιδιωτικής τους συζήτησης
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα