Οι καινοτόμες τεχνολογίες, ο εκπληκτικός σχεδιασμός και η ευκολία χρήσης της Αυτόματης Μηχανής Καφέ Eletta Explore της De’Longhi απογειώνουν την εμπειρία του καφέ, ικανοποιώντας ακόμα και τα πιο απαιτητικά γούστα
Λέκκας για Αθηνών - Κορίνθου: Ίσως πέσουν βράχοι και με διέλευση φορτηγού
Λέκκας για Αθηνών - Κορίνθου: Ίσως πέσουν βράχοι και με διέλευση φορτηγού
Όπως είπε «το πρόβλημα στην περιοχή της Κακιάς Σκάλας υπάρχει επί χιλιάδες χρόνια» - Παρέμβαση εισαγγελέα για το κλείσιμο του δρόμου - Δείτε βίντεο
Στον ΑΝΤ1 και στην εκπομπή «Στούντιο με Θέα» μίλησε το Σάββατο ο Καθηγητής Γεωλογίας του ΕΚΠΑ, Ευθύμης Λέκκας, αναφορικά με την κατολίσθηση βράχων στην Εθνική Οδό Κορίνθου – Αθηνών, στο ύψος της Κακιάς Σκάλας.
Όπως είπε ο κ. Λέκκας, «το πρόβλημα στην περιοχή της Κακιάς Σκάλας υπάρχει επί χιλιάδες χρόνια. Οφείλεται στην ποιότητα των πετρωμάτων και τις συνθήκες, που οδηγούν σε αυξημένο κατολισθητικό κίνδυνο, ο οποίος αυξάνει όταν έχουμε μια κακοκαιρία, έναν σεισμό ή σε ακραία περίπτωση ακόμη και όταν περνάει από κάτω ένα φορτηγό».
«Η λύση είναι τα τεχνικά έργα, όπως οι φράχτες εγκλωβισμού, τα σύρματα που συγκρατούν τους βράχους όταν αποκολλιούνται, για να μην πέφτουν στον δρόμο. Αυτοί οι φράχτες παγίδευσης αστόχησαν στην συγκεκριμένη περίπτωση και δεν μπόρεσαν να συγκρατήσουν τους βράχους των 20.000 κυβικών μέτρων», παρατήρησε ο Καθηγητής του ΕΚΠΑ.
Ο κ. Λέκκας τόνισε πως «απαιτείται τακτικός έλεγχος και επιθεώρηση στα έργα και στους φράχτες παγίδευσης».
Δείτε βίντεο:
Παρέμβαση εισαγγελέα
Εν τω μεταξύ τυχόν τέλεση του αδικήματος της επικίνδυνης παρέμβασης στην οδική συγκοινωνία, θα αναζητήσει πλέον αρμόδιος εισαγγελέας, μετά την παραγγελία του προϊστάμενου της εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών Αντώνιου Ελευθεριάνου για διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης για το κλείσιμο της εθνικής οδού Αθηνών – Κορίνθου λόγω πτώσης βράχων.
Μάλιστα, στο πλαίσιο της ποινικής έρευνας ο εισαγγελέας θα ελέγξει γιατί, μεταξύ άλλων, το ανάχωμα που είχε κατασκευαστεί στην εθνική οδό αποδείχτηκε ανεπαρκές, αν αυτό είχε κατασκευαστεί εξαρχής με ατέλειες και τέλος εάν, κάποιοι είχαν εκ του νόμου την υποχρέωση να το συντηρούν.
Συγκρότηση επιτροπής διερεύνησης για τη διακοπή της κυκλοφορίας
Νωρίτερα το μεσημέρι της Παρασκευής έγινε γνωστό ότι με απόφαση του υπουργού Υποδομών και μεταφορών Κώστα Καραμανλή συγκροτήθηκε επιτροπή διερεύνησης των αιτιών που προκάλεσαν τη διακοπή της κυκλοφορίας στην Εθνική οδό Αθηνών-Κορίνθου, τα ξημερώματα της Πέμπτης 1 Δεκεμβρίου.
Η Επιτροπή συγκροτείται σύμφωνα με το άρθρο 65 του Νόμου 4663/2020 και θα υποβάλει το πόρισμα της, το συντομότερο δυνατό, και σε κάθε περίπτωση εντός είκοσι ημερών.
Ειδικότερα: Έργο της Επιτροπής Διερεύνησης είναι η διερεύνηση και εξακρίβωση των αιτίων της διακοπής της κυκλοφορίας επί της Εθνικής Οδού Αθηνών Κορίνθου στο ύψος της Κακιάς Σκάλας στο ρεύμα προς Αθήνα κατά την 1η Δεκεμβρίου 2022 μετά την εκδήλωση των δυσμενών καιρικών φαινομένων (κακοκαιρία ΑΡΙΕΛ).
Επίσης έργο της είναι και ο επιμερισμός και καταλογισμός τυχόν διαπιστούμενων ευθυνών στους αρμόδιους φορείς λειτουργίας και συντήρησης της οδού.
Σύμφωνα με την απόφαση «προς τον σκοπό επιτέλεσης του έργου της, η Επιτροπή Διερεύνησης δύναται να πραγματοποιεί αυτοψίες, να καλεί σε ακρόαση τις εμπλεκόμενες υπηρεσίες και φορείς και να ζητεί από αυτούς κάθε αναγκαίο έγγραφο και στοιχείο.
Οι αρμόδιες υπηρεσίες και φορείς υποχρεούνται να συνδράμουν την Επιτροπή Διερεύνησης θέτοντας αμελλητί στην διάθεσή της κάθε στοιχείο και έγγραφο που είναι αναγκαίο ή που ζητείται από αυτήν για την άσκηση των αρμοδιοτήτων της. Η μη χορήγηση των ζητηθέντων στοιχείων προς την Επιτροπή από τις αρμόδιες υπηρεσίες συνιστά πειθαρχικό παράπτωμα για τα αρμόδια υπηρεσιακά στελέχη».
Ειδήσεις σήμερα:
Άφαντος ο πατέρας Αντώνιος - Έρευνα για 4 κακουργήματα σε πρώην στελέχη της «Κιβωτού»
Συννεφιά, τοπικές βροχές και σποραδικές καταιγίδες σήμερα
Τετ α τετ Ουίλιαμ με Μπάιντεν στη σκιά του σκανδάλου με τα ρατσιστικά σχόλια στο παλάτι
Όπως είπε ο κ. Λέκκας, «το πρόβλημα στην περιοχή της Κακιάς Σκάλας υπάρχει επί χιλιάδες χρόνια. Οφείλεται στην ποιότητα των πετρωμάτων και τις συνθήκες, που οδηγούν σε αυξημένο κατολισθητικό κίνδυνο, ο οποίος αυξάνει όταν έχουμε μια κακοκαιρία, έναν σεισμό ή σε ακραία περίπτωση ακόμη και όταν περνάει από κάτω ένα φορτηγό».
«Η λύση είναι τα τεχνικά έργα, όπως οι φράχτες εγκλωβισμού, τα σύρματα που συγκρατούν τους βράχους όταν αποκολλιούνται, για να μην πέφτουν στον δρόμο. Αυτοί οι φράχτες παγίδευσης αστόχησαν στην συγκεκριμένη περίπτωση και δεν μπόρεσαν να συγκρατήσουν τους βράχους των 20.000 κυβικών μέτρων», παρατήρησε ο Καθηγητής του ΕΚΠΑ.
Ο κ. Λέκκας τόνισε πως «απαιτείται τακτικός έλεγχος και επιθεώρηση στα έργα και στους φράχτες παγίδευσης».
Δείτε βίντεο:
Παρέμβαση εισαγγελέα
Εν τω μεταξύ τυχόν τέλεση του αδικήματος της επικίνδυνης παρέμβασης στην οδική συγκοινωνία, θα αναζητήσει πλέον αρμόδιος εισαγγελέας, μετά την παραγγελία του προϊστάμενου της εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών Αντώνιου Ελευθεριάνου για διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης για το κλείσιμο της εθνικής οδού Αθηνών – Κορίνθου λόγω πτώσης βράχων.
Μάλιστα, στο πλαίσιο της ποινικής έρευνας ο εισαγγελέας θα ελέγξει γιατί, μεταξύ άλλων, το ανάχωμα που είχε κατασκευαστεί στην εθνική οδό αποδείχτηκε ανεπαρκές, αν αυτό είχε κατασκευαστεί εξαρχής με ατέλειες και τέλος εάν, κάποιοι είχαν εκ του νόμου την υποχρέωση να το συντηρούν.
Συγκρότηση επιτροπής διερεύνησης για τη διακοπή της κυκλοφορίας
Νωρίτερα το μεσημέρι της Παρασκευής έγινε γνωστό ότι με απόφαση του υπουργού Υποδομών και μεταφορών Κώστα Καραμανλή συγκροτήθηκε επιτροπή διερεύνησης των αιτιών που προκάλεσαν τη διακοπή της κυκλοφορίας στην Εθνική οδό Αθηνών-Κορίνθου, τα ξημερώματα της Πέμπτης 1 Δεκεμβρίου.
Η Επιτροπή συγκροτείται σύμφωνα με το άρθρο 65 του Νόμου 4663/2020 και θα υποβάλει το πόρισμα της, το συντομότερο δυνατό, και σε κάθε περίπτωση εντός είκοσι ημερών.
Ειδικότερα: Έργο της Επιτροπής Διερεύνησης είναι η διερεύνηση και εξακρίβωση των αιτίων της διακοπής της κυκλοφορίας επί της Εθνικής Οδού Αθηνών Κορίνθου στο ύψος της Κακιάς Σκάλας στο ρεύμα προς Αθήνα κατά την 1η Δεκεμβρίου 2022 μετά την εκδήλωση των δυσμενών καιρικών φαινομένων (κακοκαιρία ΑΡΙΕΛ).
Επίσης έργο της είναι και ο επιμερισμός και καταλογισμός τυχόν διαπιστούμενων ευθυνών στους αρμόδιους φορείς λειτουργίας και συντήρησης της οδού.
Σύμφωνα με την απόφαση «προς τον σκοπό επιτέλεσης του έργου της, η Επιτροπή Διερεύνησης δύναται να πραγματοποιεί αυτοψίες, να καλεί σε ακρόαση τις εμπλεκόμενες υπηρεσίες και φορείς και να ζητεί από αυτούς κάθε αναγκαίο έγγραφο και στοιχείο.
Οι αρμόδιες υπηρεσίες και φορείς υποχρεούνται να συνδράμουν την Επιτροπή Διερεύνησης θέτοντας αμελλητί στην διάθεσή της κάθε στοιχείο και έγγραφο που είναι αναγκαίο ή που ζητείται από αυτήν για την άσκηση των αρμοδιοτήτων της. Η μη χορήγηση των ζητηθέντων στοιχείων προς την Επιτροπή από τις αρμόδιες υπηρεσίες συνιστά πειθαρχικό παράπτωμα για τα αρμόδια υπηρεσιακά στελέχη».
Ειδήσεις σήμερα:
Άφαντος ο πατέρας Αντώνιος - Έρευνα για 4 κακουργήματα σε πρώην στελέχη της «Κιβωτού»
Συννεφιά, τοπικές βροχές και σποραδικές καταιγίδες σήμερα
Τετ α τετ Ουίλιαμ με Μπάιντεν στη σκιά του σκανδάλου με τα ρατσιστικά σχόλια στο παλάτι
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα