Sky Express μετά το επεισόδιο με την απαγόρευση επιβίβασης λόγω άρρωστου γάτου: «Διερευνάται το συμβάν»
06.12.2022
21:44
Η ιδιοκτήτρια του γάτου με ανάρτησή της είχε στηλιτεύσει την αδιάλλακτη στάση υπαλλήλου της εταιρίεας που της απαγόρευσε την επιβίβαση
Ανακοίνωση εξέδωσε η εταιρεία Sky Express μετά το επεισόδιο με επιβάτιδα και ιδιοκτήτρια άρρωστου γάτου στην οποία δεν επιτράπηκε η επιβίβαση στο αεροσκάφος μαζί με το κατοικίδιό της, στην πτήση από την Αθήνα στο Ηράκλειο Κρήτης.
Η Κατερίνα Τσουκάλα με ένα μακροσκελές κείμενο στηλίτευσε την αδιάλλακτη στάση υπαλλήλου της εταιρείας, λόγω άρνησης προς την πρώτη στην οποία και απαγορεύτηκε το ταξίδι.
Η υπάλληλος της Sky Express έφτασε στο σημείο να της ζητήσει μέχρι και... πιστοποιητικό κτηνιάτρου για να βεβαιωθεί ότι ο καρκίνος από τον οποίο έπασχε το άρρωστο κατοικίδιο της, δεν είναι μεταδοτικός.
«Το συγκεκριμένο συμβάν διερευνάται ήδη, και αν διαπιστωθεί ότι κάποιοι εργαζόμενοι δεν ενήργησαν σύμφωνα με τους προβλεπόμενους κανονισμούς ασφαλείας αλλά και με την κουλτούρα και τις αξίες της εταιρείας μας, θα γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες» αναφέρεται στην ανακοίνωση της Sky Express.
«Τη φετινή χρονιά πάνω από 11.000 κατοικίδια ταξίδεψαν με την εταιρεία μας με φροντίδα και ασφάλεια» αναφέρεται, ακόμη, μεταξύ άλλων.
Ολόκληρη η ανακοίνωση της Sky Express:
Οι κανόνες ταξιδιού για κατοικίδια ζώα είναι αυστηροί και δεσμεύουν κάθε αεροπορική εταιρεία για την εφαρμογή τους. Ωστόσο, το συγκεκριμένο συμβάν διερευνάται ήδη, και αν διαπιστωθεί ότι κάποιοι εργαζόμενοι δεν ενήργησαν σύμφωνα με τους προβλεπόμενους κανονισμούς ασφαλείας αλλά και με την κουλτούρα και τις αξίες της εταιρείας μας, θα γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες, καθώς και οι σχετικές συστάσεις για το χειρισμό ανάλογων περιστατικών.
Υψηλόβαθμο στέλεχος της εταιρείας, έχει ήδη επικοινωνήσει με την συγκεκριμένη επιβάτιδα και εξέφρασε τη λύπη της για το περιστατικό. Προτίθεται δε η εταιρεία, σε συνεργασία μαζί της και με άλλες φιλοζωικές οργανώσεις, να προχωρήσει σε μία σειρά από συμβολικές και ουσιαστικές δράσεις φιλοζωικού χαρακτήρα όπως χορηγίες, δωρεάν εισιτήρια, κ.α.
Η SKY express έχει αποδείξει εδώ και χρόνια ότι είναι μια απολύτως φιλική εταιρεία για τα κατοικίδια ζώα και τους συνοδούς τους. Είναι ενδεικτικό ότι μόνο τη φετινή χρονιά πάνω από 11.000 κατοικίδια ταξίδεψαν με την εταιρεία μας με φροντίδα και ασφάλεια. Και έτσι θα συνεχίσουμε χωρίς να επιτρέψουμε σε ένα δυσάρεστο περιστατικό να θέσει υπό αμφισβήτηση τη δέσμευσή μας αυτή.
Ειδήσεις σήμερα:
Λυκαβηττός: Οι Άγιοι Ισίδωροι μετά το «φύλλο πορείας» στον παπα-Δημήτρη
Σέρρες: Δύο συλλήψεις για τον θάνατο του 11χρονου από έκρηξη καυστήρα σε σχολείο
Στρεπτόκοκκος Α: Πώς μεταδίδεται, ποια είναι τα συμπτώματα και τι πρέπει να προσέχουν οι γονείς
Η Κατερίνα Τσουκάλα με ένα μακροσκελές κείμενο στηλίτευσε την αδιάλλακτη στάση υπαλλήλου της εταιρείας, λόγω άρνησης προς την πρώτη στην οποία και απαγορεύτηκε το ταξίδι.
Η υπάλληλος της Sky Express έφτασε στο σημείο να της ζητήσει μέχρι και... πιστοποιητικό κτηνιάτρου για να βεβαιωθεί ότι ο καρκίνος από τον οποίο έπασχε το άρρωστο κατοικίδιο της, δεν είναι μεταδοτικός.
«Το συγκεκριμένο συμβάν διερευνάται ήδη, και αν διαπιστωθεί ότι κάποιοι εργαζόμενοι δεν ενήργησαν σύμφωνα με τους προβλεπόμενους κανονισμούς ασφαλείας αλλά και με την κουλτούρα και τις αξίες της εταιρείας μας, θα γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες» αναφέρεται στην ανακοίνωση της Sky Express.
«Τη φετινή χρονιά πάνω από 11.000 κατοικίδια ταξίδεψαν με την εταιρεία μας με φροντίδα και ασφάλεια» αναφέρεται, ακόμη, μεταξύ άλλων.
Ολόκληρη η ανακοίνωση της Sky Express:
Οι κανόνες ταξιδιού για κατοικίδια ζώα είναι αυστηροί και δεσμεύουν κάθε αεροπορική εταιρεία για την εφαρμογή τους. Ωστόσο, το συγκεκριμένο συμβάν διερευνάται ήδη, και αν διαπιστωθεί ότι κάποιοι εργαζόμενοι δεν ενήργησαν σύμφωνα με τους προβλεπόμενους κανονισμούς ασφαλείας αλλά και με την κουλτούρα και τις αξίες της εταιρείας μας, θα γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες, καθώς και οι σχετικές συστάσεις για το χειρισμό ανάλογων περιστατικών.
Υψηλόβαθμο στέλεχος της εταιρείας, έχει ήδη επικοινωνήσει με την συγκεκριμένη επιβάτιδα και εξέφρασε τη λύπη της για το περιστατικό. Προτίθεται δε η εταιρεία, σε συνεργασία μαζί της και με άλλες φιλοζωικές οργανώσεις, να προχωρήσει σε μία σειρά από συμβολικές και ουσιαστικές δράσεις φιλοζωικού χαρακτήρα όπως χορηγίες, δωρεάν εισιτήρια, κ.α.
Η SKY express έχει αποδείξει εδώ και χρόνια ότι είναι μια απολύτως φιλική εταιρεία για τα κατοικίδια ζώα και τους συνοδούς τους. Είναι ενδεικτικό ότι μόνο τη φετινή χρονιά πάνω από 11.000 κατοικίδια ταξίδεψαν με την εταιρεία μας με φροντίδα και ασφάλεια. Και έτσι θα συνεχίσουμε χωρίς να επιτρέψουμε σε ένα δυσάρεστο περιστατικό να θέσει υπό αμφισβήτηση τη δέσμευσή μας αυτή.
Ειδήσεις σήμερα:
Λυκαβηττός: Οι Άγιοι Ισίδωροι μετά το «φύλλο πορείας» στον παπα-Δημήτρη
Σέρρες: Δύο συλλήψεις για τον θάνατο του 11χρονου από έκρηξη καυστήρα σε σχολείο
Στρεπτόκοκκος Α: Πώς μεταδίδεται, ποια είναι τα συμπτώματα και τι πρέπει να προσέχουν οι γονείς
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr