Ρουμανία: Η αμέλεια των αρχών και το λάθος του οδηγού - Ρουμάνος βουλευτής αναλύει το μοιραίο δυστύχημα
Ρουμανία: Η αμέλεια των αρχών και το λάθος του οδηγού - Ρουμάνος βουλευτής αναλύει το μοιραίο δυστύχημα
Ο οδηγός του λεωφορείου απέφυγε τις προειδοποιητικές αλυσίδες για το ύψος μερικά μέτρα πριν το εμπόδιο στο οποίο προσέκρουσε - Διαδοχικά λάθη οδήγησαν στην τραγωδία
Το λεωφορείο προσέκρουσε σε μπάρα ελέγχου ύψους στο Βουκουρέστι με τους επιβάτες να ζουν το απόλυτο εφιάλτη και τον πρόεδρο του κόμματος USR της Ρουμανίας Καταλίν Ντρούλα να δίνει άλλη διάσταση στην τραγωδία.
Οπως επισημαίνει με ανάρτησή του στο Facebook οι τοπικές αρχές του Βουκουρεστίου είπαν ψέματα ότι το λεωφορείο που ενεπλάκη στο δυστύχημα στο Pasajul Unirii χτύπησε τις αλυσίδες του περιοριστή ύψους.
«Δημοσιεύτηκε βίντεο που δείχνει πως το τουριστικό λεωφορείο πέρασε τις προειδοποιητικές αλυσίδες της Pasajul Unirii στη λωρίδα 2 (από 4) και μετά άλλαξε λωρίδα προς τα αριστερά. (…) Την ίδια ώρα, σε φωτογραφία που τραβήχτηκε σήμερα μπορεί κανείς να δει πώς οι προειδοποιητικές αλυσίδες βρίσκονται αναποδογυρισμένες στο πλάτος της λωρίδας 3.
Βγαίνουν ορισμένα συμπεράσματα: Ο νομάρχης Grebla και άλλοι αξιωματούχοι που είπαν ότι χτυπήθηκαν οι προειδοποιητικές αλυσίδες είπαν ψέματα, είναι λάθος. Όπως έχω ξαναπεί, δεν πρέπει να μπορείτε να τις παρακάμψετε εάν μπείτε στη λωρίδα (λύσεις μπορούν να βρεθούν, από την τοποθεσία πιο κοντά στο πέρασμα, μέχρι την προηγούμενη φυσική οριοθέτηση των κατευθύνσεων μέσα από τη λωρίδα)», ανέφερε χαρακτηριστικά στο Facebook.
Στη συνέχεια πρόσθεσε ότι…«οι αλυσίδες έχουν επίσης χτυπηθεί από άλλα φορτηγά ή πούλμαν όπως φαίνεται στην εικόνα και έχουν μείνει έτσι. Πρακτικά, δεν υπάρχει συντήρηση και επανενεργοποίηση αυτού του στοιχείου ασφαλείας. Κατά συνέπεια, (…) και αν περνούσε στη λωρίδα 3, κάτω από τις αλυσίδες, είναι πολύ πιθανό να μην χτυπούσαν το λεωφορείο επειδή είχαν ήδη χτυπηθεί στο παρελθόν. Και αυτή τη στιγμή που μιλάμε (ή τουλάχιστον σήμερα το πρωί), ακόμα κι αν ήταν ατύχημα, ο Χολ αρνήθηκε να στείλει εργαζόμενους του Δήμου για να επαναφέρουν τις αναποδογυρισμένες αλυσίδες στην αρχική τους θέση».
Όπως φαίνεται στο βίντεο, το οποίο έφερε στο φως της δημοσιότητας το onlarissa.gr και το οποίο καταγράφεται από κάμερα που ήταν τοποθετημένη σε αυτοκίνητο που κινείτο ακριβώς πίσω από το μοιραίο λεωφορείο στο Βουκουρέστι, ελάχιστα δευτερόλεπτα πριν το δυστύχημα, ο οδηγός φαίνεται να αλλάζει κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή λωρίδα κυκλοφορίας, με αποτέλεσμα να προσκρούσει στην κολώνα, που έμελλε να κόψει το νήμα της ζωής σε έναν 53χρονο Λαρισαίο, τον Νίκο Χλώψιο, όπως έγινε γνωστό ότι ήταν το όνομά του.
Ο Ρουμάνος δημοσιογράφος, στο παραπάνω απόσπασμα, υποστηρίζει πως ο οδηγός δεν λαμβάνει υπόψη τη σήμανση και πορεύεται προς τη διάβαση -κάτι που, ενδεχομένως, εξγηγεί το γεγονός ότι μπερδεύτηκε, όπως είπε ο ίδιος, από τις υποδείξεις του συστήματος πλοήγησης.
Αξίζει πάντως να επισημανθεί ότι, όπως είπαν ανεξάρτητοι εμπειρογνώμονες στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ, πιθανότατα το δυστύχημα οφείλεται σε κατασκευαστικό λάθος. Συγκεκριμένα, ανέφεραν ότι οι εργασίες ανακατασκευής του τούνελ ολοκληρώθηκαν τον Σεπτέμβριο, αλλά η άσφαλτος στρώθηκε αμέσως μετά, με αποτέλεσμα να μειωθεί αισθητά το ύψος για τα διερχόμενα οχήματα και για το λόγο αυτό τοποθετήθηκαν οι -μοιραίοι- προειδοποιητικοί πυλώνες.
Ειδήσεις σήμερα:
Αν το υλικό του εμποδίου ήταν ελαφρύ δεν θα μιλούσαμε για τραγωδία, λέει ο δικηγόρος του οδηγού στο Βουκουρέστι
Έρχονται ακόμα έξι συλλήψεις για τον ομαδικό βιασμό του 15χρονου
Ο Μπάιντεν πάνω σε σκάλα, στολίζει το χριστουγεννιάτικο δέντρο με τη βοήθεια της Τζιλ
Οπως επισημαίνει με ανάρτησή του στο Facebook οι τοπικές αρχές του Βουκουρεστίου είπαν ψέματα ότι το λεωφορείο που ενεπλάκη στο δυστύχημα στο Pasajul Unirii χτύπησε τις αλυσίδες του περιοριστή ύψους.
«Δημοσιεύτηκε βίντεο που δείχνει πως το τουριστικό λεωφορείο πέρασε τις προειδοποιητικές αλυσίδες της Pasajul Unirii στη λωρίδα 2 (από 4) και μετά άλλαξε λωρίδα προς τα αριστερά. (…) Την ίδια ώρα, σε φωτογραφία που τραβήχτηκε σήμερα μπορεί κανείς να δει πώς οι προειδοποιητικές αλυσίδες βρίσκονται αναποδογυρισμένες στο πλάτος της λωρίδας 3.
Βγαίνουν ορισμένα συμπεράσματα: Ο νομάρχης Grebla και άλλοι αξιωματούχοι που είπαν ότι χτυπήθηκαν οι προειδοποιητικές αλυσίδες είπαν ψέματα, είναι λάθος. Όπως έχω ξαναπεί, δεν πρέπει να μπορείτε να τις παρακάμψετε εάν μπείτε στη λωρίδα (λύσεις μπορούν να βρεθούν, από την τοποθεσία πιο κοντά στο πέρασμα, μέχρι την προηγούμενη φυσική οριοθέτηση των κατευθύνσεων μέσα από τη λωρίδα)», ανέφερε χαρακτηριστικά στο Facebook.
A fost publicată o filmare în care se vede cum autocarul a trecut pe lângă presemnalizatorul cu lanțuri (foto 1) al...
Posted by Cătălin Drulă on Saturday, December 24, 2022
Στη συνέχεια πρόσθεσε ότι…«οι αλυσίδες έχουν επίσης χτυπηθεί από άλλα φορτηγά ή πούλμαν όπως φαίνεται στην εικόνα και έχουν μείνει έτσι. Πρακτικά, δεν υπάρχει συντήρηση και επανενεργοποίηση αυτού του στοιχείου ασφαλείας. Κατά συνέπεια, (…) και αν περνούσε στη λωρίδα 3, κάτω από τις αλυσίδες, είναι πολύ πιθανό να μην χτυπούσαν το λεωφορείο επειδή είχαν ήδη χτυπηθεί στο παρελθόν. Και αυτή τη στιγμή που μιλάμε (ή τουλάχιστον σήμερα το πρωί), ακόμα κι αν ήταν ατύχημα, ο Χολ αρνήθηκε να στείλει εργαζόμενους του Δήμου για να επαναφέρουν τις αναποδογυρισμένες αλυσίδες στην αρχική τους θέση».
Όπως φαίνεται στο βίντεο, το οποίο έφερε στο φως της δημοσιότητας το onlarissa.gr και το οποίο καταγράφεται από κάμερα που ήταν τοποθετημένη σε αυτοκίνητο που κινείτο ακριβώς πίσω από το μοιραίο λεωφορείο στο Βουκουρέστι, ελάχιστα δευτερόλεπτα πριν το δυστύχημα, ο οδηγός φαίνεται να αλλάζει κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή λωρίδα κυκλοφορίας, με αποτέλεσμα να προσκρούσει στην κολώνα, που έμελλε να κόψει το νήμα της ζωής σε έναν 53χρονο Λαρισαίο, τον Νίκο Χλώψιο, όπως έγινε γνωστό ότι ήταν το όνομά του.
Ο Ρουμάνος δημοσιογράφος, στο παραπάνω απόσπασμα, υποστηρίζει πως ο οδηγός δεν λαμβάνει υπόψη τη σήμανση και πορεύεται προς τη διάβαση -κάτι που, ενδεχομένως, εξγηγεί το γεγονός ότι μπερδεύτηκε, όπως είπε ο ίδιος, από τις υποδείξεις του συστήματος πλοήγησης.
Αξίζει πάντως να επισημανθεί ότι, όπως είπαν ανεξάρτητοι εμπειρογνώμονες στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ, πιθανότατα το δυστύχημα οφείλεται σε κατασκευαστικό λάθος. Συγκεκριμένα, ανέφεραν ότι οι εργασίες ανακατασκευής του τούνελ ολοκληρώθηκαν τον Σεπτέμβριο, αλλά η άσφαλτος στρώθηκε αμέσως μετά, με αποτέλεσμα να μειωθεί αισθητά το ύψος για τα διερχόμενα οχήματα και για το λόγο αυτό τοποθετήθηκαν οι -μοιραίοι- προειδοποιητικοί πυλώνες.
Ειδήσεις σήμερα:
Αν το υλικό του εμποδίου ήταν ελαφρύ δεν θα μιλούσαμε για τραγωδία, λέει ο δικηγόρος του οδηγού στο Βουκουρέστι
Έρχονται ακόμα έξι συλλήψεις για τον ομαδικό βιασμό του 15χρονου
Ο Μπάιντεν πάνω σε σκάλα, στολίζει το χριστουγεννιάτικο δέντρο με τη βοήθεια της Τζιλ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα