Κώστας Κωστόπουλος: Ελεύθερος υπό όρους ο πρώην σκηνοθέτης του «Σασμού» για τον βιασμό της Έλενας Αθανασοπούλου
Κώστας Κωστόπουλος: Ελεύθερος υπό όρους ο πρώην σκηνοθέτης του «Σασμού» για τον βιασμό της Έλενας Αθανασοπούλου
Στην απολογία του, υποστήριξε πως είχαν μια περιστασιακή σχέση πριν από περίπου 13 χρόνια και τίποτα περισσότερο
Ελεύθερος με περιοριστικό όρο αφέθηκε σήμερα μετά την απολογία του στην ανακρίτρια ο πρώην σκηνοθέτης της τηλεοπτικής σειράς «Σασμός» Κώστας Κωστόπουλος, ο οποίος κατηγορείται για το αδίκημα του βιασμού σε βάρος της ηθοποιού Έλενας Αθανασοπούλου.
Ο κατηγορούμενος αρνήθηκε σύμφωνα με πληροφορίες την κατηγορία, κατά τη διάρκεια της απολογίας του και υποστήριξε πως με την αντιδικό του είχαν μια περιστασιακή σχέση πριν από 13 περίπου χρόνια και τίποτα περισσότερο. Φέρεται δε, απέδωσε την κίνησή της να τον καταγγελει σε προσπάθεια κατασυκοφάντησής του.
Ανακριτής και εισαγγελέας αμέσως μετά την απολογία του κατηγορουμένου αποφάσισαν αυτός να αφεθεί ελεύθερος με τον εξής περιοριστικό όρο: Να απέχει από κάθε δραστηριότητα καλλιτεχνικής φύσεως.
Πρόκειται για μια ακόμη υπόθεση που συμπεριλήφθηκε στο ελληνικό #MeToo και τις καταγγελίες για σεξουαλική κακοποίηση στον καλλιτεχνικό χώρο. Η συγκεκριμένη καταγγελία, που είχε σκάσει σαν βόμβα, ήρθε να προστεθεί σε αυτές που ήδη βρίσκονται ενώπιον της Δικαιοσύνης και αφορούν βιασμούς και απόπειρες βιασμών από ανθρώπους του καλλιτεχνικού χώρου. Ανάμεσά τους η υπόθεση του Πέτρου Φιλιππίδη, που πλέον βρίσκεται στο στάδιο της έκδοσης απόφασης, αυτή του Δημήτρη Λιγνάδη, που κρίθηκε ήδη από το πρωτοβάθμιο δικαστήριο, κ.ά.
Αμέσως μετά την υποβολή της μήνυσης σε βάρος του ο κ. Κωστόπουλος είχε παραιτηθεί από τη σειρά «Σασμός» την οποία σκηνοθετούσε. Σε ανάρτησή του, δε, στη σελίδα του σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης χαρακτήριζε τη σε βάρος του καταγγελία ψευδή και συκοφαντική. Λίγο αργότερα, περνώντας στην αντεπίθεση κατέθεσε μήνυση κατά της ηθοποιού για ψευδή καταμήνυση και συκοφαντική δυσφήμηση. «Ηδη σημαντικοί άνθρωποι του θεάτρου, της τηλεόρασης και του πολιτισμού που έχουν συνεργαστεί με τον κ. Κωστόπουλο έσπευσαν να καταθέσουν υπέρ του», είχε αναφέρει σε σχετική ανακοίνωσή του ο δικηγόρος του σκηνοθέτη Νίκος Βιτώρος, αφού έγινε γνωστή η άσκηση ποινικής δίωξης σε βάρος του εντολέα του για το αδίκημα του βιασμού.
Η μήνυση της ηθοποιού
Στη μήνυση που είχε καταθέσει κατά του Κ. Κωστόπουλου η Ελενα Αθανασοπούλου υποστηρίζει, κατ’ αρχάς, ότι καταγγέλλει τώρα τον βιασμό της παίρνοντας δύναμη από το κίνημα #MeToo και είναι σε θέση να αποδείξει τα όσα λέει επικαλούμενη μάρτυρες που επιβεβαιώνουν την κακοποίησή της.
Συγκεκριμένα, η ηθοποιός υποστηρίζει ότι βιάστηκε από τον σκηνοθέτη στις αρχές του καλοκαιριού του 2010 κι ενώ μέχρι τότε είχε φιλική σχέση μαζί του, στο πλαίσιο της οποίας είχε γνωρίσει την οικογένειά του, διασκεδάζοντας μάλιστα αρκετές φορές όλοι μαζί σε κοινές παρέες. Ωστόσο, όλα άλλαξαν, όπως αναφέρει, ένα βράδυ του καλοκαιριού του 2010, όταν ο σκηνοθέτης τής πρότεινε να πάνε για φαγητό οι δυο τους και μετά να συνεχίσουν τη διασκέδασή τους σε κλαμπ, όπου θα βρίσκονταν κάποια άτομα με τα οποία έκαναν κοινή παρέα. Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της, στο γεύμα που είχε με τον σκηνοθέτη ήπιαν αρχικά ένα μπουκάλι κρασί και στη συνέχεια εκείνος παρήγγειλε και δεύτερο, ενδεχομένως όπως αναφέρει, και τρίτο.
«Αρχισα να νιώθω ζαλισμένη. Δεν μπορούσα να καταλάβω για ποιον λόγο ένιωθα τόσο ζαλισμένη, προοδευτικά ένιωθα να χάνω τη συνείδησή μου κι αυτό μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση, γιατί, ναι μεν, δεν πίνω πολύ αλκοόλ, αλλά γνωρίζω πολύ καλά τα όριά μου και είμαι σίγουρη ότι σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούσε να μου προκαλέσει τέτοια σύγχυση, αποπροσανατολισμό, ζαλάδα και απώλεια συνείδησης», αναφέρει χαρακτηριστικά στο κείμενο της μήνυσής της η ηθοποιός και προσθέτει: «Δεν γνωρίζω αν υπήρχε κάποια άλλη ουσία στο κρασί που ήπια».
Στη συνέχεια, όπως υποστηρίζει, δεν ένιωθε καλά και ζήτησε από τον σκηνοθέτη να αποχωρήσουν από το μαγαζί. Τότε όμως, έχασε τις αισθήσεις της και μέχρι να επανέλθουν η ίδια έχει κενό μνήμης. «Το μόνο που θυμάμαι είναι ότι τη στιγμή που άνοιξα τα μάτια μου και γύρισαν οι αισθήσεις μου ήμασταν μέσα στο αυτοκίνητό του και αυτός είχε διεισδύσει με το γεννητικό του όργανο στο σώμα μου και συνουσιαζόταν με εμένα εν αγνοία μου και χωρίς τη δική μου συναίνεση.
Συγκεκριμένα, είδα τον εγκαλούμενο από πάνω μου, εγώ ήμουν σε θέση ανάσκελα, μου είχε ανοίξει τα πόδια, είχε σηκώσει τη φούστα μου, είχε απομακρύνει το εσώρουχό μου, ενώ αυτός με κατεβασμένο το παντελόνι και το εσώρουχό του εκτελούσε μέσα μου τη γενετήσια πράξη, δηλαδή με βίαζε», περιγράφει στη μήνυσή της η Ελενα Αθανασόπουλου, επισημαίνοντας πως μόλις κατάλαβε τι της είχε συμβεί πάγωσε, αλλά βρήκε τη δύναμη να αντιδράσει. «Αρχισα να τον κλωτσάω, να ουρλιάζω, να τρέμω και να κλαίω. Κάποια στιγμή αυτός τραβήχτηκε από πάνω μου.
Δεν είχα τη δύναμη ούτε το κουράγιο να βγω από το αυτοκίνητο. Ενιωθα τρομερά ευάλωτη και φοβόμουν ακόμα και για τη ζωή μου», υποστηρίζει η μηνύτρια και προσθέτει: «Πρέπει, βέβαια, να σημειώσω εδώ ότι ήταν ήδη πρώτες μεταμεσονύκτιες ώρες σε ένα σκοτεινό, μη οργανωμένο πάρκινγκ και από το μυαλό μου πέρασε και η σκέψη ότι, αν έβγαινα μόνη μου σε τέτοια κατάσταση στον δρόμο, ίσως να μου συνέβαιναν ακόμα χειρότερα πράγματα.
Ετσι, λοιπόν, ο εγκαλούμενος έκατσε στη θέση του οδηγού και ξεκίνησε να πηγαίνει προς το άλλο μαγαζί, όπου εγώ ήθελα οπωσδήποτε να πάω να βρω την παρέα μου, γιατί φοβόμουν να μείνω μόνη μου, φοβόμουν ακόμα και να γυρίσω στο σπίτι. Σε όλη τη διαδρομή αυτός δεν μιλούσε καθόλου. Εγώ έκλαιγα απαρηγόρητη».
Ο κατηγορούμενος αρνήθηκε σύμφωνα με πληροφορίες την κατηγορία, κατά τη διάρκεια της απολογίας του και υποστήριξε πως με την αντιδικό του είχαν μια περιστασιακή σχέση πριν από 13 περίπου χρόνια και τίποτα περισσότερο. Φέρεται δε, απέδωσε την κίνησή της να τον καταγγελει σε προσπάθεια κατασυκοφάντησής του.
Ανακριτής και εισαγγελέας αμέσως μετά την απολογία του κατηγορουμένου αποφάσισαν αυτός να αφεθεί ελεύθερος με τον εξής περιοριστικό όρο: Να απέχει από κάθε δραστηριότητα καλλιτεχνικής φύσεως.
Πρόκειται για μια ακόμη υπόθεση που συμπεριλήφθηκε στο ελληνικό #MeToo και τις καταγγελίες για σεξουαλική κακοποίηση στον καλλιτεχνικό χώρο. Η συγκεκριμένη καταγγελία, που είχε σκάσει σαν βόμβα, ήρθε να προστεθεί σε αυτές που ήδη βρίσκονται ενώπιον της Δικαιοσύνης και αφορούν βιασμούς και απόπειρες βιασμών από ανθρώπους του καλλιτεχνικού χώρου. Ανάμεσά τους η υπόθεση του Πέτρου Φιλιππίδη, που πλέον βρίσκεται στο στάδιο της έκδοσης απόφασης, αυτή του Δημήτρη Λιγνάδη, που κρίθηκε ήδη από το πρωτοβάθμιο δικαστήριο, κ.ά.
Αμέσως μετά την υποβολή της μήνυσης σε βάρος του ο κ. Κωστόπουλος είχε παραιτηθεί από τη σειρά «Σασμός» την οποία σκηνοθετούσε. Σε ανάρτησή του, δε, στη σελίδα του σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης χαρακτήριζε τη σε βάρος του καταγγελία ψευδή και συκοφαντική. Λίγο αργότερα, περνώντας στην αντεπίθεση κατέθεσε μήνυση κατά της ηθοποιού για ψευδή καταμήνυση και συκοφαντική δυσφήμηση. «Ηδη σημαντικοί άνθρωποι του θεάτρου, της τηλεόρασης και του πολιτισμού που έχουν συνεργαστεί με τον κ. Κωστόπουλο έσπευσαν να καταθέσουν υπέρ του», είχε αναφέρει σε σχετική ανακοίνωσή του ο δικηγόρος του σκηνοθέτη Νίκος Βιτώρος, αφού έγινε γνωστή η άσκηση ποινικής δίωξης σε βάρος του εντολέα του για το αδίκημα του βιασμού.
Η μήνυση της ηθοποιού
Στη μήνυση που είχε καταθέσει κατά του Κ. Κωστόπουλου η Ελενα Αθανασοπούλου υποστηρίζει, κατ’ αρχάς, ότι καταγγέλλει τώρα τον βιασμό της παίρνοντας δύναμη από το κίνημα #MeToo και είναι σε θέση να αποδείξει τα όσα λέει επικαλούμενη μάρτυρες που επιβεβαιώνουν την κακοποίησή της.
Συγκεκριμένα, η ηθοποιός υποστηρίζει ότι βιάστηκε από τον σκηνοθέτη στις αρχές του καλοκαιριού του 2010 κι ενώ μέχρι τότε είχε φιλική σχέση μαζί του, στο πλαίσιο της οποίας είχε γνωρίσει την οικογένειά του, διασκεδάζοντας μάλιστα αρκετές φορές όλοι μαζί σε κοινές παρέες. Ωστόσο, όλα άλλαξαν, όπως αναφέρει, ένα βράδυ του καλοκαιριού του 2010, όταν ο σκηνοθέτης τής πρότεινε να πάνε για φαγητό οι δυο τους και μετά να συνεχίσουν τη διασκέδασή τους σε κλαμπ, όπου θα βρίσκονταν κάποια άτομα με τα οποία έκαναν κοινή παρέα. Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της, στο γεύμα που είχε με τον σκηνοθέτη ήπιαν αρχικά ένα μπουκάλι κρασί και στη συνέχεια εκείνος παρήγγειλε και δεύτερο, ενδεχομένως όπως αναφέρει, και τρίτο.
«Αρχισα να νιώθω ζαλισμένη. Δεν μπορούσα να καταλάβω για ποιον λόγο ένιωθα τόσο ζαλισμένη, προοδευτικά ένιωθα να χάνω τη συνείδησή μου κι αυτό μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση, γιατί, ναι μεν, δεν πίνω πολύ αλκοόλ, αλλά γνωρίζω πολύ καλά τα όριά μου και είμαι σίγουρη ότι σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούσε να μου προκαλέσει τέτοια σύγχυση, αποπροσανατολισμό, ζαλάδα και απώλεια συνείδησης», αναφέρει χαρακτηριστικά στο κείμενο της μήνυσής της η ηθοποιός και προσθέτει: «Δεν γνωρίζω αν υπήρχε κάποια άλλη ουσία στο κρασί που ήπια».
Στη συνέχεια, όπως υποστηρίζει, δεν ένιωθε καλά και ζήτησε από τον σκηνοθέτη να αποχωρήσουν από το μαγαζί. Τότε όμως, έχασε τις αισθήσεις της και μέχρι να επανέλθουν η ίδια έχει κενό μνήμης. «Το μόνο που θυμάμαι είναι ότι τη στιγμή που άνοιξα τα μάτια μου και γύρισαν οι αισθήσεις μου ήμασταν μέσα στο αυτοκίνητό του και αυτός είχε διεισδύσει με το γεννητικό του όργανο στο σώμα μου και συνουσιαζόταν με εμένα εν αγνοία μου και χωρίς τη δική μου συναίνεση.
Συγκεκριμένα, είδα τον εγκαλούμενο από πάνω μου, εγώ ήμουν σε θέση ανάσκελα, μου είχε ανοίξει τα πόδια, είχε σηκώσει τη φούστα μου, είχε απομακρύνει το εσώρουχό μου, ενώ αυτός με κατεβασμένο το παντελόνι και το εσώρουχό του εκτελούσε μέσα μου τη γενετήσια πράξη, δηλαδή με βίαζε», περιγράφει στη μήνυσή της η Ελενα Αθανασόπουλου, επισημαίνοντας πως μόλις κατάλαβε τι της είχε συμβεί πάγωσε, αλλά βρήκε τη δύναμη να αντιδράσει. «Αρχισα να τον κλωτσάω, να ουρλιάζω, να τρέμω και να κλαίω. Κάποια στιγμή αυτός τραβήχτηκε από πάνω μου.
Δεν είχα τη δύναμη ούτε το κουράγιο να βγω από το αυτοκίνητο. Ενιωθα τρομερά ευάλωτη και φοβόμουν ακόμα και για τη ζωή μου», υποστηρίζει η μηνύτρια και προσθέτει: «Πρέπει, βέβαια, να σημειώσω εδώ ότι ήταν ήδη πρώτες μεταμεσονύκτιες ώρες σε ένα σκοτεινό, μη οργανωμένο πάρκινγκ και από το μυαλό μου πέρασε και η σκέψη ότι, αν έβγαινα μόνη μου σε τέτοια κατάσταση στον δρόμο, ίσως να μου συνέβαιναν ακόμα χειρότερα πράγματα.
Ετσι, λοιπόν, ο εγκαλούμενος έκατσε στη θέση του οδηγού και ξεκίνησε να πηγαίνει προς το άλλο μαγαζί, όπου εγώ ήθελα οπωσδήποτε να πάω να βρω την παρέα μου, γιατί φοβόμουν να μείνω μόνη μου, φοβόμουν ακόμα και να γυρίσω στο σπίτι. Σε όλη τη διαδρομή αυτός δεν μιλούσε καθόλου. Εγώ έκλαιγα απαρηγόρητη».
Η «ευκαιριακή δημοσιότητα»
Από την πλευρά του, ο 57χρονος σκηνοθέτης δεν είχε αρνηθεί τη γνωριμία του με την ηθοποιό, εστιάζοντας σε «κενά και αγεφύρωτες αντιφάσεις», καθώς και αναπάντητα ερωτήματα εκ μέρους της μηνύτριας. «Εδώ και καιρό μια γυναίκα με την οποία είχαμε μια περιστασιακή γνωριμία πριν από 12-13 χρόνια με απειλεί, μέσω μηνυμάτων και υπαινιγμών στα social media, ότι θα με καταγγείλει για βιασμό», είχε αναφέρει ο ίδιος σε ανάρτησή του στα social media, για να επισημάνει ακόμη: «Οι αρχές και το ήθος μου είναι γνωστές σε όλους όσους συνεργάστηκα όλες αυτές τις δεκαετίες. Δεν πρόκειται να αφήσω τη συκοφαντία να σέρνεται και να διαβρώνει την επαγγελματική και προσωπική μου ζωή, είχε πει.
Οι καταγγελίες για δωροδοκία
Από την πλευρά της, η ηθοποιός αμέσως μετά την παραπάνω τοποθέτηση του αντιδίκου της είχε προβεί και εκείνη σε σειρά αναρτήσεων σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης, κάποιες από τις οποίες μάλιστα κατέβηκαν λίγη ώρα αργότερα. Είχε παραλληλίσει τον σκηνοθέτη με δύο άλλους καλλιτέχνες, οι οποίοι επίσης δήλωσαν παραίτηση έπειτα από αντίστοιχες καταγγελίες που έγιναν σε βάρος τους.
Ακόμη, στις αναρτήσεις της έκανε λόγο για μάρτυρες που γνωρίζουν, αλλά και για απόπειρες δωροδοκίας! Μεταξύ άλλων, είχε γράψει στην ιστοσελίδα της φωτογραφίζοντας τον σκηνοθέτη: «Είναι λέει ψεύδη... Δεν θες να βγάλω τώρα δημόσια τα μηνύματα του μάρτυρα να σου πω εγώ τι είναι ψεύδη! Θα περιμένω τη Δικαιοσύνη... Εφτασες στο σημείο να με δωροδοκήσεις για να πεις ότι όλα είναι ψεύδη! Είχα έναν μάρτυρα! Τώρα έχω δύο! Και θα πω και κάτι τελευταίο, ξέρω ότι παρακαλάς τον μάρτυρα να πάρει το μέρος σου, αλλά έχω όλα τα μηνύματά του που αν τα βγάλω δημόσια θα κλαις...
Κάτι μου θυμίζει αυτό. Α, ναι, τα ίδια έκαναν και πέρυσι εκείνοι οι δύο... Σιωπή! Καληνύχτα». Μάλιστα, αμέσως μετά τη γνωστοποίηση της καταγγελίας της Ελενας Αθανασοπούλου, μία ακόμη ηθοποιός, η Αννα Τσουκαλά, είχε αναφέρει σε συνέντευξή της πως ο σκηνοθέτης την είχε παρενοχλήσει σεξουαλικά ενώ βρισκόταν στο αυτοκίνητό του. «Με τον συγκεκριμένο σκηνοθέτη η εμπειρία μου δεν ήταν καλή.
Τον είχα γνωρίσει το 2006. Στην αρχή ήταν πολύ ευγενικός, μας είχε καλέσει και στο σπίτι του να φάμε με την οικογένειά του», είχε πει η για να προσθέσει στη συνέχεια: «Μετά μου είπε “πρέπει να σε πάω σπίτι με το αυτοκίνητο”. Μέσα στο αυτοκίνητο μου ρίχτηκε... Τρεις μήνες μού φερόταν πολύ άσχημα μέσα στα γυρίσματα... Με απέλυσαν από το σίριαλ». Η πλευρά του σκηνοθέτη πάντως είχε απαντήσει προειδοποιώντας ότι θα υποβάλει μήνυση σε βάρος και της συγκεκριμένης ηθοποιού για συκοφαντική δυσφήμηση.
Δείτε βίντεο: #MeToo - Απολογείται για τον βιασμό ο πρώην σκηνοθέτης του «Σασμού»
Ειδήσεις σήμερα:
Καιρός: Ιδιαίτερη προσοχή στην Αττική - Καταιγίδες και χαλάζι έως αργά το απόγευμα (βίντεο)
Γνωστός blogger ο Ρώσος που συνελήφθη για τις φάρσες σε «Ελ. Βενιζέλος» και 6 νοσοκομεία
Κατάρ-gate: Ο Παντσέρι «έδωσε» ονόματα και αφέθηκαν ελεύθερες η σύζυγος και η κόρη του
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα