Σύγκρουση τρένων: Το 70% του σιδηροδρομικού δικτύου καλύπτεται από το σύστημα τηλεδιοίκησης
02.03.2023
11:46
Το δυστύχημα συνέβη στο 30% της σιδηροδρομικής σύνδεσης της Αθήνας με τη βόρεια Ελλάδα που δεν καλύπτεται ακόμα από τις νέες υποδομές σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης συρμών
Στο μεγαλύτερο μέρος του σιδηροδρομικού δικτύου της διαδρομής Αθήνα-Θεσσαλονίκη έχει υλοποιηθεί το σύστημα τηλεδιοίκησης πληροφοριών, σύμφωνα με τις πληροφορίες.
Παρά τις καταγγελίες, κυβερνητικές πηγές και στελέχη του ΟΣΕ έλεγαν πως το όλο έργο έχει υλοποιηθεί σε ποσοστό που αγγίζει το 70%, εκτός από το 30% στο οποίο και δυστυχώς σημειώθηκε η τραγωδία στα Τέμπη που έχει συγκλονίσει το πανελλήνιο.
Έτσι, τα δύο κομμάτια που δεν καλύπτονται ακόμα είναι το σκέλος ανάμεσα στη Λάρισα και το Πλατύ, όπου σημειώθηκε το δυστύχημα, και νοτιότερα η έκταση μεταξύ Οινόης και Τιθορέας. Ωστόσο σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου έχουν αποδοθεί σε ολόκληρο το κομμάτι από το Πλατύ Ημαθίας έως τον Προμαχώνα, όπως και σε μεγάλο μέρος της διαδρομής από την Αθήνα έως τη Λάρισα.
Υπενθυμίζεται ότι ο πρωθυπουργός ήταν προγραμματισμένο να επισκεφτεί την Τετάρτη το ανακαινισμένο και σε λειτουργία κέντρο τηλεδιοίκησης - σηματοδότησης στη Θεσσαλονίκη που καλύπτει συγκεκριμένα το τμήμα Πλατύ - Προμαχώνας και να ενημερωθεί για τις εφαρμογές τηλεδιοίκησης, σηματοδότησης και ETCS (European Train Control System) που διαθέτει.
Η υποδομή στη Θεσσαλονίκη είναι ένα από τα τρία Κέντρα Ελέγχου Κυκλοφορίας που θα είναι αρμόδια για ολόκληρη τη γραμμή, ενώ εκκρεμεί η ολοκλήρωση των αντίστοιχων δομών για τα τμήματα Οινόη - Τιθορέα και Λάρισα - Πλατύ.
Ειδήσεις σήμερα:
Ποια ήταν τα εφεδρικά συστήματα ασφαλείας που δεν λειτούργησαν στα Τέμπη
Κυβέρνηση: Μετά το πένθος, οι οριστικές αποφάσεις για το εκλογικό χρονοδιάγραμμα
Στον εισαγγελέα με βαρύτατες κατηγορίες ο σταθμάρχης που ομολόγησε το λάθος του
Παρά τις καταγγελίες, κυβερνητικές πηγές και στελέχη του ΟΣΕ έλεγαν πως το όλο έργο έχει υλοποιηθεί σε ποσοστό που αγγίζει το 70%, εκτός από το 30% στο οποίο και δυστυχώς σημειώθηκε η τραγωδία στα Τέμπη που έχει συγκλονίσει το πανελλήνιο.
Έτσι, τα δύο κομμάτια που δεν καλύπτονται ακόμα είναι το σκέλος ανάμεσα στη Λάρισα και το Πλατύ, όπου σημειώθηκε το δυστύχημα, και νοτιότερα η έκταση μεταξύ Οινόης και Τιθορέας. Ωστόσο σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου έχουν αποδοθεί σε ολόκληρο το κομμάτι από το Πλατύ Ημαθίας έως τον Προμαχώνα, όπως και σε μεγάλο μέρος της διαδρομής από την Αθήνα έως τη Λάρισα.
Υπενθυμίζεται ότι ο πρωθυπουργός ήταν προγραμματισμένο να επισκεφτεί την Τετάρτη το ανακαινισμένο και σε λειτουργία κέντρο τηλεδιοίκησης - σηματοδότησης στη Θεσσαλονίκη που καλύπτει συγκεκριμένα το τμήμα Πλατύ - Προμαχώνας και να ενημερωθεί για τις εφαρμογές τηλεδιοίκησης, σηματοδότησης και ETCS (European Train Control System) που διαθέτει.
Η υποδομή στη Θεσσαλονίκη είναι ένα από τα τρία Κέντρα Ελέγχου Κυκλοφορίας που θα είναι αρμόδια για ολόκληρη τη γραμμή, ενώ εκκρεμεί η ολοκλήρωση των αντίστοιχων δομών για τα τμήματα Οινόη - Τιθορέα και Λάρισα - Πλατύ.
Ειδήσεις σήμερα:
Ποια ήταν τα εφεδρικά συστήματα ασφαλείας που δεν λειτούργησαν στα Τέμπη
Κυβέρνηση: Μετά το πένθος, οι οριστικές αποφάσεις για το εκλογικό χρονοδιάγραμμα
Στον εισαγγελέα με βαρύτατες κατηγορίες ο σταθμάρχης που ομολόγησε το λάθος του
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr