Σύγκρουση τρένων στη Λάρισα: «Ο σταθμάρχης δεν ήταν στη θέση του την ώρα του δυστυχήματος», καταγγέλλει δικηγόρος επιζώντα
04.03.2023
10:32
Σύμφωνα με τον Γιώργο Μπαρτζώκη, ακουγόταν οχλαγωγία και μουσική - Επί 17 λεπτά τα δύο τρένα κινούνταν στην ίδια γραμμή
Την ώρα που οι έλεγχοι συνεχίζονται για το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, ο δικηγόρος ενός εκ των επιζώντων καταγγέλλει πως ο σταθμάρχης την μοιραία ώρα, δεν βρισκόταν στο πόστο του.
Μιλώντας στον ΑΝΤ1, ο Γιώργος Μπαρτζώκης, δήλωσε πως, σταθμάρχης της Λάρισας δεν βρισκόταν στο σταθμό και πως στο σημείο βρισκόταν μόνο ο κλειδούχος. Σύμφωνα με όσα είπε ο δικηγόρος, την ώρα του δυστυχήματος, στις κλήσεις του σταθμάρχη υπήρχε οχλαγωγία και ακουγόταν μουσική. «Στα 100 μέτρα υπάρχει ένα καφέ που δεν είχε μουσική», είπε συμπληρώνοντας πως, «δεν ήταν στη θέση του ο σταθμάρχης. Φαίνεται ότι ο κλειδούχος ήταν στη θέση του σταθμάρχη και ο σταθμάρχης ήταν μακριά».
Είπε μάλιστα πως, οι σχετικές καταγγελίες τεκμηριώνονται από επί τόπια στοιχεία και ότι, «πήγε η Αστυνομία και πήρε το υλικό από τις κάμερες, εγώ ζήτησα να πάρει και τα σκουπίδια».
Ο σταθμάρχης ανεμένται να απολογηθεί εντός της ημέρας, ενώπιον του ανακριτή. Αντιμετωπίζει βαριές κατηγορίες, αφού δεν άλλαξε τα κλειδιά με αποτέλεσμα το τραγικό συμβάν που στοίχισε τη ζωή σε δεκάδες ανθρώπους.
Όπως ανέφερε προ ημερών ο δικηγόρος του, «ανέλαβε την ευθύνη μέσα στα πλαίσια που του αναλογεί, αυτό το οποίο μετράει είναι να ψάξουμε όχι το δέντρο αλλά το δάσος, γιατί εδώ πέρα υπάρχει ένα δάσος ευθυνών».
Ωστόσο, είναι πολλά τα ερωτήματα που έχουν προκύψει, καθώς σύμφωνα με μαρτυρίες ο 59χρονος είχε 17 ολόκληρα λεπτά που είχε αφήσει τα δύο τρένα να κινούνται στην ίδια γραμμή. Ο σταθμάρχης Πόρων μάλιστα τον είχε ενημερώσει ήδη από τις 23.05 πως η εμπορική αμαξοστοιχία είχε καθοδική πορεία προς Αθήνα.
Όπως ανέφερε, ο συνήγορός του, ο κατηγορούμενος το προηγούμενο διάστημα εργαζόταν σε μικρούς σταθμούς, είχε λάβει την πιστοποίησή του τον Ιανουάριο και πριν πέντε ημέρες, μέσα δηλαδή στο τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας ανέλαβε υπηρεσία που θεωρείται από τις πιο δύσκολες και κομβικές του σιδηροδρομικού δικτύου.
«Από ανθρώπινη πλευρά είναι πραγματικά συντετριμμένος. Ο άνθρωπος αναλογίζεται αυτό που έγινε και δεν μπορεί να σηκώσει το βάρος της ευθύνης. Ανέλαβε την ευθύνη μέσα στα πλαίσια που του αναλογεί, αλλά όπως είπα και σε συναδέλφους σας, αυτό το οποίο μετράει είναι να ψάξουμε όχι το δέντρο αλλά το δάσος, γιατί εδώ πέρα υπάρχει ένα δάσος ευθυνών. Το δικό μας μερίδιο το λαμβάνουμε από εκεί και πέρα είναι δουλειά της δικαιοσύνης και πιστεύω ότι η δικαιοσύνη θα κάνει πολύ καλά τη δουλειά της. Είμαι σίγουρος, πεπεισμένος», είχε αναφέρει ο συνήγορός του.
Ειδήσεις σήμερα
Σύγκρουση τρένων στη Λάρισα: Πώς ο σταθμάρχης «έχασε» τα τρένα για 16 λεπτά
Τουρκία: Εκλογικό δώρο στον Ερντογάν η διάσπαση της «συμμαχίας των 6» της αντιπολίτευσης
Market pass: «Τρέχουν» οι πληρωμές για 2,3 εκατομμύρια δικαιούχους
Μιλώντας στον ΑΝΤ1, ο Γιώργος Μπαρτζώκης, δήλωσε πως, σταθμάρχης της Λάρισας δεν βρισκόταν στο σταθμό και πως στο σημείο βρισκόταν μόνο ο κλειδούχος. Σύμφωνα με όσα είπε ο δικηγόρος, την ώρα του δυστυχήματος, στις κλήσεις του σταθμάρχη υπήρχε οχλαγωγία και ακουγόταν μουσική. «Στα 100 μέτρα υπάρχει ένα καφέ που δεν είχε μουσική», είπε συμπληρώνοντας πως, «δεν ήταν στη θέση του ο σταθμάρχης. Φαίνεται ότι ο κλειδούχος ήταν στη θέση του σταθμάρχη και ο σταθμάρχης ήταν μακριά».
Είπε μάλιστα πως, οι σχετικές καταγγελίες τεκμηριώνονται από επί τόπια στοιχεία και ότι, «πήγε η Αστυνομία και πήρε το υλικό από τις κάμερες, εγώ ζήτησα να πάρει και τα σκουπίδια».
Ο σταθμάρχης ανεμένται να απολογηθεί εντός της ημέρας, ενώπιον του ανακριτή. Αντιμετωπίζει βαριές κατηγορίες, αφού δεν άλλαξε τα κλειδιά με αποτέλεσμα το τραγικό συμβάν που στοίχισε τη ζωή σε δεκάδες ανθρώπους.
Όπως ανέφερε προ ημερών ο δικηγόρος του, «ανέλαβε την ευθύνη μέσα στα πλαίσια που του αναλογεί, αυτό το οποίο μετράει είναι να ψάξουμε όχι το δέντρο αλλά το δάσος, γιατί εδώ πέρα υπάρχει ένα δάσος ευθυνών».
Ωστόσο, είναι πολλά τα ερωτήματα που έχουν προκύψει, καθώς σύμφωνα με μαρτυρίες ο 59χρονος είχε 17 ολόκληρα λεπτά που είχε αφήσει τα δύο τρένα να κινούνται στην ίδια γραμμή. Ο σταθμάρχης Πόρων μάλιστα τον είχε ενημερώσει ήδη από τις 23.05 πως η εμπορική αμαξοστοιχία είχε καθοδική πορεία προς Αθήνα.
Όπως ανέφερε, ο συνήγορός του, ο κατηγορούμενος το προηγούμενο διάστημα εργαζόταν σε μικρούς σταθμούς, είχε λάβει την πιστοποίησή του τον Ιανουάριο και πριν πέντε ημέρες, μέσα δηλαδή στο τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας ανέλαβε υπηρεσία που θεωρείται από τις πιο δύσκολες και κομβικές του σιδηροδρομικού δικτύου.
«Από ανθρώπινη πλευρά είναι πραγματικά συντετριμμένος. Ο άνθρωπος αναλογίζεται αυτό που έγινε και δεν μπορεί να σηκώσει το βάρος της ευθύνης. Ανέλαβε την ευθύνη μέσα στα πλαίσια που του αναλογεί, αλλά όπως είπα και σε συναδέλφους σας, αυτό το οποίο μετράει είναι να ψάξουμε όχι το δέντρο αλλά το δάσος, γιατί εδώ πέρα υπάρχει ένα δάσος ευθυνών. Το δικό μας μερίδιο το λαμβάνουμε από εκεί και πέρα είναι δουλειά της δικαιοσύνης και πιστεύω ότι η δικαιοσύνη θα κάνει πολύ καλά τη δουλειά της. Είμαι σίγουρος, πεπεισμένος», είχε αναφέρει ο συνήγορός του.
Ειδήσεις σήμερα
Σύγκρουση τρένων στη Λάρισα: Πώς ο σταθμάρχης «έχασε» τα τρένα για 16 λεπτά
Τουρκία: Εκλογικό δώρο στον Ερντογάν η διάσπαση της «συμμαχίας των 6» της αντιπολίτευσης
Market pass: «Τρέχουν» οι πληρωμές για 2,3 εκατομμύρια δικαιούχους
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr