Θανάσης Παιδής: «Η Λάρισα έχει πληρώσει βαρύ φόρο αίματος στις ράγες του ΟΣΕ»
Θανάσης Παιδής: «Η Λάρισα έχει πληρώσει βαρύ φόρο αίματος στις ράγες του ΟΣΕ»
Ο περιφερειακός σύμβουλος Θεσσαλίας και πρώην αντιπεριφερειάρχης αναφέρεται σε θανατηγόρα δυστυχήματα – Επανειλημμένες παραστάσεις διαμαρτυρίας από τοπικούς παράγοντες
Αποκαλύπτοντας περιστατικά που συνθέτουν μια εικόνα εγκατάλειψης και αμέλειας, ο Περιφερειακός Σύμβουλος Θεσσαλίας και πρώην Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού κ. Θανάσης Παιδής καταγγέλλει ότι «η Λάρισα έχει πληρώσει βαρύ φόρο αίματος στις ράγες του ΟΣΕ». Αναφέρεται σε συγκεκριμένα θανατηφόρα δυστυχήματα, για τα οποία ο ίδιος, μαζί με τοπικούς παράγοντες, έχουν κάνει επανειλημμένως παραστάσεις διαμαρτυρίας -και μάλιστα προς τον επιθεωρητή Δημήτρη Νικολάου, ο οποίος εμπλέκεται στην πολύνεκρη τραγωδία των Τεμπών.
Σε σύνδεσή του με την εκπομπή «Το Πρωινό» του Αντ1, ο κ. Παιδής είπε ότι «ενώ είχαμε κηδείες παιδιών ύστερα από το δυστύχημα, με πήραν τηλέφωνο από μια οικογένεια. Με παρακάλεσαν να πω δημοσίως ότι “ο ΟΣΕ σκοτώνει τα παιδιά μας”. Γιατί η πόλη της Λάρισας έχει πληρώσει βαρύ φόρο αίματος στις γραμμές του ΟΣΕ. Το καλοκαίρι που μας πέρασε, σκοτώθηκε προσωπικός μου φίλος. Πέρασε από διάβαση στην οποίαν η μπάρα είχε κολλήσει και έμεινε κατεβασμένη επί μία εβδομάδα, όπως και ο σηματοδότης, που είχε μείνει στο κόκκινο. Ο φίλος μου, ο Κώστας, επιχείρησε να περάσει, όσο πιο προσεκτικά μπορούσε, ελέγχοντας κ.λπ. Επιπλέον όμως, υπήρχαν χόρτα στα πλάγια που δεν είχαν κοπεί και περιόριζαν το οπτικό πεδίο του. Πέρασε το τρένο και αυτό ήταν».
» Κάναμε παράσταση διαμαρτυρίας, κάναμε μια ευχή, να είναι το τελευταίο αίμα που ποτίζει τις ράγες του ΟΣΕ αυτό του φίλου μου του Κώστα. Πήγαμε στον κο Νικολάου. Του ζητήσαμε σεκιούριτι, του ζητήσαμε κάμερες, και ζητήσαμε επίσης να κόψουν τα χόρτα. Γιατί ούτε αυτά δεν είχαν κόψει. Για να βλέπει ο κόσμος και να περνάει. Το καλοκαίρι μάς ανάγκασαν εμάς τους Λαρισαίους να περνάμε με κατεβασμένη τη μπάρα και το φανάρι κόκκινο, γιατί η μπάρα ήταν κατεβασμένη επί μία εβδομάδα και το φανάρι κόκκινο επί μία εβδομάδα. Είχε κολλήσει και δεν το έφτιαχνε κανένας. Και σήμερα, περνάνε τρένα με γραμμές αφύλακτες διαβάσεις δίπλα από αυλές σχολείων. Τοποθετήθηκαν κάποια υαλοπετάσματα προς ενίσχυσιν της ασφάλειας από αυτοδιοικητικό φορέα της περιοχής, και ο ΟΣΕ έστειλε τα απαραίτητα έγγραφα ώστε να ενταχθεί το έργο στο ΕΣΠΑ μετά από 8 μήνες».
Διαμαρτυρίες στον Νικολάου
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του δημοσιογράφου Κώστα Γκιάστα και σχετικό δημοσίευμα της εφημερίδας «Ελευθερία» της Λάρισας με ημερομηνία Κυριακή 3 Ιουλίου 2022 «η Λάρισα ζει με το άγχος ενός δυστυχήματος στις γραμμές του ΟΣΕ, καθώς καθημερινά παιδιά και ενήλικοι διασχίζουν ουκ ολίγες φορές τις γραμμές για να περάσουν από τη μια πλευρά στην άλλη. Το πρωί της Παρασκευής 1 Ιουλίου, μια επιτροπή διαμαρτυρίας που αποτελείται σε πρώτη φάση από: την πρόεδρο της 3ης Κοινότητας Δήμου Λαρισαίων, κ. Ειρήνη Xατζούλη και τον αρχιπρεσβύτερο του Ι.Ν. Αγίου Γεωργίου, πατήρ Νικηφόρο και τον περιφερειακό σύμβουλο Θανάση Παιδή, βρέθηκαν στο γραφείο του προϊσταμένου ΟΣΕ της Επιθεώρησης Λάρισας για όλη την Περιφέρεια Θεσσαλίας, κ. Δημήτρη Νικολάου».
» Εκεί κατέθεσαν μια σειρά από αιτήματα και ερωτήματα, με τον κ. Νικολάου να δεσμεύεται πως θα τα μεταφέρει στην κεντρική διοίκηση του ΟΣΕ. Αρχικά ζήτησαν να μάθουν γιατί υπάρχουν πεζοδρόμια περιορισμένης δυνατότητας πρόσβασης ή γεμάτα χόρτα κατά μήκος των γραμμών εντός της πόλεως (οδοί Σαπφούς, Παλαιολόγου, Λατταμύα, Κάρλας). Ρώτησαν αν υπάρχει υπηρεσία που να τα ελέγχει και αν διατηρεί ημερολόγιο εργασιών. Για το θέμα των χόρτων επέμειναν και ζήτησαν να μάθουν κάθε πότε και σε τι μήκος καθαρίζονται οι διαβάσεις, ποια υπηρεσία ελέγχει και αν διατηρεί ημερολόγιο εργασιών. Ζήτησαν να ενημερωθούν γιατί κατά μήκος της οδού Κάρλας υπάρχουν μόνο σε ένα τμήμα κάγκελα προστασίας και όχι σε όλο. Στάθηκαν ιδιαίτερα στο σημείο όπου λειτουργούν σχολεία. Στο θέμα των προειδοποιήσεων εξέφρασαν την απορία, γιατί κατά τη διέλευση αμαξοστοιχίας δεν υπάρχει προειδοποίηση με έντονη σήμανση, φωτός (π.χ. έντονα παλλόμενο κόκκινο) και ήχου, καθώς, όπως είπαν, με κλειστά παράθυρα και σε λειτουργία του κλιματιστικού στο διερχόμενο αυτοκίνητο δεν ακούγεται. Ζήτησαν να μάθουν αν υπάρχει υπηρεσία που να ελέγχει τη λειτουργία τους, ενώ ρώτησαν ποιος αναλαμβάνει επί τόπου τη ρύθμιση και την ειδοποίηση των οχημάτων όταν δεν λειτουργούν οι φανοί και οι μπάρες, και αν υπάρχει σχετική καταγραφή.
» Για το θέμα των αμαξοστοιχιών ρώτησαν γιατί οι αμαξοστοιχίες δεν φέρουν έντονο κόκκινο παλλόμενο φως, ώστε μέσα στο σκοτάδι ή στις σκιές των δέντρων και στην αντανάκλαση του ηλίου να ξεχωρίζει η παρουσία της. Ακόμα κατέθεσαν το ερώτημα για το ποια υπηρεσία ελέγχει την ταχύτητα, αν υπάρχει επιβολή ποινής σε υπέρβαση ταχύτητας ή στον έλεγχο των αμαξοστοιχιών και την εύρυθμη λειτουργία των αφύλακτων διαβάσεων. Ακόμα αναφέρθηκαν στους ανελκυστήρες και τον προβληματικό τρόπο που λειτουργούν στην Παλαιολόγου και Λατταμύα. Επίσης έθεσαν το ζήτημα του ειδικού διαδρόμου στις διαβάσεις για πεζούς, τυφλούς, αναπήρους, μητέρες με καροτσάκι και ποδήλατα».
Στο σημείο όπου έχασε τη ζωή του ο φίλος του κ. Θανάση Παιδή, Κωνσταντίνος Μπούμπας, οι κάτοικοι που συγκεντρώθηκαν για τρισάγιο εις μνήμην του έλεγαν, απογοητευμένοι ότι «έχουμε την αίσθηση πως μας κοροϊδεύουν διαρκώς. Τόσο καιρό τα χόρτα έφταναν ψηλά και αμέσως μετά το δυστύχημα κόπηκαν. Εάν τα χόρτα είχαν κοπεί εγκαίρως, ίσως να μη συνέβαινε ό,τι συνέβη».
Ηλεκτροπληξία στις ράγες
Σε σύνδεσή του με την εκπομπή «Το Πρωινό» του Αντ1, ο κ. Παιδής είπε ότι «ενώ είχαμε κηδείες παιδιών ύστερα από το δυστύχημα, με πήραν τηλέφωνο από μια οικογένεια. Με παρακάλεσαν να πω δημοσίως ότι “ο ΟΣΕ σκοτώνει τα παιδιά μας”. Γιατί η πόλη της Λάρισας έχει πληρώσει βαρύ φόρο αίματος στις γραμμές του ΟΣΕ. Το καλοκαίρι που μας πέρασε, σκοτώθηκε προσωπικός μου φίλος. Πέρασε από διάβαση στην οποίαν η μπάρα είχε κολλήσει και έμεινε κατεβασμένη επί μία εβδομάδα, όπως και ο σηματοδότης, που είχε μείνει στο κόκκινο. Ο φίλος μου, ο Κώστας, επιχείρησε να περάσει, όσο πιο προσεκτικά μπορούσε, ελέγχοντας κ.λπ. Επιπλέον όμως, υπήρχαν χόρτα στα πλάγια που δεν είχαν κοπεί και περιόριζαν το οπτικό πεδίο του. Πέρασε το τρένο και αυτό ήταν».
» Κάναμε παράσταση διαμαρτυρίας, κάναμε μια ευχή, να είναι το τελευταίο αίμα που ποτίζει τις ράγες του ΟΣΕ αυτό του φίλου μου του Κώστα. Πήγαμε στον κο Νικολάου. Του ζητήσαμε σεκιούριτι, του ζητήσαμε κάμερες, και ζητήσαμε επίσης να κόψουν τα χόρτα. Γιατί ούτε αυτά δεν είχαν κόψει. Για να βλέπει ο κόσμος και να περνάει. Το καλοκαίρι μάς ανάγκασαν εμάς τους Λαρισαίους να περνάμε με κατεβασμένη τη μπάρα και το φανάρι κόκκινο, γιατί η μπάρα ήταν κατεβασμένη επί μία εβδομάδα και το φανάρι κόκκινο επί μία εβδομάδα. Είχε κολλήσει και δεν το έφτιαχνε κανένας. Και σήμερα, περνάνε τρένα με γραμμές αφύλακτες διαβάσεις δίπλα από αυλές σχολείων. Τοποθετήθηκαν κάποια υαλοπετάσματα προς ενίσχυσιν της ασφάλειας από αυτοδιοικητικό φορέα της περιοχής, και ο ΟΣΕ έστειλε τα απαραίτητα έγγραφα ώστε να ενταχθεί το έργο στο ΕΣΠΑ μετά από 8 μήνες».
Διαμαρτυρίες στον Νικολάου
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του δημοσιογράφου Κώστα Γκιάστα και σχετικό δημοσίευμα της εφημερίδας «Ελευθερία» της Λάρισας με ημερομηνία Κυριακή 3 Ιουλίου 2022 «η Λάρισα ζει με το άγχος ενός δυστυχήματος στις γραμμές του ΟΣΕ, καθώς καθημερινά παιδιά και ενήλικοι διασχίζουν ουκ ολίγες φορές τις γραμμές για να περάσουν από τη μια πλευρά στην άλλη. Το πρωί της Παρασκευής 1 Ιουλίου, μια επιτροπή διαμαρτυρίας που αποτελείται σε πρώτη φάση από: την πρόεδρο της 3ης Κοινότητας Δήμου Λαρισαίων, κ. Ειρήνη Xατζούλη και τον αρχιπρεσβύτερο του Ι.Ν. Αγίου Γεωργίου, πατήρ Νικηφόρο και τον περιφερειακό σύμβουλο Θανάση Παιδή, βρέθηκαν στο γραφείο του προϊσταμένου ΟΣΕ της Επιθεώρησης Λάρισας για όλη την Περιφέρεια Θεσσαλίας, κ. Δημήτρη Νικολάου».
» Εκεί κατέθεσαν μια σειρά από αιτήματα και ερωτήματα, με τον κ. Νικολάου να δεσμεύεται πως θα τα μεταφέρει στην κεντρική διοίκηση του ΟΣΕ. Αρχικά ζήτησαν να μάθουν γιατί υπάρχουν πεζοδρόμια περιορισμένης δυνατότητας πρόσβασης ή γεμάτα χόρτα κατά μήκος των γραμμών εντός της πόλεως (οδοί Σαπφούς, Παλαιολόγου, Λατταμύα, Κάρλας). Ρώτησαν αν υπάρχει υπηρεσία που να τα ελέγχει και αν διατηρεί ημερολόγιο εργασιών. Για το θέμα των χόρτων επέμειναν και ζήτησαν να μάθουν κάθε πότε και σε τι μήκος καθαρίζονται οι διαβάσεις, ποια υπηρεσία ελέγχει και αν διατηρεί ημερολόγιο εργασιών. Ζήτησαν να ενημερωθούν γιατί κατά μήκος της οδού Κάρλας υπάρχουν μόνο σε ένα τμήμα κάγκελα προστασίας και όχι σε όλο. Στάθηκαν ιδιαίτερα στο σημείο όπου λειτουργούν σχολεία. Στο θέμα των προειδοποιήσεων εξέφρασαν την απορία, γιατί κατά τη διέλευση αμαξοστοιχίας δεν υπάρχει προειδοποίηση με έντονη σήμανση, φωτός (π.χ. έντονα παλλόμενο κόκκινο) και ήχου, καθώς, όπως είπαν, με κλειστά παράθυρα και σε λειτουργία του κλιματιστικού στο διερχόμενο αυτοκίνητο δεν ακούγεται. Ζήτησαν να μάθουν αν υπάρχει υπηρεσία που να ελέγχει τη λειτουργία τους, ενώ ρώτησαν ποιος αναλαμβάνει επί τόπου τη ρύθμιση και την ειδοποίηση των οχημάτων όταν δεν λειτουργούν οι φανοί και οι μπάρες, και αν υπάρχει σχετική καταγραφή.
» Για το θέμα των αμαξοστοιχιών ρώτησαν γιατί οι αμαξοστοιχίες δεν φέρουν έντονο κόκκινο παλλόμενο φως, ώστε μέσα στο σκοτάδι ή στις σκιές των δέντρων και στην αντανάκλαση του ηλίου να ξεχωρίζει η παρουσία της. Ακόμα κατέθεσαν το ερώτημα για το ποια υπηρεσία ελέγχει την ταχύτητα, αν υπάρχει επιβολή ποινής σε υπέρβαση ταχύτητας ή στον έλεγχο των αμαξοστοιχιών και την εύρυθμη λειτουργία των αφύλακτων διαβάσεων. Ακόμα αναφέρθηκαν στους ανελκυστήρες και τον προβληματικό τρόπο που λειτουργούν στην Παλαιολόγου και Λατταμύα. Επίσης έθεσαν το ζήτημα του ειδικού διαδρόμου στις διαβάσεις για πεζούς, τυφλούς, αναπήρους, μητέρες με καροτσάκι και ποδήλατα».
Στο σημείο όπου έχασε τη ζωή του ο φίλος του κ. Θανάση Παιδή, Κωνσταντίνος Μπούμπας, οι κάτοικοι που συγκεντρώθηκαν για τρισάγιο εις μνήμην του έλεγαν, απογοητευμένοι ότι «έχουμε την αίσθηση πως μας κοροϊδεύουν διαρκώς. Τόσο καιρό τα χόρτα έφταναν ψηλά και αμέσως μετά το δυστύχημα κόπηκαν. Εάν τα χόρτα είχαν κοπεί εγκαίρως, ίσως να μη συνέβαινε ό,τι συνέβη».
Ηλεκτροπληξία στις ράγες
Επίσης στην εφημερίδα «Ελευθερία», στην ηλεκτρονική έκδοσή της, σε άρθρο της 1ης Αυγούστου 2021 αναφέρθηκε ο βαρύς τραυματισμός μιας 19χρονης από ηλεκτροπληξία σε χώρο ευθύνης του ΟΣΕ Λάρισας: «Προκαταρκτική εξέταση προκειμένου να αναζητηθούν τυχόν ευθύνες για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες μία 19χρονη υπέστη ηλεκτροπληξία, το μεσημέρι της Τετάρτης 30 Δεκεμβρίου 2020, όταν κεραυνοβολήθηκε από το υψηλής τάσης ηλεκτροκίνητο δίκτυο του ΟΣΕ, διέταξε ο προϊστάμενος της Εισαγγελίας Πλημμελειοδικών Λάρισας, Απ. Τζαμαλής» έγραψε τότε το eleftheria.gr.
Ακολούθως, η ιστοσελίδα επισημαίνει ότι «είναι και αυτό ένα από τα πολλά ατυχήματα στο δίκτυο του ΟΣΕ, στον Σιδηροδρομικό Σταθμό του Μεζούρλου, αλλά με αίσιο αυτήν τη φορά τέλος, καθώς η 19χρονη σήμερα Ελένη αποδείχθηκε νικήτρια και, μετά από πολύμηνη νοσηλεία στη Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας του ΚΑΤ, επέστρεψε πλέον στο σπίτι της στη Λάρισα, όπου καθημερινά κάνει εντυπωσιακά βήματα επιστρέφοντας παράλληλα στην καθημερινότητα. 'Κινδύνεψε να φύγει τρεις φορές' όπως με φόρτιση σημειώνουν στην 'Ε' οι γονείς της, ευχαριστώντας όλους όσοι τους στάθηκαν εκείνη την περίοδο όπου η κόρη τους έδινε τη δική της μάχη».
» Διαχρονικά, οι εκάστοτε διοικήσεις του ΟΣΕ γνωρίζουν πως ανήλικα παιδιά και έφηβοι επέλεγαν, και ενδεχομένως να συνεχίζουν να επιλέγουν, την περιοχή του Μεζούρλου και δη τα ακινητοποιημένα βαγόνια προκειμένου να φωτογραφηθούν και να αναρτήσουν στη συνέχεια το υλικό στα ιστολόγιά τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στην ίδια περιοχή έχουν προηγηθεί τρία τουλάχιστον ατυχήματα παιδιών, μεταξύ των οποίων και αυτό τον Οκτώβριο του 2017 όπου ένας 15χρονος Λαρισαίος μαθητής κεραυνοβολήθηκε επίσης, για να εκπνεύσει δυστυχώς μετά από ολιγοήμερη νοσηλεία. Ο θάνατος του 15χρονου μαθητή υποχρέωσε τότε τον ΟΣΕ να περιφράξει το δίκτυο από τη συνοικία της Νέας Πολιτείας στο ύψος της οδού Ξυλοκάστρου».
»Ο ΟΣΕ αθέτησε ωστόσο στη συνέχεια τις δεσμεύσεις του απέναντι στον Δήμο Λαρισαίων. Μάλιστα, το 2018 υπήρχαν διαβεβαιώσεις “για τη βούληση της νέας διοίκησης του ΟΣΕ να προχωρήσουν τα έργα στη Λάρισα που θα συμβάλλουν στην αντιμετώπιση της επικινδυνότητας”. Η ειρωνεία είναι πως την ίδια ημέρα που τραυματίστηκε η 18χρονη τότε Ελένη, με 8μηνη καθυστέρηση ο ΟΣΕ κατέθετε συμπληρωματικά έγγραφα για την ένταξη στο ΕΣΠΑ, του έργου τοποθέτησης ηχοπετασμάτων. Στην ίδια περιοχή τον Απρίλιο του 2012 ένα επίσης ανήλικο παιδί, τραυματίστηκε χωρίς ευτυχώς να χάσει τη ζωή του, ενώ απαιτήθηκε πολύμηνη νοσηλεία του σε νοσοκομείο».
Ειδήσεις σήμερα:
Δημόσια «συγγνώμη» σε απολυμένο εργαζόμενο ζήτησε ο Έλον Μασκ
Εργαζόμενοι, φοιτητές και μαθητές στο συλλαλητήριο στην Αθήνα για την τραγωδία των Τεμπών
Άνδρας έδεσε τα χέρια του στο τιμόνι με χειροπέδες και αυτοκτόνησε πέφτοντας στον Θερμαϊκό
Ακολούθως, η ιστοσελίδα επισημαίνει ότι «είναι και αυτό ένα από τα πολλά ατυχήματα στο δίκτυο του ΟΣΕ, στον Σιδηροδρομικό Σταθμό του Μεζούρλου, αλλά με αίσιο αυτήν τη φορά τέλος, καθώς η 19χρονη σήμερα Ελένη αποδείχθηκε νικήτρια και, μετά από πολύμηνη νοσηλεία στη Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας του ΚΑΤ, επέστρεψε πλέον στο σπίτι της στη Λάρισα, όπου καθημερινά κάνει εντυπωσιακά βήματα επιστρέφοντας παράλληλα στην καθημερινότητα. 'Κινδύνεψε να φύγει τρεις φορές' όπως με φόρτιση σημειώνουν στην 'Ε' οι γονείς της, ευχαριστώντας όλους όσοι τους στάθηκαν εκείνη την περίοδο όπου η κόρη τους έδινε τη δική της μάχη».
» Διαχρονικά, οι εκάστοτε διοικήσεις του ΟΣΕ γνωρίζουν πως ανήλικα παιδιά και έφηβοι επέλεγαν, και ενδεχομένως να συνεχίζουν να επιλέγουν, την περιοχή του Μεζούρλου και δη τα ακινητοποιημένα βαγόνια προκειμένου να φωτογραφηθούν και να αναρτήσουν στη συνέχεια το υλικό στα ιστολόγιά τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στην ίδια περιοχή έχουν προηγηθεί τρία τουλάχιστον ατυχήματα παιδιών, μεταξύ των οποίων και αυτό τον Οκτώβριο του 2017 όπου ένας 15χρονος Λαρισαίος μαθητής κεραυνοβολήθηκε επίσης, για να εκπνεύσει δυστυχώς μετά από ολιγοήμερη νοσηλεία. Ο θάνατος του 15χρονου μαθητή υποχρέωσε τότε τον ΟΣΕ να περιφράξει το δίκτυο από τη συνοικία της Νέας Πολιτείας στο ύψος της οδού Ξυλοκάστρου».
»Ο ΟΣΕ αθέτησε ωστόσο στη συνέχεια τις δεσμεύσεις του απέναντι στον Δήμο Λαρισαίων. Μάλιστα, το 2018 υπήρχαν διαβεβαιώσεις “για τη βούληση της νέας διοίκησης του ΟΣΕ να προχωρήσουν τα έργα στη Λάρισα που θα συμβάλλουν στην αντιμετώπιση της επικινδυνότητας”. Η ειρωνεία είναι πως την ίδια ημέρα που τραυματίστηκε η 18χρονη τότε Ελένη, με 8μηνη καθυστέρηση ο ΟΣΕ κατέθετε συμπληρωματικά έγγραφα για την ένταξη στο ΕΣΠΑ, του έργου τοποθέτησης ηχοπετασμάτων. Στην ίδια περιοχή τον Απρίλιο του 2012 ένα επίσης ανήλικο παιδί, τραυματίστηκε χωρίς ευτυχώς να χάσει τη ζωή του, ενώ απαιτήθηκε πολύμηνη νοσηλεία του σε νοσοκομείο».
Ειδήσεις σήμερα:
Δημόσια «συγγνώμη» σε απολυμένο εργαζόμενο ζήτησε ο Έλον Μασκ
Εργαζόμενοι, φοιτητές και μαθητές στο συλλαλητήριο στην Αθήνα για την τραγωδία των Τεμπών
Άνδρας έδεσε τα χέρια του στο τιμόνι με χειροπέδες και αυτοκτόνησε πέφτοντας στον Θερμαϊκό
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα