Τρένα: Με μείωση δρομολογίων και δύο σταθμάρχες θα ξαναμπούν οι συρμοί στις ράγες

Τρένα: Με μείωση δρομολογίων και δύο σταθμάρχες θα ξαναμπούν οι συρμοί στις ράγες

Τι συζήτησαν χθες οι σιδηροδρομικοί με τον υπουργό Γιώργο Γεραπετρίτη -  Νέα συνάντηση την επόμενη εβδομάδα

Τρένα: Με μείωση δρομολογίων και δύο σταθμάρχες θα  ξαναμπούν οι συρμοί στις ράγες
Σε επτά άξονες κινούνται οι συζητήσεις των εργαζομένων στον σιδηρόδρομο με την νέα πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, με σκοπό την ασφαλή επανέναρξη των δρομολογίων των τρένων.

Η χθεσινή συνάντηση με τον υπουργό Επικρατείας κ. Γιώργο Γεραπετρίτη, υπήρξε εποικοδομητική ωστόσο θα υπάρξουν και νέες συναντήσεις τις επόμενες μέρες προκειμένου να συμφωνηθούν όλες οι λεπτομέρειες που θα ξαναβάλουν τα τρένα στις ράγες.

Υπάρχουν ισχυρές πιέσεις το restart να γίνει από τις εμπορικές μεταφορές και τον προαστιακό καθώς για τις επιβατικές μεταφορές θεωρείται ότι ο κόσμος θα χρειαστεί περισσότερο χρόνο για να εμπιστευτεί ξανά τα βαγόνια της Hellenic Train. Στο πλαίσιο αυτό, κατά την συνάντηση με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρόμων που είχε χθες ο κ. Γεραπετρίτης οι εργαζόμενοι βάζουν μια σειρά προαπαιτούμενα για να σταματήσουν τις απεργιακές κινητοποιήσεις και να ανέβουν ξανά στα τρένα.

Οι προτάσεις που έχουν υποβληθεί στο υπουργείο προβλέπουν άμεση λειτουργία του Προαστιακού της Αθήνας, ακόμη και μέσα στην επόμενη εβδομάδα καθώς είναι ένα μεταφορικό μέσο το οποίο λειτουργεί με τηλεδιοίκηση και απαιτείται η διασύνδεση με το «Ελευθέριος Βενιζέλος». Επίσης η μείωση των δρομολογίων Αθήνα – Θεσσαλονίκη στο μισό καθώς και ο περιορισμός της ταχύτητας στα τμήματα του δικτύου που δεν υπάρχει τηλεδιοίκηση κατά περίπου 15% - 20%. Οι προτάσεις που έχουν πέσει στο τραπέζι μιλούν για μείωση από τα 160 στα 130 χλμ την ώρα για τα επιβατικά και ανάλογη μείωση στα εμπορευματικά τρένα (περίπου στα 100 χλμ).

Οι εργαζόμενοι ζητούν δυο σταθμάρχες σε όλους τους κεντρικούς σταθμούς κάτι που έχει ανακοινώσει και η νέα πολιτική ηγεσία του υπουργείου. Επίσης ζητούν ενίσχυση των βαρδιών των κλειδούχων, όπου δεν υπάρχουν αυτόματα συστήματα και Ενιαίο Κέντρο Παρακολούθησης Κυκλοφορίας με την ευθύνη του ΟΣΕ αλλά ακαι επαναφορά προϊσταμένου αμαξοστοιχιών.

Οι προτάσεις έχουν υποβληθεί στο υπουργείο από τους σιδηροδρομικούς και θα αξιολογηθούν έως τις αρχές της επόμενης εβδομάδας οπότε και θα πραγματοποιηθεί νέα συνάντηση με την πολιτική ηγεσία.

Για να επανεκκινήσει ο σιδηρόδρομος θα πρέπει να υπάρχουν όλα τα εχέγγυα και από την πλευρά της Πολιτείας και από τους εργαζόμενους για την ασφαλή λειτουργία δήλωσε χθες ο νέος πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών (ΠΟΣ), Γιάννης Ντίτσας. Επισήμανε πάντως ότι η ΠΟΣ δεν καινοτομεί καθώς τα αιτήματα αυτά είναι πάγια αλλά δεν εισακούονταν από κανέναν μέχρι σήμερα!

Ειδήσεις σήμερα:

Ποιος και γιατί έδειρε τον αρχαιολόγο που ήλεγχε τις οικοδομές της Μυκόνου

Διευρύνεται ο κύκλος των διώξεων – «Ίσως να είχε αποφευχθεί το ατύχημα» λέει ο επιθεωρητής

Survivor All Star: Αποχώρησε η Ευρυδίκη, «έκαψε» τον Μάριο η Ελευθερία – Δείτε βίντεο
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Δείτε Επίσης