Τραγωδία στα Τέμπη: «Από το 2010 ζητούσαμε επικοινωνία» λέει ο επικεφαλής της Ομοσπονδίας Ευρωπαϊκών Ενώσεων Μηχανοδηγών
14.03.2023
21:45
«Μας είχαν ενημερώσει από τον Οκτώβριο ότι τα προβλήματα παρέμεναν» τόνισε
Ήταν θέμα χρόνου να συμβεί η τραγωδία στα Τέμπη, εξαιτίας μιας σειράς προβλημάτων, τονίζει ο επικεφαλής της Ομοσπονδίας Ευρωπαϊκών Ενώσεων Μηχανοδηγών, Χουάν Χεσούς Γκαρθία Φραιλε.
«Εμείς ζητούσαμε επικοινωνία από το 2010 αλλά επικοινωνήσαμε με την ελληνική κυβέρνηση δια του υφυπουργού Μεταφορών το 2016 ή το 2017» δήλωσε στον ΑΝΤ1, ενώ σε ερώτηση για το αν η ελληνική πλευρά έκανε κάτι για να διορθωθεί κατάσταση, απάντησε: «Εμείς μαθαμε ότι δεν έκαναν τίποτα, τα προβλήματα ήταν ίδια», σχολιάζοντας πως δεν έλαβαν απάντηση στα αιτήματά τους για επικοινωνία για έξι με εφτά χρόνια.
«Είχαμε πληροφορηθεί (πριν από το δυστύχημα) ότι τα προβλήματα συνεχίζουν να υπάρχουν... Προβλήματα στην υποδομή, προβλήματα στα ανταλλακτικά, προβλήματα κατάρτισης», πρόσθεσε.
Μάλιστα, σε ερώτηση για το αν θα μπορούσαν αυτά τα προβλήματα να είναι φονικά, απάντησε καταφατικά. «Ναι προφανώς, έχουμε επίγνωση ότι τα προβλήματα που παρατηρούνται σε κάποιους ευρωπαϊκούς σιδηροδρόμους, θα μπορούσαν να είναι αναπόφευκτα μοιραία».
«Μας είχαν ενημερώσει από τον Οκτώβριο ότι τα προβλήματα παρέμεναν» συμπλήρωσε ο επικεφαλής της Ομοσπονδίας Ευρωπαϊκών Ενώσεων Μηχανοδηγών.
Δείτε το βίντεο:
Υπενθυμίζεται, σύμφωνα με τον ΑΝΤ1, ότι σε επιστολή που εστάλη, στις 22 Αυγούστου 2022, σε αρμόδια επιτροπή της Κομισιόν, καταγγέλονται- μεταξύ άλλων- τα εξής: «Η σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη δεν ήταν αποτέλεσμα μιας κακιάς στιγμής. Ο ελληνικός σιδηρόδρομος στη μοιραία του κατάντια υποβαθμίστηκε από όλους όσοι είχαν την ευθύνη του. Το τελευταίο καρφί στο φέρετρο του σιδηροδρομου ήταν μια τροποποιηση σε νόμο του 2011 που πλέον δεν επέβαλε ως υποχρεωτικά το πτυχίο γυμνασίου ή την επαρκή γνώση ελληνικών, ώστε κάποιος να λάβει άδεια μηχανοδηγού».
Σημειώνεται πως την επιστολή υπογράφει ο επικεφαλής της Ομοσπονδίας Ευρωπαϊκών Ενώσεων Μηχανοδηγών (ALE), Χουάν Χεσούς Γκαρθία Φραιλε. Στη συγκεκριμένη επιστολή προς την Κομισιόν δεν υπήρξε απάντηση.
Ειδήσεις σήμερα:
Πώς η Λατινοπούλου κατάφερε να διαγραφεί και από το κόμμα Μπογδάνου
Δημοσκόπηση MRB: Στις 3,2 μονάδες το προβάδισμα της ΝΔ - Οριακά κέρδη 0,2 μονάδων για τον ΣΥΡΙΖΑ
Ακαδημία Πλάτωνος: Έτσι θα είναι το νέο μουσείο της Αθήνας
«Εμείς ζητούσαμε επικοινωνία από το 2010 αλλά επικοινωνήσαμε με την ελληνική κυβέρνηση δια του υφυπουργού Μεταφορών το 2016 ή το 2017» δήλωσε στον ΑΝΤ1, ενώ σε ερώτηση για το αν η ελληνική πλευρά έκανε κάτι για να διορθωθεί κατάσταση, απάντησε: «Εμείς μαθαμε ότι δεν έκαναν τίποτα, τα προβλήματα ήταν ίδια», σχολιάζοντας πως δεν έλαβαν απάντηση στα αιτήματά τους για επικοινωνία για έξι με εφτά χρόνια.
«Είχαμε πληροφορηθεί (πριν από το δυστύχημα) ότι τα προβλήματα συνεχίζουν να υπάρχουν... Προβλήματα στην υποδομή, προβλήματα στα ανταλλακτικά, προβλήματα κατάρτισης», πρόσθεσε.
Μάλιστα, σε ερώτηση για το αν θα μπορούσαν αυτά τα προβλήματα να είναι φονικά, απάντησε καταφατικά. «Ναι προφανώς, έχουμε επίγνωση ότι τα προβλήματα που παρατηρούνται σε κάποιους ευρωπαϊκούς σιδηροδρόμους, θα μπορούσαν να είναι αναπόφευκτα μοιραία».
«Μας είχαν ενημερώσει από τον Οκτώβριο ότι τα προβλήματα παρέμεναν» συμπλήρωσε ο επικεφαλής της Ομοσπονδίας Ευρωπαϊκών Ενώσεων Μηχανοδηγών.
Δείτε το βίντεο:
Υπενθυμίζεται, σύμφωνα με τον ΑΝΤ1, ότι σε επιστολή που εστάλη, στις 22 Αυγούστου 2022, σε αρμόδια επιτροπή της Κομισιόν, καταγγέλονται- μεταξύ άλλων- τα εξής: «Η σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη δεν ήταν αποτέλεσμα μιας κακιάς στιγμής. Ο ελληνικός σιδηρόδρομος στη μοιραία του κατάντια υποβαθμίστηκε από όλους όσοι είχαν την ευθύνη του. Το τελευταίο καρφί στο φέρετρο του σιδηροδρομου ήταν μια τροποποιηση σε νόμο του 2011 που πλέον δεν επέβαλε ως υποχρεωτικά το πτυχίο γυμνασίου ή την επαρκή γνώση ελληνικών, ώστε κάποιος να λάβει άδεια μηχανοδηγού».
Σημειώνεται πως την επιστολή υπογράφει ο επικεφαλής της Ομοσπονδίας Ευρωπαϊκών Ενώσεων Μηχανοδηγών (ALE), Χουάν Χεσούς Γκαρθία Φραιλε. Στη συγκεκριμένη επιστολή προς την Κομισιόν δεν υπήρξε απάντηση.
Ειδήσεις σήμερα:
Πώς η Λατινοπούλου κατάφερε να διαγραφεί και από το κόμμα Μπογδάνου
Δημοσκόπηση MRB: Στις 3,2 μονάδες το προβάδισμα της ΝΔ - Οριακά κέρδη 0,2 μονάδων για τον ΣΥΡΙΖΑ
Ακαδημία Πλάτωνος: Έτσι θα είναι το νέο μουσείο της Αθήνας
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr