Ένας σεσημασμένος Αλβανός ταξιτζής με τρία διαφορετικά επώνυμα και τέσσερα ονόματα, με βοηθό έναν Έλληνα μπάρμαν και εκτελεστή ένα εισαγόμενο «πιστόλι» από τα Τίρανα που ήρθε για να κάνει τη «δουλειά» και στη συνέχεια εξαφανίστηκε εκτός Ελλάδος, είναι τα τρία πρόσωπα που κρύβονται πίσω απο τη δολοφονία νεαρού Αλβανού τον Μάιο του 2021, μέρα μεσημέρι σε καφετέρια στα Σεπόλια.
Αυτό που γνωρίζουν είναι πως ο πιστολέρο, είναι νεαρός, ενώ το κίνητρο της εν ψυχρώ εκτέλεσης του Αλβανού ήταν υποθέσεις ναρκωτικών, αλλά και για να του κλείσουν για πάντα το στόμα καθώς στο μυαλό του Αλβανού ταξιτζή, το θύμα ήταν «καρφί» της Αστυνομίας.
Όσον αφορά στο χρονικό της υπόθεσης, απογευματινές ώρες της 30-5-2021, άγνωστος πλησίασε πεζός τον 32χρονο, που βρισκόταν σε εξωτερικό χώρο καφετέριας στην περιοχή των Σεπολίων και τον τραυμάτισε θανάσιμα με χρήση πυροβόλου όπλου. Ακολούθως, διέφυγε κάνοντας χρήση και εναλλάσσοντας αυτοκίνητα-ταξί, τα οποία οδηγούσαν συνεργοί του.
Για τη διερεύνηση και διαλεύκανση της υπόθεσης αξιοποιήθηκαν πληροφοριακά στοιχεία και δεδομένα, από την αξιολόγηση και ανάλυση των οποίων ταυτοποιήθηκαν δύο δράστες, ένας Αλβανός με τρία διαφορετικά επώνυμα και τρια ονοματα γεννηθείς το 1974 ή το 1977 σεσημασμένος για διακίνηση μεταναστών και ένας Έλληνας ηλικίας 56 χρόνων με παρελθόν στις ακαλυπτες επιταγές, οι οποίοι συνέδραμαν τον φυσικό αυτουργό με μέσα μεταφοράς κατά την προσέγγιση και τη διαφυγή του από τον τόπο τέλεσης του εγκλήματος.
Όπως προέκυψε, ο ένας συνεργός, ο Αλβανός, είχε αναλάβει το σχεδιασμό και το συντονισμό της διαφυγής του φυσικού αυτουργού από τον τόπο του εγκλήματος, την καθοδήγηση του έτερου συνεργού του Έλληνα, ενώ μετά την τέλεσή της ανθρωποκτονίας, φρόντισε για την απόκρυψη του όπλου που χρησιμοποιήθηκε σε αυτήν.
Το WORLD PASS powered by Telekom έδωσε την ευκαιρία σε δύο startups να επισκεφθούν το Hubraum, το Tech Incubator Center της Telekom στην Κρακοβία, και να βρεθούν στην καρδιά της επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας.
Από το 2019 η Wolt ανατρέπει τα δεδομένα στη διανομή φαγητού και προϊόντων, ενισχύοντας τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, και αναβαθμίζοντας συνεχώς την αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών.