Το Mastercard Innovation Forum 2024, η ετήσια εκδήλωση - σημείο αναφοράς για τον τομέα των πληρωμών στη χώρα, έφερε στο προσκήνιο κορυφαίους ομιλητές που εξέτασαν από διαφορετικές οπτικές γωνίες το μέλλον των συναλλαγών και ανέδειξαν την καινοτομία σε καταλύτη προόδου.
«Πράσινο φως» για 250 νέα ηλεκτρικά λεωφορεία στην Ελλάδα
«Πράσινο φως» για 250 νέα ηλεκτρικά λεωφορεία στην Ελλάδα
Υπογράφεται η πρώτη σύμβαση προμήθειας, σύμφωνα με το ΓΓ Μεταφορών Γιάννη Ξιφαρά - Θα παραδοθούν εντός εξαμήνου
Το «πράσινο φως» για την υπογραφή της σύμβασης ανάθεσης 250 ηλεκτρικών λεωφορείων της κινεζικής YUTONG BUS, την οποία στην Ελλάδα εκπροσωπεί ο όμιλος Κοπελούζου, δόθηκε από το ΣΤ’ Κλιμάκιο του Ελεγκτικού Συνεδρίου .
Η εταιρεία είχε ανακηρυχθεί προσωρινός ανάδοχος, με προσφερόμενη τιμή στα 440.720 €, πλέον ΦΠΑ, για κάθε λεωφορείο, με τη συνολική προσφορά να φτάνει τα 110,8 εκατ. €, συμπεριλαμβανομένων και 7 φορτιστών.
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες της ΕΡΤ, το ΣΤ’ Κλιμάκιο του Ελεγκτικού Συνεδρίου, στο πλαίσιο του προσυμβατικού ελέγχου που διενήργησε, με την απόφαση 1113/23 ενέκρινε το σχέδιο της σύμβασης.
Με αυτόν τον τρόπο προχωρά ένα πολύ σημαντικό κομμάτι του διαγωνισμού, το οποίο αφορά στο πέμπτο του τμήμα, για την αγορά και συντήρηση για έναν χρόνο 250 ηλεκτροκινούμενων αστικών λεωφορείων, μήκους 12 μέτρων, με αυτονομία τα 180 χιλιόμετρα.
«Οι αστικές συγκοινωνίες, τόσο στην Αθήνα όσο και στη Θεσσαλονίκη, στρέφονται αποφασιστικά στην ηλεκτροκίνηση. Η απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου δίνει το πράσινο φως για την υπογραφή της πρώτης σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικών λεωφορείων στην Ελλάδα. Σύμφωνα με την προσφορά της αναδόχου εταιρείας, τα 250 νέα λεωφορεία θα έχουν παραδοθεί εντός έξι μηνών από την υπογραφή της σύμβασης», σημειώνει μιλώντας στην ΕΡΤ, ο Γενικός Γραμματέας Μεταφορών, Γιάννης Ξιφαράς, συμπληρώνοντας πως «η υπογραφή της πρώτης σύμβασης ηλεκτρικών λεωφορείων απλά αποτελεί το πρώτο βήμα στην υλοποίηση ενός πακέτου δεσμεύσεων για τις αστικές συγκοινωνίες».
Να σημειωθεί πως ο διαγωνισμός είχε ξεκινήσει το 2021 και εξαιτίας του μεγάλου αριθμού οχημάτων είχε χωριστεί σε πέντε τμήματα. Το πρώτο τμήμα του διαγωνισμού κηρύχθηκε άγονο καθώς δεν κατατέθηκε καμία προσφορά, και αφορούσε στην προμήθεια 120 υβριδικών 12μετρων λεωφορείων, κατηγορίας EURO VI.
Τα υπόλοιπα τμήματα του διαγωνισμού αφορούν στην προμήθεια 200 απλών 12μετρων αστικών οχημάτων, συμπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG) κατηγορίας EURO VI. Στην προμήθεια 100 αρθρωτών αστικών οχημάτων 18 μέτρων, συμπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG) κατηγορίας EURO VI, και 100 απλών ηλεκτρικών οχημάτων 12 μέτρων ελάχιστης αυτονομίας 135 χλμ.
«Προχωράμε για την ολοκλήρωση και των επόμενων τμημάτων του διαγωνισμού για 400 επιπλέον οχήματα. Εντός του τρέχοντος έτους, θα ξεκινήσει η προετοιμασία του νέου διαγωνισμού για επιπλέον 650 λεωφορεία μηδενικών ρύπων», καταλήγει ο Γενικός Γραμματέας.
Πηγή: ertnews
Ειδήσεις σήμερα:
Παρελθόν η Πανεπιστημιακή Αστυνομία - «Η ΕΛΑΣ θα επεμβαίνει στα ΑΕΙ όταν πρέπει»
Η εταιρεία είχε ανακηρυχθεί προσωρινός ανάδοχος, με προσφερόμενη τιμή στα 440.720 €, πλέον ΦΠΑ, για κάθε λεωφορείο, με τη συνολική προσφορά να φτάνει τα 110,8 εκατ. €, συμπεριλαμβανομένων και 7 φορτιστών.
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες της ΕΡΤ, το ΣΤ’ Κλιμάκιο του Ελεγκτικού Συνεδρίου, στο πλαίσιο του προσυμβατικού ελέγχου που διενήργησε, με την απόφαση 1113/23 ενέκρινε το σχέδιο της σύμβασης.
Με αυτόν τον τρόπο προχωρά ένα πολύ σημαντικό κομμάτι του διαγωνισμού, το οποίο αφορά στο πέμπτο του τμήμα, για την αγορά και συντήρηση για έναν χρόνο 250 ηλεκτροκινούμενων αστικών λεωφορείων, μήκους 12 μέτρων, με αυτονομία τα 180 χιλιόμετρα.
«Οι αστικές συγκοινωνίες, τόσο στην Αθήνα όσο και στη Θεσσαλονίκη, στρέφονται αποφασιστικά στην ηλεκτροκίνηση. Η απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου δίνει το πράσινο φως για την υπογραφή της πρώτης σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικών λεωφορείων στην Ελλάδα. Σύμφωνα με την προσφορά της αναδόχου εταιρείας, τα 250 νέα λεωφορεία θα έχουν παραδοθεί εντός έξι μηνών από την υπογραφή της σύμβασης», σημειώνει μιλώντας στην ΕΡΤ, ο Γενικός Γραμματέας Μεταφορών, Γιάννης Ξιφαράς, συμπληρώνοντας πως «η υπογραφή της πρώτης σύμβασης ηλεκτρικών λεωφορείων απλά αποτελεί το πρώτο βήμα στην υλοποίηση ενός πακέτου δεσμεύσεων για τις αστικές συγκοινωνίες».
Να σημειωθεί πως ο διαγωνισμός είχε ξεκινήσει το 2021 και εξαιτίας του μεγάλου αριθμού οχημάτων είχε χωριστεί σε πέντε τμήματα. Το πρώτο τμήμα του διαγωνισμού κηρύχθηκε άγονο καθώς δεν κατατέθηκε καμία προσφορά, και αφορούσε στην προμήθεια 120 υβριδικών 12μετρων λεωφορείων, κατηγορίας EURO VI.
Τα υπόλοιπα τμήματα του διαγωνισμού αφορούν στην προμήθεια 200 απλών 12μετρων αστικών οχημάτων, συμπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG) κατηγορίας EURO VI. Στην προμήθεια 100 αρθρωτών αστικών οχημάτων 18 μέτρων, συμπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG) κατηγορίας EURO VI, και 100 απλών ηλεκτρικών οχημάτων 12 μέτρων ελάχιστης αυτονομίας 135 χλμ.
«Προχωράμε για την ολοκλήρωση και των επόμενων τμημάτων του διαγωνισμού για 400 επιπλέον οχήματα. Εντός του τρέχοντος έτους, θα ξεκινήσει η προετοιμασία του νέου διαγωνισμού για επιπλέον 650 λεωφορεία μηδενικών ρύπων», καταλήγει ο Γενικός Γραμματέας.
Πηγή: ertnews
Ειδήσεις σήμερα:
Παρελθόν η Πανεπιστημιακή Αστυνομία - «Η ΕΛΑΣ θα επεμβαίνει στα ΑΕΙ όταν πρέπει»
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα