Φωτιά στη Ρόδο: Τα μέτρα για τη διευκόλυνση των τουριστών - Ποιες πτήσεις αναχωρούν τις επόμενες ώρες

Φωτιά στη Ρόδο: Τα μέτρα για τη διευκόλυνση των τουριστών - Ποιες πτήσεις αναχωρούν τις επόμενες ώρες

Το αεροδρόμιο λειτουργεί με αυξημένη επιβατική κίνηση στην κορύφωση της τουριστικής περιόδου, εξυπηρετώντας ταυτόχρονα και πολλές πτήσεις αεροπυρόσβεσης

fotia__2_
Με τον Γενικό Διευθυντή Επιχειρησιακών Λειτουργιών της Fraport κ. Σπυράτο, τον πρόεδρο της Ένωσης Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας Ελλάδας κ. Ψαρό και εκπροσώπους ξένων αεροπορικών εταιρειών, συναντήθηκε στην Ρόδο ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, με αντικείμενο τη διευκόλυνση των επιβατών και την ομαλή λειτουργία του Αεροδρομίου «Διαγόρας», δεδομένων των συνθηκών που δημιούργησε η πυρκαγιά που ξέσπασε στο νησί τις προηγούμενες ημέρες.

Το αεροδρόμιο λειτουργεί με αυξημένη επιβατική κίνηση στην κορύφωση της τουριστικής περιόδου, εξυπηρετώντας ταυτόχρονα και πολλές πτήσεις αεροπυρόσβεσης.

Συνολικά χθες, Σάββατο, έγιναν 356 κινήσεις με μετακίνηση 50.000 επιβατών, ενώ σήμερα, Κυριακή, μέχρι τις 16:00, έγιναν 165 κινήσεις με μετακίνηση 20.000 επιβατών. Ο αριθμός αυτός θα υπερδιπλασιαστεί κατά τις επόμενες ώρες, καθώς η επιβατική κίνηση θα αυξηθεί.

Υπάρχουν αρκετοί τουρίστες που προσήλθαν στο αεροδρόμιο για να ταξιδέψουν νωρίτερα από την προγραμματισμένη ώρα και ημέρα αναχώρησης.

Κλείσιμο
Σε συνεργασία με τις δύο εταιρείες που διακινούν το μεγαλύτερο όγκο επιβατών στη Ρόδο, την TUI και την Jet2, έχουν προγραμματιστεί οι επόμενες πτήσεις.

Τα μέτρα για τη διευκόλυνση των επιβατών στο αεροδρόμιο της Ρόδου

Ειδικότερα, τα μέτρα που αποφασίστηκαν στη σύσκεψη με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σταϊκούρα, για τη διευκόλυνση των επιβατών είναι τα εξής:

1. Τις επόμενες ώρες, και συγκεκριμένα μέχρι τις 03:00 π.μ. θα αναχωρήσουν, από τις δύο εταιρείες, 14 πτήσεις με περίπου 2.700 επιβάτες. Συνολικά, μέχρι τις 00:00 π.μ., θα υπάρξουν 44 πτήσεις, αναχωρήσεις και αφίξεις, με περίπου 14.500 επιβάτες.

2. Πτήσεις Επαναπατρισμού: Όλες οι πτήσεις και των δύο εταιρειών, που καταφθάνουν στο νησί θα έρχονται κενές με σκοπό να παραλάβουν επιβάτες.

3. Δημιουργία Help Center: Βοήθεια και διεκπεραιώσεις επιβατών χωρίς τα απαραίτητα ταξιδιωτικά έγγραφα. Το εν λόγω κέντρο το στελεχώνουν εκπρόσωποι των πρεσβειών και της Αστυνομίας.

4. Παροχή κουπονιών σίτισης σε επιβάτες σε αναμονή. Επιπλέον, με τη συνδρομή του Δήμου, παρασχέθηκαν 300 επιπλέον καθίσματα στο αεροδρόμιο για την αντιμετώπιση των αυξημένων και έκτακτων αναγκών.

5. Ενεργοποίηση του Κέντρου Διαχείρισης Κρίσεων, με αντιπροσώπους των αεροπορικών εταιρειών και φορέων επίγειας εξυπηρέτησης για την άμεση και καλύτερη διευκόλυνση όλων των επιβατών.

6. Μετά από επικοινωνία με τους φορείς επίγειας εξυπηρέτησης ενισχύεται το προσωπικό στο αεροδρόμιο για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών.

7. Ο Έλεγχος Εναέριας Κυκλοφορίας έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την εύρυθμη λειτουργία της αυξημένης κίνησης των πτήσεων.

Η υλοποίηση όλων των παραπάνω μέτρων, θα παρακολουθείται από το Κέντρο Διαχείρισης Κρίσεων στο χώρο του αεροδρομίου, στο οποίο θα συμμετέχει με φυσική παρουσία και ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας.

Πηγή ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ειδήσεις σήμερα:

Πάτρα: Τρεις συλλήψεις για την κατάρρευση της γέφυρας

Καύσωνας: Νέο ρεκόρ μέγιστης θερμοκρασίας με 46,4 βαθμούς - Πάνω από 40°C σε 180 σημεία, δείτε χάρτη

Φωτιά στο Αίγιο: Μήνυμα από το 112 για εκκένωση του οικισμού Κάστρο
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης