«Rhodes, What you love is here»: Το υπουργείο Τουρισμού ξεκινά παγκόσμια καμπάνια για τη Ρόδο
02.08.2023
21:32
Μητσοτάκης: Μια εβδομάδα δωρεάν στη Ρόδο για όσους έχασαν τις διακοπές τους εξαιτίας των πυρκαγιών - Κάηκαν 176.000 στρέμματα μέσα σε 11 μέρες που μαίνονταν οι φωτιές στο νησί
Mε καμπάνια παγκόσμιας εμβέλειας, με το μήνυμα «Rhodes, What you love is here», μέσα από την οποία θα προβληθούν όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του νησιού απαντά το υπουργείου Τουρισμού σε συνεργασία με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, στις προκλήσεις που γέννησαν τα τελευταία γεγονότα στο νησί των Ιπποτών. Οπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, η εταιρεία Ogilvy ετοιμάζει εντός των ημερών την καμπάνια και άμεσα θα «τρέξει» στις αγορές ενδιαφέροντος.
Η δυναμική εξέλιξη της τουριστικής κίνησης στη Ρόδο, άλλωστε είναι η πρώτη προτεραιότητα του υπουργείου Τουρισμού και για το λόγο αυτό βρίσκεται σε διαρκή συνεργασία με τον ΕΟΤ. Στο πλαίσιο αυτό, η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, πραγματοποίησε τηλεδιάσκεψη με τον περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου, Γιώργο Χατζημάρκο, ο οποίος κατέβαλε προσωπικό αγώνα καθ' όλη τη διάρκεια της κρίσης για την προστασία και την ασφάλεια της Ρόδου, καθώς και τον γ.γ. του ΕΟΤ Δημήτρη Φραγκάκη. Kατά τη διάρκειά της, συμμετείχε και η διαφημιστική εταιρία Ogilvy, με την οποία θα δράσουν από κοινού για την παγκόσμια προβολή του νησιού της Δωδεκανήσου.
Η Ρόδος είναι ένας υπέροχος προορισμός, που μπορεί να χαρίσει μοναδικές αναμνήσεις και εικόνες, ικανές να αφήσουν το αποτύπωμά τους σε κάθε επισκέπτη, τονίζει με μια φωνή η πολιτική ηγεσία του τουρισμού.
Ειδήσεις σήμερα:
Χατζηδάκης: Δεν θα χαριστούμε σε κανέναν για τις παραλίες - Έλεγχοι σε όλη την Ελλάδα
Πήλιο: Καταθέτει ξανά ο σύζυγος για τη δολοφονία της Γερμανίδας - «Ξεψαχνίζουν» τις σχέσεις του ζευγαριού
Καιρός: Προειδοποίηση Αρναούτογλου για δύσκολο τριήμερο με 39άρια - Η πρόγνωση μέχρι και τις 12 Αυγούστου
Η δυναμική εξέλιξη της τουριστικής κίνησης στη Ρόδο, άλλωστε είναι η πρώτη προτεραιότητα του υπουργείου Τουρισμού και για το λόγο αυτό βρίσκεται σε διαρκή συνεργασία με τον ΕΟΤ. Στο πλαίσιο αυτό, η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, πραγματοποίησε τηλεδιάσκεψη με τον περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου, Γιώργο Χατζημάρκο, ο οποίος κατέβαλε προσωπικό αγώνα καθ' όλη τη διάρκεια της κρίσης για την προστασία και την ασφάλεια της Ρόδου, καθώς και τον γ.γ. του ΕΟΤ Δημήτρη Φραγκάκη. Kατά τη διάρκειά της, συμμετείχε και η διαφημιστική εταιρία Ogilvy, με την οποία θα δράσουν από κοινού για την παγκόσμια προβολή του νησιού της Δωδεκανήσου.
Η Ρόδος είναι ένας υπέροχος προορισμός, που μπορεί να χαρίσει μοναδικές αναμνήσεις και εικόνες, ικανές να αφήσουν το αποτύπωμά τους σε κάθε επισκέπτη, τονίζει με μια φωνή η πολιτική ηγεσία του τουρισμού.
Ειδήσεις σήμερα:
Χατζηδάκης: Δεν θα χαριστούμε σε κανέναν για τις παραλίες - Έλεγχοι σε όλη την Ελλάδα
Πήλιο: Καταθέτει ξανά ο σύζυγος για τη δολοφονία της Γερμανίδας - «Ξεψαχνίζουν» τις σχέσεις του ζευγαριού
Καιρός: Προειδοποίηση Αρναούτογλου για δύσκολο τριήμερο με 39άρια - Η πρόγνωση μέχρι και τις 12 Αυγούστου
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr