Κλειστή τουλάχιστον μέχρι το Σάββατο η Εθνική Οδός Αθήνας-Θεσσαλονίκης στο ύψος της Λάρισας
14.09.2023
10:56
Η απάντληση υδάτων σε αυτό το σημείο είναι αδύνατη λόγω μορφολογίας του εδαφους - Ξεκινά έλεγχος του οδοστρώματος στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου
Μέχρι Σάββατο ή Κυριακή θα παραμείνει κλειστή η Εθνική Οδός Αθήνας-Θεσσαλονίκης στο ύψος της Λάρισας, σύμφωνα με τελευταίες πληροφορίες του protothema.gr.
Η απάντληση υδάτων σε αυτό το σημείο είναι αδύνατη λόγω μορφολογίας του εδαφους, το οποίο στο σημείο εκείνο παρουσιάζει μία κοίλη καμπύλη.
Η εικόνα της Εθνικής Οδού από ψηλά:
Ξεκινά έλεγχος του οδοστρώματος στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου
Ωστόσο, η στάθμη του νερού στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου εμφανίζει σημαντική υποχώρηση. Στο πλημμυρισμένο εθνικό οδικό δίκτυο που διαχειρίζεται και λειτουργεί το Μαλιακός Κλειδί και τις σήραγγες των Τεμπών, η στάθμη του νερού έχει υποχωρήσει στα 40 εκατοστά, σε ένα μήκος 500 μέτρων από την πλευρά της ανόδου προς Θεσσαλονίκη.
Σε μεγαλύτερο μήκους 800 μέτρων, στην κάθοδο προς Αθήνα, η στάθμη είναι στα 50 εκατοστά. Αυτή η εικόνα δημιουργεί αισιοδοξία στο υπουργείο ότι η στάθμη του νερού θα υποχωρήσει ώστε να μπορέσουν να προσεγγίσουν οι μηχανικοί και να ελέγξουν την κατάσταση του δρόμου και τυχόν βλάβες αν υπάρχουν.
Σύμφωνα με αρμόδιες κυβερνητικές πηγές, σήμερα ξεκινά κλιμάκιο μηχανικών για να επιθεωρήσει το οδικό δίκτυο όπου είναι δυνατόν και να καταγράψει αν τυχόν υπάρχουν προβλήματα στο οδόστρωμα. Το θέμα έχει εγείρει προς την πλευρά του ελληνικού δημοσίου ο παραχωρησιούχος καθώς το επίμαχο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου που πλημμύρισε βρίσκεται στην περιοχή Γυρτώνης Συκουρίου. Το πλημμυρισμένο κομμάτι που τις προηγούμενες μέρες ξεπέρασε τα 3 χιλιόμετρα έχει κατασκευαστεί από το ελληνικό δημόσιο μεταξύ 1996 και 1999, και αποτελεί μέρος της παραχώρησης, χωρίς όμως να υπάρχει η κατασκευαστική αντίληψη για την ποιότητα του δρόμου ή για τυχόν κακοτεχνίες. Προκειμένου να αποφύγει τυχόν ευθύνες για την κατάσταση και την ασφάλεια του οδικού δικτύου η κοινοπραξία του έργου έχει ζητήσει τον έλεγχο από εμπειρογνώμονες γεωτεχνικούς και εξειδικευμένους μηχανικούς σε έργα οδοποιίας, οι οποίοι θα αναλάβουν να κάνουν αυτή την αποτίμηση.
Στο κλιμάκιο αυτό θα συμμετάσχει και το ελληνικό δημόσιο μέσω της Εγνατίας Οδού και η αυτοψία αναμένεται να ξεκινήσει για τα τμήματα που έχουν απελευθερωθεί από το νερό. Οι πρώτες εκτιμήσεις είναι ότι δεν θα υπάρχουν σοβαρά προβλήματα.
Αν δεν υπάρχουν κάποιες τεχνικές βλάβες που θα χρήζουν αποκατάστασης και εφόσον η στάθμη του νερού υποχωρήσει, ο δρόμος θα μπορούσε υποθετικά να δοθεί σε κυκλοφορία.
Υπενθυμίζεται ότι η κυκλοφορία είναι εφικτή στο τμήμα Θεσσαλονίκη-Λεπτοκαρυά και από τον κόμβο Νίκαιας στη Λάρισα έως την Αθήνα και αντιστρόφως.
Ειδήσεις σήμερα:
Βίντεο: «Καραβιές» μεταναστών στη Λαμπεντούζα - Έφτασαν 7.000 μέσα σε 24 ώρες, βοήθεια ζητά η Μελόνι
Ισπανικά ΜΜΕ: Πιθανό να επιστρέψει στην Ελλάδα η 85χρονη πρώην βασίλισσα Σοφία μετά από 61 χρόνια
Καρέ καρέ η συνάντηση Πούτιν - Κιμ Γιονγκ Ουν: Μεγαλομανία, διαστημική τεχνολογία και υποσχέσεις για πυρομαχικά και τρόφιμα
Η απάντληση υδάτων σε αυτό το σημείο είναι αδύνατη λόγω μορφολογίας του εδαφους, το οποίο στο σημείο εκείνο παρουσιάζει μία κοίλη καμπύλη.
Η εικόνα της Εθνικής Οδού από ψηλά:
Ξεκινά έλεγχος του οδοστρώματος στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου
Ωστόσο, η στάθμη του νερού στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου εμφανίζει σημαντική υποχώρηση. Στο πλημμυρισμένο εθνικό οδικό δίκτυο που διαχειρίζεται και λειτουργεί το Μαλιακός Κλειδί και τις σήραγγες των Τεμπών, η στάθμη του νερού έχει υποχωρήσει στα 40 εκατοστά, σε ένα μήκος 500 μέτρων από την πλευρά της ανόδου προς Θεσσαλονίκη.
Σε μεγαλύτερο μήκους 800 μέτρων, στην κάθοδο προς Αθήνα, η στάθμη είναι στα 50 εκατοστά. Αυτή η εικόνα δημιουργεί αισιοδοξία στο υπουργείο ότι η στάθμη του νερού θα υποχωρήσει ώστε να μπορέσουν να προσεγγίσουν οι μηχανικοί και να ελέγξουν την κατάσταση του δρόμου και τυχόν βλάβες αν υπάρχουν.
Σύμφωνα με αρμόδιες κυβερνητικές πηγές, σήμερα ξεκινά κλιμάκιο μηχανικών για να επιθεωρήσει το οδικό δίκτυο όπου είναι δυνατόν και να καταγράψει αν τυχόν υπάρχουν προβλήματα στο οδόστρωμα. Το θέμα έχει εγείρει προς την πλευρά του ελληνικού δημοσίου ο παραχωρησιούχος καθώς το επίμαχο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου που πλημμύρισε βρίσκεται στην περιοχή Γυρτώνης Συκουρίου. Το πλημμυρισμένο κομμάτι που τις προηγούμενες μέρες ξεπέρασε τα 3 χιλιόμετρα έχει κατασκευαστεί από το ελληνικό δημόσιο μεταξύ 1996 και 1999, και αποτελεί μέρος της παραχώρησης, χωρίς όμως να υπάρχει η κατασκευαστική αντίληψη για την ποιότητα του δρόμου ή για τυχόν κακοτεχνίες. Προκειμένου να αποφύγει τυχόν ευθύνες για την κατάσταση και την ασφάλεια του οδικού δικτύου η κοινοπραξία του έργου έχει ζητήσει τον έλεγχο από εμπειρογνώμονες γεωτεχνικούς και εξειδικευμένους μηχανικούς σε έργα οδοποιίας, οι οποίοι θα αναλάβουν να κάνουν αυτή την αποτίμηση.
Στο κλιμάκιο αυτό θα συμμετάσχει και το ελληνικό δημόσιο μέσω της Εγνατίας Οδού και η αυτοψία αναμένεται να ξεκινήσει για τα τμήματα που έχουν απελευθερωθεί από το νερό. Οι πρώτες εκτιμήσεις είναι ότι δεν θα υπάρχουν σοβαρά προβλήματα.
Αν δεν υπάρχουν κάποιες τεχνικές βλάβες που θα χρήζουν αποκατάστασης και εφόσον η στάθμη του νερού υποχωρήσει, ο δρόμος θα μπορούσε υποθετικά να δοθεί σε κυκλοφορία.
Υπενθυμίζεται ότι η κυκλοφορία είναι εφικτή στο τμήμα Θεσσαλονίκη-Λεπτοκαρυά και από τον κόμβο Νίκαιας στη Λάρισα έως την Αθήνα και αντιστρόφως.
Ειδήσεις σήμερα:
Βίντεο: «Καραβιές» μεταναστών στη Λαμπεντούζα - Έφτασαν 7.000 μέσα σε 24 ώρες, βοήθεια ζητά η Μελόνι
Ισπανικά ΜΜΕ: Πιθανό να επιστρέψει στην Ελλάδα η 85χρονη πρώην βασίλισσα Σοφία μετά από 61 χρόνια
Καρέ καρέ η συνάντηση Πούτιν - Κιμ Γιονγκ Ουν: Μεγαλομανία, διαστημική τεχνολογία και υποσχέσεις για πυρομαχικά και τρόφιμα
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr