Στάση... ΣτΕ για το μετρό στα Εξάρχεια
Στάση... ΣτΕ για το μετρό στα Εξάρχεια
Ενώ μαίνεται ο πόλεμος για τα δένδρα στην πλατεία, το Ε’ Τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας συζητά την αίτηση 50 κατοίκων για διακοπή των εργασιών - Μπακογιάννης: Το δίλημμα «μετρό ή δέντρα» είναι τεχνητό και ψευδές
Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
Ενώ στην πλατεία Εξαρχείων έχει στρατοπεδεύσει μονάδα των ΜΑΤ για την αποτροπή επεισοδίων από περιθωριακούς και κατοίκους της περιοχής οι οποίοι αντιδρούν στην κατασκευή σταθμού του μετρό, την ίδια στιγμή η μάχη των οδοφραγμάτων μεταφέρθηκε στο Συμβούλιο της Επικρατείας, εκεί που συζητήθηκε η συνταγματικότητα και η νομιμότητα των αποφάσεων που έδωσαν το πράσινο φως για την έναρξη των έργων.
Η κατασκευή σταθμού του μετρό πάνω στην πλατεία των Εξαρχείων έχει προκαλέσει αντιδράσεις από τοπικούς συλλόγους, κατοίκους της περιοχής και περιθωριακούς, με αποτέλεσμα να είναι συχνές οι συγκρούσεις με τα ΜΑΤ. Στο μεγαλύτερο μέρος της πλατείας έχει τοποθετηθεί υψηλός μεταλλικός φράχτης που δεν επιτρέπει την οπτική επαφή με τον εσωτερικό χώρο όπου εκτελούνται τα έργα.
Στην πλατεία Εξαρχείων, τόσο στο υπέδαφος όσο και στην άνω εδαφική πλευρά, θα κατασκευαστούν οι εγκαταστάσεις του σταθμού «Εξάρχεια» της Γραμμής 4 του μετρό, η οποία θα έχει μήκος 31 χλμ. και συνολικά 30 νέους σταθμούς. Κατά προτεραιότητα προωθείται το τμήμα από το Αλσος Βεΐκου έως το Γουδή, που περιλαμβάνει τους σταθμούς Αλσος Βεΐκου - Γαλάτσι - Κυψέλη - Δικαστήρια - Αλεξάνδρας - Εξάρχεια - Ακαδημία - Κολωνάκι - Ευαγγελισμός - Καισαριανή - Νήαρ Ηστ - Ιλίσια - Ζωγράφου - Γουδή. Σύμφωνα με τα στοιχεία που προσκομίστηκαν στο ΣτΕ, το εργοτάξιο επί της πλατείας Εξαρχείων καταλαμβάνει έκταση 2.926 τ.μ. και εγκαταστάθηκε στις 9.8.2022.
Στο πλαίσιο έναρξης των εργασιών κατασκευής της νέας Γραμμής 4 έγινε Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων, εγκρίθηκαν οι περιβαλλοντικοί όροι και εκδόθηκαν οι άδειες για το τμήμα Αλσος Βεΐκου - Γουδή. Στη συνέχεια, με υπουργική απόφαση εγκρίθηκε η προσωρινή κατάληψη της πλατείας Εξαρχείων για την κατασκευή του σταθμού στις οδούς Στουρνάρη και Σπύρου Τρικούπη. Για την έναρξη των εργασιών υπήρξαν ομόφωνες θετικές γνωμοδοτήσεις του Κεντρικoύ Αρχαιολογικού Συμβουλίου (ΚΑΣ) και του Κεντρικού Συμβουλίου Νεωτέρων Μνημείων (ΚΣΝΜ). Το «διά ταύτα» των γνωμοδοτήσεων είναι ότι δεν προκαλείται βλάβη στα χαρακτηρισμένα ως μνημεία κτίρια της περιοχής και παράλληλα έθεσαν ορισμένες προϋποθέσεις, όπως είναι να υπάρξει οριστική αρχιτεκτονική μελέτη διαμόρφωσης της πλατείας, να δημιουργηθεί εκθεσιακός χώρος στο κέλυφος του σταθμού με τα αρχαιολογικά ευρήματα κ.ο.κ.
Τώρα στο Ε’ Τμήμα του Ανωτάτου Ακυρωτικού Δικαστηρίου με πρόεδρο την αντιπρόεδρο Μαργαρίτα Γκορτζολίδου και εισηγητή τον σύμβουλο Επικρατείας Δημήτρη Βασιλειάδη, συζητήθηκε η αίτηση 50 κατοίκων των Εξαρχείων που ζητούν να ακυρωθούν οι σχετικές αποφάσεις της Πολιτείας που έδωσαν το «πράσινο φως» για την κατασκευή του επίμαχου σταθμού του μετρό.
Συγκεκριμένα, οι Εξαρχειώτες ζητούν να ακυρωθούν οι αποφάσεις έγκρισης της Τεχνικής Περιβαλλοντικής Μελέτης των προσωρινών εργοταξιακών χώρων (αρχαιολογική έρευνα κ.λπ.) και κατάληψης της πλατείας Εξαρχείων για την κατασκευή του σταθμού.
Οι κάτοικοι υποστήριξαν ότι οι αποφάσεις που προβλέπουν το πλαίσιο κατασκευής του σταθμού στα Εξάρχεια είναι αντίθετες με το άρθρο 24 του Συντάγματος για την προστασία του περιβάλλοντος και μη συμβατές με την πολεοδομική νομοθεσία, καθώς έχει νομοθετικά κενά και ελλείψεις που καθιστούν παράνομες τις εκδοθείσες σχετικές αποφάσεις της Πολιτείας. Τόνισαν ότι δεν έχει εκδοθεί η προβλεπόμενη ειδική μελέτη μορφολογικής και βλαστικής αποκατάστασης, αλλά ούτε και μελέτη αποκατάστασης του τοπίου.
Επίσης, όπως αναφέρουν οι κάτοικοι, δεν έχει εκδοθεί η προβλεπόμενη απόφαση του υπουργείου Πολιτισμού για τα προστατευτέα πολιτιστικά στοιχεία μείζονος σημασίας της πέριξ της πλατείας Εξαρχείων περιοχής, που έχουν χαρακτηριστεί με υπουργικές αποφάσεις «αρχαιολογικοί χώροι», «ιστορικά διατηρητέα», «ιστορικοί τόποι», «έργα τέχνης χρήζοντα κρατικής προστασίας» κ.λπ. Ενδεικτικά αναφέρουν ως προστατευτέα στοιχεία το κτιριακό συγκρότημα του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, το κτίριο του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου, την «Μπλε Πολυκατοικία» επί της οδού Θεμιστοκλέους, τον κινηματογράφο ΒΟΞ κ.ά.
Κατά τη συζήτηση της υπόθεσης στο ακροατήριο οι κάτοικοι επισήμαναν ότι δεν προηγήθηκε, όπως απαιτείται, η εκπόνηση ειδικής κυκλοφοριακής μελέτης στην οποία να καταγράφονται οι κυκλοφοριακές επιβαρύνσεις σε περιοχές του κέντρου της Αθήνας πριν από τις περιβαλλοντικές μελέτες.
Ο εισηγητής της υπόθεσης κ. Βασιλειάδης έθεσε θέμα παραδεκτού της αίτησης και ζήτημα παραδεκτού και βάσιμου των λόγων ακυρώσεως που προβάλλουν οι κάτοικοι. Δηλαδή, ο εισηγητής είπε ουσιαστικά ότι πρέπει να εξεταστεί από το δικαστήριο εάν οι κάτοικοι έχουν το δικαίωμα (έννομο συμφέρον) να καταθέσουν αίτηση ακύρωσης για το εν λόγω θέμα και αν μπορούν να σταθούν νομικά οι λόγοι που προβάλλουν και ζητούν να σταματήσει το έργο της κατασκευής του σταθμού.
Η κατασκευή σταθμού του μετρό πάνω στην πλατεία των Εξαρχείων έχει προκαλέσει αντιδράσεις από τοπικούς συλλόγους, κατοίκους της περιοχής και περιθωριακούς, με αποτέλεσμα να είναι συχνές οι συγκρούσεις με τα ΜΑΤ. Στο μεγαλύτερο μέρος της πλατείας έχει τοποθετηθεί υψηλός μεταλλικός φράχτης που δεν επιτρέπει την οπτική επαφή με τον εσωτερικό χώρο όπου εκτελούνται τα έργα.
Στην πλατεία Εξαρχείων, τόσο στο υπέδαφος όσο και στην άνω εδαφική πλευρά, θα κατασκευαστούν οι εγκαταστάσεις του σταθμού «Εξάρχεια» της Γραμμής 4 του μετρό, η οποία θα έχει μήκος 31 χλμ. και συνολικά 30 νέους σταθμούς. Κατά προτεραιότητα προωθείται το τμήμα από το Αλσος Βεΐκου έως το Γουδή, που περιλαμβάνει τους σταθμούς Αλσος Βεΐκου - Γαλάτσι - Κυψέλη - Δικαστήρια - Αλεξάνδρας - Εξάρχεια - Ακαδημία - Κολωνάκι - Ευαγγελισμός - Καισαριανή - Νήαρ Ηστ - Ιλίσια - Ζωγράφου - Γουδή. Σύμφωνα με τα στοιχεία που προσκομίστηκαν στο ΣτΕ, το εργοτάξιο επί της πλατείας Εξαρχείων καταλαμβάνει έκταση 2.926 τ.μ. και εγκαταστάθηκε στις 9.8.2022.
Στο πλαίσιο έναρξης των εργασιών κατασκευής της νέας Γραμμής 4 έγινε Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων, εγκρίθηκαν οι περιβαλλοντικοί όροι και εκδόθηκαν οι άδειες για το τμήμα Αλσος Βεΐκου - Γουδή. Στη συνέχεια, με υπουργική απόφαση εγκρίθηκε η προσωρινή κατάληψη της πλατείας Εξαρχείων για την κατασκευή του σταθμού στις οδούς Στουρνάρη και Σπύρου Τρικούπη. Για την έναρξη των εργασιών υπήρξαν ομόφωνες θετικές γνωμοδοτήσεις του Κεντρικoύ Αρχαιολογικού Συμβουλίου (ΚΑΣ) και του Κεντρικού Συμβουλίου Νεωτέρων Μνημείων (ΚΣΝΜ). Το «διά ταύτα» των γνωμοδοτήσεων είναι ότι δεν προκαλείται βλάβη στα χαρακτηρισμένα ως μνημεία κτίρια της περιοχής και παράλληλα έθεσαν ορισμένες προϋποθέσεις, όπως είναι να υπάρξει οριστική αρχιτεκτονική μελέτη διαμόρφωσης της πλατείας, να δημιουργηθεί εκθεσιακός χώρος στο κέλυφος του σταθμού με τα αρχαιολογικά ευρήματα κ.ο.κ.
Τώρα στο Ε’ Τμήμα του Ανωτάτου Ακυρωτικού Δικαστηρίου με πρόεδρο την αντιπρόεδρο Μαργαρίτα Γκορτζολίδου και εισηγητή τον σύμβουλο Επικρατείας Δημήτρη Βασιλειάδη, συζητήθηκε η αίτηση 50 κατοίκων των Εξαρχείων που ζητούν να ακυρωθούν οι σχετικές αποφάσεις της Πολιτείας που έδωσαν το «πράσινο φως» για την κατασκευή του επίμαχου σταθμού του μετρό.
Συγκεκριμένα, οι Εξαρχειώτες ζητούν να ακυρωθούν οι αποφάσεις έγκρισης της Τεχνικής Περιβαλλοντικής Μελέτης των προσωρινών εργοταξιακών χώρων (αρχαιολογική έρευνα κ.λπ.) και κατάληψης της πλατείας Εξαρχείων για την κατασκευή του σταθμού.
Οι κάτοικοι υποστήριξαν ότι οι αποφάσεις που προβλέπουν το πλαίσιο κατασκευής του σταθμού στα Εξάρχεια είναι αντίθετες με το άρθρο 24 του Συντάγματος για την προστασία του περιβάλλοντος και μη συμβατές με την πολεοδομική νομοθεσία, καθώς έχει νομοθετικά κενά και ελλείψεις που καθιστούν παράνομες τις εκδοθείσες σχετικές αποφάσεις της Πολιτείας. Τόνισαν ότι δεν έχει εκδοθεί η προβλεπόμενη ειδική μελέτη μορφολογικής και βλαστικής αποκατάστασης, αλλά ούτε και μελέτη αποκατάστασης του τοπίου.
Επίσης, όπως αναφέρουν οι κάτοικοι, δεν έχει εκδοθεί η προβλεπόμενη απόφαση του υπουργείου Πολιτισμού για τα προστατευτέα πολιτιστικά στοιχεία μείζονος σημασίας της πέριξ της πλατείας Εξαρχείων περιοχής, που έχουν χαρακτηριστεί με υπουργικές αποφάσεις «αρχαιολογικοί χώροι», «ιστορικά διατηρητέα», «ιστορικοί τόποι», «έργα τέχνης χρήζοντα κρατικής προστασίας» κ.λπ. Ενδεικτικά αναφέρουν ως προστατευτέα στοιχεία το κτιριακό συγκρότημα του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, το κτίριο του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου, την «Μπλε Πολυκατοικία» επί της οδού Θεμιστοκλέους, τον κινηματογράφο ΒΟΞ κ.ά.
Κατά τη συζήτηση της υπόθεσης στο ακροατήριο οι κάτοικοι επισήμαναν ότι δεν προηγήθηκε, όπως απαιτείται, η εκπόνηση ειδικής κυκλοφοριακής μελέτης στην οποία να καταγράφονται οι κυκλοφοριακές επιβαρύνσεις σε περιοχές του κέντρου της Αθήνας πριν από τις περιβαλλοντικές μελέτες.
Ο εισηγητής της υπόθεσης κ. Βασιλειάδης έθεσε θέμα παραδεκτού της αίτησης και ζήτημα παραδεκτού και βάσιμου των λόγων ακυρώσεως που προβάλλουν οι κάτοικοι. Δηλαδή, ο εισηγητής είπε ουσιαστικά ότι πρέπει να εξεταστεί από το δικαστήριο εάν οι κάτοικοι έχουν το δικαίωμα (έννομο συμφέρον) να καταθέσουν αίτηση ακύρωσης για το εν λόγω θέμα και αν μπορούν να σταθούν νομικά οι λόγοι που προβάλλουν και ζητούν να σταματήσει το έργο της κατασκευής του σταθμού.
Εάν η αναφορά αυτή του εισηγητή ως προς το θέμα του παραδεκτού της αίτησης ακύρωσης των κατοίκων γίνει δεκτή από τους συναδέλφους του, τότε η αίτηση θα απορριφθεί, χωρίς οι δικαστές να προχωρήσουν στην ουσία της υπόθεσης.
Παρέμβαση υπέρ της συνέχισης των έργων έκαναν στο ΣτΕ το υπουργείο Πολιτισμού και η εταιρεία Ελληνικό Μετρό. Τόσο το υπουργείο όσο και η εταιρεία αντέκρουσαν τα νομικά επιχειρήματα των κατοίκων.
Παράλληλα, οι παρεμβαίνοντες έθεσαν θέμα για ορισμένες από τις αποφάσεις της διοίκησης που προσβάλλονται από τους κατοίκους. Υποστήριξαν ότι έχει παρέλθει η προβλεπόμενη από τη δικονομία προθεσμία που μπορούσαν να καταθέσουν αίτηση ακύρωσης στο ΣτΕ, με αποτέλεσμα να είναι εκπρόθεσμη η αίτησή τους.
Οι σύμβουλοι Επικρατείας επιφυλάχθηκαν να εκδώσουν την απόφασή τους, η οποία αναμένεται μετά την Πρωτοχρονιά του 2024.
Κώστας Μπακογιάννης: Το δίλημμα «μετρό ή δέντρα» είναι τεχνητό και ψευδές
Εντωμεταξύ σήμερα, Τετάρτη, ο δήμος Αθηναίων ανακοίνωσε την υπογραφή σύμβασης για την προμήθεια 2.975 μεγάλων δέντρων σε χώρους και σημεία του δήμου που επηρεάζονται από τις εργασίες για τη γραμμή 4 με τον Κώστα Μπακογιάννη σε ανάρτησή του να τονίζει ότι έτσι «ολοκληρώνεται η υλοποίηση του σχεδιασμού που αποτυπώθηκε στο Μνημόνιο Συνεργασίας που είχαν υπογράψει από το Μάρτιο του 2022 ο Δήμος Αθηναίων, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, η Αττικό Μετρό Α.Ε και η Ανάπλαση Αθήνας Α.Ε.».
Η ανάρτηση του Κώστα Μπακογιάννη
«Με το μετρό δεν παίζουμε.
Για αυτό εγκαίρως δρομολογήσαμε τις αναγκαίες λύσεις. Εδώ και καιρό. Μακριά από σκιαμαχίες και λαϊκισμούς.
Με την υπογραφή της Σύμβασης για τη προμήθεια 2.975 μεγάλων δέντρων σε χώρους και σημεία του Δήμου Αθηναίων που επηρεάζονται από τις εργασίες για τη γραμμή 4, ολοκληρώνεται η υλοποίηση του σχεδιασμού που αποτυπώθηκε στο Μνημόνιο Συνεργασίας που είχαν υπογράψει από το Μάρτιο του 2022 ο Δήμος Αθηναίων, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, η Αττικό Μετρό Α.Ε και η Ανάπλαση Αθήνας Α.Ε. και υπερψηφίστηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο και από τις παρατάξεις που πρόσκεινται στο ΣΥΡΙΖΑ και στο ΠΑΣΟΚ.
Πρακτικά κι εγκαίρως, όλες οι αγωνίες - ερωτήματα έχουν απαντηθεί:
- Με το Μνημόνιο να περιγράφει ξεκάθαρα τις υποχρεώσεις κάθε μέρους.
- Με την από 28/06/23 δημοπράτηση του έργου για την προμήθεια των νέων δέντρων.
- Με τη μεταφύτευση των υπαρχόντων δέντρων σε προκαθορισμένα σημεία.
- Με την προκήρυξη των αρχιτεκτονικών διαγωνισμών για την τελική μορφή που θα λάβουν -μετά την ολοκλήρωση των έργων του Μετρό- οι τρεις εμβληματικές πλατείες Κολωνακίου, Εξαρχείων και Κυψέλης, καθώς και οι χώροι μπροστά από τους σταθμούς «Ακαδημίας», «Ευαγγελισμού», «Αλεξάνδρας» και «Δικαστήρια».
- Με την πρόβλεψη για μεταφορά και τοποθέτηση ή αποθήκευση και φύλαξη των γλυπτών και των έργων τέχνης σε χώρους που υποδεικνύει ο Δήμος Αθηναίων.
- Με την αντίστοιχη πρόβλεψη και για τον αστικό εξοπλισμό.
Το δίλημμα «μετρό ή δέντρα» είναι τεχνητό, είναι ψευδές κι επιπλέον πάλιωσε».
Ειδήσεις σήμερα:
Πτήση με μαχητικό F-16: «Δυσκολεύομαι να πιστέψω όσα είδα και όσα έζησα»
Αποχαιρετά ο Σταθάκης το κόμμα «Κασσελάκη-Παππά-Πολάκη»: Ακραίοι λαϊκιστές, ξεκίνησαν πόλεμο στην Αριστερά
Σαρωτικοί έλεγχοι της ΑΑΔΕ - Ο... ξεχασιάρης τραγουδιστής, τα λουκέτα στη λιανική και το πρόστιμο σε κέντρο αισθητικής
Παρέμβαση υπέρ της συνέχισης των έργων έκαναν στο ΣτΕ το υπουργείο Πολιτισμού και η εταιρεία Ελληνικό Μετρό. Τόσο το υπουργείο όσο και η εταιρεία αντέκρουσαν τα νομικά επιχειρήματα των κατοίκων.
Παράλληλα, οι παρεμβαίνοντες έθεσαν θέμα για ορισμένες από τις αποφάσεις της διοίκησης που προσβάλλονται από τους κατοίκους. Υποστήριξαν ότι έχει παρέλθει η προβλεπόμενη από τη δικονομία προθεσμία που μπορούσαν να καταθέσουν αίτηση ακύρωσης στο ΣτΕ, με αποτέλεσμα να είναι εκπρόθεσμη η αίτησή τους.
Οι σύμβουλοι Επικρατείας επιφυλάχθηκαν να εκδώσουν την απόφασή τους, η οποία αναμένεται μετά την Πρωτοχρονιά του 2024.
Κώστας Μπακογιάννης: Το δίλημμα «μετρό ή δέντρα» είναι τεχνητό και ψευδές
Εντωμεταξύ σήμερα, Τετάρτη, ο δήμος Αθηναίων ανακοίνωσε την υπογραφή σύμβασης για την προμήθεια 2.975 μεγάλων δέντρων σε χώρους και σημεία του δήμου που επηρεάζονται από τις εργασίες για τη γραμμή 4 με τον Κώστα Μπακογιάννη σε ανάρτησή του να τονίζει ότι έτσι «ολοκληρώνεται η υλοποίηση του σχεδιασμού που αποτυπώθηκε στο Μνημόνιο Συνεργασίας που είχαν υπογράψει από το Μάρτιο του 2022 ο Δήμος Αθηναίων, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, η Αττικό Μετρό Α.Ε και η Ανάπλαση Αθήνας Α.Ε.».
Η ανάρτηση του Κώστα Μπακογιάννη
«Με το μετρό δεν παίζουμε.
Για αυτό εγκαίρως δρομολογήσαμε τις αναγκαίες λύσεις. Εδώ και καιρό. Μακριά από σκιαμαχίες και λαϊκισμούς.
Με την υπογραφή της Σύμβασης για τη προμήθεια 2.975 μεγάλων δέντρων σε χώρους και σημεία του Δήμου Αθηναίων που επηρεάζονται από τις εργασίες για τη γραμμή 4, ολοκληρώνεται η υλοποίηση του σχεδιασμού που αποτυπώθηκε στο Μνημόνιο Συνεργασίας που είχαν υπογράψει από το Μάρτιο του 2022 ο Δήμος Αθηναίων, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, η Αττικό Μετρό Α.Ε και η Ανάπλαση Αθήνας Α.Ε. και υπερψηφίστηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο και από τις παρατάξεις που πρόσκεινται στο ΣΥΡΙΖΑ και στο ΠΑΣΟΚ.
Πρακτικά κι εγκαίρως, όλες οι αγωνίες - ερωτήματα έχουν απαντηθεί:
- Με το Μνημόνιο να περιγράφει ξεκάθαρα τις υποχρεώσεις κάθε μέρους.
- Με την από 28/06/23 δημοπράτηση του έργου για την προμήθεια των νέων δέντρων.
- Με τη μεταφύτευση των υπαρχόντων δέντρων σε προκαθορισμένα σημεία.
- Με την προκήρυξη των αρχιτεκτονικών διαγωνισμών για την τελική μορφή που θα λάβουν -μετά την ολοκλήρωση των έργων του Μετρό- οι τρεις εμβληματικές πλατείες Κολωνακίου, Εξαρχείων και Κυψέλης, καθώς και οι χώροι μπροστά από τους σταθμούς «Ακαδημίας», «Ευαγγελισμού», «Αλεξάνδρας» και «Δικαστήρια».
- Με την πρόβλεψη για μεταφορά και τοποθέτηση ή αποθήκευση και φύλαξη των γλυπτών και των έργων τέχνης σε χώρους που υποδεικνύει ο Δήμος Αθηναίων.
- Με την αντίστοιχη πρόβλεψη και για τον αστικό εξοπλισμό.
Το δίλημμα «μετρό ή δέντρα» είναι τεχνητό, είναι ψευδές κι επιπλέον πάλιωσε».
Ειδήσεις σήμερα:
Πτήση με μαχητικό F-16: «Δυσκολεύομαι να πιστέψω όσα είδα και όσα έζησα»
Αποχαιρετά ο Σταθάκης το κόμμα «Κασσελάκη-Παππά-Πολάκη»: Ακραίοι λαϊκιστές, ξεκίνησαν πόλεμο στην Αριστερά
Σαρωτικοί έλεγχοι της ΑΑΔΕ - Ο... ξεχασιάρης τραγουδιστής, τα λουκέτα στη λιανική και το πρόστιμο σε κέντρο αισθητικής
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα