Με μια ιστορία που εκτείνεται σε τρεις αιώνες, η Nestlé συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία της με μια ευρεία γκάμα προϊόντων και εφαρμόζοντας υπεύθυνες εταιρικές πρακτικές για το περιβάλλον και την κοινωνία
Εχει θέση η τεχνητή νοημοσύνη στα σχολεία; - Έρευνα του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής σε 186 εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας
Εχει θέση η τεχνητή νοημοσύνη στα σχολεία; - Έρευνα του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής σε 186 εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής πολιτικής διεξάγει έρευνα σχετικά με τη γνώση, τη διαχείριση και τη χρήση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης στο σχολείο
Στο πλαίσιο της ευρύτερης διεθνούς έρευνας ‘International Computer and Information Literacy Study 2023’ (ICILS 2023), η οποία διερευνά την ψηφιακό εγγραμματισμό των μαθητών, διεξάγεται από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής στοχευμένη έρευνα σχετικά με τη γνώση, τη διαχείριση και τη χρήση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης, όπως το ChatGPT στο σχολείο.
Στο διάστημα από 7 έως 20 Νοεμβρίου διεξάγεται στη χώρα μας έρευνα μέσω ερωτηματολογίου για τους διευθυντές και διευθύντριες 186 σχολείων, με θέμα τη χρήση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης όπως το ChatGPT. Υπεύθυνος φορέας υλοποίησης της έρευνας εκ μέρους του Υπουργείου Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού είναι το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) ενώ την ευθύνη της έρευνας έχει η International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA).
Η παραπάνω, αποτελεί συμπληρωματική έρευνα της διεθνούς κύριας έρευνας International Computer and Information Literacy Study (ICILS), που συμμετείχε για πρώτη φορά η χώρα μας το προηγούμενο σχολικό έτος. Η κύρια έρευνα διερευνά, σε διεθνές επίπεδο, τις διαφορές των μαθητών και μαθητριών 13-14 ετών (Β΄ Γυμνασίου) σε σχέση με τον εγγραμματισμό (γραμματισμό) τους στην πληροφορική και τις ψηφιακές τεχνολογίες.
Βασικό ερώτημα της έρευνας είναι: «Πόσο καλά είναι προετοιμασμένοι οι μαθητές και οι μαθήτριές μας για σπουδές, εργασία και ζωή σε έναν νέο ψηφιακό κόσμο;».
Η πιλοτική έρευνα υλοποιήθηκε τον Απρίλιο του 2022 σε 38 σχολεία όλης της χώρας και η κύρια έρευνα, τον Απρίλιο-Μάιο του 2023, σε 186 σχολεία. Την τρέχουσα περίοδο γίνεται η επεξεργασία και ο έλεγχος των δεδομένων από την ΙΕΑ σε συνεργασία με τους εθνικούς φορείς και η Έκθεση των αποτελεσμάτων αναμένεται να δημοσιευθεί το 2024.
Στην έρευνα συμμετέχουν επίσης οι εξής χώρες: Αυστρία, Αζερμπαϊτζάν, Βέλγιο (Φλαμανδική Κοινότητα), Κινεζική Ταϊπέι, Κροατία, Τσεχική Δημοκρατία, Δανία, Φινλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ουγγαρία, Ιταλία, Καζακστάν, Κόσοβο, Λουξεμβούργο, Μάλτα, Νορβηγία, Ομάν, Πορτογαλία, Δημοκρατία της Κορέα, Ρουμανία, Ρωσική Ομοσπονδία, Σερβία, Σλοβακική Δημοκρατία, Σλοβενία, Ισπανία, Σουηδία, Ηνωμένες Πολιτείες και Ουρουγουάη.
Ειδήσεις σήμερα:
Απολογείται η Βατίδου για το επεισόδιο στη Γλυφάδα - «Παραλίγο να μας σκοτώσει» λένε οι αναβάτες της μηχανής
Συναγερμός στη Ισλανδία για το ηφαίστειο Fagradalsfjal - Φόβοι για έκρηξη τις επόμενες ώρες
Η επόμενη ημέρα της διάσπασης στον ΣΥΡΙΖΑ: Η έξοδος της «Ομπρέλας», η σειρά της Έφης και στο βάθος οι «προεδρικοί»
Στο διάστημα από 7 έως 20 Νοεμβρίου διεξάγεται στη χώρα μας έρευνα μέσω ερωτηματολογίου για τους διευθυντές και διευθύντριες 186 σχολείων, με θέμα τη χρήση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης όπως το ChatGPT. Υπεύθυνος φορέας υλοποίησης της έρευνας εκ μέρους του Υπουργείου Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού είναι το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) ενώ την ευθύνη της έρευνας έχει η International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA).
Η παραπάνω, αποτελεί συμπληρωματική έρευνα της διεθνούς κύριας έρευνας International Computer and Information Literacy Study (ICILS), που συμμετείχε για πρώτη φορά η χώρα μας το προηγούμενο σχολικό έτος. Η κύρια έρευνα διερευνά, σε διεθνές επίπεδο, τις διαφορές των μαθητών και μαθητριών 13-14 ετών (Β΄ Γυμνασίου) σε σχέση με τον εγγραμματισμό (γραμματισμό) τους στην πληροφορική και τις ψηφιακές τεχνολογίες.
Βασικό ερώτημα της έρευνας είναι: «Πόσο καλά είναι προετοιμασμένοι οι μαθητές και οι μαθήτριές μας για σπουδές, εργασία και ζωή σε έναν νέο ψηφιακό κόσμο;».
Η πιλοτική έρευνα υλοποιήθηκε τον Απρίλιο του 2022 σε 38 σχολεία όλης της χώρας και η κύρια έρευνα, τον Απρίλιο-Μάιο του 2023, σε 186 σχολεία. Την τρέχουσα περίοδο γίνεται η επεξεργασία και ο έλεγχος των δεδομένων από την ΙΕΑ σε συνεργασία με τους εθνικούς φορείς και η Έκθεση των αποτελεσμάτων αναμένεται να δημοσιευθεί το 2024.
Στην έρευνα συμμετέχουν επίσης οι εξής χώρες: Αυστρία, Αζερμπαϊτζάν, Βέλγιο (Φλαμανδική Κοινότητα), Κινεζική Ταϊπέι, Κροατία, Τσεχική Δημοκρατία, Δανία, Φινλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ουγγαρία, Ιταλία, Καζακστάν, Κόσοβο, Λουξεμβούργο, Μάλτα, Νορβηγία, Ομάν, Πορτογαλία, Δημοκρατία της Κορέα, Ρουμανία, Ρωσική Ομοσπονδία, Σερβία, Σλοβακική Δημοκρατία, Σλοβενία, Ισπανία, Σουηδία, Ηνωμένες Πολιτείες και Ουρουγουάη.
Ειδήσεις σήμερα:
Απολογείται η Βατίδου για το επεισόδιο στη Γλυφάδα - «Παραλίγο να μας σκοτώσει» λένε οι αναβάτες της μηχανής
Συναγερμός στη Ισλανδία για το ηφαίστειο Fagradalsfjal - Φόβοι για έκρηξη τις επόμενες ώρες
Η επόμενη ημέρα της διάσπασης στον ΣΥΡΙΖΑ: Η έξοδος της «Ομπρέλας», η σειρά της Έφης και στο βάθος οι «προεδρικοί»
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα