Πάμε Λάρισα;
Σε μιάμιση ώρα από εδώ και στο εξής οι Θεσσαλονικείς μπορούν να βρίσκονται στη Λάρισα επιλέγοντας ηλεκτροκίνητα τρένα του προαστιακού σιδηροδρόμου. Οι express αμαξοστοιχίες κινούνται με 160 χλμ. την ώρα και το εισιτήριο κοστίζει 10 ευρώ. Μέσω του νέου δικτύου ηλεκτροκίνησης, η διαδρομή Θεσσαλονίκη-Λάρισα διαρκεί μόνο 93 λεπτά.
Τα σύγχρονα τρένα διαθέτουν κλιματισμό, έχουν 313 θέσεις καθήμενων επιβατών και μπορούν
Σε μιάμιση ώρα από εδώ και στο εξής οι Θεσσαλονικείς μπορούν να βρίσκονται στη Λάρισα επιλέγοντας ηλεκτροκίνητα τρένα του προαστιακού σιδηροδρόμου. Οι express αμαξοστοιχίες κινούνται με 160 χλμ. την ώρα και το εισιτήριο κοστίζει 10 ευρώ. Μέσω του νέου δικτύου ηλεκτροκίνησης, η διαδρομή Θεσσαλονίκη-Λάρισα διαρκεί μόνο 93 λεπτά.
Τα σύγχρονα τρένα διαθέτουν κλιματισμό, έχουν 313 θέσεις καθήμενων επιβατών και μπορούν να εξυπηρετήσουν άλλους 251όρθιους. Η προαστιακή σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τη θεσσαλική πρωτεύουσα άρχισε χθες νωρίς το πρωί, μετά και την πρόσφατη ολοκλήρωση των εργασιών επέκτασης της ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Λιτόχωρο-Λάρισα.
Τα τρένα του προαστιακού εκτελούν καθημερινά 24 δρομολόγια και εξυπηρετούν τους εξής 11 σταθμούς: Ευαγγελισμός, Ραψάνη, Νέοι Πόροι, Λεπτοκαρυά, Λιτόχωρο, Κατερίνη, Κορινός, Αιγίνιο, Πλατύ, Αδενδρο και Σίνδος. Λόγω των καθυστερήσεων στα έργα ηλεκτροκίνησης του σιδηροδρομικού δικτύου, τα συγκεκριμένα τρένα παρέμεναν ακινητοποιημένα τα τελευταία χρόνια στο αμαξοστάσιο του ΟΣΕ στη Θεσσαλονίκη.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr