Ένα εντυπωσιακό σκηνικό χριστουγεννιάτικου παραμυθιού έχει στηθεί στις γειτονιές της Αθήνας και άνοιξε τις πύλες του από σήμερα 23 Δεκεμβρίου και έως τις 6 Ιανουαρίου, τα δέκα χριστουγεννιάτικα χωριά σε ισάριθμες γειτονιές περιμένουν μικρούς και μεγάλους να απολαύσουν τη μαγεία τους.
Όπως αναφέρει μεταξύ άλλων ο Δήμος Αθηναίων: «Αγαπημένοι χριστουγεννιάτικοι ήρωες, κατασκευές, κεράσματα, face-painting, ξυλοπόδαροι, χριστουγεννιάτικες μασκότ, ανιματέρ, μαριονέτες, ταχυδακτυλουργοί, καλλιτεχνικά διαδραστικά δρώμενα και πολλές ακόμη γιορτινές εκπλήξεις θα περιμένουν τα μικρά παιδιά και τους γονείς τους, καθημερινά στις πλατείες Μεσολογγίου (Παγκράτι), Χελντράιχ (Νέος Κόσμος), Ζακλίν ντε Ρομιγί (Θησείο), Αγίας Αικατερίνης (Κάτω Πετράλωνα), Αθανασίου Διάκου (Θυμαράκια), Ναθαναήλ (Αγ. Ελευθέριος), Αγίου Ανδρέα (Λαμπρινή), Αγίου Παντελεήμονα, Αγίου Δημητρίου (Πανόρμου, Αμπελόκηποι) και Πηνελόπης Δέλτα (Ελληνορώσων).
«Το χαμόγελο των παιδιών είναι η κινητήρια δύναμη για όλα όσα κάνουμε! Και αυτά τα Χριστούγεννα, οι γειτονιές της Αθήνας θα γεμίσουν με παιχνίδια, καλλιτεχνικές δράσεις και παραστάσεις, σκορπίζοντας τη χαρά σε μικρούς και μεγάλους. Τα “Χριστουγεννιάτικα Χωριά” στήνονται στις πλατείες της πόλης για να μάς φέρουν πιο κοντά στη μαγική ατμόσφαιρα των γιορτών», τόνισε σε δήλωσή του ο Δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης.
Παράλληλες καλλιτεχνικές δράσεις
Την ίδια περίοδο στα «Χριστουγεννιάτικα Χωριά» θα εκτυλίσσονται παράλληλες καλλιτεχνικές δράσεις που θα ενισχύουν τη γιορτινή ατμόσφαιρα στην πόλη».
Ασφαλίζουμε το νέο μας σπίτι με τους καλύτερους όρους επιλέγοντας εμείς την ασφαλιστική μας εταιρεία, καθώς αυτό που απαιτείται από την Τράπεζα είναι ένα συμβόλαιο με τις απαραίτητες καλύψεις.
Η εταιρεία πρωτοπορεί στην εφαρμοσμένη τεχνολογία του Agentic AI με τη δημιουργία αυτόνομων ψηφιακών "πρακτόρων" (agents) που θέτουν στόχους, μαθαίνουν, προσαρμόζονται και συνεργάζονται με ανθρώπους
Στην αιχμή της πρωτοπορίας και με ηγετική θέση στον χώρο της αυτοκίνησης για περισσότερα από 60 χρόνια, η Avis πραγματοποιεί σημαντικά βήματα ψηφιακού μετασχηματισμού, έχοντας υιοθετήσει μια digital φιλοσοφία που θέτει τον πελάτη στο επίκεντρο