Οι πολυάριθμες διακρίσεις καταδεικνύουν την προσήλωσή της εταιρείας στη βιώσιμη ανάπτυξη, την καινοτομία και την παροχή αξίας στους καταναλωτές, τους εργαζομένους και την κοινωνία.
Δήμος Πειραιά: Νέα λεωφορειακή γραμμή και ενίσχυση δρομολογίων του ΟΑΣΑ σε Καμίνια, Καραβά και Παλαιά Κοκκινιά
Δήμος Πειραιά: Νέα λεωφορειακή γραμμή και ενίσχυση δρομολογίων του ΟΑΣΑ σε Καμίνια, Καραβά και Παλαιά Κοκκινιά
Αποκαταστάθηκε η αστοχία που προέκυψε με τη μείωση δρομολογίων λόγω της έλευσης του μετρό, λέει ο δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης
Έπειτα από ενέργειες του Δήμου Πειραιά ο ΟΑΣΑ πρόσθεσε στο λεωφορειακό του δίκτυο μια νέα γραμμή και τροποποίησε υπάρχουσα που έφτανε μέχρι την Ακτή Ξαβερίου για την καλύτερη, συχνότερη και ασφαλέστερη μετακίνηση των κατοίκων των περιοχών Καραβά, Παλαιάς Κοκκινιάς και Καμινίων προς το κέντρο της πόλης.
Συγκεκριμένα, η λεωφορειακή γραμμή 838 μετονομάστηκε σε «ΟΜΟΝΟΙΑ-ΡΕΝΤΗΣ-ΠΑΛΑΙΑ ΚΟΚΚΙΝΙΑ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ» και ενισχύθηκε με νέες στάσεις προς το κέντρο του Πειραιά.
Επιπλέον, τροποποιήθηκε η λεωφορειακή γραμμή 827 «ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΑΣΠΡΑ ΧΩΜΑΤΑ-ΣΤ. ΝΙΚΑΙΑ» (ΚΥΚΛΙΚΗ), η οποία έχει πλέον ως αφετηρία την πλατεία Καραϊσκάκη στο λιμάνι και διατήρησε τη γραμμή 831 με ενίσχυση των δρομολογίων.
Σημειώνεται πως, μετά την έλευση του μετρό στους γύρω δήμους και στον Πειραιά κόπηκαν κάποιες λεωφορειακές γραμμές προς Πειραιά, με τη λογική ότι οι πολίτες θα εξυπηρετούνταν μέσω του μετρό.
Δημιουργήθηκε όμως πρόβλημα στις περιοχές Καραβά, Παλαιά Κοκκινιά και Καμίνια, καθώς αυτές είναι μακριά από τους σταθμούς μετρό της Νίκαιας και του Πειραιά.
H Δημοτική Αρχή διέγνωσε το πρόβλημα και σε συνεργασία με τη Δ' Δημοτική Κοινότητα, με κατοίκους των περιοχών και τον Εμπορικό Σύλλογο Πειραιά, ζήτησε από το υπουργείο Μεταφορών και τον ΟΑΣΑ να το αποκαταστήσει. Έτσι προέκυψαν αυτές οι αποφάσεις που βελτιώνουν σημαντικά την συγκοινωνιακή σύνδεση των περιοχών αυτών προς το κέντρο του Πειραιά.
Αξίζει να τονιστεί ότι, μετά τις σχετικές αποφάσεις του ΟΑΣΑ, υπάρχει αύξηση δρομολογίων στην περιοχή άνω του 30%, αφού από 110 γίνονται ημερησίως 146.
Αναλυτικότερα στη γραμμή 838 υπάρχουν 29 νέα δρομολόγια, στη γραμμή 827 τα δρομολόγια από 35 την ημέρα γίνονται 42, ενώ στην υπάρχουσα γραμμή 831 γίνονται 75 δρομολόγια.
Τα νέα δρομολόγια ξεκινούν στις 18 Μαρτίου.
Ο δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης, δήλωσε: «Χαίρομαι ιδιαίτερα που ο ΟΑΣΑ και το Υπουργείο Μεταφορών αποδέχθηκαν το αίτημά μας για αύξηση δρομολογίων στα Καμίνια, στον Καραβά και στην Παλαιά Κοκκινιά προς το κέντρο της πόλης μας. Η αστοχία που προέκυψε με τη μείωση δρομολογίων λόγω της έλευσης του μετρό αποκαταστάθηκε, καθώς δημιουργήθηκε μια νέα λεωφορειακή γραμμή, τροποποιήθηκε ακόμη μια με αφετηρία την πλατεία Καραϊσκάκη στο λιμάνι για τις περιοχές αυτές και διατηρήθηκε η υπάρχουσα γραμμή με ενίσχυση δρομολογίων.
Για το θέμα αυτό, με τη συνεργασία της Δ΄ Δημοτικής Κοινότητας, με κατοίκους των περιοχών και τον Εμπορικό Σύλλογο Πειραιά υπήρξε θετικό αποτέλεσμα. Οι γραμμές αυτές είναι αναγκαίες καθώς συνδέουν τις γειτονιές της Δ΄ Δημοτικής Κοινότητας με το κέντρο του Πειραιά και σε συνδυασμό με τα δρομολόγια της δημοτικής συγκοινωνίας, βελτιώνεται σημαντικά η εξυπηρέτηση των κατοίκων και η ζωή στην πόλη. Ως Δημοτική Αρχή δίνουμε έμφαση στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των κατοίκων στις γειτονιές και σε αυτό το πλαίσιο επιθυμία μας είναι η καλύτερη δυνατή μετακίνηση των δημοτών μας στην πόλη μας».
Ο αντιδήμαρχος Προγραμματισμού και Βιώσιμης Ανάπτυξης Δημήτρης Καρύδης, δήλωσε: «Μετά από προσπάθεια με τον Δήμαρχο Πειραιά Γιάννη Μώραλη, πετύχαμε να ξαναέρθουν στον Πειραιά λεωφορειακές γραμμές που να εξυπηρετούν τους κατοίκους των Καμινίων, του Καραβά και της Παλαιάς Κοκκινιάς, κάτι που έχει ιδιαίτερη σημασία, ώστε οι πολίτες να έχουν συχνή και ασφαλή συγκοινωνία με το κέντρο του Πειραιά».
Ειδήσεις σήμερα:
Φωτογραφίες από την άγρια επίθεση στην Ερμού - Η στιγμή που ο Ιρανός μαχαιρώνει την 22χρονη
Κέιτ Μίντλετον: Αναζωπυρώνονται τα σενάρια για την υγεία της - Κλεμμένη από τη Vogue η φωτογραφία με τα παιδιά της;
Η ζωή εκδικείται - Στο σφυρί η μεγαλύτερη εισπρακτική εταιρεία
Συγκεκριμένα, η λεωφορειακή γραμμή 838 μετονομάστηκε σε «ΟΜΟΝΟΙΑ-ΡΕΝΤΗΣ-ΠΑΛΑΙΑ ΚΟΚΚΙΝΙΑ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ» και ενισχύθηκε με νέες στάσεις προς το κέντρο του Πειραιά.
Επιπλέον, τροποποιήθηκε η λεωφορειακή γραμμή 827 «ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΑΣΠΡΑ ΧΩΜΑΤΑ-ΣΤ. ΝΙΚΑΙΑ» (ΚΥΚΛΙΚΗ), η οποία έχει πλέον ως αφετηρία την πλατεία Καραϊσκάκη στο λιμάνι και διατήρησε τη γραμμή 831 με ενίσχυση των δρομολογίων.
Σημειώνεται πως, μετά την έλευση του μετρό στους γύρω δήμους και στον Πειραιά κόπηκαν κάποιες λεωφορειακές γραμμές προς Πειραιά, με τη λογική ότι οι πολίτες θα εξυπηρετούνταν μέσω του μετρό.
Δημιουργήθηκε όμως πρόβλημα στις περιοχές Καραβά, Παλαιά Κοκκινιά και Καμίνια, καθώς αυτές είναι μακριά από τους σταθμούς μετρό της Νίκαιας και του Πειραιά.
H Δημοτική Αρχή διέγνωσε το πρόβλημα και σε συνεργασία με τη Δ' Δημοτική Κοινότητα, με κατοίκους των περιοχών και τον Εμπορικό Σύλλογο Πειραιά, ζήτησε από το υπουργείο Μεταφορών και τον ΟΑΣΑ να το αποκαταστήσει. Έτσι προέκυψαν αυτές οι αποφάσεις που βελτιώνουν σημαντικά την συγκοινωνιακή σύνδεση των περιοχών αυτών προς το κέντρο του Πειραιά.
Αξίζει να τονιστεί ότι, μετά τις σχετικές αποφάσεις του ΟΑΣΑ, υπάρχει αύξηση δρομολογίων στην περιοχή άνω του 30%, αφού από 110 γίνονται ημερησίως 146.
Αναλυτικότερα στη γραμμή 838 υπάρχουν 29 νέα δρομολόγια, στη γραμμή 827 τα δρομολόγια από 35 την ημέρα γίνονται 42, ενώ στην υπάρχουσα γραμμή 831 γίνονται 75 δρομολόγια.
Τα νέα δρομολόγια ξεκινούν στις 18 Μαρτίου.
Ο δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης, δήλωσε: «Χαίρομαι ιδιαίτερα που ο ΟΑΣΑ και το Υπουργείο Μεταφορών αποδέχθηκαν το αίτημά μας για αύξηση δρομολογίων στα Καμίνια, στον Καραβά και στην Παλαιά Κοκκινιά προς το κέντρο της πόλης μας. Η αστοχία που προέκυψε με τη μείωση δρομολογίων λόγω της έλευσης του μετρό αποκαταστάθηκε, καθώς δημιουργήθηκε μια νέα λεωφορειακή γραμμή, τροποποιήθηκε ακόμη μια με αφετηρία την πλατεία Καραϊσκάκη στο λιμάνι για τις περιοχές αυτές και διατηρήθηκε η υπάρχουσα γραμμή με ενίσχυση δρομολογίων.
Για το θέμα αυτό, με τη συνεργασία της Δ΄ Δημοτικής Κοινότητας, με κατοίκους των περιοχών και τον Εμπορικό Σύλλογο Πειραιά υπήρξε θετικό αποτέλεσμα. Οι γραμμές αυτές είναι αναγκαίες καθώς συνδέουν τις γειτονιές της Δ΄ Δημοτικής Κοινότητας με το κέντρο του Πειραιά και σε συνδυασμό με τα δρομολόγια της δημοτικής συγκοινωνίας, βελτιώνεται σημαντικά η εξυπηρέτηση των κατοίκων και η ζωή στην πόλη. Ως Δημοτική Αρχή δίνουμε έμφαση στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των κατοίκων στις γειτονιές και σε αυτό το πλαίσιο επιθυμία μας είναι η καλύτερη δυνατή μετακίνηση των δημοτών μας στην πόλη μας».
Ο αντιδήμαρχος Προγραμματισμού και Βιώσιμης Ανάπτυξης Δημήτρης Καρύδης, δήλωσε: «Μετά από προσπάθεια με τον Δήμαρχο Πειραιά Γιάννη Μώραλη, πετύχαμε να ξαναέρθουν στον Πειραιά λεωφορειακές γραμμές που να εξυπηρετούν τους κατοίκους των Καμινίων, του Καραβά και της Παλαιάς Κοκκινιάς, κάτι που έχει ιδιαίτερη σημασία, ώστε οι πολίτες να έχουν συχνή και ασφαλή συγκοινωνία με το κέντρο του Πειραιά».
Ειδήσεις σήμερα:
Φωτογραφίες από την άγρια επίθεση στην Ερμού - Η στιγμή που ο Ιρανός μαχαιρώνει την 22χρονη
Κέιτ Μίντλετον: Αναζωπυρώνονται τα σενάρια για την υγεία της - Κλεμμένη από τη Vogue η φωτογραφία με τα παιδιά της;
Η ζωή εκδικείται - Στο σφυρί η μεγαλύτερη εισπρακτική εταιρεία
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα