ΕΡΤ: Τα σχέδια για την επόμενη σεζόν - Τα πρόσωπα, οι εκπομπές και οι σειρές του νέου προγράμματος
ΕΡΤ: Τα σχέδια για την επόμενη σεζόν - Τα πρόσωπα, οι εκπομπές και οι σειρές του νέου προγράμματος
Μετά τις θετικές εντυπώσεις, η δημόσια τηλεόραση φιλοδοξεί να αυξήσει και την τηλεθέαση - Τα... όπλα που θα χρησιμοποιήσει για να το πετύχει
Μπορεί να μονοπωλεί τη συζήτηση η Eurovision και να τροφοδοτεί την πάγια ελληνική λατρεία για εμφυλιοπολεμικό κλίμα ακόμη και για ένα τραγούδι... όμως η ΕΡΤ δεν είναι μόνο «Ζάρι». Λίγο πριν από την εκπνοή του Μαρτίου, η δημόσια τηλεόραση βρίσκεται μπροστά σε μία νέα σεζόν γεμάτη προκλήσεις για πολλούς λόγους. Ο βασικότερος είναι το γεγονός της συρρίκνωσης της χρηματοδότησης του Εθνικού Κέντρου Οπτικοακουστικών Μέσων και Επικοινωνίας (ΕΚΟΜΕ) στα ιδιωτικά κανάλια, γεγονός που της δίνει προβάδισμα στην κούρσα της μυθοπλασίας. Τα σίριαλ επέστρεψαν στην ΕΡΤ1, οι εντυπώσεις κερδήθηκαν σε μεγάλο ποσοστό και πλέον με δυνατούς παίκτες να είναι ελαφρώς παροπλισμένοι λόγω οικονομικών δυσχερειών, η ΕΡΤ καλείται να αποδείξει αν θα μπορέσει να κερδίσει έδαφος και να αυξήσει και την τηλεθέαση εκτός από το μέγεθος των καλών εντυπώσεων.
Επιπλέον, τα πρόσωπα και οι εκπομπές βρίσκονται σε μία τροχιά σταθερή, οπότε θα ήταν πιο εύκολο να γίνουν διορθωτικές κινήσεις και αλλαγές σε περιεχόμενο, έτσι ώστε οι εκπομπές να μπουν πιο δυνατά στο πεδίο του ανταγωνισμού. Το «Στούντιο 4» το έχει πετύχει, ειδικά στον τομέα των συνεντεύξεων όπου η αναπαραγωγή είναι πρωτοφανής για τα δεδομένα ενός καναλιού που έχει τόσο χαμηλό μέσο όρο τηλεθέασης, ενώ και οι εκπομπές «Μπαμπά-δες», «Μαμά-δες» και «Πρωίαν σε είδον» «τρυπώνουν» με τίτλους εντυπωσιακούς και ενδιαφέροντες στις ιστοσελίδες τηλεοπτικού και lifestyle περιεχομένου.
Και όλα αυτά μέχρι στιγμής με βήματα που δεν ακολουθούν τα μονοπάτια της εσωστρέφειας και της ανοησίας που μονοπωλούν πολλές εκπομπές στην ιδιωτική τηλεόραση, η οποία προσπαθεί να επαναπροσδιορίσει την έννοια της ψυχαγωγίας με τρόπο παράδοξο.
Φυσικά σε όλο αυτό το παζλ που διαμορφώνεται κάθε χρόνο, συνδράμει με εντυπωσιακά αποτελέσματα, τα οποία σίγουρα ούτε τα στελέχη του Ραδιομεγάρου της Αγίας Παρασκευής περίμεναν, το Ertflix. Τα πιο πρόσφατα στοιχεία, αυτά του Φεβρουαρίου, το επιβεβαιώνουν με νέο ρεκόρ θεάσεων, αποδεικνύοντας ότι η ψηφιακή πλατφόρμα της ΕΡΤ «φορτώνει» όχι μόνο υλικό, αλλά και θεατές. Σύμφωνα με τα στοιχεία της NPAW Video Analytics, η μέση ημερήσια θέαση έφτασε τον Φεβρουάριο τις 525.000 (από 520.000 τον Ιανουάριο), ενώ η αύξηση σε σχέση με τον ίδιο μήνα του 2023 ξεπέρασε το 72% (οι ημερήσιες επισκέψεις ήταν 305.000). Συνολικά, τον Φεβρουάριο του 2024, οι θεάσεις έφτασαν τις 15.249.800, έναντι 8.587.826 τον Φεβρουάριο του 2023!
Ενδιαφέρον έχουν οι δημοφιλέστερες εκπομπές, σειρές και ταινίες. Σύμφωνα με τις καταγραφές της NPAW, τα προγράμματα με τα περισσότερα «κλικ» ήταν οι σειρές μυθοπλασίας της ΕΡΤ «Η παραλία», «Κάνε ότι κοιμάσαι ΙΙ», και ακολουθούν η ελληνική δραματική ταινία «Λούγκερ», η σειρά μυθοπλασίας «Ηλέκτρα» και η κωμωδία «Λάρισα εμπιστευτικό». Στα ξένα προγράμματα, πρώτα σε θεάσεις ήρθαν οι αστυνομικές σειρές «Αστρίντ και Ραφαέλ» και «Fallen», και ακολουθούν η σειρά μυστηρίου «Limetown», η ψυχολογική σειρά «Εννέα άγνωστοι» και η βραβευμένη με δύο EMMY «The Night Μanager».
Με ήδη δυνατά όπλα στη φαρέτρα η νέα σεζόν σχεδιάζεται και ετοιμάζεται να μπει με άλλον αέρα στον ανταγωνισμό.
Ελληνικές σειρές με μεγάλες υπογραφές
Δύο είναι οι σειρές που παίρνουν, όπως όλα δείχνουν τελικά, το «πράσινο» φως για να συνεχίσουν την επόμενη σεζόν. Η «Παραλία» και η «Ηλέκτρα». Καμία έκπληξη για την απόφαση, δεδομένου ότι, εκτός από αξιόλογες παραγωγές, άρεσαν, συζητήθηκαν και αξίζουν τη δεύτερη ευκαιρία στον στίβο της μυθοπλασίας σε μία σεζόν όπου ελάχιστες από την ιδιωτική τηλεόραση θα ξανατρέξουν δεύτερο γύρο.
Αυτό όμως που έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον είναι τα ονόματα που συζητούν με τους επικεφαλής του προγράμματος προκειμένου να δώσουν νέα σίριαλ. Και αυτό γιατί δεν είναι άγνωστοι, αλλά αντίθετα επιτυχημένοι δημιουργοί που έχουν τη δική τους ιστορία στον χώρο.
Επιπλέον, τα πρόσωπα και οι εκπομπές βρίσκονται σε μία τροχιά σταθερή, οπότε θα ήταν πιο εύκολο να γίνουν διορθωτικές κινήσεις και αλλαγές σε περιεχόμενο, έτσι ώστε οι εκπομπές να μπουν πιο δυνατά στο πεδίο του ανταγωνισμού. Το «Στούντιο 4» το έχει πετύχει, ειδικά στον τομέα των συνεντεύξεων όπου η αναπαραγωγή είναι πρωτοφανής για τα δεδομένα ενός καναλιού που έχει τόσο χαμηλό μέσο όρο τηλεθέασης, ενώ και οι εκπομπές «Μπαμπά-δες», «Μαμά-δες» και «Πρωίαν σε είδον» «τρυπώνουν» με τίτλους εντυπωσιακούς και ενδιαφέροντες στις ιστοσελίδες τηλεοπτικού και lifestyle περιεχομένου.
Και όλα αυτά μέχρι στιγμής με βήματα που δεν ακολουθούν τα μονοπάτια της εσωστρέφειας και της ανοησίας που μονοπωλούν πολλές εκπομπές στην ιδιωτική τηλεόραση, η οποία προσπαθεί να επαναπροσδιορίσει την έννοια της ψυχαγωγίας με τρόπο παράδοξο.
Φυσικά σε όλο αυτό το παζλ που διαμορφώνεται κάθε χρόνο, συνδράμει με εντυπωσιακά αποτελέσματα, τα οποία σίγουρα ούτε τα στελέχη του Ραδιομεγάρου της Αγίας Παρασκευής περίμεναν, το Ertflix. Τα πιο πρόσφατα στοιχεία, αυτά του Φεβρουαρίου, το επιβεβαιώνουν με νέο ρεκόρ θεάσεων, αποδεικνύοντας ότι η ψηφιακή πλατφόρμα της ΕΡΤ «φορτώνει» όχι μόνο υλικό, αλλά και θεατές. Σύμφωνα με τα στοιχεία της NPAW Video Analytics, η μέση ημερήσια θέαση έφτασε τον Φεβρουάριο τις 525.000 (από 520.000 τον Ιανουάριο), ενώ η αύξηση σε σχέση με τον ίδιο μήνα του 2023 ξεπέρασε το 72% (οι ημερήσιες επισκέψεις ήταν 305.000). Συνολικά, τον Φεβρουάριο του 2024, οι θεάσεις έφτασαν τις 15.249.800, έναντι 8.587.826 τον Φεβρουάριο του 2023!
Ενδιαφέρον έχουν οι δημοφιλέστερες εκπομπές, σειρές και ταινίες. Σύμφωνα με τις καταγραφές της NPAW, τα προγράμματα με τα περισσότερα «κλικ» ήταν οι σειρές μυθοπλασίας της ΕΡΤ «Η παραλία», «Κάνε ότι κοιμάσαι ΙΙ», και ακολουθούν η ελληνική δραματική ταινία «Λούγκερ», η σειρά μυθοπλασίας «Ηλέκτρα» και η κωμωδία «Λάρισα εμπιστευτικό». Στα ξένα προγράμματα, πρώτα σε θεάσεις ήρθαν οι αστυνομικές σειρές «Αστρίντ και Ραφαέλ» και «Fallen», και ακολουθούν η σειρά μυστηρίου «Limetown», η ψυχολογική σειρά «Εννέα άγνωστοι» και η βραβευμένη με δύο EMMY «The Night Μanager».
Με ήδη δυνατά όπλα στη φαρέτρα η νέα σεζόν σχεδιάζεται και ετοιμάζεται να μπει με άλλον αέρα στον ανταγωνισμό.
Ελληνικές σειρές με μεγάλες υπογραφές
Δύο είναι οι σειρές που παίρνουν, όπως όλα δείχνουν τελικά, το «πράσινο» φως για να συνεχίσουν την επόμενη σεζόν. Η «Παραλία» και η «Ηλέκτρα». Καμία έκπληξη για την απόφαση, δεδομένου ότι, εκτός από αξιόλογες παραγωγές, άρεσαν, συζητήθηκαν και αξίζουν τη δεύτερη ευκαιρία στον στίβο της μυθοπλασίας σε μία σεζόν όπου ελάχιστες από την ιδιωτική τηλεόραση θα ξανατρέξουν δεύτερο γύρο.
Αυτό όμως που έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον είναι τα ονόματα που συζητούν με τους επικεφαλής του προγράμματος προκειμένου να δώσουν νέα σίριαλ. Και αυτό γιατί δεν είναι άγνωστοι, αλλά αντίθετα επιτυχημένοι δημιουργοί που έχουν τη δική τους ιστορία στον χώρο.
Για παράδειγμα, η Μιρέλλα Παπαοικονόμου, μία σημαντική δημιουργός που «έχτισε» το χρυσό οικοδόμημα της σύγχρονης δραματικής μυθοπλασίας στο MEGA παλιότερα και η οποία, όπως όλα δείχνουν, επιστρέφει τηλεοπτικά μαζί με τον σκηνοθέτη Λάμπη Ζαρουτιάδη μέσω της ΕΡΤ. Το νέο εγχείρημά της, όπως έχει ήδη γίνει γνωστό και προχωράει σύντομα, βασίζεται στο μυθιστόρημα «Το απαραίτητο φως» της Ντορίνας Παπαλιού, όπου θα υπογράφει τη διασκευή σεναρίου. Η σειρά θα αποτελείται από σχεδόν δέκα επεισόδια και η ιστορία γυρίζει γύρω από τη αναζήτηση ενός χαμένου πίνακα από μία γυναίκα που επιστρέφει στη χώρα μας μετά τον θάνατο του πατέρα της και το κυνήγι αποκάλυψης μυστικών που θα ρίξουν φως σε θανάτους και άλλα σημαντικά γεγονότα.
Δεν αλλάζει τηλεοπτική στέγη ο Σπύρος Παπαδόπουλος μετά τη μεγάλη αίσθηση που δημιούργησε η σειρά «Κάνε ότι κοιμάσαι», αλλά πλέον η εμφάνισή του στο πρόγραμμα της ΕΡΤ θα είναι πολύ διαφορετική, καθώς, σύμφωνα με τις πληροφορίες από το Ραδιομέγαρο, θα πρωταγωνιστήσει σε κομεντί.
Μεγάλη επιστροφή και για τον μαέστρο Μανούσο Μανουσάκη, ο οποίος, έχοντας πλέον αφήσει πίσω του το σενάριο για remake του «Τμήματος Ηθών» σε ιδιωτικό κανάλι, επιλέγει την ασφάλεια της δημόσιας τηλεόρασης για να σκηνοθετήσει νέα σειρά, η οποία θα κινείται μεταξύ ιστορικού περιεχομένου και μυθιστορηματικού. Ο σκηνοθέτης βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις και όπως όλα δείχνουν θα βασίσει το νέο εγχείρημά του σε σημαντικό λογοτεχνικό έργο.
Ενα διακριτικό φλερτ αναπτύσσεται και με τον σεναριογράφο Δημήτρη Αποστόλου, που πλέον ολοκληρώνει τη συνεργασία του με τον «Ερωτα Φυγά» στον ΑΝΤ1 και συζητά κάτι νέο μετά και την προηγούμενη συνεργασία με την ΕΡΤ και την «Τούρτα της μαμάς».
Η ΕΡΤ θέλει την κωμωδία, θέλει τη σύγχρονη σειρά στο πρόγραμμά της και γι’ αυτό εξετάζει και μία ακόμη καλή πρόταση την οποία υπογράφει ο σεναριογράφος των μεγάλων επιτυχιών στην οικογενειακή κωμωδία, ο Πάνος Αμαραντίδης.
Εχοντας πλέον συνειδητοποιήσει ότι το εγχείρημα της «Μεγάλης Χίμαιρας» δύσκολα θα ευοδωθεί μετά τις αλλαγές και τις αποχωρήσεις, ή τουλάχιστον θα καθυστερήσει σημαντικά μέχρις ότου δημιουργηθούν εκ νέου οι κατάλληλες προϋποθέσεις, η ΕΡΤ προχωρά σε ένα μεγάλο πρότζεκτ, ίσως ένα από τα μεγαλύτερα της επόμενης σεζόν,
Το φθινόπωρο θα προβάλλει τη σειρά με αρχικό τίτλο «Η Μαρία που έγινε Κάλλας», η οποία αρχικά προοριζόταν για το ΑΝΤ1+, ωστόσο η συμφωνία ναυάγησε και πλέον με νέο τίτλο, «Η Αγνωστη Μαρία», σε παραγωγή της εμπειρότατης Φρόσως Ράλλη έρχεται στην ΕΡΤ.
Η σειρά περιγράφει τα πολύ νεανικά χρόνια της μεγάλης ερμηνεύτριας της όπερας και ήδη συμπληρώνεται το καστ το οποίο θα ακολουθήσει τις οδηγίες της Ολγας Μαλέα, η οποία θα είναι η σκηνοθέτης της σειράς. Μέχρι στιγμής θεωρείται σίγουρη η συμμετοχή της Ελένης Ράντου, η οποία θα υποδυθεί μια δασκάλα της νεαρής Μαρίας Κάλλας στο Ωδείο Αθηνών, που έπαιξε καθοριστικό ρόλο στη μετέπειτα εξέλιξή της.
Ελάχιστες αλλαγές στα πρόσωπα του προγράμματος
Παρά τα σενάρια που κυκλοφόρησαν και ήθελαν το παρουσιαστικό δίδυμο του «Στούντιο 4» να δέχεται πιέσεις για μεταγραφή σε ιδιωτικό κανάλι, η Νάνσυ Ζαμπέτογλου και ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος παραμένουν στην Αγία Παρασκευή και μάλιστα μέχρι στιγμής οι πληροφορίες τούς θέλουν να αναλαμβάνουν την παραγωγή μιας ακόμη εκπομπής, καθώς το «Backstage» ολοκληρώνει τον κύκλο του.
Σταθεροί στο πρόγραμμα της δημόσιας τηλεόρασης παραμένουν οι Φώτης Σεργουλόπουλος και Τζένη Μελιτά με την εκπομπή «Πρωίαν σε είδον». Ερωτηματικά για τον Ζερόμ Καλούτα, ενώ ιδανικό θα ήταν για τα στελέχη να βρεθεί μία ωραία ιδέα που θα μπορούσε να «κουμπώσει» πάνω στον ταλαντούχο Θανάση Αλευρά.
Γιώργος Καραμίχος και Ευγενία Σαμαρά είναι δύο πρόσωπα που η ΕΡΤ θέλει να κρατήσει στο δυναμικό της. Η δεύτερη μάλιστα δέχεται προτάσεις για «μετακόμιση» σε ιδιωτικό κανάλι, ωστόσο μέχρι στιγμής δεν φαίνεται να αποχωρεί. Για τον ηθοποιό αυτό που εκκρεμεί είναι το παιχνίδι που θα παρουσιάσει καθώς εκτιμάται ότι το «Βρες την λέξη» έχει κλείσει τον κύκλο του.
Τάσος Ιορδανίδης, Τζένη Θεωνά, Δημήτρης Γιατζόγλου και Ζωή Κρονάκη συνεχίζουν στο πρόγραμμα με διορθωτικές αλλαγές στο περιεχόμενο των εκπομπών τους και ανανέωση.
Μέχρι τα τέλη του τρέχοντος μήνα θα γίνουν και οι επίσημες ανακοινώσεις που θα αφορούν την πρώτη φάση των αποφάσεων και ως τα τέλη Ιουνίου το πρόγραμμα θα μπει σε τροχιά τελικής προετοιμασίας.
Ειδήσεις σήμερα:
25η Μαρτίου: Η εντυπωσιακή διέλευση των Rafale, Phantom και F-16 Viper στην παρέλαση – Δείτε βίντεο
Δένδιας: Η Τουρκία συνεχίζει τον αναθεωρητισμό - Πωλητήριο σε F-4, Mirage 2000 και F-16
Kόρινθος: Επίθεση Ρομά σε αρχιφύλακα - Τον γρονθοκόπησαν στο πρόσωπο
Δεν αλλάζει τηλεοπτική στέγη ο Σπύρος Παπαδόπουλος μετά τη μεγάλη αίσθηση που δημιούργησε η σειρά «Κάνε ότι κοιμάσαι», αλλά πλέον η εμφάνισή του στο πρόγραμμα της ΕΡΤ θα είναι πολύ διαφορετική, καθώς, σύμφωνα με τις πληροφορίες από το Ραδιομέγαρο, θα πρωταγωνιστήσει σε κομεντί.
Μεγάλη επιστροφή και για τον μαέστρο Μανούσο Μανουσάκη, ο οποίος, έχοντας πλέον αφήσει πίσω του το σενάριο για remake του «Τμήματος Ηθών» σε ιδιωτικό κανάλι, επιλέγει την ασφάλεια της δημόσιας τηλεόρασης για να σκηνοθετήσει νέα σειρά, η οποία θα κινείται μεταξύ ιστορικού περιεχομένου και μυθιστορηματικού. Ο σκηνοθέτης βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις και όπως όλα δείχνουν θα βασίσει το νέο εγχείρημά του σε σημαντικό λογοτεχνικό έργο.
Ενα διακριτικό φλερτ αναπτύσσεται και με τον σεναριογράφο Δημήτρη Αποστόλου, που πλέον ολοκληρώνει τη συνεργασία του με τον «Ερωτα Φυγά» στον ΑΝΤ1 και συζητά κάτι νέο μετά και την προηγούμενη συνεργασία με την ΕΡΤ και την «Τούρτα της μαμάς».
Η ΕΡΤ θέλει την κωμωδία, θέλει τη σύγχρονη σειρά στο πρόγραμμά της και γι’ αυτό εξετάζει και μία ακόμη καλή πρόταση την οποία υπογράφει ο σεναριογράφος των μεγάλων επιτυχιών στην οικογενειακή κωμωδία, ο Πάνος Αμαραντίδης.
Εχοντας πλέον συνειδητοποιήσει ότι το εγχείρημα της «Μεγάλης Χίμαιρας» δύσκολα θα ευοδωθεί μετά τις αλλαγές και τις αποχωρήσεις, ή τουλάχιστον θα καθυστερήσει σημαντικά μέχρις ότου δημιουργηθούν εκ νέου οι κατάλληλες προϋποθέσεις, η ΕΡΤ προχωρά σε ένα μεγάλο πρότζεκτ, ίσως ένα από τα μεγαλύτερα της επόμενης σεζόν,
Το φθινόπωρο θα προβάλλει τη σειρά με αρχικό τίτλο «Η Μαρία που έγινε Κάλλας», η οποία αρχικά προοριζόταν για το ΑΝΤ1+, ωστόσο η συμφωνία ναυάγησε και πλέον με νέο τίτλο, «Η Αγνωστη Μαρία», σε παραγωγή της εμπειρότατης Φρόσως Ράλλη έρχεται στην ΕΡΤ.
Η σειρά περιγράφει τα πολύ νεανικά χρόνια της μεγάλης ερμηνεύτριας της όπερας και ήδη συμπληρώνεται το καστ το οποίο θα ακολουθήσει τις οδηγίες της Ολγας Μαλέα, η οποία θα είναι η σκηνοθέτης της σειράς. Μέχρι στιγμής θεωρείται σίγουρη η συμμετοχή της Ελένης Ράντου, η οποία θα υποδυθεί μια δασκάλα της νεαρής Μαρίας Κάλλας στο Ωδείο Αθηνών, που έπαιξε καθοριστικό ρόλο στη μετέπειτα εξέλιξή της.
Ελάχιστες αλλαγές στα πρόσωπα του προγράμματος
Παρά τα σενάρια που κυκλοφόρησαν και ήθελαν το παρουσιαστικό δίδυμο του «Στούντιο 4» να δέχεται πιέσεις για μεταγραφή σε ιδιωτικό κανάλι, η Νάνσυ Ζαμπέτογλου και ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος παραμένουν στην Αγία Παρασκευή και μάλιστα μέχρι στιγμής οι πληροφορίες τούς θέλουν να αναλαμβάνουν την παραγωγή μιας ακόμη εκπομπής, καθώς το «Backstage» ολοκληρώνει τον κύκλο του.
Σταθεροί στο πρόγραμμα της δημόσιας τηλεόρασης παραμένουν οι Φώτης Σεργουλόπουλος και Τζένη Μελιτά με την εκπομπή «Πρωίαν σε είδον». Ερωτηματικά για τον Ζερόμ Καλούτα, ενώ ιδανικό θα ήταν για τα στελέχη να βρεθεί μία ωραία ιδέα που θα μπορούσε να «κουμπώσει» πάνω στον ταλαντούχο Θανάση Αλευρά.
Γιώργος Καραμίχος και Ευγενία Σαμαρά είναι δύο πρόσωπα που η ΕΡΤ θέλει να κρατήσει στο δυναμικό της. Η δεύτερη μάλιστα δέχεται προτάσεις για «μετακόμιση» σε ιδιωτικό κανάλι, ωστόσο μέχρι στιγμής δεν φαίνεται να αποχωρεί. Για τον ηθοποιό αυτό που εκκρεμεί είναι το παιχνίδι που θα παρουσιάσει καθώς εκτιμάται ότι το «Βρες την λέξη» έχει κλείσει τον κύκλο του.
Τάσος Ιορδανίδης, Τζένη Θεωνά, Δημήτρης Γιατζόγλου και Ζωή Κρονάκη συνεχίζουν στο πρόγραμμα με διορθωτικές αλλαγές στο περιεχόμενο των εκπομπών τους και ανανέωση.
Μέχρι τα τέλη του τρέχοντος μήνα θα γίνουν και οι επίσημες ανακοινώσεις που θα αφορούν την πρώτη φάση των αποφάσεων και ως τα τέλη Ιουνίου το πρόγραμμα θα μπει σε τροχιά τελικής προετοιμασίας.
Ειδήσεις σήμερα:
25η Μαρτίου: Η εντυπωσιακή διέλευση των Rafale, Phantom και F-16 Viper στην παρέλαση – Δείτε βίντεο
Δένδιας: Η Τουρκία συνεχίζει τον αναθεωρητισμό - Πωλητήριο σε F-4, Mirage 2000 και F-16
Kόρινθος: Επίθεση Ρομά σε αρχιφύλακα - Τον γρονθοκόπησαν στο πρόσωπο
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα