Βασιλικό rebranding: Το site, οι ρετρό φωτογραφίες και τα νέα πρόσωπα που βγαίνουν στο προσκήνιο
Βασιλικό rebranding: Το site, οι ρετρό φωτογραφίες και τα νέα πρόσωπα που βγαίνουν στο προσκήνιο
Η τέως βασιλική οικογένεια της Ελλάδας επανεφευρίσκει την εικόνα της χάρη στα σοσιαλμιντιακά ανδραγαθήματα των επιγόνων του Κωνσταντίνου Β’, αλλά και μέσα από το καινούριο της -υπό ανέγερση ακόμα- βασιλικό site
Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
Το 1985 ο Στιβ Τζομπς εκδιώχθηκε με απόφαση του διοικητικού συμβουλίου της Apple από την εταιρεία που εννέα χρόνια νωρίτερα είχε δημιουργήσει -στο γκαράζ του πατρικού σπιτιού του σύμφωνα με τον αστικό μύθο- μαζί με τον φίλο και μετέπειτα συνεταίρο του Στιβ Βόζνιακ. Η σύγκρουσή του με τον τότε CEO, τον οποίο ο ίδιος ο Τζομπς είχε πάρει ως μεταγραφή αεροδρομίου από την Pepsi, έφτανε και περίσσεψε για να εκπαραθυρωθεί με μάλλον συνοπτικές διαδικασίες. Δώδεκα χρόνια μετά, το 1997, ο Τζομπς επέστρεψε ως άλλος άσωτος υιός στην Apple, μόνο που δεν τον περίμενε κάποιος σιτευτός μόσχος, όπως στη χριστιανική παραβολή, αλλά η πρόκληση να σώσει την παρηκμασμένη τότε Apple από του χάρου τα δόντια, ήτοι τη χρεοκοπία.
Μέσα σε μια δεκαετία ο Αμερικανός γκουρού της καινοτομίας πέτυχε ίσως το πιο αποδοτικό και παροιμιώδες rebranding στην Ιστορία, με αποκορύφωμα την κυκλοφορία του iPhone το 2007, του πιο σημαδιακού ίσως γεγονότος για την ανθρωπότητα, μετά την πτώση του Τείχους του Βερολίνου το φθινόπωρο του 1989. Ο κακότροπος, δεσποτικός και ιδιόρρυθμος Τζομπς άλλαξε άρδην την εικόνα ενός brand συνδεδεμένου έως τότε με την καινοτομία για λίγους και ανέδειξε τα προϊόντα του σε φετίχ για το σύγχρονο lifestyle με οικουμενική -και ανεξίτηλη καταπώς φαίνεται- αχλή.
Το rebranding, δηλαδή η αλλαγή της παγιωμένης εικόνας ή της φιλοσοφίας μιας εταιρείας ή ακόμα καλύτερα και των δύο, δεν είναι κάτι πρωτότυπο ή καινοφανές. Υπάρχουν απειράριθμες περιπτώσεις χλιαρών, μέτριων ή αποτυχημένων τέτοιων εκ βάθρων αναθεωρήσεων στα επιχειρηματικά χρονικά, αλλά και κάποιες -συντριπτικά λιγότερες- που αποδεικνύουν ότι η προσπάθεια αξίζει τον κόπο. Η στροφή των McDonald’s από τα μέσα των 00s σε κατά τι υγιεινότερες επιλογές fast food με καταλύτη την κυκλοφορία του θρυλικού ντοκιμαντέρ «Supersize me» ή η αποσύνδεση του πολύ χαρακτηριστικού καρό του βρετανικού οίκου Burberry από τον αγγλικό χουλιγκανισμό και η ανάδειξή του σε σύμβολο πολυτέλειας στέκουν ως δύο φωτεινά παραδείγματα.
Κανείς δεν μπορεί να εκπλήσσεται συνεπώς που και η μοναρχία, ένας θεσμός διακοσμητικός, σκονισμένος από τον χρόνο, για πολλούς ακόμα και παρωχημένος, κάνει τη δική της φιλότιμη προσπάθεια να συγχρονιστεί με το σήμερα. Ακόμα και μια τέως βασιλική οικογένεια σαν κι αυτή της Ελλάδας αποφάσισε πρόσφατα να ξανασυστηθεί με τον ελληνικό λαό, αλλά και την παγκόσμια κοινότητα, μέσα από μια ηλεκτρονική σελίδα του κουτιού (βλ. www.greekroyalfamily.gr).
Η ζωή του Κωνσταντίνου
Αν βέβαια η διαδικτυακή έξωθεν καλή μαρτυρία των Γλύξμπουργκ ήταν οικοδομή, θα μπορούσε να πει κανείς ότι βρίσκεται ακόμα στα μπετά ή έστω στο καλούπωμα. Και αυτό διότι, παρότι το ιντερνετικό της ανάκτορο που υποδέχτηκε τους πρώτους εικονικούς επισκέπτες του πριν από λίγες μόλις εβδομάδες εμπλουτίζεται κάθε τόσο, βρίσκεται ακόμα σε μάλλον προσχολικό στάδιο. Προς στιγμήν οι μόνες πληροφορίες που μπορεί να λάβει κανείς είναι σχετικές με τον αείμνηστο τέως βασιλιά Κωνσταντίνο Β’, τον βίο και την πολιτεία, την άνοδο και την πτώση του, τη φυγή του το 1974 στο Λονδίνο και την επανεγκατάστασή του στην Ελλάδα από το 2013. Ακόμα, ένα γενναίο κομμάτι της ιστοσελίδας είναι αφιερωμένο στην κηδεία και την ταφή στο κτήμα του Τατοΐου του τελευταίου μονάρχη της Ελλάδας, με πλούσιο φωτογραφικό υλικό, αλλά και ένα βίντεο 12 λεπτών και 12 δευτερολέπτων με τις best of στιγμές από το ύστατο χαίρε στη Μητρόπολη Αθηνών, τον Ιανουάριο του 2023.Ο επισκέπτης μπορεί ακόμα να φυλλομετρήσει εικόνες και στιγμιότυπα από τις δύο επιμνημόσυνες δεήσεις για τον τέως βασιλιά που έλαβαν πρόσφατα χώρα στον Ιερό Ναό της Αγίας Σοφίας του Λονδίνου και στο παρεκκλήσι του Αγίου Γεωργίου στο Κάστρο Γουίνδσορ.
Την εκκωφαντική απουσία του γενεαλογικού δέντρου της τέως βασιλικής οικογένειας αλλά και περαιτέρω πληροφοριών για τους επιγόνους του τέως βασιλιά, όπως είθισται δηλαδή να συμβαίνει στις σελίδες των βασιλικών οίκων, αμβλύνει κατά τι το πλούσιο φωτογραφικό υλικό από τις σημαντικότερες στιγμές της ζωής του. Ανάμεσα σε άλλα, οι δημιουργοί της σελίδας έχουν συλλέξει στιγμιότυπα από την ενθρόνιση του 24χρονου τότε Κωνσταντίνου, από τον γάμο του με την Αννα-Μαρία, από τη νικηφόρα συμμετοχή του στους Ολυμπιακούς Αγώνες της Ρώμης το 1960 και την υποδοχή του στην Ελλάδα, καθώς και εικόνες-ενθύμια από ιδιωτικές στιγμές και δημόσιες εμφανίσεις της φαμίλιας. Είναι ένα παλίμψηστο στιγμών τις οποίες η τέως βασιλική οικογένεια θέλει όχι μόνο να θυμάται, αλλά και να κρατήσει ζωντανές, τοποθετώντας τες στο αενάως διαστελλόμενο σύμπαν του Διαδικτύου, όπου, ως γνωστόν, ό,τι γράφει δεν ξεγράφει.
Τα social media
Μέσα σε μια δεκαετία ο Αμερικανός γκουρού της καινοτομίας πέτυχε ίσως το πιο αποδοτικό και παροιμιώδες rebranding στην Ιστορία, με αποκορύφωμα την κυκλοφορία του iPhone το 2007, του πιο σημαδιακού ίσως γεγονότος για την ανθρωπότητα, μετά την πτώση του Τείχους του Βερολίνου το φθινόπωρο του 1989. Ο κακότροπος, δεσποτικός και ιδιόρρυθμος Τζομπς άλλαξε άρδην την εικόνα ενός brand συνδεδεμένου έως τότε με την καινοτομία για λίγους και ανέδειξε τα προϊόντα του σε φετίχ για το σύγχρονο lifestyle με οικουμενική -και ανεξίτηλη καταπώς φαίνεται- αχλή.
Το rebranding, δηλαδή η αλλαγή της παγιωμένης εικόνας ή της φιλοσοφίας μιας εταιρείας ή ακόμα καλύτερα και των δύο, δεν είναι κάτι πρωτότυπο ή καινοφανές. Υπάρχουν απειράριθμες περιπτώσεις χλιαρών, μέτριων ή αποτυχημένων τέτοιων εκ βάθρων αναθεωρήσεων στα επιχειρηματικά χρονικά, αλλά και κάποιες -συντριπτικά λιγότερες- που αποδεικνύουν ότι η προσπάθεια αξίζει τον κόπο. Η στροφή των McDonald’s από τα μέσα των 00s σε κατά τι υγιεινότερες επιλογές fast food με καταλύτη την κυκλοφορία του θρυλικού ντοκιμαντέρ «Supersize me» ή η αποσύνδεση του πολύ χαρακτηριστικού καρό του βρετανικού οίκου Burberry από τον αγγλικό χουλιγκανισμό και η ανάδειξή του σε σύμβολο πολυτέλειας στέκουν ως δύο φωτεινά παραδείγματα.
Κανείς δεν μπορεί να εκπλήσσεται συνεπώς που και η μοναρχία, ένας θεσμός διακοσμητικός, σκονισμένος από τον χρόνο, για πολλούς ακόμα και παρωχημένος, κάνει τη δική της φιλότιμη προσπάθεια να συγχρονιστεί με το σήμερα. Ακόμα και μια τέως βασιλική οικογένεια σαν κι αυτή της Ελλάδας αποφάσισε πρόσφατα να ξανασυστηθεί με τον ελληνικό λαό, αλλά και την παγκόσμια κοινότητα, μέσα από μια ηλεκτρονική σελίδα του κουτιού (βλ. www.greekroyalfamily.gr).
Η ζωή του Κωνσταντίνου
Αν βέβαια η διαδικτυακή έξωθεν καλή μαρτυρία των Γλύξμπουργκ ήταν οικοδομή, θα μπορούσε να πει κανείς ότι βρίσκεται ακόμα στα μπετά ή έστω στο καλούπωμα. Και αυτό διότι, παρότι το ιντερνετικό της ανάκτορο που υποδέχτηκε τους πρώτους εικονικούς επισκέπτες του πριν από λίγες μόλις εβδομάδες εμπλουτίζεται κάθε τόσο, βρίσκεται ακόμα σε μάλλον προσχολικό στάδιο. Προς στιγμήν οι μόνες πληροφορίες που μπορεί να λάβει κανείς είναι σχετικές με τον αείμνηστο τέως βασιλιά Κωνσταντίνο Β’, τον βίο και την πολιτεία, την άνοδο και την πτώση του, τη φυγή του το 1974 στο Λονδίνο και την επανεγκατάστασή του στην Ελλάδα από το 2013. Ακόμα, ένα γενναίο κομμάτι της ιστοσελίδας είναι αφιερωμένο στην κηδεία και την ταφή στο κτήμα του Τατοΐου του τελευταίου μονάρχη της Ελλάδας, με πλούσιο φωτογραφικό υλικό, αλλά και ένα βίντεο 12 λεπτών και 12 δευτερολέπτων με τις best of στιγμές από το ύστατο χαίρε στη Μητρόπολη Αθηνών, τον Ιανουάριο του 2023.Ο επισκέπτης μπορεί ακόμα να φυλλομετρήσει εικόνες και στιγμιότυπα από τις δύο επιμνημόσυνες δεήσεις για τον τέως βασιλιά που έλαβαν πρόσφατα χώρα στον Ιερό Ναό της Αγίας Σοφίας του Λονδίνου και στο παρεκκλήσι του Αγίου Γεωργίου στο Κάστρο Γουίνδσορ.
Την εκκωφαντική απουσία του γενεαλογικού δέντρου της τέως βασιλικής οικογένειας αλλά και περαιτέρω πληροφοριών για τους επιγόνους του τέως βασιλιά, όπως είθισται δηλαδή να συμβαίνει στις σελίδες των βασιλικών οίκων, αμβλύνει κατά τι το πλούσιο φωτογραφικό υλικό από τις σημαντικότερες στιγμές της ζωής του. Ανάμεσα σε άλλα, οι δημιουργοί της σελίδας έχουν συλλέξει στιγμιότυπα από την ενθρόνιση του 24χρονου τότε Κωνσταντίνου, από τον γάμο του με την Αννα-Μαρία, από τη νικηφόρα συμμετοχή του στους Ολυμπιακούς Αγώνες της Ρώμης το 1960 και την υποδοχή του στην Ελλάδα, καθώς και εικόνες-ενθύμια από ιδιωτικές στιγμές και δημόσιες εμφανίσεις της φαμίλιας. Είναι ένα παλίμψηστο στιγμών τις οποίες η τέως βασιλική οικογένεια θέλει όχι μόνο να θυμάται, αλλά και να κρατήσει ζωντανές, τοποθετώντας τες στο αενάως διαστελλόμενο σύμπαν του Διαδικτύου, όπου, ως γνωστόν, ό,τι γράφει δεν ξεγράφει.
Τα social media
Μπορεί η προσπάθεια εκσυγχρονισμού του δημόσιου προφίλ της τέως βασιλικής οικογένειας να είναι φιλότιμη και το πέρασμά της στην εποχή της τέταρτης βιομηχανικής επανάστασης να φαίνεται τουλάχιστον αξιοπρεπές, όμως ο δρόμος που έχει να διανύσει μοιάζει ακόμα πολύς, ειδικά εάν παρατηρήσει κανείς ότι η νέα επίσημη ιστοσελίδα της στερείται υποστηρικτικού δικτύου από social media. Κανείς, από την άλλη, δεν μπορεί να παραγνωρίσει πως εκεί τη δουλειά έχουν αναλάβει -ανεπίσημα τουλάχιστον- τα νεότερα μέλη της οικογένειας, όπως λόγου χάρη η Μαρία-Ολυμπία ή, σύμφωνα με το εξώφυλλο της δανέζικης έκδοσης του «Elle» για το οποίο φωτογραφήθηκε πριν από λίγες ημέρες, «Ολυμπία της Ελλάδας».
Με μια σχεδόν συνεπή παρουσία στο μετερίζι του λαοφιλούς μέσου κοινωνικής δικτύωσης και ένα ποίμνιο 300.000 followers, η 27χρονη πρωτότοκη κόρη του Παύλου και της Μαρί-Σαντάλ είναι αναμφίβολα το επικοινωνιακό υπερόπλο των Γλύξμπουργκ. Και μόνο το γεγονός ότι πριν από πέντε χρόνια το ίδιο περιοδικό την παρουσίαζε ως την αφανή και άγνωστη πριγκιποπούλα, ενώ σήμερα της αφιερώνει το εξώφυλλό του είναι ενδεικτικό της διείσδυσης και της απήχησης που έχει η νεαρή γαλαζοαίματη και τζετ σέτερ. Αλλωστε χάρη στις δημόσιες εμφανίσεις της, τις συνεργασίες της είτε ως μούσα, είτε ως brand ambassador με βαρύτιμους οίκους μόδας (από D&G μέχρι Louis Vuitton και Aquazzura) και τους φημολογούμενους δεσμούς της, όπως αυτός με τον Βρετανό κάποτε TikToker, νυν σεφ που απολαμβάνει τιμές ροκ σταρ Τόμας Στρέικερ, η τέως βασιλική οικογένεια της Ελλάδας έχει μονίμως εξασφαλισμένο στασίδι στις σελίδες sites και περιοδικών.
Και μπορεί η εγγονή του τέως βασιλιά Κωνσταντίνου να είναι το πλέον δραστήριο μέλος της φαμίλιας στα κοινωνικά δίκτυα, όμως και τα αδέλφια της κάνουν ό,τι περνάει από το χέρι τους ώστε το χρονικό επίρρημα «τέως», που ακολουθεί σαν πιστό σκυλί τους τίτλους τους, να εκλαμβάνεται απλώς ως μια επουσιώδης λεπτομέρεια. Δεν πάει πολύς καιρός που ο Κωνσταντίνος-Αλέξιος -για τους φίλους, Τίνο- απασχόλησε τον Τύπο χάρη στον δεσμό του με την αδελφή της Κάρα Ντελεβίν, Πόπι. Μπορεί η σχέση να έληξε άδοξα και να θρυλείται πως εκείνη επέστρεψε στον σύζυγό της κι εκείνος στην ενασχόλησή του με τη σκηνοθεσία -τι πιο σικ για έναν γόνο από τις σπουδές στο Λος Αντζελες;-, ο διάδοχος του θρόνου της Ελλάδας -αν υπήρχε- και βαφτισιμιός του πρίγκιπα Γουίλιαμ, όμως, αποκρυσταλλώθηκε στο συλλογικό ασυνείδητο ως ένας γοητευτικός και περιζήτητος πρίγκιπας, που ακριβώς γι’ αυτό τον λόγο βρίσκει πάντα μια θέση στις σχετικά βαρετές αλλά αναντίρρητα διαβαστερές στήλες των sites. Και μάλιστα χωρίς να χύσει ούτε σταγόνα ιδρώτα.
Νέα πρόσωπα
Μόλις τον προηγούμενο μήνα η αμερικανική έκδοση του «People» φιλοξένησε ένα εκτενές αφιέρωμα σχετικά με τα πρόσωπα που «φιλοτεχνούν» το νέο πρόσωπο της τέως βασιλικής οικογένειας της Ελλάδας. Φυσικά εύφημος μνεία υπήρχε και για το τρίτο κατά σειρά τέκνο του Παύλου και της Μαρί-Σαντάλ, τον Αχιλλέα-Ανδρέα, ο οποίος αναζητά μερτικό στην παγκόσμια σόουμπιζ ως ηθοποιός με το όνομα Ακι Μίλερ και φροντίζει από τη μεριά του να τροφοδοτεί με αίγλη, διασυνδέσεις και κυρίως δημοσιεύματα την οικογένεια χάρη στη σχέση του με την Ιζαμπέλα Μασενέ, κόρη της ιδρύτριας του εμβληματικού Net-A-Porter. Στο παιχνίδι της αναδόμησης της διαδεδομένης πεποίθησης ότι οι γαλαζοαίματοι είναι κάποιοι αργόσχολοι ή, ακόμα χειρότερα, άεργοι τύποι που δεν κάνουν τίποτα περισσότερο από το να περιφέρουν δεξιά κι αριστερά τη ματαιοδοξία και τους τίτλους τους έχει μπει και ο Οδυσσέας-Κίμων, 20 ετών σήμερα, ο οποίος, παρά το νεαρό της ηλικίας του, έχει προλάβει ήδη να δημιουργήσει μια σειρά urban/street style ρούχων με την υπογραφή του. Αμα πιάνουν τα χέρια σου...
Αν προσθέσει κανείς στην εξίσωση τον επικείμενο γάμο της μικρότερης κόρης του τέως βασιλιά Θεοδώρας, η οποία φέρεται να φοδράρει το νυφικό της για την ανταλλαγή όρκων αιώνιας πίστης με τον αρραβωνιαστικό της Αμερικανό δικηγόρο Μάθιου Κούμαρ, τις πάντα προβεβλημένες εκθέσεις του μεγαλύτερου αδελφού της Νικόλαου, ο οποίος είναι ρέκτης των καλών τεχνών και ειδικά της φωτογραφίας με το ψευδώνυμο Skylightchaser (ελληνιστί Γητευτής του Φωτός), και βέβαια τα καντάρια δημοσιότητας που απολαμβάνει η Νίνα Φλορ, σύζυγος του μικρότερου γιου του Κωνσταντίνου, Φίλιππου, η τέως βασιλική οικογένεια μοιάζει να έχει απαλλαγεί πια από τις αρνητικές συμπαραδηλώσεις που κάποτε γεννιούνταν σε πολλούς και μόνο στην ιδέα ή την υποψία τής -για κάποιους ακόμα και μόνο στην εκφορά της- λέξης «τέως».
Ισως τελικά θα ήταν χρήσιμο ο εξάδελφος των Γλύξμπουργκ πρίγκιπας Χάρι και η συμβία του Μέγκαν Μαρκλ, που από τη μέρα που αυτοανακηρύχθηκαν αντάρτες του βρετανικού Στέμματος πέφτουν από το ένα faux pas στο επόμενο και μοιάζουν εγκλωβισμένοι ανάμεσα σε Κύκλωπες και Λαιστρυγόνες. Να το κάνουν (το rebranding τους) όπως οι Γλύξμπουργκ.
Με μια σχεδόν συνεπή παρουσία στο μετερίζι του λαοφιλούς μέσου κοινωνικής δικτύωσης και ένα ποίμνιο 300.000 followers, η 27χρονη πρωτότοκη κόρη του Παύλου και της Μαρί-Σαντάλ είναι αναμφίβολα το επικοινωνιακό υπερόπλο των Γλύξμπουργκ. Και μόνο το γεγονός ότι πριν από πέντε χρόνια το ίδιο περιοδικό την παρουσίαζε ως την αφανή και άγνωστη πριγκιποπούλα, ενώ σήμερα της αφιερώνει το εξώφυλλό του είναι ενδεικτικό της διείσδυσης και της απήχησης που έχει η νεαρή γαλαζοαίματη και τζετ σέτερ. Αλλωστε χάρη στις δημόσιες εμφανίσεις της, τις συνεργασίες της είτε ως μούσα, είτε ως brand ambassador με βαρύτιμους οίκους μόδας (από D&G μέχρι Louis Vuitton και Aquazzura) και τους φημολογούμενους δεσμούς της, όπως αυτός με τον Βρετανό κάποτε TikToker, νυν σεφ που απολαμβάνει τιμές ροκ σταρ Τόμας Στρέικερ, η τέως βασιλική οικογένεια της Ελλάδας έχει μονίμως εξασφαλισμένο στασίδι στις σελίδες sites και περιοδικών.
Και μπορεί η εγγονή του τέως βασιλιά Κωνσταντίνου να είναι το πλέον δραστήριο μέλος της φαμίλιας στα κοινωνικά δίκτυα, όμως και τα αδέλφια της κάνουν ό,τι περνάει από το χέρι τους ώστε το χρονικό επίρρημα «τέως», που ακολουθεί σαν πιστό σκυλί τους τίτλους τους, να εκλαμβάνεται απλώς ως μια επουσιώδης λεπτομέρεια. Δεν πάει πολύς καιρός που ο Κωνσταντίνος-Αλέξιος -για τους φίλους, Τίνο- απασχόλησε τον Τύπο χάρη στον δεσμό του με την αδελφή της Κάρα Ντελεβίν, Πόπι. Μπορεί η σχέση να έληξε άδοξα και να θρυλείται πως εκείνη επέστρεψε στον σύζυγό της κι εκείνος στην ενασχόλησή του με τη σκηνοθεσία -τι πιο σικ για έναν γόνο από τις σπουδές στο Λος Αντζελες;-, ο διάδοχος του θρόνου της Ελλάδας -αν υπήρχε- και βαφτισιμιός του πρίγκιπα Γουίλιαμ, όμως, αποκρυσταλλώθηκε στο συλλογικό ασυνείδητο ως ένας γοητευτικός και περιζήτητος πρίγκιπας, που ακριβώς γι’ αυτό τον λόγο βρίσκει πάντα μια θέση στις σχετικά βαρετές αλλά αναντίρρητα διαβαστερές στήλες των sites. Και μάλιστα χωρίς να χύσει ούτε σταγόνα ιδρώτα.
Νέα πρόσωπα
Μόλις τον προηγούμενο μήνα η αμερικανική έκδοση του «People» φιλοξένησε ένα εκτενές αφιέρωμα σχετικά με τα πρόσωπα που «φιλοτεχνούν» το νέο πρόσωπο της τέως βασιλικής οικογένειας της Ελλάδας. Φυσικά εύφημος μνεία υπήρχε και για το τρίτο κατά σειρά τέκνο του Παύλου και της Μαρί-Σαντάλ, τον Αχιλλέα-Ανδρέα, ο οποίος αναζητά μερτικό στην παγκόσμια σόουμπιζ ως ηθοποιός με το όνομα Ακι Μίλερ και φροντίζει από τη μεριά του να τροφοδοτεί με αίγλη, διασυνδέσεις και κυρίως δημοσιεύματα την οικογένεια χάρη στη σχέση του με την Ιζαμπέλα Μασενέ, κόρη της ιδρύτριας του εμβληματικού Net-A-Porter. Στο παιχνίδι της αναδόμησης της διαδεδομένης πεποίθησης ότι οι γαλαζοαίματοι είναι κάποιοι αργόσχολοι ή, ακόμα χειρότερα, άεργοι τύποι που δεν κάνουν τίποτα περισσότερο από το να περιφέρουν δεξιά κι αριστερά τη ματαιοδοξία και τους τίτλους τους έχει μπει και ο Οδυσσέας-Κίμων, 20 ετών σήμερα, ο οποίος, παρά το νεαρό της ηλικίας του, έχει προλάβει ήδη να δημιουργήσει μια σειρά urban/street style ρούχων με την υπογραφή του. Αμα πιάνουν τα χέρια σου...
Αν προσθέσει κανείς στην εξίσωση τον επικείμενο γάμο της μικρότερης κόρης του τέως βασιλιά Θεοδώρας, η οποία φέρεται να φοδράρει το νυφικό της για την ανταλλαγή όρκων αιώνιας πίστης με τον αρραβωνιαστικό της Αμερικανό δικηγόρο Μάθιου Κούμαρ, τις πάντα προβεβλημένες εκθέσεις του μεγαλύτερου αδελφού της Νικόλαου, ο οποίος είναι ρέκτης των καλών τεχνών και ειδικά της φωτογραφίας με το ψευδώνυμο Skylightchaser (ελληνιστί Γητευτής του Φωτός), και βέβαια τα καντάρια δημοσιότητας που απολαμβάνει η Νίνα Φλορ, σύζυγος του μικρότερου γιου του Κωνσταντίνου, Φίλιππου, η τέως βασιλική οικογένεια μοιάζει να έχει απαλλαγεί πια από τις αρνητικές συμπαραδηλώσεις που κάποτε γεννιούνταν σε πολλούς και μόνο στην ιδέα ή την υποψία τής -για κάποιους ακόμα και μόνο στην εκφορά της- λέξης «τέως».
Ισως τελικά θα ήταν χρήσιμο ο εξάδελφος των Γλύξμπουργκ πρίγκιπας Χάρι και η συμβία του Μέγκαν Μαρκλ, που από τη μέρα που αυτοανακηρύχθηκαν αντάρτες του βρετανικού Στέμματος πέφτουν από το ένα faux pas στο επόμενο και μοιάζουν εγκλωβισμένοι ανάμεσα σε Κύκλωπες και Λαιστρυγόνες. Να το κάνουν (το rebranding τους) όπως οι Γλύξμπουργκ.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα