Χρυσό βραβείο για το protothema.gr και τη Lidl Hellas στα PR Awards 2024
Η ενέργεια δημοσιότητας που σχεδίασε το τμήμα Native & Branded Content του protothema.gr, και υλοποίησε η Cloudevo, για τη Lidl Hellas και την εκστρατεία της «Plastic Free Greece» απέσπασε το Gold Award στη κατηγορία Best in Media Tools / Microsite, στα PR Awards 2024, που πραγματοποιήθηκαν πριν από λίγες μέρες στην Αθήνα.
Πρόκειται για μια σημαντική διάκριση που αποδεικνύει ότι το protothema.gr συμβαδίζει με τις τάσεις της εποχής και δημιουργεί περιεχόμενο με αξία για αναγνώστες και διαφημιζόμενους, προβάλλοντας ιδανικά ενέργειες που κάνουν τη διαφορά και έχουν θετικό αντίκτυπο στην ελληνική κοινωνία.
Πιο συγκεκριμένα, η Lidl Ελλάς υλοποιεί από το 2020 μαζί με το Kοινωφελές Ίδρυμα Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης την καμπάνια περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης «Plastic Free Greece: Μία χώρα χωρίς πλαστικά απορρίμματα», που αποσκοπεί στον καθαρισμό ακτών και βυθών της χώρας από τα απορρίμματα και δη τα πλαστικά.
Με σκοπό να φτάσει το αισιόδοξο μήνυμα του Plastic Free Greece σε κάθε άτομο στην Ελλάδα, να διεισδύσει το πρόγραμμα στη δημόσια σφαίρα, να κερδίσει δημοσιότητα και να γίνει αντιληπτή η σημασία του σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερα στρώματα πληθυσμού, δημιουργήσαμε για τη Lidl Ελλάς ένα tailor made microsite.
Προκειμένου να καταστεί το πρόγραμμα «Plastic Free Greece: Μία χώρα χωρίς πλαστικά απορρίμματα», πιο φιλικό στους αναγνώστες μας ακολουθήθηκε μια σύγχρονη εικαστική προσέγγιση που βασίστηκε σε δύο στοιχεία: Αφενός στη χρήση illustrations (εικονογράφηση), αφετέρου στην αξιοποίηση longform format στα κείμενα που αποτελούσαν την ενέργεια.
Η εικονογράφηση και τεχνική υλοποίηση του microsite πέτυχε να αποτυπώσει με μοντέρνες πινελιές κλασικά ελληνικά στοιχεία, ακολουθώντας τα χρώματα του LIDL (μπλε - κίτρινο), σε μια πιο δημιουργική διάσταση, τα οποία και χρησιμοποιήθηκαν για να συμβολίσουν τον ουρανό, τη θάλασσα και τις αμμουδιές της χώρας μας. Η εικονογράφηση διατήρησε έναν fun και ανάλαφρο χαρακτήρα, ως αναγκαία αντίστιξη στο δυσάρεστο γεγονός της ρύπανσης του περιβάλλοντος.
Το longform format που χρησιμοποιήθηκε για τα πληροφοριακά, παρακινητικά και ενθαρρυντικά κείμενα, έδωσε την ευκαιρία για μια πιο ευχάριστη ανάγνωση, με μεγάλες, εντυπωσιακές φωτογραφίες και video από την κάθε επιμέρους δράση, αλλά και εύκολη πλοήγηση μέσα στην κάθε ενέργεια.
Τα αποτελέσματα της ενέργειας ήταν εντυπωσιακά , με περισσότερα από 100.000.000 impressions και πάνω από 110.000 unique page views με αυξημένη συμμετοχή και διαδραστικότητα στις ψηφιακές πλατφόρμες. Εντυπωσιακά αποτελέσματα που σε συνάρτηση με την υψηλή αισθητική αποτύπωση της ενέργειας έφεραν το χρυσό βραβείο, στην κατηγορία Best in Media Tools / Microsite των PR Awards 2024!
Συντελεστές για το Protothema.gr
Native & Branded Content Manager: Χαράλαμπος Νικόπουλος
Illustrations & lay out: Βούλη Παπαπαύλου
Head of Advertising Operations: Γιάννης Μπιστογιαννάκης
Web Developers: Δημήτρης Μυλωνάς & Πέτρος Γιαννιώτης
Social Media Manager: Δημήτρης Στραγαλάς
Project Manager: Γιώργος Γιαννάκης
Group Advertising Director: Aνδρέας Καραγιάννης
Συντελεστές για τη Lidl Hellas
Head of Corporate Communications and Responsibility: Βασιλική Αδαμίδου
Team Manager, External Communications: Σταύρος Σταυρινός
Senior Specialist, External Communications: Νίκος Σπανός
Corporate Responsibility Team Manager: Μαρία Ρουκούδη
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr