Πριν λίγα χρόνια, στην παράλια της Ψαρούς στη Μύκονο, επιχειρηματίες που είχαν διάφορες μεταξύ τους, είχαν επιδοθεί στον πόλεμο των... εσωρούχων. Κρεμούσαν στα όρια των καταστημάτων τους εσώρουχα, καταστρέφοντας έτσι ο ένας, την θέα του καταστήματος του άλλου.
Τα προβλήματα στην Ψαρού λύθηκαν με τα χρόνια, ο πόλεμος της θέας όμως, μεταφέρθηκε τώρα στην παράλια Αλίμου, και στην αντιπαράθεση που είναι σε εξέλιξη, χρόνια τώρα, μεταξύ του δήμου, με το παραλιακό Penarrubia.
Επειδή ο Δήμος δεν διαθέτει... εσώρουχα, επιστρατεύθηκαν τα παλαιά και εγκαταλελειμμέναοχήματά του. Έτσι, γερανοί μετέφεραν σήμερα το πρωί, παλαιά αυτοκίνητα και λεωφορεία, και τα πάρκαραν ακριβώς μπροστά από το παραλιακό κατάστημα, πάνω στο γκαζόν! Ειδοποιήθηκε η αστυνομία, έγιναν μηνύσεις, και τα συνεργεία που με εντολή του Δήμου τοποθετούσαν να παλαιά οχήματα, κατέληξαν στο αστυνομικό τμήμα.
Δείτε φωτογραφίες:
Η επιχείρηση «καταστρέψτε τη θέα» σταμάτησε, αφού όμως πρώτα είχαν προλάβει να τοποθετηθούν από την προηγούμενη εβδομάδα, τα πρώτα οχήματα. Έτσι, οι πελάτες του παραλιακού εστιατορίου-καφέ, αντί για τη θάλασσα και τον Σαρωνικό κόλπο, βλέπουν πλέον αναγκαστικά τα παλαιά οχήματα.
Ο... ακτιβισμός του δήμου θα έχει βεβαίως συνεχεία στις δικαστικές αίθουσες, αλλά και στο διοικητικό συμβούλιο της ΕΤΑΔ, στην οποία ανήκει ο χώρος που μπήκαν τα παλαιά οχήματα. Η αντιπολίτευση στον Δήμο δεν είναι καθόλου ενθουσιασμένη με την «επιχειρηση κλείστε τη θέα», και κάνει λόγο για ρύπανση του παραλιακού μετώπου.
Η αντιπαράθεση μεταξύ συγκεκριμένων παραλιακών κέντρων και του δημάρχου κρατάει χρόνια, με τον δήμαρχο να έχει, όπως λέει, στόχο να καθαρίσει το παραλιακό μέτωπο, και τους επιχειρηματίες να τονίζουν ότι ο χώρος ανήκει στην ΕΤΑΔ, και να καταγγέλουν τον δήμαρχο για εξυπηρέτηση συμφερόντων άλλων επιχειρηματιών.
Aπόλαυσε chatting, streaming και scrolling χωρίς δεύτερες σκέψεις! Με το Data Jump της Nova, έχεις περισσότερα data στα προγράμματα κινητής από μόνο 14€/μήνα (συμπεριλαμβανομένων απεριόριστων κλήσεων και SMS). Για σένα που ξέρεις τι αξίζεις!
Πίσω από κάθε επιτυχημένη επιχείρηση (brand, οργανισμό) βρίσκονται άνθρωποι που όχι μόνον ενδιαφέρονται για τη δουλειά τους, αλλά και για τον πλανήτη, την κοινωνία, τον διπλανό τους και νιώθουν υπερηφάνεια που προσφέρουν εθελοντικά ένα κομμάτι του εαυτού τους. Αυτοί είναι οι efooders!