Οι καινοτόμες τεχνολογίες, ο εκπληκτικός σχεδιασμός και η ευκολία χρήσης της Αυτόματης Μηχανής Καφέ Eletta Explore της De’Longhi απογειώνουν την εμπειρία του καφέ, ικανοποιώντας ακόμα και τα πιο απαιτητικά γούστα
Υπερψηφίστηκε στη Βουλή η τροπολογία για τη σύσταση 3.278 θέσεων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
Υπερψηφίστηκε στη Βουλή η τροπολογία για τη σύσταση 3.278 θέσεων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
Θα προσπαθήσουμε να κάνουμε το ίδιο και του χρόνου, να διορίσουμε 10.000 εκπαιδευτικούς και θα δώσουμε μεγαλύτερη έμφαση στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, τόνισε ο υπουργός Παιδείας
«Ναι» από ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και Σπαρτιάτες απέσπασε η τροπολογία, η οποία είχε κατατεθεί την Τρίτη 9 Ιουλίου, στη Βουλή προς ψήφιση από τον υπουργό Παιδείας Κυριάκο Πιερρακάκη σχετικά με τη σύσταση 3.278 θέσεων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Την ίδια στιγμή, ισάριθμες θέσεις καταργούνται στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, καθώς οι συγκεκριμένες οργανικές θέσεις, οι οποίες καλύπτονταν ως τώρα από αναπληρωτές, θα πληρωθούν με τις προσλήψεις μόνιμων εκπαιδευτικών.
Εκτός των ανωτέρω, στην τροπολογία περιλαμβάνονται προσλήψεις 1.555 μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ).
Πιο αναλυτικά, συστήνονται:
- 1.723 οργανικές Θέσεις εκπαιδευτικού προσωπικού Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και καταργούνται ισάριθμες θέσεις στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση,
- 1.555 οργανικές Θέσεις Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, με ταυτόχρονη κατάργηση ισάριθμων Θέσεων από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Με τις ρυθμίσεις, που εισάγει η νέα τροπολογία, στόχος είναι να καλυφθούν οι ανωτέρω οργανικές θέσεις, οι οποίες καλύπτονταν μέχρι σήμερα με προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών, από μόνιμους εκπαιδευτικούς. Ειδικότερα, στην τροπολογία του ν. 1566/1985, οι θέσεις που συστήνονται, πλέον των υφιστάμενων, για την πρωτοβάθμια με ταυτόχρονη κατάργηση ισάριθμων θέσεων στη δευτεροβάθμια, ισχύουν τα ακόλουθα:
Σχετικά με τις οργανικές θέσεις κλάδων εκπαιδευτικού προσωπικού της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, συστήνονται – εκτός των υφιστάμενων - 1.723 οργανικές Θέσεις εκπαιδευτικού προσωπικού πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με ταυτόχρονη κατάργηση ισάριθμων θέσεων από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Οι θέσεις αφορούν στους κλάδους Γαλλικής (9), Αγγλικής (48), Γερμανικής (14), Καλλιτεχνικών (745), Πληροφορικής (353), Μουσικής - Μουσικής Επιστήμης (46) και Θεατρικής Αγωγής – Θεατρικών Σπουδών (462) και Δραματικής Τέχνης (46).
Οι οργανικές Θέσεις της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που καταργούνται έχουν ως εξής:
Γαλλικής - 800 οργανικές θέσεις.
Αγγλικής - 549.
Γερμανικής - 14.
Μουσικής - 8.
Εκτός των ανωτέρω, στην τροπολογία περιλαμβάνονται προσλήψεις 1.555 μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ).
Πιο αναλυτικά, συστήνονται:
- 1.723 οργανικές Θέσεις εκπαιδευτικού προσωπικού Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και καταργούνται ισάριθμες θέσεις στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση,
- 1.555 οργανικές Θέσεις Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, με ταυτόχρονη κατάργηση ισάριθμων Θέσεων από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Με τις ρυθμίσεις, που εισάγει η νέα τροπολογία, στόχος είναι να καλυφθούν οι ανωτέρω οργανικές θέσεις, οι οποίες καλύπτονταν μέχρι σήμερα με προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών, από μόνιμους εκπαιδευτικούς. Ειδικότερα, στην τροπολογία του ν. 1566/1985, οι θέσεις που συστήνονται, πλέον των υφιστάμενων, για την πρωτοβάθμια με ταυτόχρονη κατάργηση ισάριθμων θέσεων στη δευτεροβάθμια, ισχύουν τα ακόλουθα:
Σχετικά με τις οργανικές θέσεις κλάδων εκπαιδευτικού προσωπικού της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, συστήνονται – εκτός των υφιστάμενων - 1.723 οργανικές Θέσεις εκπαιδευτικού προσωπικού πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με ταυτόχρονη κατάργηση ισάριθμων θέσεων από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Οι θέσεις αφορούν στους κλάδους Γαλλικής (9), Αγγλικής (48), Γερμανικής (14), Καλλιτεχνικών (745), Πληροφορικής (353), Μουσικής - Μουσικής Επιστήμης (46) και Θεατρικής Αγωγής – Θεατρικών Σπουδών (462) και Δραματικής Τέχνης (46).
Οι οργανικές Θέσεις της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που καταργούνται έχουν ως εξής:
Γαλλικής - 800 οργανικές θέσεις.
Αγγλικής - 549.
Γερμανικής - 14.
Μουσικής - 8.
Πληροφορικής - 352.
Τι θα ισχύσει στο χώρο της Ειδικής Αγωγής
Σχετικά με τις οργανικές θέσεις Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, συστήνονται – εκτός των υφισταμένων - 1.555 οργανικές Θέσεις Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, με ταυτόχρονη κατάργηση ισάριθμων θέσεων από τη δευτεροβάΘμια εκπαίδευση, ως ακολούθως: 207 Θεραπευτές Λόγου, 71 Επαγγελματικοί Σύμβουλοι, 139 Ψυχολόγοι, 156 Σχολικοί Νοσηλευτές, 67 Φυσιοθεραπευτές, 179 Εργασιοθεραπευτές-Εργοθεραπευτές, 138 Κοινωνικοί Λειτουργοί, 2 Εξειδικευμένοι στη νοηματική γλώσσα κωφών, 596 Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό. (Σύνολο: 1.555)
Οι οργανικές θέσεις της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, που καταργούνται, είναι οι ακόλουθες: 500 οργανικές θέσεις φιλολόγων, 300 μαθηματικών, 300 φυσικών, 255 φυσικής αγωγής και 200 θεολόγων.
Τι δήλωσε ο υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης
«Θα προσπαθήσουμε να κάνουμε το ίδιο και του χρόνου, να διορίσουμε 10.000 εκπαιδευτικούς και θα δώσουμε μεγαλύτερη έμφαση στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση», δήλωσε σήμερα στη Βουλή ο υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης για να προσθέσει: «Όσοι αναπληρωτές μας βλέπουν αυτή τη στιγμή γνωρίζουν ότι δεν είχαν ξαναγίνει τόσοι πολλοί διορισμοί στην εκπαίδευση. Για πάρα πολλά χρόνια αυτό είχε σταματήσει. Το βάζουμε εμπρός με πυξίδα τις ανάγκες του μαθητή. Αυτή είναι η πυξίδα μας, αυτός είναι ο βορράς μας, προς τα εκεί θα κινηθούμε».
Σχετικά με τους αναπληρωτές
Απαντώντας στο αίτημα του τομεάρχη παιδείας του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ Στ. Παραστατίδη για δέσμευση του υπουργείου Παιδείας, ώστε να προσληφθεί ίδιος αριθμός αναπληρωτών και του χρόνου, ο υπουργός Παιδείας απάντησε πως εκείνο που προέχει είναι, ο αριθμός των αναπληρωτών να βρίσκεται σε συνάρτηση με τις εκπαιδευτικές ανάγκες που είναι λειτουργικές, οι οποίες βρίσκονται στο πεδίο. Να ανταποκρίνονται, δηλαδή, στις λειτουργικές ανάγκες, σύμφωνα με την αποτύπωση, που θα γίνει από τις υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας.
Ο κ. Πιερρακάκης ανέφερε, μάλιστα, ένα παράδειγμα από το χώρο της Παράλληλης Στήριξης, καθώς εκεί δεν παραμένουν ίδιες οι ανάγκες ενός παιδιού από χρονιά σε χρονιά, πρόκειται για μία κατάσταση δυναμική, που αλλάζει. Με αυτή την έννοια, δεν γίνεται μία κυβέρνηση να δεσμευτεί ως προς τον ακριβή αριθμό προσλήψεων αναπληρωτών, διαφορετικά θα αποτελούσε «κλαδικό λαϊκισμό», όπως είπε χαρακτηριστικά.
Τόνισε, παράλληλα, ότι η τωρινή κυβέρνηση της ΝΔ έχει κάνει έναν από τους μεγαλύτερους αριθμούς μόνιμων διορισμών στην εκπαίδευση αλλά δεν υπάρχει καμία πρόθεση να αντιμετωπιστεί το υπουργείο σαν «μηχανισμός διορισμών».
Όπως εξήγησε ο ίδιος, προτεραιότητα έχουν οι ανάγκες της κάθε οικογένειας και του κάθε μαθητή ενώ αποτυπώνονται με ακρίβεια οι οργανικές θέσεις και οι υφιστάμενες ανάγκες.
«Δεν έχει νόημα να βγαίνουμε και να φωνάζουμε κλαδικά αιτήματα. Πρέπει αυτά να έρχονται και να επικουρούν συγκεκριμένο πλαίσιο και επίπεδο και ποιότητα αναγκών που αντιμετωπίζουμε στο πεδίο. Η Ελλάδα έχει δώδεκα χιλιάδες οκτακόσια δώδεκα σχολεία. Αυτά είναι συνάρτηση του πληθυσμού της, είναι συνάρτηση της δημογραφικής της καμπύλης και είναι και συνάρτηση των αναγκών που βλέπουμε στο πεδίο. Αυτά θα ορίσουν τις ανάγκες. Ο,τιδήποτε άλλο, νομίζω ότι είναι πολιτικάντικο και νομίζω ότι θα είναι λάθος να το αντιμετωπίζουμε ως τέτοιο», κατέληξε.
Ειδήσεις σήμερα:
Γαλλία: Ποιος είναι ο ιστορικός καθεδρικός ναός της Ρουέν όπου ξέσπασε φωτιά - Δείτε βίντεο
Χρήστος Γιανναράς στον Δανίκα: «Η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι το τέλος της ανθρωπότητας»
Τάσεις MRB: Ευρύ προβάδισμα της ΝΔ - Στο 28% ο Ανδρουλάκης και στο 27,1% ο Δούκας για την αρχηγία του ΠΑΣΟΚ
Τι θα ισχύσει στο χώρο της Ειδικής Αγωγής
Σχετικά με τις οργανικές θέσεις Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, συστήνονται – εκτός των υφισταμένων - 1.555 οργανικές Θέσεις Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, με ταυτόχρονη κατάργηση ισάριθμων θέσεων από τη δευτεροβάΘμια εκπαίδευση, ως ακολούθως: 207 Θεραπευτές Λόγου, 71 Επαγγελματικοί Σύμβουλοι, 139 Ψυχολόγοι, 156 Σχολικοί Νοσηλευτές, 67 Φυσιοθεραπευτές, 179 Εργασιοθεραπευτές-Εργοθεραπευτές, 138 Κοινωνικοί Λειτουργοί, 2 Εξειδικευμένοι στη νοηματική γλώσσα κωφών, 596 Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό. (Σύνολο: 1.555)
Οι οργανικές θέσεις της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, που καταργούνται, είναι οι ακόλουθες: 500 οργανικές θέσεις φιλολόγων, 300 μαθηματικών, 300 φυσικών, 255 φυσικής αγωγής και 200 θεολόγων.
Τι δήλωσε ο υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης
«Θα προσπαθήσουμε να κάνουμε το ίδιο και του χρόνου, να διορίσουμε 10.000 εκπαιδευτικούς και θα δώσουμε μεγαλύτερη έμφαση στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση», δήλωσε σήμερα στη Βουλή ο υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης για να προσθέσει: «Όσοι αναπληρωτές μας βλέπουν αυτή τη στιγμή γνωρίζουν ότι δεν είχαν ξαναγίνει τόσοι πολλοί διορισμοί στην εκπαίδευση. Για πάρα πολλά χρόνια αυτό είχε σταματήσει. Το βάζουμε εμπρός με πυξίδα τις ανάγκες του μαθητή. Αυτή είναι η πυξίδα μας, αυτός είναι ο βορράς μας, προς τα εκεί θα κινηθούμε».
Σχετικά με τους αναπληρωτές
Απαντώντας στο αίτημα του τομεάρχη παιδείας του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ Στ. Παραστατίδη για δέσμευση του υπουργείου Παιδείας, ώστε να προσληφθεί ίδιος αριθμός αναπληρωτών και του χρόνου, ο υπουργός Παιδείας απάντησε πως εκείνο που προέχει είναι, ο αριθμός των αναπληρωτών να βρίσκεται σε συνάρτηση με τις εκπαιδευτικές ανάγκες που είναι λειτουργικές, οι οποίες βρίσκονται στο πεδίο. Να ανταποκρίνονται, δηλαδή, στις λειτουργικές ανάγκες, σύμφωνα με την αποτύπωση, που θα γίνει από τις υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας.
Ο κ. Πιερρακάκης ανέφερε, μάλιστα, ένα παράδειγμα από το χώρο της Παράλληλης Στήριξης, καθώς εκεί δεν παραμένουν ίδιες οι ανάγκες ενός παιδιού από χρονιά σε χρονιά, πρόκειται για μία κατάσταση δυναμική, που αλλάζει. Με αυτή την έννοια, δεν γίνεται μία κυβέρνηση να δεσμευτεί ως προς τον ακριβή αριθμό προσλήψεων αναπληρωτών, διαφορετικά θα αποτελούσε «κλαδικό λαϊκισμό», όπως είπε χαρακτηριστικά.
Τόνισε, παράλληλα, ότι η τωρινή κυβέρνηση της ΝΔ έχει κάνει έναν από τους μεγαλύτερους αριθμούς μόνιμων διορισμών στην εκπαίδευση αλλά δεν υπάρχει καμία πρόθεση να αντιμετωπιστεί το υπουργείο σαν «μηχανισμός διορισμών».
Όπως εξήγησε ο ίδιος, προτεραιότητα έχουν οι ανάγκες της κάθε οικογένειας και του κάθε μαθητή ενώ αποτυπώνονται με ακρίβεια οι οργανικές θέσεις και οι υφιστάμενες ανάγκες.
«Δεν έχει νόημα να βγαίνουμε και να φωνάζουμε κλαδικά αιτήματα. Πρέπει αυτά να έρχονται και να επικουρούν συγκεκριμένο πλαίσιο και επίπεδο και ποιότητα αναγκών που αντιμετωπίζουμε στο πεδίο. Η Ελλάδα έχει δώδεκα χιλιάδες οκτακόσια δώδεκα σχολεία. Αυτά είναι συνάρτηση του πληθυσμού της, είναι συνάρτηση της δημογραφικής της καμπύλης και είναι και συνάρτηση των αναγκών που βλέπουμε στο πεδίο. Αυτά θα ορίσουν τις ανάγκες. Ο,τιδήποτε άλλο, νομίζω ότι είναι πολιτικάντικο και νομίζω ότι θα είναι λάθος να το αντιμετωπίζουμε ως τέτοιο», κατέληξε.
Ειδήσεις σήμερα:
Γαλλία: Ποιος είναι ο ιστορικός καθεδρικός ναός της Ρουέν όπου ξέσπασε φωτιά - Δείτε βίντεο
Χρήστος Γιανναράς στον Δανίκα: «Η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι το τέλος της ανθρωπότητας»
Τάσεις MRB: Ευρύ προβάδισμα της ΝΔ - Στο 28% ο Ανδρουλάκης και στο 27,1% ο Δούκας για την αρχηγία του ΠΑΣΟΚ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα