Γιώργος Προκοπίου: Έσπασε το φράγμα των 100 παραγγελιών για ναυπηγήσεις
18.07.2024
16:20
Υπέγραψε νέο συμβόλαιο για τέσσερα πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου συν δύο με προαίρεση (option)
Σε κρεσέντο παραγγελιών για ναυπηγήσεις πλοίων βρίσκεται ο Γιώργος Προκοπίου, ο οποίος υπέγραψε συμβόλαιο για τέσσερα πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου συν δύο με προαίρεση (option) για λογαριασμό του φορτηγού βραχίονα του ομίλου του την Sea Traders.
Τα πλοία, τα οποία, θα κατασκευαστούν στις γιάρδες της Sainty Shipbuilding είναι μεταφορικής ικανότητας 63.500 dwt και θα παραδοθούν το 2026 και το 2027. Υπολογίζεται ότι το κάθε πλοίο θα κοστίσει 33 εκατομμύρια δολάρια (περίπου 30 εκατ. ευρ'ω) μαζί με την τοποθέτηση των scrubbers και όλων των εξτρά.
Το ναυπηγικό πρόγραμμα του ομίλου ξεπερνάει το φράγμα των 70 πλοίων, συμπεριλαμβανομένων των πολύ μεγάλων πλοίων μεταφοράς αργού πετρελαίου-VLCC, suezmaxes μεγάλης εμβέλειας, δεξαμενόπλοια μεταφοράς προϊόντων μεγάλης εμβέλειας και πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, μαζί με ένα βιβλίο παραγγελιών για χύδην φορτηγά που φτάνει τώρα τα 30 κομμάτια.
Στόχος του Γιώργου Προκοπίου είναι η ανανέωση του στόλου του ομίλου για τα επόμενα 20 χρόνια σε κάθε βραχίονα ήτοι στα LNG, στα δεξαμενόπλοια και στο ξηρό χύδην φορτίο.
Η μέση ηλικία του στόλου που διαχειρίζεται ο όμιλος ανέρχεται σήμερα σε περίπου 12 έτη.
Ο Γιώργος Προκοπίου δηλώνει ότι επί του παρόντος δεν εξετάζει προσθήκη νέων πλοίων, λόγω της αβεβαιότητας που επικτρατεί στο παγκόσμιο τοπίο και την ταχύτητα με την οποία αυτό μεταβάλλεται.
Πηγή: NewMoney
Ειδήσεις σήμερα:
Ποια είναι η πριγκίπισσα από το Ντουμπάι που χώρισε μέσω Instagram: Η Ελληνίδα μάνα της και το ταξίδι του μέλιτος στη Μύκονο
Αφηνίασαν οι Τούρκοι με τη Βανδή μετά την ακύρωση της συναυλίας για την αφίσα του Ατατούρκ: Να γυρίσεις πίσω κολυμπώντας
Έφυγε από τον ΣΥΡΙΖΑ ο Δραγασάκης: Ο Κασσελάκης έχει βάλει το κόμμα σε διαδικασία απο-αριστεροποίησης
Τα πλοία, τα οποία, θα κατασκευαστούν στις γιάρδες της Sainty Shipbuilding είναι μεταφορικής ικανότητας 63.500 dwt και θα παραδοθούν το 2026 και το 2027. Υπολογίζεται ότι το κάθε πλοίο θα κοστίσει 33 εκατομμύρια δολάρια (περίπου 30 εκατ. ευρ'ω) μαζί με την τοποθέτηση των scrubbers και όλων των εξτρά.
Το ναυπηγικό πρόγραμμα του ομίλου ξεπερνάει το φράγμα των 70 πλοίων, συμπεριλαμβανομένων των πολύ μεγάλων πλοίων μεταφοράς αργού πετρελαίου-VLCC, suezmaxes μεγάλης εμβέλειας, δεξαμενόπλοια μεταφοράς προϊόντων μεγάλης εμβέλειας και πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, μαζί με ένα βιβλίο παραγγελιών για χύδην φορτηγά που φτάνει τώρα τα 30 κομμάτια.
Στόχος του Γιώργου Προκοπίου είναι η ανανέωση του στόλου του ομίλου για τα επόμενα 20 χρόνια σε κάθε βραχίονα ήτοι στα LNG, στα δεξαμενόπλοια και στο ξηρό χύδην φορτίο.
Η μέση ηλικία του στόλου που διαχειρίζεται ο όμιλος ανέρχεται σήμερα σε περίπου 12 έτη.
Ο Γιώργος Προκοπίου δηλώνει ότι επί του παρόντος δεν εξετάζει προσθήκη νέων πλοίων, λόγω της αβεβαιότητας που επικτρατεί στο παγκόσμιο τοπίο και την ταχύτητα με την οποία αυτό μεταβάλλεται.
Πηγή: NewMoney
Ειδήσεις σήμερα:
Ποια είναι η πριγκίπισσα από το Ντουμπάι που χώρισε μέσω Instagram: Η Ελληνίδα μάνα της και το ταξίδι του μέλιτος στη Μύκονο
Αφηνίασαν οι Τούρκοι με τη Βανδή μετά την ακύρωση της συναυλίας για την αφίσα του Ατατούρκ: Να γυρίσεις πίσω κολυμπώντας
Έφυγε από τον ΣΥΡΙΖΑ ο Δραγασάκης: Ο Κασσελάκης έχει βάλει το κόμμα σε διαδικασία απο-αριστεροποίησης
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr