Ποια είναι τα δικαιώματα των επιβατών σε περίπτωση καθυστέρησης ή ακύρωσης πτήσης

Ποια είναι τα δικαιώματα των επιβατών σε περίπτωση καθυστέρησης ή ακύρωσης πτήσης

Τι αποζημίωση μπορεί να λάβει κανείς εάν η πτήση του καθυστερήσει

aerodromia-
Επλήγησαν συστήματα ανά τον κόσμο λόγω του διεθνούς μπλακ άουτ, με 1.400 πτήσεις να επηρεάζονται όπως και τράπεζες, υγειονομική περίθαλψη και άλλες επιχειρήσεις. Όσον αφορά στην εναέρια κίνηση, ανακύπτουν διαφόρων ειδών ερωτήματα σχετικά με τα δικαιώματα των επιβατών

Ποια είναι τα δικαιώματα των επιβατών σε αυτή την περίπτωση

Εάν η πτήση μου ακυρωθεί, μπορώ να λάβω επιστροφή χρημάτων ή εισιτήριο για άλλη πτήση;

Εάν η πτήση σας ακυρωθεί δικαιούστε:

Επιστροφή εντός επτά (7) ημερών του αντιτίμου του εισιτηρίου κατά το μέρος που δεν χρησιμοποιήθηκε ή ακόμη και για το μέρος που χρησιμοποιήθηκε εφόσον η πτήση δεν εξυπηρετεί πλέον κανέναν σκοπό
Θέση σε εναλλακτική πτήση για τον τελικό προορισμό το συντομότερο δυνατό
Κλείσιμο
Θέση σε εναλλακτική πτήση για τον τελικό προορισμό άλλη μέρα που να σας εξυπηρετεί, εφόσον υπάρχουν θέσεις.
Εάν μια άλλη αεροπορική εταιρεία διαθέτει θέση σε πτήση η οποία αναχωρεί για τον προορισμό σας πολύ νωρίτερα ή μπορείτε να χρησιμοποιήσετε άλλους τρόπους μεταφοράς, τότε έχετε το δικαίωμα να κάνετε κράτηση σε αυτό το εναλλακτικό μέσο μεταφοράς.

Θα πληρώσει η αεροπορική εταιρεία για διαμονή και φαγητό;

Εάν έχετε αποκλειστεί στο εξωτερικό ή στο αεροδρόμιο λόγω ακύρωσης πτήσης, οι αεροπορικές εταιρείες πρέπει επίσης να σας παρέχουν βοήθεια μέχρι να μπορέσετε να αναχωρήσετε για τον προορισμό σας. Αυτό περιλαμβάνει γεύματα και αναψυκτικά ανάλογα του χρόνου αναμονής, διανυκτέρευση σε ξενοδοχείο και μεταφορά μεταξύ αερολιμένα και καταλύματος (ξενοδοχείου ή άλλου), εάν πρόκειται το ταξίδι να πραγματοποιηθεί τουλάχιστον την επόμενη ημέρα. Η αεροπορική εταιρεία θα πρέπει να σας προσφέρει και έναν τρόπο επικοινωνίας (επιστροφή χρημάτων για το κόστος των τηλεφωνικών κλήσεων).

Εάν η αεροπορική σας εταιρεία δεν μπορεί να σας τα παρέχει αυτά, έχετε το δικαίωμα να διεκδικήσετε αποζημίωση για τα επιπλέον έξοδα. Σε αυτή την περίπτωση, η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας συνιστά στους πολίτες να κρατούν τις αποδείξεις και να μην ξοδεύουν περισσότερα από όσα χρειάζεται.

Τι αποζημίωση μπορώ να πάρω εάν η πτήση μου καθυστερήσει;

Δικαιούστε την ίδια βοήθεια όπως και για την ακύρωση εάν η πτήση σας καθυστερήσει περισσότερο από δύο ώρες. Μπορείτε επίσης να ζητήσετε αποζημίωση εάν η πτήση σας φτάσει στον προορισμό της με καθυστέρηση μεγαλύτερη των τριών ωρών. Εάν καθυστερήσετε περισσότερο από πέντε ώρες και δεν θέλετε πλέον να ταξιδέψετε, μπορείτε να λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων.

Οι αεροπορικές εταιρείες δεν επιστρέφουν χρήματα για απώλεια κερδών. Είναι υπεύθυνες μόνο για την κάλυψη των άμεσων εξόδων, όπως δωμάτια ξενοδοχείου, γεύματα και εναλλακτικές πτήσεις. Δεν υποχρεούνται να καλύψουν επακόλουθες ζημίες. Συνήθως, ούτε τα συμβόλαια ταξιδιωτικής ασφάλισης καλύπτουν την απώλεια κερδών.

Ειδήσεις σήμερα:

Μεγάλη άνοδος κρουσμάτων κορωνοϊού και διασωληνώσεων – Γιατί ο ιός καλπάζει το φετινό καλοκαίρι

Ξεκινά το παζάρι για τα χαρτοφυλάκια των επιτρόπων μετά την επανεκλογή Φον ντερ Λάιεν - Τι διεκδικεί η Ελλάδα


Στην αντεπίθεση οι Έλληνες στο Instagram της Βανδή - Έκανες αυτό που έπρεπε, γράφουν
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης