Γεννημένοι για να πετάμε

Το brand που αγαπάει το ορεινό και δρομικό τρέξιμο αλλά και την πεζοπορία βουνού, ανεβαίνει σταθερά προς την κορυφή και με τη νέα του καμπάνια εμπνέει όλους τους ανθρώπους να απογειωθούν και να «πετάξουν». 

Sponsored Content

Τρέξιμο στην πόλη, σε μονοπάτια, πεζοπορία, δραστηριότητες δίπλα στη φύση, ή σε περιαστικά πάρκα. Το  σύγχρονο life style απογειώνει τα συναισθήματα που προσφέρουν το hiking και το trail running, σπορ που όλο και περισσότεροι άνθρωποι ανακαλύπτουν σε όλον τον κόσμο. Είναι η ελευθερία, η εκτόνωση, η απόδραση, η χαρά που σε πλημμυρίζουν όταν ανεβαίνεις λόφους και βουνά και νιώθεις σαν έτοιμος να πετάξεις. Αυτό, άλλωστε, είναι το μότο της HOKA, που είναι ένα από τα πιο δυναμικά ανερχόμενα running brands της αθλητικής υπόδησης και ένδυσης του 21ου αιώνα. Έχοντας την καινοτομία και το design ως βασικούς πυλώνες της, διαβαίνει μονοπάτια και κατακτά κορυφές, ενώ ταυτόχρονα ανοίγει δρόμους με τις τεχνολογίες που ενσωματώνει.

Το καινοτόμο brand road & trail running αλλά και hiking παπουτσιών γεννήθηκε στις γαλλικές Άλπεις το 2009, όταν οι Nicolas Mermoud και ο Jean-Luc Diard, ξεκίνησαν να σχεδιάσουν παπούτσια για ορεινό τρέξιμο που θα σε κάνουν να νιώθεις ότι πετάς και θα είναι σταθερά ακόμη και στην πιο απότομη κατηφόρα. Τα μοντέλα που παρουσίασαν κατάφεραν να κερδίσουν όχι μόνο κορυφαίους αθλητές του είδους, αλλά και τους απλούς ανθρώπους, που τα αναγνωρίζουν ως το πιο απαραίτητο αξεσουάρ αλλά και βασικό στοιχείο απόδοσης και επίδοσης, καθώς προσφέρoυν ενισχυμένη και πρωτοποριακή απορρόφησης κραδασμών, ιδανικά για μια on the go καθημερινότητα. Οι φαν της HOKA αγαπούν τη μάρκα για την τολμηρή και απροσδόκητη προσέγγισή της αλλά και την πίστη της στη δύναμη της ανθρωπότητας για έναν καλύτερο κόσμο. Κάπως έτσι, μέσα σε μια δεκαπενταετία η HOKA εδραιώθηκε και πέτυχε όλοι να θέλουν να αποκτήσουν ένα ζευγάρι.

Σημείο αναφοράς για ένα από τα πιο εμβληματικά brands του 21ου αιώνα είναι η ελευθερία αλλά και η πεποίθηση ότι όλοι είμαστε γεννημένοι για να πετάμε. Στο πνεύμα αυτό κινείται το νέο κεφάλαιο της καμπάνιας «Fly Human Fly», για τη φθινοπωρινή συλλογή του 2024. Με τη συναρπαστική ταινία «Bird’s Eye» -μπορείτε να την απολαύσετε στο τέλος του κειμένου- παρουσιάζει τη συνέχεια της καμπάνιας, εμπνέοντας τους ανθρώπους που αγαπούν την άσκηση να απογειωθούν και να πιστέψουν ότι μπορούν να «πετάξουν», διότι όλοι είμαστε γεννημένοι για κάτι τέτοιο.

Βασισμένη στο DNA και στις ρίζες του brand, η ταινία γιορτάζει τον «joyful performance» χαρακτήρα της HOKA και ενώνει όλες εκείνες τις μικρές ψηφίδες που μας κάνουν να χαιρόμαστε με τα απλά πράγματα. Με εντυπωσιακές λήψεις από αέρος, η ταινία ακολουθεί ένα πτηνό που κατά τη διάρκεια της επικής πτήσης του, από τα βουνά μέχρι τους δρόμους, συναντάει διαφορετικούς εν κινήσει ανθρώπους: road, trail runners αλλά και καθημερινούς joggers.

Η ιστορία της joyful πτήσης είναι μια απόδειξη δύναμης που πηγάζει από την running κοινότητα και την ανθρώπινη κίνηση. Πετάμε ακόμα πιο ψηλά, τρέχουμε πιο γρήγορα και πηγαίνουμε ακόμη πιο πέρα όταν το κάνουμε όλοι μαζί. Μέσα από αυτήν την εξερεύνηση, το κοινό ανακαλύπτει ότι οι runners αισθάνονται τον ίδιο ενθουσιασμό και ελευθερία όπως όταν πετάς, επιβεβαιώνοντας έτσι το μότο της HOKA «We Are All born To Fly» που έρχεται ως επιστέγασμα στο τέλος.

Εδώ, αξίζει να σημειωθεί ότι μέσα από κάθε καμπάνια «Fly Human Fly»,   η HOKA στοχεύει να ενισχύσει την αυθεντικότητά της ως ένα μοντέρνο performance brand, χτίζοντας μια ουσιαστική σχέση με την κοινότητα των movers. Το «Fly Human Fly» θα συνεχίσει να λειτουργεί ως πρόσκληση για όλους όσους αγαπούν να κινούνται με σκοπό να βρουν το δρόμο τους προς την αφετηρία και να βιώσουν τη χαρά της κίνησης και φυσικής άσκησης.

Ένας νέος κόσμος κίνησης είναι εδώ!
Ακολουθείστε τη @ΗΟΚΑ για να τον ανακαλύψετε! #FLYHumanFly

Kεντρική διάθεση: Hypersports

Tηλ.:210 2241120

IG: hypersportsgr

 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr