Σε λειτουργία το 15192, η νέα γραμμή εξυπηρέτησης των κατοίκων Θεσσαλονίκης

Η νέα τηλεφωνική γραμμή θα λειτουργεί καθημερινά και θα αφορά στην καταγραφή αιτημάτων των δημοτών σχετικά με την καθαριότητα, την απομάκρυνση ογκωδών και τον δημόσιο χώρο

Σε λειτουργία τίθεται από τον δήμο Θεσσαλονίκης το πενταψήφιο τηλεφωνικό νούμερο 15192, στο πλαίσιο της ευχερέστερης επικοινωνίας των δημοτών με τις υπηρεσίες του δήμου.

Η νέα τηλεφωνική γραμμή θα λειτουργεί καθημερινά (Δευτέρα - Παρασκευή), από τις 08.00 έως τις 17.00, και θα αφορά στην καταγραφή αιτημάτων των δημοτών σχετικά με το σύνολο των αρμοδιοτήτων του δήμου (καθαριότητα, απομάκρυνση ογκωδών, πράσινο, δημόσιος χώρος κτλ). Τα αιτήματα στη συνέχεια θα προωθούνται προς επίλυση στις αρμόδιες Υπηρεσίες.

Η τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης των πολιτών λειτουργεί προσθετικά στην εφαρμογή «Βελτιώνω την πόλη μου» και, όπως αναφέρει σχετικό δελτίο Τύπου του δήμου Θεσσαλονίκης, αναμένεται να συμβάλει τόσο στην αμεσότερη «χαρτογράφηση» των προβλημάτων όσο και στην ταχύτερη δυνατή επίλυσή τους.

Ειδήσεις σήμερα:

Πρόσκαιρη επιδείνωση του καιρού στα δυτικά από αύριο - Πώς θα κυλήσει το Σαββατοκύριακο

Μητσοτάκης: Δεν πάμε για αυξήσεις στο νερό, θα παραμείνει φτηνό για τις χαμηλές καταναλώσεις

Είχα πιει ένα ποτήρι τσίπουρο, είπε ο 46χρονος - Τι έδειξαν οι μετρήσεις για το αλκοόλ στο αίμα του
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr