UNI-PHARMA 60 Χρόνια - Αξία για τον άνθρωπο. Ευθύνη για την κοινωνία.

Η UNI-PHARMA συμπλήρωσε 60 χρόνια γόνιμης παρουσίας γεμάτη εντυπωσιακά επιτεύγματα και το γιορτάζει με μια καμπάνια που εστιάζει στις αξίες που την ανέδειξαν και την έφεραν ως εδώ.   

Sponsored Content

Η νέα, επετειακή καμπάνια της UNI-PHARMA θέτει κάποια ερωτήματα, σχεδόν, ρητορικά. Ρητορικά διότι γνωρίζουμε την απάντηση και «σχεδόν» γιατί παρόλη αυτή τη γνώση, μας κάνει να αναρωτιόμαστε για τον θαυμαστό κόσμο του φαρμάκου. «Γίνεται κάτι τόσο μικρό, να περιέχει τόση ουσία, τόση γνώση και εμπειρία, τόση ευθύνη, τόση δυναμική, τόση ευαισθησία, τόση φροντίδα; Γίνεται κάτι τόσο μικρό να καταφέρνει να κάνει τόσο καλό;». Γίνεται, είναι η απάντηση, αλλά μόνο όσοι ερευνούν, αγωνιούν και κοπιάζουν για την εξέλιξη των φαρμάκων μπορούν να αντιληφθούν το εύρος της διαδρομής. Τη συναρπαστική πορεία μιας δραστικής ουσίας, μιας φόρμουλας, ενός σκευάσματος, ενός χαπιού. Ένα τόσο δα μικρό χαπάκι που επιστρέφει στον ασθενή το μεγαλύτερο αγαθό του, την υγεία του.

Αλλά αυτή είναι η ιστορία της UNI-PHARMA, μέλος του Ομίλου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Τσέτη (ΟΦΕΤ) που κλείνει αισίως 60 χρόνια παρουσίας και προσφοράς για τον άνθρωπο και την κοινωνία, για την ιατρική κοινότητα και τους πάσχοντες. Σήμερα αποτελεί μια μεγάλη και δυναμική βιομηχανία φαρμακευτικών προϊόντων που ερευνά, αναπτύσσει, παράγει και διανέμει φαρμακευτικά προϊόντα, συμπληρώματα διατροφής και ιατροτεχνολογικά προϊόντα καινοτόμου τεχνολογίας, ύψιστης ποιότητας, αποτελεσματικότητας και ασφάλειας.

Είναι χαρακτηριστικό ότι κατέχει την πρώτη θέση σε πωλήσεις (σε τεμάχια) της ελληνικής φαρμακευτικής αγοράς, μεταξύ των αμιγώς ελληνικών εταιρειών και δεν σταματά. Συνεχίζει να διευρύνει σταθερά το χαρτοφυλάκιό της και τις αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται. Κύριος στόχος της UNI-PHARMA είναι η επίτευξη της εισόδου σε νέες αγορές, παράγοντας καινοτόμα προϊόντα, και η εξασφάλιση της μακροπρόθεσμης ανάπτυξης αποκλειστικά μέσω των δικών της κεφαλαίων. Γιατί η αυτονομία και η αυτοτέλεια είναι αρετές…

Η UNI-PHARMA γιορτάζει 60 χρόνια γόνιμης πορείας αλλά ταυτόχρονα δικαιώνεται και για την προσήλωση στις αξίες της. Υπηρετεί την υγεία με πάθος, με δημιουργικότητα και ηθική και καταφέρνει σταθερά να ηγείται σε μια φαρμακευτική αγορά που συνεχώς αλλάζει, παρέχοντας ποιοτικά, καινοτόμα, ασφαλή και αποτελεσματικά προϊόντα σε κάθε άνθρωπο. Με έρευνα και ανάπτυξη, με εντιμότητα και ευθύνη. Όλα ξεκίνησαν το 1963, όταν ο εμπνευσμένος φαρμακοποιός Κλέωνας Τσέτης έκανε το μεγάλο επιχειρηματικό βήμα, με σκοπό να ενισχύσει την παρουσία της Ελλάδας στον φαρμακευτικό κλάδο. Ήδη από τον πρώτο χρόνο, ξεχώρισε αφού έγινε η πρώτη εταιρεία παγκοσμίως που παρουσίασε την φαινοβαρβιτάλη ως πόσιμο διάλυμα, το LUMIDROPS®, καθώς και έναν συνδυασμό φαινοβαρβιτάλης και οματροπίνης το NOVALUMINE® (ηρεμιστικό και σπασμολυτικό).

Γρήγορα ήρθαν οι πρώτες πατέντες, αλλά και φάρμακα εμβληματικά, συνώνυμα της αποτελεσματικότητας και της ποιότητας που έχουν στηρίξει την καθημερινότητα εκατομμυρίων ανθρώπων. Μεταξύ άλλων, το 1977 έφερε στην Ελλάδα το Salospir (το πρώτο προϊόν ακετυλοσαλικυλικού οξέος που κυκλοφόρησε στην Ευρώπη σε μορφή δισκίων), το 1990 το Τ4 (για τη θεραπεία των παθήσεων του θυρεοειδούς αδένα), ενώ το 1992 το παυσίπονο APOTEL. Το 1998 αποκτά το Ευρωπαϊκό Δίπλωμα Ευρεσιτεχνίας για τα ενέσιμα διαλύματα παρακεταμόλης, ενώ το 2012 ξεκινάει η κατασκευή του βιοκλιματικού εργοστασίου στην Κάτω Κηφισιά, το οποίο ολοκληρώνεται το 2015.

Οι σημερινές εγκαταστάσεις παραγωγής της UNI-PHARMA είναι κομμάτι της μεγαλύτερης επένδυσης που έγινε τα τελευταία χρόνια στη φαρμακοβιομηχανία στην Ελλάδα. Ολοκληρώθηκαν το 2015, ύστερα από επέκταση των παλαιοτέρων και με στόχο την πλήρη εναρμόνιση με το περιβάλλον. Αποτελούν πρότυπο βιοκλιματικής εφαρμογής αφού εκμεταλλεύονται πλήρως τις κλιματικές συνθήκες για τη λειτουργία τους, ενώ παράλληλα γίνεται προσπάθεια μείωσης κάθε ενεργοβόρας διαδικασίας. Είναι εξοπλισμένες με τα πιο πρόσφατης τεχνολογίας συστήματα παραγωγής, συσκευασίας και ποιοτικού ελέγχου, ενώ όλες οι διαδικασίες παρακολουθούνται και ελέγχονται από νέα, καινοτόμα και σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα. Πλέον η συνολική επιφάνεια των εργοστασίων παραγωγής φτάνει τα 14.000 τ.μ. εκ των οποίων τα 12.400 τ.μ. είναι χώροι παραγωγής και συσκευασίας. Ένας ανεξάρτητος αποθηκευτικός χώρος 11.000 τ.μ. φιλοξενεί τα τελικά προϊόντα της εταιρείας, από όπου και διατίθενται στην αγορά.

Η παραγωγική ικανότητα των νέων εγκαταστάσεων ανέρχεται σε 2 δισεκατομμύρια δισκία και 50 εκατομμύρια μονάδες ενέσιμων ετησίως. Συγκεκριμένα, εδώ παράγονται και συσκευάζονται:

Στερεά: διαφόρων μορφών δισκία (απλά, επικαλυμμένα, ελεγχόμενης αποδέσμευσης), κάψουλες, κοκκία σε φακελίσκους καθώς και προϊόντα που απαιτούν χώρους χαμηλής υγρασίας (αναβράζοντα δισκία και κοκκία καθώς και διαλυτά κοκκία και κόνεις σε φακελίσκους και φιαλίδια).
Ημι-στερεά: κρέμες, αλοιφές, gel και υπόθετα.
Υγρά: πόσιμα διαλύματα (σιρόπια, ελιξίρια και εναιωρήματα σε φιαλίδια, διαλύματα σε σταγόνες και σε μονοδοσιμετρικά φιαλίδια) και υγρά για εξωτερική χρήση.
Ενέσιμα: ενέσιμα προϊόντα, είτε με στείρα διήθηση είτε με τελική αποστείρωση.

Τα χρόνια που ακολούθησαν μέχρι και σήμερα είναι γεμάτα επιχειρηματικές, εταιρικές αλλά και προσωπικές διακρίσεις και βραβεία για τις σεμνές επικεφαλής κυρίες, Ιουλία και Ειρήνη Τσέτη. Είναι ευνόητο και κοινό μυστικό ότι στο ευρηματικό, μελετημένο και τολμηρό μάνατζμεντ τους οφείλεται ένα τεράστιο μέρος αυτής του μεγάλου success story. Αλλά και case study για το πώς μια εταιρεία εξελίσσεται, μεγεθύνεται και ανθίζει χωρίς να προδίδει τις αξίες της, διατηρώντας ανθρώπινο πρόσωπο και αυξημένη κοινωνική ενσυναίσθηση. 60 χρόνια τώρα!

Παρακολουθήστε ένα από τα βίντεο της καμπάνιας και μπείτε στο εορταστικό πνεύμα της επετείου των 60 χρόνων.


Ανακαλύψτε περισσότερα εδώ

Facebook
Youtube
Linkedin

 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr