Το λογότυπο του Μετρό Θεσσαλονίκης ανακοινώθηκε σε συνέντευξή τύπου το πρωί της Τετάρτης.
Κατά τη διάρκεια της ανακοίνωσης εξηγήθηκε ότι η αναφορά στη βυζαντινή γραφή που διακρίνεται για τις καλλιτεχνικές καμπύλες και την κομψότητά της αποτέλεσε το θεμέλιο μιας οπτικής ταυτότητας που στοχεύει να γεφυρώσει το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον της Θεσσαλονίκης, συνδυάζοντας την αυθεντικότητα και τη διαχρονικότητα της πόλης με τον σύγχρονο και καινοτόμο χαρακτήρα του Μετρό της.
Το πεζό “μ” μέσα σε ένα κύκλο που θυμίζει τα τούνελ του μετρό έρχεται να αποτυπώσει την ιστορία της Θεσσαλονίκης και να δέσει στη σημερινή εποχή μέσα από ένα σύγχρονο μέσο μαζικής μεταφοράς όπως είναι το μετρό, ενώ όπως ειπώθηκε από την ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών τον Χρήστο Σταϊκουρα και τον Νίκο Ταχιάο, το λογότυπο μπορεί εύκολα να διαβαστεί και από τους ξένους τουρίστες.
Το λογότυπο συνδυάζει το παρελθόν με τη σύγχρονη, μίνιμαλ αισθητική γι’ αυτό και επιλέχθηκε το μικρό “μ”, το οποίο διαβάζεται και ως κεφαλαίο “Μ”, εξήγησε η προϊστάμενος του αρχιτεκτονικού τμήματος της Ελληνικό Μετρό, Χρυσούλα Κουστένη.
Όπως ειπώθηκε το τελικό αποτέλεσμα είναι μια απλοποίηση της γραμματοσειράς από τα βυζαντινά χειρόγραφα σε συνδυασμό με τα σύγχρονα δεδομένα.
Ανοιξιάτικες επιλογές ένδυσης και υπόδησης, για εμφανίσεις που συνδυάζουν τη χαλαρότητα του casual με το athleisure και που σου επιτρέπουν να αναβαθμίσεις το στυλ σου, χωρίς καμία προσπάθεια.
Με έμφαση στη συνεργασία, στη δύναμη που παίρνουμε ο ένας από τον άλλο και στην απόλυτη ισορροπία του ανθρώπου με τη φύση, το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Νερού και μας θυμίζει ότι είναι το μέλλον της ανθρωπότητας.
Πίσω από κάθε επιτυχημένη επιχείρηση (brand, οργανισμό) βρίσκονται άνθρωποι που όχι μόνον ενδιαφέρονται για τη δουλειά τους, αλλά και για τον πλανήτη, την κοινωνία, τον διπλανό τους και νιώθουν υπερηφάνεια που προσφέρουν εθελοντικά ένα κομμάτι του εαυτού τους. Αυτοί είναι οι efooders!