Μιχαήλ Αραμπατζής «Ελληνική Ζύμη»: Η συνταγή της επιτυχίας που ξεπέρασε τα σύνορα
arabatzishd1

Μιχαήλ Αραμπατζής «Ελληνική Ζύμη»: Η συνταγή της επιτυχίας που ξεπέρασε τα σύνορα


Υψηλή ποιότητα, καινοτομία, βιώσιμη ανάπτυξη, δυναμικές εξαγωγές και συνεχής εξέλιξη. Αυτά είναι η συνταγή της επιτυχίας της «Μιχαήλ Αραμπατζής ΑΒΕΕ-Ελληνική Ζύμη», που αποτελεί αδιαμφισβήτητα ένα success story του ελληνικού επιχειρείν.


Sponsored Content

Πρόκειται για την κορυφαία εταιρεία κατεψυγμένων προϊόντων ζύμης στην Ελλάδα και μια από τις μεγαλύτερες στην Ευρώπη. Με πυλώνες λειτουργίας κοντά στα 50 χρόνια τώρα, την καινοτομία, την υψηλή ποιότητα και τη βιώσιμη ανάπτυξη, με σεβασμό στο περιβάλλον και τον άνθρωπο, δημιουργεί καινοτόμα προϊόντα υψηλής προστιθέμενης αξίας και αυθεντικών ελληνικών γεύσεων, από άριστης ποιότητας πρώτες ύλες, ενώ συμβάλλει στη διαφύλαξη της ελληνικής διατροφικής παράδοσης, με προϊόντα που διαδίδουν από γενιά σε γενιά και σε όλο τον κόσμο την αξία της ελληνικής διατροφικής σοφίας. 

Η εταιρεία διαθέτει 3 σύγχρονα ιδιόκτητα εργοστάσια στην βιομηχανική περιοχή της Σίνδου στη Θεσσαλονίκη στα οποία απασχολούνται πάνω από 850 εργαζόμενοι, με υπερσύγχρονες γραμμές παραγωγής στις οποίες παράγονται ετησίως περισσότεροι από 60.000 τόνοι προϊόντων κατεψυγμένης ζύμης. Στις εγκαταστάσεις των 70.000 τ.μ. συμπεριλαμβάνονται οι κεντρικές αποθήκες και το κέντρο διανομής της Θεσσαλονίκης καθώς και 4 οργανωμένα κέντρα διανομής και αποθηκευτικοί χώροι σε Αθήνα, Ιωάννινα, Πάτρα και Ρόδο.


Η Ελληνική Ζύμη διαθέτει μια εξαιρετικά διευρυμένη γκάμα προϊόντων υψηλής ποιότητας, καινοτομίας και προστιθέμενης αξίας που ξεπερνά τους
700 κωδικούς. Τα προϊόντα της είναι μοναδικά καθώς συνδυάζουν ποικιλία ειδών ζύμης σε διάφορα σχήματα, μεγέθη και γεμίσεις. Τα προϊόντα παράγονται με εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας και πλήρως αυτοματοποιημένες διαδικασίες σύμφωνα με τις υψηλότερες προδιαγραφές ασφαλείας, ενώ καταψύχονται με τη διαδικασία ταχύτατης και άμεσης κατάψυξης (IQF), είτε σε συνθήκες πλήρους αυτοματοποιημένης παραγωγής είτε με τη συμμετοχή του ανθρώπινου παράγοντα σε καινοτόμα, «χειροποίητα» προϊόντα, διασφαλίζοντας με αυτόν τον τρόπο την αυθεντική γεύση της σπιτικής συνταγής και την υψηλή ποιότητα.

Η εταιρεία έχει επιτύχει σταθερή και διαχρονική ανάπτυξη -μάλιστα την τελευταία διετία καταγράφει διψήφιο ρυθμό 26%- που είναι αποτέλεσμα της συνεχούς επαγρύπνησης για νέα, πρωτοποριακά προϊόντα υψηλής προστιθέμενης αξίας, της συνέπειας σε στρατηγικές που σέβονται τους συνεργάτες και στηρίζουν το όραμα της εταιρείας, της επένδυσης στον ανθρώπινο παράγοντα και τη δημιουργία μακροχρόνιων σχέσεων εμπιστοσύνης και αφοσίωσης τόσο με τους εργαζόμενους όσο και με τους συνεργάτες και προμηθευτές. 


Ταυτόχρονα, η υψηλή τεχνογνωσία και η συστηματική επένδυση στην τεχνολογία και στο ανθρώπινο δυναμικό, αλλά και η υιοθέτηση πολιτικών διασφάλισης ποιότητας και ασφάλειας είναι μόνο μερικά από τα συστατικά της αναπτυξιακής τροχιάς της εταιρείας. Άλλωστε για όλους αυτούς τους λόγους, η Ελληνική Ζύμη έχει δημιουργήσει και συνεχώς αναπτύσσει ένα σημαντικό δίκτυο πωλήσεων σε 45 χώρες στο εξωτερικό με κυριότερες αγορές να είναι η Ευρώπη, οι Η.Π.Α., ο Καναδάς, ενώ μεγάλο είναι το μερίδιο που κατέχει και στην αγορά της Αυστραλίας, μετρώντας πάνω από 4.500 εταιρικούς πελάτες σε Ελλάδα και εξωτερικό και συνεργασίες με τους μεγαλύτερους retailers ανά τον κόσμο. Τα κανάλια μέσω των οποίων αναπτύσσεται είναι οι εξαγωγές στο κανάλι του Food Service-Bake Off, η παραγωγή private label προϊόντων και το λιανεμπόριο μέσω της αγαπημένης μάρκας των Ελλήνων καταναλωτών, τη Χρυσή Ζύμη


Είναι ενδεικτικό ότι οι εξαγωγές για το 2024 συνεχίζουν να καταγράφουν μια δυναμική πορεία με διψήφια αύξηση σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, προερχόμενη τόσο από υπάρχουσες συνεργασίες και προϊόντα αλλά και από νέους πελάτες. Το ποσοστό των εξαγωγών στον συνολικό τζίρο έχει ξεπεράσει το
50%, θέτοντας την παγκόσμια επέκταση της εταιρείας ως έναν από τους βασικούς πυλώνες ανάπτυξής της. Πρόσφατα, η εταιρεία δημιούργησε το νέο international brand της εταιρείας, την Elzymi, βασισμένο στο brand identity της Χρυσής Ζύμης με σκοπό να καλύψει τις διαφορετικές ανάγκες των αγορών του εξωτερικού.


Τέλος, αξίζει να αναφερθεί ότι το επιχειρηματικό μοντέλο της εταιρείας οικοδομείται γύρω από τις έννοιες της βιώσιμης ανάπτυξης και της εταιρικής υπευθυνότητας, με κύριους άξονες την περιβαλλοντική και κοινωνική υπευθυνότητα. Ευαισθητοποιημένη ως προς τη σημασία της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης εστιάζει τόσο στη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος και τη βιώσιμη καινοτομία όσο και στην προσφορά στην κοινωνία αλλά και τη συνεχή υποστήριξη και εκπαίδευση των εργαζομένων. 

Η Μιχαήλ Αραμπατζής ΑΒΕΕ-Ελληνική Ζύμη από την αρχή της λειτουργίας της μέχρι σήμερα οδηγεί διαχρονικά την ανάπτυξη της αγοράς των κατεψυγμένων προϊόντων ζύμης και συμβάλλει σημαντικά στη διάδοση των ελληνικών προϊόντων στις διεθνείς αγορές, συνεισφέροντας στην ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας. 
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης