Ταχιάος: Το Μετρό Θεσσαλονίκης είναι ένα από τα ασφαλέστερα του κόσμου
28.11.2024
12:07
Το μετρό της Θεσσαλονίκης έχει τα ίδια χαρακτηριστικά με το μετρό της Κοπεγχάγης, τόνισε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών
«Το Μετρό Θεσσαλονίκης είναι ένα από τα ασφαλέστερα του κόσμου», ανέφερε σήμερα ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Ταχιάος.
«Έχουμε ένα μετρό το οποίο έχει δύο σήραγγες, έχει απίστευτα συστήματα ασφαλείας. Οι πιθανότητες θανατηφόρου λάθους σε αυτό εδώ το μετρό είναι μεταξύ 11.500 χρόνων και 115.000 χρόνων. Είναι μηδενικές διότι δεν είναι αυτός ο χρόνος ζωής του έργου», ανέφερε στο MEGA.
«Η εικόνα που έχουμε στην αποβάθρα είναι πολύ διαφορετική από αυτήν που έχουμε συνηθίσει, τουλάχιστον στην Αθήνα. Είναι σαν να μπαίνεις σε ένα κλειστό σαλόνι. Είναι ένας χώρος ο οποίος είναι πολύ καθαρός, πολύ σύγχρονος».
«Το μετρό της Θεσσαλονίκης έχει τα ίδια χαρακτηριστικά με το μετρό της Κοπεγχάγης», προσθέτει ο υφυπουργός.
«Κάδοι δεν υπάρχουν για λόγους ασφαλείας. Δεν πρέπει να υπάρχουν τυφλά σημεία στα μετρό, είναι ευάλωτοι χώροι», αναφέρει ο ίδιος.
«Πρέπει να δούμε πώς θα πάει η κίνηση. (…) Είναι μια διαφορετική καθημερινότητα για τον Θεσσαλονικιό και πρέπει να προσπαθήσει να εξοικειωθεί. Είναι η ζήτηση αυτή που ρυθμίζει και τη συχνότητα των τρένων», προσθέτει.
Σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, περίπου 70.000 αυτοκίνητα θα φύγουν από την κυκλοφορία με την έναρξη του μετρό Θεσσαλονίκης.
«Η Θεσσαλονίκη μπαίνει με το μετρό αυτό στην εποχή του ‘ουάου’. Το μετρό αλλάζει πίστα στη Θεσσαλονίκη», κατέληξε ο κ. Ταχιάος.
Ειδήσεις σήμερα:
Γιατί ο Μητσοτάκης κλείνει τη συζήτηση για τον εκλογικό νόμο - Η αντεπίθεση σε Σαμαρά και Καραμανλή
Έρχονται 1.388 κάμερες στους δρόμους - Οι παραβάσεις που θα καταγράφουν, πώς θα βεβαιώνονται οι κλήσεις
Τραγικός θάνατος για YouTuber: Πέθανε από το κρύο σε χιονοθύελλα στη Σουηδία - «Μην ανησυχείτε, θα τα καταφέρω» το τελευταίο μήνυμά του
«Έχουμε ένα μετρό το οποίο έχει δύο σήραγγες, έχει απίστευτα συστήματα ασφαλείας. Οι πιθανότητες θανατηφόρου λάθους σε αυτό εδώ το μετρό είναι μεταξύ 11.500 χρόνων και 115.000 χρόνων. Είναι μηδενικές διότι δεν είναι αυτός ο χρόνος ζωής του έργου», ανέφερε στο MEGA.
«Η εικόνα που έχουμε στην αποβάθρα είναι πολύ διαφορετική από αυτήν που έχουμε συνηθίσει, τουλάχιστον στην Αθήνα. Είναι σαν να μπαίνεις σε ένα κλειστό σαλόνι. Είναι ένας χώρος ο οποίος είναι πολύ καθαρός, πολύ σύγχρονος».
«Το μετρό της Θεσσαλονίκης έχει τα ίδια χαρακτηριστικά με το μετρό της Κοπεγχάγης», προσθέτει ο υφυπουργός.
«Κάδοι δεν υπάρχουν για λόγους ασφαλείας. Δεν πρέπει να υπάρχουν τυφλά σημεία στα μετρό, είναι ευάλωτοι χώροι», αναφέρει ο ίδιος.
«Πρέπει να δούμε πώς θα πάει η κίνηση. (…) Είναι μια διαφορετική καθημερινότητα για τον Θεσσαλονικιό και πρέπει να προσπαθήσει να εξοικειωθεί. Είναι η ζήτηση αυτή που ρυθμίζει και τη συχνότητα των τρένων», προσθέτει.
Σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, περίπου 70.000 αυτοκίνητα θα φύγουν από την κυκλοφορία με την έναρξη του μετρό Θεσσαλονίκης.
«Η Θεσσαλονίκη μπαίνει με το μετρό αυτό στην εποχή του ‘ουάου’. Το μετρό αλλάζει πίστα στη Θεσσαλονίκη», κατέληξε ο κ. Ταχιάος.
Ειδήσεις σήμερα:
Γιατί ο Μητσοτάκης κλείνει τη συζήτηση για τον εκλογικό νόμο - Η αντεπίθεση σε Σαμαρά και Καραμανλή
Έρχονται 1.388 κάμερες στους δρόμους - Οι παραβάσεις που θα καταγράφουν, πώς θα βεβαιώνονται οι κλήσεις
Τραγικός θάνατος για YouTuber: Πέθανε από το κρύο σε χιονοθύελλα στη Σουηδία - «Μην ανησυχείτε, θα τα καταφέρω» το τελευταίο μήνυμά του
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr