Η DS Automobiles έχει ταυτιστεί με την τέχνη της άριστης δεξιοτεχνίας, ενσωματώνοντας την ουσία της γαλλικής πολυτέλειας σε κάθε της δημιουργία. Η προσοχή στη λεπτομέρεια, η επιλογή των καλύτερων υλικών και η αισθητική υπεροχή καθιστούν τα μοντέλα της DS μοναδικά και σε αυτόν τον τομέα.
Οικονόμου: 100 νέα ηλεκτροκίνητα λεωφορεία βγαίνουν στους δρόμους, στο κάδρο και η ανανέωση συρμών μετρό και ΗΣΑΠ
Οικονόμου: 100 νέα ηλεκτροκίνητα λεωφορεία βγαίνουν στους δρόμους, στο κάδρο και η ανανέωση συρμών μετρό και ΗΣΑΠ
Για τις βασικές αλλαγές στο νέο ΚΟΚ ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών αναφέρθηκε στην καθιέρωση χαμηλότερων ταχυτήτων στον αστικό ιστό
Για την αναδιαμόρφωση του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας μίλησε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Βασίλης Οικονόμου, στο ΕΡΤΝews, τονίζοντας παράλληλα την ανανέωση του στόλου των λεωφορείων καθώς και τις αλλαγές στα μέσα σταθερής τροχιάς.
«Έχουμε 100 ηλεκτροκίνητα αυτή τη στιγμή στα αμαξοστάσια, τα οποία περιμένουμε μέσα στον Ιανουάριο, θα τα βγάλουμε για να κυκλοφορήσουν. Μπαίνουμε λοιπόν συστηματικά και σταθερά στη δέσμευση μας ότι το καλοκαίρι θα έχουμε 950 καινούργια λεωφορεία στην Αθήνα και στην Αττική. Μέχρι το 2027 θα έχει ανανεωθεί πλήρως ο στόλος των λεωφορείων. Τώρα λοιπόν, έχοντας βάλει και έχοντας δρομολογήσει το να πετύχουμε τη μεγάλη αλλαγή του στόλου των λεωφορείων, βάζουμε μπροστά και κοιτάμε και τα θέματα που αφορούν τη σταθερή τροχιά που είναι το μετρό, ο ηλεκτρικός σιδηρόδρομος. Είναι θέματα για τα οποία προσεχώς θα υπάρχουν ανακοινώσεις για συγκεκριμένο πρόγραμμα, το οποίο θα αναμορφώνει και θα εκσυγχρονίζει πλήρως τους συρμούς και τις λειτουργίες του», ανέφερε ο κ. Οικονόμου.
Στο θέμα των βασικών αλλαγών στο νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, ο κ. Οικονόμου αναφέρθηκε αρχικά στην καθιέρωση χαμηλότερων ταχυτήτων στον αστικό ιστό. Συγκεκριμένα, τόνισε ότι πλέον το ανώτατο όριο ταχυτήτων μέσα στην πόλη δε θα ξεπερνά τα 30 χιλιόμετρα.
Παράλληλα, σχετικά με τις μοτοσυκλέτες ανέφερε: «Εμείς επιτρέπουμε τη διήθηση, δηλαδή την κίνηση της μηχανής ανάμεσα σε σταματημένο ή σε αυτοκίνητο που κινείται μέχρι 25 χιλιόμετρα. Οτιδήποτε άλλο, όπως η σφήνα, απαγορεύεται. Δεν μπορούν να κινούνται ανάμεσα στα αυτοκίνητα όταν η κυκλοφορία είναι ταχεία», ενώ χαρακτήρισε ως αδιαπραγμάτευτη τη χρήση του κράνους.
«Και οι πεζοί έχουν υποχρεώσεις (…) Από τους 630 νεκρούς που είχαμε το 2023, οι 100 είναι πεζοί, γεγονός που αποτελεί ένα τεράστιο νούμερο», ανέφερε σχετικά με τους πεζούς.
Για τα πατίνια: «Τα πατίνια θα έχουν κανόνες. Τα 25 χλμ θα είναι το ανώτατο όριο ταχύτητας και o οδηγός θα πρέπει να φοράει το κράνος του. Για να πάρει ηλεκτρικό πατίνι θα πρέπει να είναι πάνω από 15 ετών», ξεκαθάρισε.
Σχετικά με το σύστημα επιτήρησης αυτών των διατάξεων, ο κ. Οικονόμου υπογράμμισε: «Ξεκινάμε ήδη με τις κάμερες στα φανάρια που βάζει η Τροχαία μέσα στο 2025. Μέσα στο 2026 θα έχουν ολοκληρωθεί και τα προγράμματα των υπόλοιπων καμερών, τα οποία θα διασφαλίζουν και τη λειτουργία των καμερών στις λεωφορειολωρίδες».
Ειδήσεις σήμερα:
Γεωργιάδης κατά Λατινοπούλου για τον Σημίτη: «Φρικώδεις οι δηλώσεις της πριν την κηδεία του» - «Πότε να μιλήσω, μετά τα 40;» του απάντησε
Rizz, Σλατίνα και NPC: Οι λέξεις που σημάδεψαν το 2024 και θα μονοπωλήσουν τις συζητήσεις μας το 2025
Αντιδράσεις μετά το μακροβούτι του Γιώργου Μανίκα για να δώσει στον γιο του τον Σταυρό στα Θεοφάνια - Απάντησε με βίντεο
«Έχουμε 100 ηλεκτροκίνητα αυτή τη στιγμή στα αμαξοστάσια, τα οποία περιμένουμε μέσα στον Ιανουάριο, θα τα βγάλουμε για να κυκλοφορήσουν. Μπαίνουμε λοιπόν συστηματικά και σταθερά στη δέσμευση μας ότι το καλοκαίρι θα έχουμε 950 καινούργια λεωφορεία στην Αθήνα και στην Αττική. Μέχρι το 2027 θα έχει ανανεωθεί πλήρως ο στόλος των λεωφορείων. Τώρα λοιπόν, έχοντας βάλει και έχοντας δρομολογήσει το να πετύχουμε τη μεγάλη αλλαγή του στόλου των λεωφορείων, βάζουμε μπροστά και κοιτάμε και τα θέματα που αφορούν τη σταθερή τροχιά που είναι το μετρό, ο ηλεκτρικός σιδηρόδρομος. Είναι θέματα για τα οποία προσεχώς θα υπάρχουν ανακοινώσεις για συγκεκριμένο πρόγραμμα, το οποίο θα αναμορφώνει και θα εκσυγχρονίζει πλήρως τους συρμούς και τις λειτουργίες του», ανέφερε ο κ. Οικονόμου.
Στο θέμα των βασικών αλλαγών στο νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, ο κ. Οικονόμου αναφέρθηκε αρχικά στην καθιέρωση χαμηλότερων ταχυτήτων στον αστικό ιστό. Συγκεκριμένα, τόνισε ότι πλέον το ανώτατο όριο ταχυτήτων μέσα στην πόλη δε θα ξεπερνά τα 30 χιλιόμετρα.
Παράλληλα, σχετικά με τις μοτοσυκλέτες ανέφερε: «Εμείς επιτρέπουμε τη διήθηση, δηλαδή την κίνηση της μηχανής ανάμεσα σε σταματημένο ή σε αυτοκίνητο που κινείται μέχρι 25 χιλιόμετρα. Οτιδήποτε άλλο, όπως η σφήνα, απαγορεύεται. Δεν μπορούν να κινούνται ανάμεσα στα αυτοκίνητα όταν η κυκλοφορία είναι ταχεία», ενώ χαρακτήρισε ως αδιαπραγμάτευτη τη χρήση του κράνους.
«Και οι πεζοί έχουν υποχρεώσεις (…) Από τους 630 νεκρούς που είχαμε το 2023, οι 100 είναι πεζοί, γεγονός που αποτελεί ένα τεράστιο νούμερο», ανέφερε σχετικά με τους πεζούς.
Για τα πατίνια: «Τα πατίνια θα έχουν κανόνες. Τα 25 χλμ θα είναι το ανώτατο όριο ταχύτητας και o οδηγός θα πρέπει να φοράει το κράνος του. Για να πάρει ηλεκτρικό πατίνι θα πρέπει να είναι πάνω από 15 ετών», ξεκαθάρισε.
Σχετικά με το σύστημα επιτήρησης αυτών των διατάξεων, ο κ. Οικονόμου υπογράμμισε: «Ξεκινάμε ήδη με τις κάμερες στα φανάρια που βάζει η Τροχαία μέσα στο 2025. Μέσα στο 2026 θα έχουν ολοκληρωθεί και τα προγράμματα των υπόλοιπων καμερών, τα οποία θα διασφαλίζουν και τη λειτουργία των καμερών στις λεωφορειολωρίδες».
Ειδήσεις σήμερα:
Γεωργιάδης κατά Λατινοπούλου για τον Σημίτη: «Φρικώδεις οι δηλώσεις της πριν την κηδεία του» - «Πότε να μιλήσω, μετά τα 40;» του απάντησε
Rizz, Σλατίνα και NPC: Οι λέξεις που σημάδεψαν το 2024 και θα μονοπωλήσουν τις συζητήσεις μας το 2025
Αντιδράσεις μετά το μακροβούτι του Γιώργου Μανίκα για να δώσει στον γιο του τον Σταυρό στα Θεοφάνια - Απάντησε με βίντεο
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα