Απόλαυσε τη ζωή στο σπίτι στο μάξιμουμ, από remote work μέχρι movie nights και online gaming μέχρι τελικής πτώσης, με μια σύνδεση που δεν κολλάει, δεν διακόπτεται και προσαρμόζεται πανέξυπνα στις ανάγκες μας.
ΕΚΠΑ: Επιμορφωτική δράση με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης για ανέργους
ΕΚΠΑ: Επιμορφωτική δράση με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης για ανέργους
Η Δράση εισήγαγε για πρώτη φορά στη χώρα μας τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης στον τομέα της επαγγελματικής κατάρτισης ανέργων
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η καινοτόμος Δράση «Προσωποποιημένη Επιμόρφωση με τη Χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης», που υλοποιήθηκε από το E-Learning του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ του Ε.Κ.Π.Α, σε συνεργασία με τη Δ.ΥΠ.Α.
Η χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης για την εξατομίκευση των αναγκών επιμόρφωσης οδήγησε τους 100 ωφελούμενους, οι οποίοι συμμετείχαν σε 54 προγράμματα, στην επιτυχή ολοκλήρωσή τους με ποσοστό επιτυχίας 100%.
Η Δράση εστίασε στην προσωποποιημένη επιμόρφωση με την αρωγή της τεχνητής νοημοσύνης, η οποία συνέβαλε στη βελτίωση της εκπαιδευτικής εμπειρίας.
Ειδικότερα, η προσαρμογή του μαθησιακού περιεχομένου στις εξατομικευμένες ανάγκες των συμμετεχόντων οδήγησε σε σημαντική αύξηση της δέσμευσής τους, όπως πιστοποιείται από το γεγονός ότι οι 100 ωφελούμενοι ολοκλήρωσαν επιτυχώς τα Προγράμματά τους.
Ενδεικτικά αναφέρεται ότι ο μέσος όρος του ποσοστού διακοπής / αποχώρησης από την εκπαιδευτική διαδικασία σε αντίστοιχα προγράμματα ανέρχεται σε 20%.
Το μοντέλο Προσωποποιημένης Επιμόρφωσης με τη χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης επιδρά σημαντικά στην εκπαίδευση, διευκολύνοντας την προσαρμογή του μαθησιακού περιεχομένου στις εξατομικευμένες ανάγκες των μαθητών. Αυτή η διαδικασία εξατομίκευσης ενισχύει την αποτελεσματικότητα της μάθησης, προάγοντας την αποτελεσματικότερη αφομοίωση της γνώσης και συμβάλλει στη δέσμευση των συμμετεχόντων στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Η υλοποίηση της Δράσης κατέστη δυνατή λόγω του ευρέως φάσματος επιμορφωτικού υλικού, που διαθέτει το E-Learning του Ε.Κ.Π.Α., γεγονός που του επιτρέπει να ανταποκρίνεται στις επιμέρους επιμορφωτικές ανάγκες των συμμετεχόντων όπως και του υψηλού τεχνολογικού και ψηφιακού επιπέδου τεχνογνωσίας και λειτουργίας του E-Learning του Ε.Κ.Π.Α., το οποίο διασφαλίζει την αποτελεσματική προσαρμογή στις απαιτήσεις της σύγχρονης ψηφιοποιημένης εκπαίδευσης.
Τα οφέλη που αποκόμισαν οι συμμετέχοντες από τη συμμετοχή τους στη Δράση ήταν κυρίως η επαγγελματική κατάρτιση που ενισχύει, εκσυγχρονίζει ή αναβαθμίζει τις υπάρχουσες γνώσεις, ικανότητες και δεξιότητες που έχουν αποκτηθεί μέσω τυπικής και μη τυπικής εκπαίδευσης, καθώς και επαγγελματικής εμπειρίας.
Με σκοπό την ένταξη στην αγορά εργασίας, τη διασφάλιση της θέσης εργασίας και την επαγγελματική και προσωπική ανέλιξη, ολοκληρώθηκε το Πρόγραμμα. Επιπλέον, επιτεύχθηκε η αναβάθμιση των δεξιοτήτων των εκπαιδευόμενων και η απόκτηση νέων δεξιοτήτων που ανταποκρίνονται καλύτερα στις ανάγκες της αγοράς εργασίας.
Προς την κατεύθυνση της Ελληνικής Οικονομίας, καταγράφεται η ενίσχυση της διασύνδεσης μεταξύ εκπαίδευσης και αγοράς εργασίας, συμβάλλοντας στη βελτίωση της παραγωγικότητας και της ανταγωνιστικότητας.
Οι συμμετέχοντες αξιολόγησαν πολύ θετικά τη Δράση ως προς την οργάνωση, το περιεχόμενο και την ευελιξία, ενώ υπογράμμισαν τη σημασία της εξατομικευμένης εκπαίδευσης στην απόκτηση κρίσιμων δεξιοτήτων και γνώσεων.
Σημειώνεται ότι οι επιδόσεις στις εξετάσεις υπήρξαν αισθητά υψηλότερες σε σχέση με αντίστοιχα τυπικά προγράμματα e-learning (αξιολόγηση Εθνικού Κέντρου Κοινωνικών Ερευνών). Επιπρόσθετα, η μεγάλη πλειονότητα των συμμετεχόντων θεωρεί ότι το συγκεκριμένο επιμορφωτικό πρόγραμμα λειτούργησε πιο αποτελεσματικά στην κάλυψη των εκπαιδευτικών τους αναγκών, συγκριτικά με άλλα επιμορφωτικά προγράμματα που έχουν παρακολουθήσει.
Η χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης για την εξατομίκευση των αναγκών επιμόρφωσης οδήγησε τους 100 ωφελούμενους, οι οποίοι συμμετείχαν σε 54 προγράμματα, στην επιτυχή ολοκλήρωσή τους με ποσοστό επιτυχίας 100%.
Καινοτομία στη Δράση
Η Δράση εστίασε στην προσωποποιημένη επιμόρφωση με την αρωγή της τεχνητής νοημοσύνης, η οποία συνέβαλε στη βελτίωση της εκπαιδευτικής εμπειρίας. Ειδικότερα, η προσαρμογή του μαθησιακού περιεχομένου στις εξατομικευμένες ανάγκες των συμμετεχόντων οδήγησε σε σημαντική αύξηση της δέσμευσής τους, όπως πιστοποιείται από το γεγονός ότι οι 100 ωφελούμενοι ολοκλήρωσαν επιτυχώς τα Προγράμματά τους.
Ενδεικτικά αναφέρεται ότι ο μέσος όρος του ποσοστού διακοπής / αποχώρησης από την εκπαιδευτική διαδικασία σε αντίστοιχα προγράμματα ανέρχεται σε 20%.
Το μοντέλο Προσωποποιημένης Επιμόρφωσης με τη χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης επιδρά σημαντικά στην εκπαίδευση, διευκολύνοντας την προσαρμογή του μαθησιακού περιεχομένου στις εξατομικευμένες ανάγκες των μαθητών. Αυτή η διαδικασία εξατομίκευσης ενισχύει την αποτελεσματικότητα της μάθησης, προάγοντας την αποτελεσματικότερη αφομοίωση της γνώσης και συμβάλλει στη δέσμευση των συμμετεχόντων στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Η υλοποίηση της Δράσης κατέστη δυνατή λόγω του ευρέως φάσματος επιμορφωτικού υλικού, που διαθέτει το E-Learning του Ε.Κ.Π.Α., γεγονός που του επιτρέπει να ανταποκρίνεται στις επιμέρους επιμορφωτικές ανάγκες των συμμετεχόντων όπως και του υψηλού τεχνολογικού και ψηφιακού επιπέδου τεχνογνωσίας και λειτουργίας του E-Learning του Ε.Κ.Π.Α., το οποίο διασφαλίζει την αποτελεσματική προσαρμογή στις απαιτήσεις της σύγχρονης ψηφιοποιημένης εκπαίδευσης.
Οφέλη και Αξιολόγηση
Τα οφέλη που αποκόμισαν οι συμμετέχοντες από τη συμμετοχή τους στη Δράση ήταν κυρίως η επαγγελματική κατάρτιση που ενισχύει, εκσυγχρονίζει ή αναβαθμίζει τις υπάρχουσες γνώσεις, ικανότητες και δεξιότητες που έχουν αποκτηθεί μέσω τυπικής και μη τυπικής εκπαίδευσης, καθώς και επαγγελματικής εμπειρίας. Με σκοπό την ένταξη στην αγορά εργασίας, τη διασφάλιση της θέσης εργασίας και την επαγγελματική και προσωπική ανέλιξη, ολοκληρώθηκε το Πρόγραμμα. Επιπλέον, επιτεύχθηκε η αναβάθμιση των δεξιοτήτων των εκπαιδευόμενων και η απόκτηση νέων δεξιοτήτων που ανταποκρίνονται καλύτερα στις ανάγκες της αγοράς εργασίας.
Προς την κατεύθυνση της Ελληνικής Οικονομίας, καταγράφεται η ενίσχυση της διασύνδεσης μεταξύ εκπαίδευσης και αγοράς εργασίας, συμβάλλοντας στη βελτίωση της παραγωγικότητας και της ανταγωνιστικότητας.
Η εκπαιδευτική και επιστημονική αξιολόγηση
Οι συμμετέχοντες αξιολόγησαν πολύ θετικά τη Δράση ως προς την οργάνωση, το περιεχόμενο και την ευελιξία, ενώ υπογράμμισαν τη σημασία της εξατομικευμένης εκπαίδευσης στην απόκτηση κρίσιμων δεξιοτήτων και γνώσεων. Σημειώνεται ότι οι επιδόσεις στις εξετάσεις υπήρξαν αισθητά υψηλότερες σε σχέση με αντίστοιχα τυπικά προγράμματα e-learning (αξιολόγηση Εθνικού Κέντρου Κοινωνικών Ερευνών). Επιπρόσθετα, η μεγάλη πλειονότητα των συμμετεχόντων θεωρεί ότι το συγκεκριμένο επιμορφωτικό πρόγραμμα λειτούργησε πιο αποτελεσματικά στην κάλυψη των εκπαιδευτικών τους αναγκών, συγκριτικά με άλλα επιμορφωτικά προγράμματα που έχουν παρακολουθήσει.
Το σημαντικότερο όμως στοιχείο της επιτυχίας του προγράμματος ήταν η συμμετοχή του κάθε εκπαιδευόμενου στον σχεδιασμό του προσωπικού του προγράμματος επιμόρφωσης (engagement). Αυτό συνέβαλε στην επιτυχή ολοκλήρωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας από όλους τους ωφελούμενους, με την πλειονότητα να παρουσιάζει εξαιρετική επίδοση.
Η επιτυχής ολοκλήρωση της Δράσης αναδεικνύει τη δυναμική της προσωποποιημένης επιμόρφωσης και της αξιοποίησης τεχνολογιών αιχμής, θέτοντας τις βάσεις για την περαιτέρω ανάπτυξη παρόμοιων καινοτόμων πρωτοβουλιών, σε μεγαλύτερη κλίμακα.
Η καινοτόμος δράση του ΕΚΠΑ έλαβε χώρα με τη συμμετοχή 100 ωφελούμενων ανέργων και 8 επιλαχόντων σε 54 εκπαιδευτικά αντικείμενα.
Σημειώνεται, ότι το 80% των συμμετεχόντων επέλεξε προσωποποιημένα προγράμματα, ενώ το 20% παρακολούθησε ήδη διαθέσιμα προγράμματα e-learning. Το 60% των συμμετεχόντων ήταν γυναίκες, το 40% άνδρες. Σε ό,τι αφορά στην ηλικιακή κατανομή, το 69% ήταν ηλικίας 18-44 ετών και το 31% ηλικίας 45-60 ετών. Οι περισσότεροι (73%) ήταν απόφοιτοι τριτοβάθμιας εκπαίδευσης ή κάτοχοι μεταπτυχιακών τίτλων και το 27% απόφοιτοι δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Η διάρκεια των προγραμμάτων, κυμάνθηκε από 100 έως 210 ώρες επιμόρφωσης ενώ η χρηματοδότησή της προήλθε από ίδια κεφάλαια της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).
Ειδήσεις σήμερα:
Πέταξαν τούρτα στον Κρίστιαν Λίντνερ, η απίστευτη αντίδρασή του - Δείτε βίντεο
Κάτια Δανδουλάκη: «Να φανταστείς κι εμένα ατάλαντη με είπαν όταν πρωτοβγήκα στη σκηνή»
Δεν είμαι τέτοιος άνθρωπος, απαντά ο Μάκης Χριστοδουλόπουλος μετά την απόλυσή του από το νυχτερινό κέντρο
Η επιτυχής ολοκλήρωση της Δράσης αναδεικνύει τη δυναμική της προσωποποιημένης επιμόρφωσης και της αξιοποίησης τεχνολογιών αιχμής, θέτοντας τις βάσεις για την περαιτέρω ανάπτυξη παρόμοιων καινοτόμων πρωτοβουλιών, σε μεγαλύτερη κλίμακα.
Στοιχεία της Δράσης
Η καινοτόμος δράση του ΕΚΠΑ έλαβε χώρα με τη συμμετοχή 100 ωφελούμενων ανέργων και 8 επιλαχόντων σε 54 εκπαιδευτικά αντικείμενα. Σημειώνεται, ότι το 80% των συμμετεχόντων επέλεξε προσωποποιημένα προγράμματα, ενώ το 20% παρακολούθησε ήδη διαθέσιμα προγράμματα e-learning. Το 60% των συμμετεχόντων ήταν γυναίκες, το 40% άνδρες. Σε ό,τι αφορά στην ηλικιακή κατανομή, το 69% ήταν ηλικίας 18-44 ετών και το 31% ηλικίας 45-60 ετών. Οι περισσότεροι (73%) ήταν απόφοιτοι τριτοβάθμιας εκπαίδευσης ή κάτοχοι μεταπτυχιακών τίτλων και το 27% απόφοιτοι δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Η διάρκεια των προγραμμάτων, κυμάνθηκε από 100 έως 210 ώρες επιμόρφωσης ενώ η χρηματοδότησή της προήλθε από ίδια κεφάλαια της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).
Ειδήσεις σήμερα:
Πέταξαν τούρτα στον Κρίστιαν Λίντνερ, η απίστευτη αντίδρασή του - Δείτε βίντεο
Κάτια Δανδουλάκη: «Να φανταστείς κι εμένα ατάλαντη με είπαν όταν πρωτοβγήκα στη σκηνή»
Δεν είμαι τέτοιος άνθρωπος, απαντά ο Μάκης Χριστοδουλόπουλος μετά την απόλυσή του από το νυχτερινό κέντρο
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα