Παρουσιάζεται σήμερα το Σχεδίου Νόμου για την ίδρυση Ακαδημιών παραγωγής στελεχών ιδιωτικών επιχειρήσεων

Παρουσιάζεται σήμερα το Σχεδίου Νόμου για την ίδρυση Ακαδημιών παραγωγής στελεχών ιδιωτικών επιχειρήσεων

Στην παρουσίαση, συμπεριλαμβάνεται, επίσης, η θεσμοθέτηση 600 οργανικών θέσεων ιερέων στα πρεσβυγενή Πατριαρχεία

Παρουσιάζεται σήμερα το Σχεδίου Νόμου για την ίδρυση Ακαδημιών παραγωγής στελεχών ιδιωτικών επιχειρήσεων
Σύμφωνα με το Σχέδιο Νόμου για την ίδρυση Ακαδημιών παραγωγής στελεχών ιδιωτικών επιχειρήσεων, το οποίο παρουσιάζεται σήμερα, Παρασκευή 31 Ιανουαρίου, στο Υπουργικό Συμβούλιο από τον υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων Κυριάκο Πιερρακάκη, οι πρώτες τρεις Ακαδημίες πρόκειται να ιδρυθούν στο Κιλκίς με υποδομή του Διεθνούς Πανεπιστημίου, στην Αρκαδία και στην Κοζάνη.

Πιο αναλυτικά, στο Κιλκίς θα διδάσκεται η ειδικότητα Παρασκευής Φαρμάκων, στην Αρκαδία, η ειδικότητα Οινοπαραγωγής ενώ στην Κοζάνη, η ειδικότητα της Μηχανοτρονικής.

Στις επαγγελματικές Ακαδημίες θα εκπαιδεύονται στελέχη ιδιωτικών επιχειρήσεων και θα λαμβάνουν τίτλους σπουδών επιπέδου 5. Η δυνατότητα ίδρυσής τους θα δίνεται σε επιχειρήσεις ή φορείς, όπως Επιμελητήρια.

Σε ό,τι αφορά τις εκπαιδευτικές υποδομές, η επιχείρηση θα αναλαμβάνει την εκπαίδευση των σπουδαστών σε δικές της εγκαταστάσεις, εξοπλισμένες με τα απαραίτητα εργαστήρια. Εναλλακτικά, τα μαθήματα θα γίνονται εντός δημοσίων δομών, ωστόσο οι επιχειρήσεις θα είναι υπεύθυνες για τα έξοδα λειτουργίας τους.

Στις νέες δομές, που θα λειτουργήσουν, οι οποίες θα είναι στοχευμένες σε συγκεκριμένες ειδικότητες και θα διαρθρώνονται σε όλη την Ελλάδα, τόσο τα προγράμματα σπουδών, όσο και οι οδηγοί κατάρτισης αλλά και η διοίκηση αυτών, θα είναι προϊόν σύμπραξης του δημοσίου με τον ιδιωτικό τομέα. Ειδικά για το εκπαιδευτικό υλικό, προκρίνεται η λύση του σχεδιασμού να βαρύνει την επιχείρηση, ανάλογα με την προσφερόμενη ειδικότητα.

Σημειώνεται, ότι κάθε Ακαδημία θα λειτουργεί με μία ή περισσότερες ειδικότητες.

Προκειμένου να δρομολογηθεί η ίδρυση μίας νέας, θα πρέπει να προηγείται αίτηση προς τη Γενική Γραμματεία Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης του υπουργείου Παιδείας από πλευράς ιδιωτικών επιχειρήσεων ή άλλων φορέων, σύμφωνα με τις ανάγκες τους.

Για τη χορήγηση της άδειας, η ιδιωτική επιχείρηση θα πρέπει να αναλαμβάνει τα απαιτούμενα έξοδα ενώ θα δεσμεύεται ότι ένα συγκεκριμένο ποσοστό αποφοίτων της Ακαδημίας, το οποίο θα οριστεί στο νόμο, θα απορροφάται από την ίδια.

Αναφορικά με τους διδάσκοντες, σημειώνεται ότι θα είναι είτε εκπαιδευτικοί του δημοσίου, είτε εκπαιδευτές, που θα προσλαμβάνονται και θα αμείβονται από το υπουργείο Παιδείας, ακριβώς σύμφωνα με όσα ισχύουν στη διαδικασία των ΣΑΕΚ (πρώην ΙΕΚ). Αν και το διδακτικό προσωπικό θα αμείβεται από το υπουργείο Παιδείας, η ιδιωτική επιχείρηση που θα λειτουργεί την Ακαδημία θα διατηρεί το δικαίωμα να προσφέρει επιπλέον αμοιβές στους καθηγητές του δημοσίου και τους ιδιώτες εκπαιδευτές.
Κλείσιμο


600 θέσεις στα πρεσβυγενή Πατριαρχεία

Στο Υπουργικό Συμβούλιο πρόκειται να παρουσιαστεί, επίσης, η θεσμοθέτηση 600 οργανικών θέσεων ιερέων στο Οικουμενικό Πατριαρχείο, το Πατριαρχείο Αλεξανδρείας, το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων και την Ιερά Μονή Σινά.

Η κάλυψη των θέσεων θα γίνει σταδιακά, με προσλήψεις 70-80 ιερέων κατ’έτος, σύμφωνα με πληροφορίες, μέχρι τη συμπλήρωση των 600 θέσεων.

Ειδήσεις σήμερα:

Η Κλαυδία νίκησε στον ελληνικό τελικό της Eurovision, οι τηλεοπτικές εντυπώσεις χάθηκαν

Τα πρόσωπα της αεροπορικής τραγωδίας στην Ουάσινγκτον: Οι πιλότοι, οι στρατιωτικοί και οι νεαροί αθλητές

Γιατί καλείται ως ύποπτος από τον εισαγγελέα ο πρώην CEO της Hellenic Train - Οι ισχυρισμοί του στην εξεταστική που προκάλεσαν «θύελλα»
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies

Μάθετε περισσότερα εδώ

Αποδοχή