Είδαν Βορίδη, αναμένουν τις κινήσεις του οι εργαζόμενοι στις αστικές συγκοινωνίες

Στάση αναμονής τηρούν οι εργαζόμενοι στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, προκειμένου να διαπιστώσουν τις κινήσεις, αλλά και τις προθέσεις του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων σχετικά με την επίλυση ή μη των «καυτών» ζητημάτων που αντιμετωπίζουν -και κυρίως του μέτρου της εργασιακής εφεδρείας.

Στάση αναμονής τηρούν οι εργαζόμενοι στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς (ΜΜΜ), προκειμένου να διαπιστώσουν τις κινήσεις, αλλά και τις προθέσεις του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μάκη Βορίδη, σχετικά με την επίλυση ή μη των «καυτών» ζητημάτων που αντιμετωπίζουν -και κυρίως του μέτρου της εργασιακής εφεδρείας.

Ο κ. Βορίδης είχε σήμερα διαδοχικές συναντήσεις με εκπροσώπους των εργαζομένων στις αστικές συγκοινωνίες, ενώ είχε ήδη συναντηθεί με τις διοικήσεις των οργανισμών των αστικών συγκοινωνιών, οι οποίοι τον ενημέρωσαν για την κατάσταση που επικρατεί στους φορείς που εποπτεύουν.

Μετά τη συνάντηση, οι συνδικαλιστές δήλωσαν ότι το κλίμα ήταν καλό, αλλά αναμένουν συγκεκριμένες κινήσεις του υπουργού, για να καθορίσουν την πορεία τους, αφήνοντας παράλληλα ανοιχτό το ενδεχόμενο να προχωρήσουν σε νέο γύρο απεργιακών κινητοποιήσεων.

«Φαίνεται πως ο υπουργός έχει καταλάβει πλήρως ότι η εφαρμογή του μέτρου της εργασιακής εφεδρείας στο χώρο των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, ουσιαστικά κλείνει τις αστικές συγκοινωνίες» τόνισε ο πρόεδρος του σωματείου των εργαζομένων στον ΟΑΣΑ, Μιχάλης Λιαγούρης, διευκρινίζοντας ότι η εφαρμογή του νόμου σημαίνει πως 450 άτομα αποχωρούν από την κίνηση.

Τόσο ο κ. Λιαγούρης, όσο και ο γενικός γραμματέας του σωματείου, Αλέξανδρος Κομίνης, σημείωσαν ότι ο υπουργός έδειξε να κατανοεί το πρόβλημά τους, αντιλαμβανόμενος ότι η εργασιακή εφεδρεία δεν μπορεί να εφαρμοστεί στα μέσα μεταφοράς.

Προσέθεσαν επίσης ότι ζήτησαν από τον κ. Βορίδη να εξαιρεθούν από το μέτρο αυτό, ενώ, σε ερώτηση αν η τυχόν εξαίρεσή τους δημιουργήσει αντιδράσεις σε άλλους φορείς, απάντησαν ότι το συνδικαλιστικό κίνημα πρέπει να είναι ενιαίο και πως θα παλέψουν, ώστε να εξαιρεθούν και άλλοι εργαζόμενοι και άλλοι φορείς.

Οι συνδικαλιστές, πάντως, προειδοποίησαν ότι, σε περίπτωση που η κυβέρνηση επιμείνει στο συγκεκριμένο μέτρο, θα προχωρήσουν σε δυναμικές κινητοποιήσεις, αφήνοντας να εννοηθεί ότι στις προθέσεις τους είναι τέσσερις 24ωρες απεργίες στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ.

Νωρίτερα την Τρίτη, ο υπουργός δέχθηκε το προεδρείο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, ο πρόεδρος της οποίας, Θανάσης Λεβέντης, τόνισε ότι η εφεδρεία έχει και επιχειρησιακές επιπτώσεις, καθώς, αν εφαρμοστεί ο νόμος, θα πρέπει να αποχωρήσουν από τον ΟΣΕ πάνω από 400 άτομα, γεγονός που πρακτικά σημαίνει ότι δεν θα μπορούν να κινηθούν τα τρένα.

«Εάν έχω σταθμάρχη και δεν έχω μηχανοδηγό, δεν μπορώ να κινήσω το τρένο» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Λεβέντης, σημειώνοντας ότι ο υπουργός άκουσε με προσοχή τις απόψεις τους και έδειξε να τις κατανοεί.

Τέλος, ο υπουργός δέχθηκε επίσης σήμερα το προεδρείο του σωματείου των εργαζομένων στην ΕΡΓΟΣΕ και συζήτησαν το θέμα της απορρόφησης των κοινοτικών κονδυλίων του ΕΣΠΑ, καθώς παρατηρούνται μεγάλες καθυστερήσεις και χαμηλή απορροφητικότητα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr