Μ. Βορίδης: Ομαλή εξέλιξη των οδικών έργων στην Πελοπόννησο
10.03.2012
17:02
Ο υπουργός, ο οποίος βρέθηκε στην περιοχή για τα εγκαίνια της μεγάλης γέφυρας του Νέδοντα, σημείωσε για το συγκεκριμένο έργο ότι διευκολύνει την Καλαμάτα, ενώ έχει πολλαπλά οφέλη.
Στα «πολύτιμα» οδικά έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη στην Πελοπόννησο «παρά τις σημαντικές χρηματοδοτικές δυσκολίες», αναφέρθηκε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Μάκης Βορίδης, σε συνέντευξη Τύπου στην Καλαμάτα.
Ο υπουργός, ο οποίος βρέθηκε στην περιοχή για τα εγκαίνια της μεγάλης γέφυρας του Νέδοντα, σημείωσε για το συγκεκριμένο έργο ότι διευκολύνει την Καλαμάτα, ενώ έχει πολλαπλά οφέλη. Είπε ενδεικτικά ότι με την κατασκευή της γέφυρας μειώνονται οι χρόνοι κυκλοφορίας, ενώ υπάρχουν και περιβαλλοντικά και οικονομικά οφέλη.
Για το σύνολο του αυτοκινητόδρομου Ανατολικής Πελοποννήσου, που εκτελείται από την Κοινοπραξία Μορέας, στο οποίο εντάσσεται και η περιμετρική της Καλαμάτας, ανέφερε ότι αυτή τη στιγμή το τμήμα Τρίπολη - Κόρινθος είναι 100% ολοκληρωμένο. Το κομμάτι Τρίπολη - Παραδείσια είναι στο 97% ολοκληρωμένο, το Τσακώνα - Καλαμάτα είναι ολοκληρωμένο στο 67% και το Λεύκτρο - Σπάρτη στο 55%.
Σήμερα έχουν εκτελεστεί έργα συνολικής αξίας 695.000.000 ευρώ και ως προς το υπολειπόμενο τεχνικό αντικείμενο, το τμήμα «Παραδείσια - Τσακώνα», κατασκευάζεται ως δημόσιο έργο και θα παραδοθεί το Μάιο του 2012, χωρίς όμως την κατασκευή της γέφυρας. Θα υπάρξει μικρή παράκαμψη, που θα ενώνει τα δύο τμήματα, 400 μέτρων.
Το «Τσακώνα - Καλαμάτα», 36 χιλιόμετρα ως τον κόμβο της Καλαμάτας, στο ύψος του Νοσοκομείου, θα παραδοθεί τον προσεχή Μάιο, ίσως μάλιστα, όπως είπε ο υπουργός, να είναι έτοιμο και στο τέλος Απρίλιου.
Σύμφωνα με τον κ. Βορίδη, χρηματοδοτικά, ο αυτοκινητόδρομος Ανατολικής Πελοποννήσου είναι το μόνο μεγάλο έργο που δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα όπως οι άλλοι αυτοκινητόδρομοι. Ανέφερε δε ότι εξαιτίας της υφεσιακής κατάστασης της οικονομίας είναι πολύ σημαντικό να υπάρξουν αναπτυξιακές πολιτικές.
Ο υπουργός, ο οποίος βρέθηκε στην περιοχή για τα εγκαίνια της μεγάλης γέφυρας του Νέδοντα, σημείωσε για το συγκεκριμένο έργο ότι διευκολύνει την Καλαμάτα, ενώ έχει πολλαπλά οφέλη. Είπε ενδεικτικά ότι με την κατασκευή της γέφυρας μειώνονται οι χρόνοι κυκλοφορίας, ενώ υπάρχουν και περιβαλλοντικά και οικονομικά οφέλη.
Για το σύνολο του αυτοκινητόδρομου Ανατολικής Πελοποννήσου, που εκτελείται από την Κοινοπραξία Μορέας, στο οποίο εντάσσεται και η περιμετρική της Καλαμάτας, ανέφερε ότι αυτή τη στιγμή το τμήμα Τρίπολη - Κόρινθος είναι 100% ολοκληρωμένο. Το κομμάτι Τρίπολη - Παραδείσια είναι στο 97% ολοκληρωμένο, το Τσακώνα - Καλαμάτα είναι ολοκληρωμένο στο 67% και το Λεύκτρο - Σπάρτη στο 55%.
Σήμερα έχουν εκτελεστεί έργα συνολικής αξίας 695.000.000 ευρώ και ως προς το υπολειπόμενο τεχνικό αντικείμενο, το τμήμα «Παραδείσια - Τσακώνα», κατασκευάζεται ως δημόσιο έργο και θα παραδοθεί το Μάιο του 2012, χωρίς όμως την κατασκευή της γέφυρας. Θα υπάρξει μικρή παράκαμψη, που θα ενώνει τα δύο τμήματα, 400 μέτρων.
Το «Τσακώνα - Καλαμάτα», 36 χιλιόμετρα ως τον κόμβο της Καλαμάτας, στο ύψος του Νοσοκομείου, θα παραδοθεί τον προσεχή Μάιο, ίσως μάλιστα, όπως είπε ο υπουργός, να είναι έτοιμο και στο τέλος Απρίλιου.
Σύμφωνα με τον κ. Βορίδη, χρηματοδοτικά, ο αυτοκινητόδρομος Ανατολικής Πελοποννήσου είναι το μόνο μεγάλο έργο που δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα όπως οι άλλοι αυτοκινητόδρομοι. Ανέφερε δε ότι εξαιτίας της υφεσιακής κατάστασης της οικονομίας είναι πολύ σημαντικό να υπάρξουν αναπτυξιακές πολιτικές.
Τόνισε επίσης ότι πρέπει να λυθούν τα μεγάλα έργα των παραχωρήσεων στους τέσσερις μεγάλους άξονες που έχουν σταματήσει και βέβαια να ολοκληρωθεί ο «Μορέας». Ακολούθως, υπάρχουν μεγάλες παρεμβάσεις που πρέπει να γίνουν και σε επίπεδο σιδηροδρόμου και σε επίπεδο βελτίωσης των αεροδρομίων και των λιμανιών και στο επίπεδο της διασύνδεσης όλου αυτού του μεταφορικού πλέγματος, με αυτό που είναι τα διευρωπαϊκά δίκτυα μεταφορών.
Δήλωσε, τέλος, εξαιρετικά αισιόδοξος για τον τρόπο που θα εξελιχθούν τα πράγματα «παρά τις δυσκολίες που υπάρχουν», ενώ ερωτηθείς για το PSI εκτίμησε ότι θα λειτουργήσει αποτελεσματικά. «Ήδη μειώθηκε σημαντικά το χρέος της χώρας και η επιβάρυνση στα δημόσια οικονομικά και επομένως, αυτό που χρειαζόμαστε, είναι να αντιμετωπίσουμε τα πρωτογενή ελλείμματα, που εξακολουθούν να υφίστανται, αλλά κυρίως να αποτρέψουμε την υφεσιακή πορεία», τόνισε.
Δήλωσε, τέλος, εξαιρετικά αισιόδοξος για τον τρόπο που θα εξελιχθούν τα πράγματα «παρά τις δυσκολίες που υπάρχουν», ενώ ερωτηθείς για το PSI εκτίμησε ότι θα λειτουργήσει αποτελεσματικά. «Ήδη μειώθηκε σημαντικά το χρέος της χώρας και η επιβάρυνση στα δημόσια οικονομικά και επομένως, αυτό που χρειαζόμαστε, είναι να αντιμετωπίσουμε τα πρωτογενή ελλείμματα, που εξακολουθούν να υφίστανται, αλλά κυρίως να αποτρέψουμε την υφεσιακή πορεία», τόνισε.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr