Η απειλή στον Σκαραμαγκά έγινε πραγματικότητα
06.04.2012
17:55
Εργασία μία μέρα τη βδομάδα και επισήμως, με απόφαση των νέων ιδιοκτητών των Ναυπηγείων, που ρίχνουν τις ευθύνες στο Δημόσιο, το οποίο δεν εκπληρώνει τις υποχρεώσεις του...
Η απειλή έγινε πραγματικότητα. Και σήμερα επισημοποιήθηκε ότι η πρόταση των νέων ιδιοκτητών των ναυπηγείων Σκαραμαγκά για εργασία μία μέρα τη βδομάδα μετατράπηκε σε απόφαση.
"Το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας «Ελληνικά Ναυπηγεία Α.Ε» ανακοινώνει με λύπη την απόφασή της για εκ περιτροπής εργασία στα Ναυπηγεία, μετά από διαβουλεύσεις πολλών μηνών", αναφέρεται σε ανακοίνωση της αραβο-γερμανικής ιδιοκτησίας των ναυπηγείων Σκαραμαγκά.
Σύμφωνα με όσα υποστηρίζουν οι συνεργάτες του νέου ισχυρού άντρα των ναυπηγείων, Λιβανέζου επιχειρηματία Ισκαντάρ Σαφά: "H εταιρεία πλήρωνε για διάστημα μεγαλύτερο του έτους τις αποδοχές των εργαζόμενων, χωρίς πληρωμή από τον πελάτη, παρότι:
· Το Ελληνικό Δημόσιο δεν εκπλήρωνε τις υποχρεώσεις που είχε αναλάβει με σύμβαση που ψήφισε η Βουλή και έχει ισχύ νόμου.
· Παραμένει η απαγόρευση να έχει εργασίες από ξένες χώρες και επιπλέον με βάση ερμηνεία που δίνει το Υπουργείο Άμυνας απαγορεύεται και η συμμετοχή σε διαγωνισμό του Ελληνικού Ναυτικού για συμβόλαια συντήρησης.
· Το πρόγραμμα κατασκευής υποβρυχίων σταμάτησε επειδή το Ελληνικό Δημόσιο δεν καταβάλλει τις προβλεπόμενες από τη σύμβαση, υποχρεώσεις".
Χρησιμοποιώντας ως μοχλό το πρόγραμμα των υποβρυχίων τύπου 214, οι αραβο-γερμανοί διεκδικούν από το ελληνικό δημόσιο την κατάβολη 140 εκατ.ευρώ. Υποστηρίζουν ότι το ελληνικό κράτος έχει καθυστερήσει την εκταμίευση των δόσεων που προβλέπονταν από τη συμφωνία του 2010.
"Το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας «Ελληνικά Ναυπηγεία Α.Ε» ανακοινώνει με λύπη την απόφασή της για εκ περιτροπής εργασία στα Ναυπηγεία, μετά από διαβουλεύσεις πολλών μηνών", αναφέρεται σε ανακοίνωση της αραβο-γερμανικής ιδιοκτησίας των ναυπηγείων Σκαραμαγκά.
Σύμφωνα με όσα υποστηρίζουν οι συνεργάτες του νέου ισχυρού άντρα των ναυπηγείων, Λιβανέζου επιχειρηματία Ισκαντάρ Σαφά: "H εταιρεία πλήρωνε για διάστημα μεγαλύτερο του έτους τις αποδοχές των εργαζόμενων, χωρίς πληρωμή από τον πελάτη, παρότι:
· Το Ελληνικό Δημόσιο δεν εκπλήρωνε τις υποχρεώσεις που είχε αναλάβει με σύμβαση που ψήφισε η Βουλή και έχει ισχύ νόμου.
· Παραμένει η απαγόρευση να έχει εργασίες από ξένες χώρες και επιπλέον με βάση ερμηνεία που δίνει το Υπουργείο Άμυνας απαγορεύεται και η συμμετοχή σε διαγωνισμό του Ελληνικού Ναυτικού για συμβόλαια συντήρησης.
· Το πρόγραμμα κατασκευής υποβρυχίων σταμάτησε επειδή το Ελληνικό Δημόσιο δεν καταβάλλει τις προβλεπόμενες από τη σύμβαση, υποχρεώσεις".
Χρησιμοποιώντας ως μοχλό το πρόγραμμα των υποβρυχίων τύπου 214, οι αραβο-γερμανοί διεκδικούν από το ελληνικό δημόσιο την κατάβολη 140 εκατ.ευρώ. Υποστηρίζουν ότι το ελληνικό κράτος έχει καθυστερήσει την εκταμίευση των δόσεων που προβλέπονταν από τη συμφωνία του 2010.
Με βάση το deal αυτό, το Πολεμικό Ναυτικό παρέλαβε το υποβρύχιο "Παπανικολής", συμφώνησε να συνεχίσει την αποπληρωμή των δόσεων για να ολοκληρωθεί το χτίσιμο ακόμη τριών υποβρυχίων και παρήγγειλε άλλα δύο νέα υποβρύχια ομοίου τύπου.
Ωστόσο, δύο χρόνια μετά τη συμφωνία, οι Γερμανοί κατασκευαστές και οι νέοι ιδιοκτήτες των ναυπηγείων Σκαραμαγκά δεν έχουν παραδώσει κανένα από τα άλλα τρία υποβρύχια στο Πολεμικό Ναυτικό. Το δημόσιο σταμάτησε τις πληρωμές και οι αραβο-γερμανοί "εκδικούνται" και πιέζουν καθιερώνοντας εργασιακή εβδομάδα μιας μέρας(!) για τους 1200 εργαζόμενους στα ναυπηγεία!
Δεν είναι η πρώτη φορά που οι ιδιοκτήτες των ναυπηγείων Σκαραμαγκά εκβιάζουν με αυτό τον τρόπο το ελληνικό δημόσιο. Αρχές Σεπτεμβρίου του 2009, μεσούσης της προεκλογικής περιόδου οι Γερμανοί της Thyssen Krupp είχαν καταγγείλει τη σύμβαση που είχαν με το ελληνικό κράτος για την κατασκευή τεσσάρων υποβρυχίων τύπου 214.
Η διοίκηση της εταιρείας με ευαισθησία στις ανάγκες των υπαλλήλων και της ευρύτερης περιοχής των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά θα συνεχίσει με καλές προθέσεις τις προσπάθειες διαλόγου με τους αρμόδιους παράγοντες.
Σημειώνεται όμως ότι δεν υπάρχει δυνατότητα βιώσιμης λειτουργίας επιχείρησης στην οποία απαγορεύεται κάθε εξαγωγική αλλά και τοπική δραστηριότητα ενώ ο κύριος πελάτης δεν είναι συνεπής στην καταβολή των οφειλών που αφορούν το μοναδικό υπάρχον συμβόλαιο.
Ωστόσο, δύο χρόνια μετά τη συμφωνία, οι Γερμανοί κατασκευαστές και οι νέοι ιδιοκτήτες των ναυπηγείων Σκαραμαγκά δεν έχουν παραδώσει κανένα από τα άλλα τρία υποβρύχια στο Πολεμικό Ναυτικό. Το δημόσιο σταμάτησε τις πληρωμές και οι αραβο-γερμανοί "εκδικούνται" και πιέζουν καθιερώνοντας εργασιακή εβδομάδα μιας μέρας(!) για τους 1200 εργαζόμενους στα ναυπηγεία!
Δεν είναι η πρώτη φορά που οι ιδιοκτήτες των ναυπηγείων Σκαραμαγκά εκβιάζουν με αυτό τον τρόπο το ελληνικό δημόσιο. Αρχές Σεπτεμβρίου του 2009, μεσούσης της προεκλογικής περιόδου οι Γερμανοί της Thyssen Krupp είχαν καταγγείλει τη σύμβαση που είχαν με το ελληνικό κράτος για την κατασκευή τεσσάρων υποβρυχίων τύπου 214.
Η διοίκηση της εταιρείας με ευαισθησία στις ανάγκες των υπαλλήλων και της ευρύτερης περιοχής των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά θα συνεχίσει με καλές προθέσεις τις προσπάθειες διαλόγου με τους αρμόδιους παράγοντες.
Σημειώνεται όμως ότι δεν υπάρχει δυνατότητα βιώσιμης λειτουργίας επιχείρησης στην οποία απαγορεύεται κάθε εξαγωγική αλλά και τοπική δραστηριότητα ενώ ο κύριος πελάτης δεν είναι συνεπής στην καταβολή των οφειλών που αφορούν το μοναδικό υπάρχον συμβόλαιο.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr