Ολυμπία Οδός: πάνω από 6.000 περιστατικά σε 100 μέρες στην Κορίνθου-Πατρών

Περισσότερα από 6.000 περιστατικά αντιμετώπισαν οι ομάδες περιπολίας της Ολυμπίας Οδού στον οδικό άξονα Κορίνθου-Πατρών τους τελευταίους τρεις μήνες. Πρόκειται για την ομάδα κρούσης και πρόληψης ατυχημάτων της κοινοπραξίας που έχει αναλάβει τον εκσυγχρονισμό του οδικού δικτύου, η οποία απαρτίζεται από 100 άτομα προσωπικό που περιπολεί τον εθνικό αυτοκινητόδρομο 24 ώρες το 24ωρο.

Περιστατικά όπως ατυχήματα, λάστιχο, μηχανι

Περισσότερα από 6.000 περιστατικά αντιμετώπισαν οι ομάδες περιπολίας της Ολυμπίας Οδού στον οδικό άξονα Κορίνθου-Πατρών τους τελευταίους τρεις μήνες. Πρόκειται για την ομάδα κρούσης και πρόληψης ατυχημάτων της κοινοπραξίας που έχει αναλάβει τον εκσυγχρονισμό του οδικού δικτύου, η οποία απαρτίζεται από 100 άτομα προσωπικό που περιπολεί τον εθνικό αυτοκινητόδρομο 24 ώρες το 24ωρο.

Περιστατικά όπως ατυχήματα, λάστιχο, μηχανικές βλάβες, προβλήματα κυκλοφορίας  αντιμετωπίστηκαν σε χρόνο ρεκόρ και σε συνδυασμό με τις παρεμβάσεις που θα γίνουν τους επόμενους μήνες στο κακοσυντηρημένο και προβληματικό δίκτυο θα μετατρέψουν τον οδικό άξονα σε ένα από τους ασφαλέστερους δρόμους.  Κατά το μεγαλύτερο μέρος τους τα έργα θα χρηματοδοτηθούν από τα έσοδα που εισπράττει η κοινοπραξία από τα διόδια.

Το πρώτο στάδιο κατασκευής της Ολυμπίας Οδού αφορά παρεμβάσεις για τη βελτίωση της ασφάλειας σε υφιστάμενα τμήματα του αυτοκινητοδρόμου προκειμένου να αποκατασταθούν τα σημαντικά προβλήματα που προκαλούσαν και τα σοβαρότερα ατυχήματα.

Οι εργασίες κατά μήκος της εθνικής οδού Κορίνθου –Πάτρας συνεχίζονται καθώς μέχρι τις αρχές του ερχόμενου καλοκαιριού θα έχουν ολοκληρωθεί σημαντικές παρεμβάσεις σε όλα τα σημεία.

Μεταξύ αυτών είναι η αποκατάσταση της υψομετρικής διαφοράς μεταξύ της ασφάλτου και της παρακείμενης τάφρου απορροής των όμβριων υδάτων, η οποία σε πολλές περιπτώσεις άγγιζε τα 30 εκατοστά. Το αποτέλεσμα ήταν να δημιουργηθεί ένα πολύ ψηλό «σκαλοπάτι» στα όρια της ασφάλτου, ιδιαίτερα επικίνδυνο για τα διερχόμενα οχήματα.

Μέχρι σήμερα έχουν αποκατασταθεί τα προβλήματα σε 92 περιοχές, καλύπτοντας επιφάνεια 12 χιλιομέτρων και οι εργασίες συνεχίζονται. Σημαντικές παρεμβάσεις έγιναν και για την ολισθηρότητα του οδοστρώματος.

Μετρήσεις σε όλο το μήκος του δρόμου βοήθησαν στον εντοπισμό των επικίνδυνων περιοχών, στις οποίες εφαρμόστηκε η μέθοδος της «σφαιροβολής» (το λειασμένο ασφαλτικό οδόστρωμα «βομβαρδίζεται» κατά ριπές με μεταλλικά σφαιρίδια διαμέτρου 3 χιλιοστών με αποτέλεσμα ο αρχικά λείος τάπητας να ανακτά την αδρή επιφάνεια). Η μέθοδος εφαρμόστηκε συνολικά σε 50 χλμ. και οι εργασίες ολοκληρώθηκαν.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr